Appartement Villa Maria

68 reviews over Appartement Villa Maria

• 2018
    10Ruud17-08-2018

Fantastisch.!

Manos is een zeer gastvrije eigenaar die alles doet om het verblijf perfect te maken. Zeer schoon appartement met een mooi uitzicht. Rustig gelegen op loopafstand van het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Klaske20-07-2018

Fantastisch!

Villa Maria is gewoonweg prachtig en een heerlijke locatie om te verblijven. Ruim, schoon en gezellig. Het contact met Manos, de eigenaar, maakt dat wij ons daar helemaal thuis voelen. Daarom waren we hier al voor de zesde keer! Net als voorgaande jaren zaten we in één van de tweekamerappartementen op de bovenste verdieping. Vanaf het ruime balkon heb je daar een prachtig uitzicht over het dorpje en de zee. Vanuit de villa loop je via smalle straatjes zo naar de gezellige boulevard van Kokkari, met taveernes, mooie terrassen aan zee en prachtige stranden.

• 10Familie Jacobs17-07-2018

Een Grieks appartement op een perfecte lokatie...

Een heel fijn appartement. We hadden een appartement op de bovenste verdieping wat een prachtig uitzicht betekende. Kamer van alle gemakken voorzien, tenminste alles wat je nodig hebt voor een vakantie in Griekenland. Zelfs de bedden waren goed. Heel fijn dat er een plafond ventilator aanwezig was. Deze hebben we iedere nacht aan gehad. Ook de locatie is perfect. Je kijkt over Kokkari stad heen maar alles is op loopafstand. Wel een kleine klim/afdaling om in het centrum te komen of op het strand. Je loopt door de straatjes waar de bevolking woont en je altijd vriendelijk groet. En uiteraard is Manos een hele fijne man en heeft altijd tijd voor een praatje (en soms met drankje). Kortom een appartement op zijn Grieks op een mooie locatie met zeer vriendelijk personeel. O ja, het bovenste appartement is wel een hele klim...., maar wordt je beloond met een heel mooi uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Anton Peters23-06-2018

Een geweldig appartement. Op loopafstand van diverse strandjes. Maar vooral gastvrijheid en beleving van de eigenaar Manos. Wij hadden het appartementje met de tuin, daardoor lekker koel. De ruimte werd geweldig schoongemaakt. Mensen, die met liefde hun werk doen. Zowel het ontvangst als het uitzwaaien voelde zeer liefdevol. Een aanrader. Een topper.

• 9jan molenaar14-06-2018

geweldig

ligging goed zowel van het strand als van het centrum goede service mooi uitzicht

• Oude reviews

6Fred22-12-2017

Viel wat tegen.

Wij hadden een appartement op de bovenste verdieping gevraagd met een groot balkon, maar we kregen een verdieping lager met een heel klein balkon maar wel met een daktuin, maar het uitzicht was beperkt door begroeiing van struiken. Het appartement was wat somber en zaten geen ramen in maar glazen stenen. De eigenaar Manos was best vriendelijk maar meestal niet aanwezig.Wat ons op viel dat er erg veel Tsjechen zaken waar je nauwelijks contact mee had. We hebben er 14 dagen gezeten.Ook bij ons vertrek was er niemand van de beheerders aanwezig, wat wij toch wel erg jammer vonden. Ik denk dat wij hier niet meer naar terug gaan. Kokkari was voor ons de 6e maal. Andere jaren verbleven wij in Alkion, maar door Theodora het vrouwtje die daar altijd alles regelde, er na vele jaren niet meer werkte hadden wij besloten naar iets anders te zoeken. Als we weer naar Kokkari gaan gaan wij toch maar weer naar Alkion.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Edwin en Manja01-10-2017

Wat een leuke locatie

Prima appartement met een bijzonder gastvrije eigenaar, Manos. Uitgebreide uitleg bij al je vragen, vriendelijkheid ten top. En dat geldt eigenlijk voor het hele eiland. Kokkari is kleinschalig, maar wel heel gezellig; leuke terrassen, prima restaurantjes. Dit appartement ligt op hooguit 5 minuten lopen van een aangenaam kiezelstrandje én van het stadje. Je moet wel een beetje klimmen! Als er al een nadeeltje genoemd moet worden, is het de kleine doucheruimte waar je de douchekop niet op kunt hangen. Beetje nattigheid dus, maar wel elke 2 dagen een schone, droge douchemat!

Wij zijn geen mensen die snel naar eenzelfde locatie terug gaan. Maar dat gaan we hier zeker wel een keer doen.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Coen & antoinette09-09-2017

aanrader

Altijd veel wind op het eiland en beperkt openbaar vervoer. Een rustig vakantieoord. Villa maria is een kleinschalig appartementen complex, mooi gelegen met een bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaar Manos die altijd voor je klaar staat. Het is hier plezierig vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Karen de Gans31-07-2017

Heerlijk, gastvrij verblijf op Samos in Kokkari

Wat hebben wij 15 dagen genoten in Villa Maria in Kokkari... de eigenaar Manos is een schatje! Hij is heel behulpzaam en altijd bereid om een praatje te maken of zijn zelfgemaakte Samos-wijn te laten proeven. Wij hebben een week lang een auto gehuurd en daarmee leuke plekjes en strandjes op het eiland bezocht, maar vonden Kokkari absoluut het gezelligst met z'n vriendelijke mensen en leuke eettentjes. Op hooguit 10 minuutjes loopafstand van Villa Maria bevindt zich een klein kiezelstrand in een mooie baai waar eventueel ligbedden met parasols te huur zijn en waar een taverne aanwezig is. Allemaal heel knus en kleinschalig. Als u al twijfelde om een studio bij villa Maria te huren, zou ik dat nu niet meer doen, maar zeker de knoop doorhakken!

Gereisd in juli 2017

• 10Karel van Zijtveld23-09-2016

Thuisgevoel

Geen grote receptie met marmeren vloer, maar heel kleinschalig, maar eigenlijk veel fijner. Nog nooit eerder meegemaakt dat ik zo gastvrij ben ontvangen. En achterop de brommer bij de eigenaar (Manus ) om me bij het autoverhuur bedrijf af te zetten, voordat hij nog een paar goede restaurants aanwees.

Alleen gereisd in september 2016

Appartement Villa Maria info