Hotel Venus

271 reviews over Hotel Venus in het Nederlands

Ouderwets goed

Piet
16-5-2018

Gastvrij, vriendelijk, gemoedelijk hotel. Mooi groot zwembad met prachtig uitzicht. Zeer relaxed. Uitstekende service en goede tips van de eigenaren voor restaurantjes en bezienswaardigheden op het eiland. Niet echt voor kinderen, meer voor rustige stelletjes (beetje op leeftijd). Mijn vrouw vond het bed te hard. Geen enkel probleem, dat wordt gelijk verholpen met een zachter matras. De kamers zijn simpel en elke dag kraakschoon. Sommige reviewers klagen over dure drankjes en snacks, maar de prijzen zijn gewoon op het niveau van Samos. Wij vonden het ontbijt heerlijk met verse Griekse kwark/yoghurt, vruchten en de overheerlijke honing. En natuurlijk Griekse tomaten, feta en olijven uit eigen boomgaard. Wij vonden dit een ideaal hotel voor uitstapjes met de huurauto. Kokkari is ons veel te toeristisch. Dit hotel ligt heerlijk rustig op slechts 200 meter van de drukke boulevard / volgepakte haven met restaurants. Je merkt er niks van.

helemaal geweldig door ligging hotel en bediening

Dick Brekoo
7-10-2017

Het hotel is niet aan te raden voor gasten met kleine kinderen omdat het hotel wordt bezocht door voornamelijk 50 plussers

Het centrum van Kokkari bevindt zich op 350 meter van het hotel. Het is een gepast,levendig centrum met tal van eettentjes en winkeltjes. De Grieken op Samos zijn buitengewoon beleefd en behulpzaam.

Het hotel beschikt over het grootste zwembad van Kokkari en

het zwembad wordt dagelijks uitstekend onderhouden.

Voorts heeft het hotel een bar aan de zwembadzijde waar ook kleine gerechten/snacks kunnen worden genuttigd.

Marie-Jose is de echtgenote van de eigenaar van het hotel en is Nederlandse.

Alle ruimtes in het hotel alsmede de kamers worden dagelijks schoongemaakt zodat men er eigenlijk ``van de vloer`` kan eten, kraakhelder!

De inrichting is op Griekse wijze, veel grenenhouten meubels en plafonds maar dat heeft ook wel wat.

Het ontbijt is prima verzorgd.

Veel gasten komen er jaarlijks terug, ik ga in 2018 ook weer terug dus dat zegt genoeg.

Kortom een aanrader!

Het was van ouds fantastisch

Ton de Bruyn
13-9-2017

Een authentiek hotel, met welkome sfeer, vriendelijk personeel en eigenaars (Grieks /Nederlands), veel aandacht voor hygiëne en een mooi , groot en schoon zwembad. Minder goed: de grootte van sommige kamers en badkamers en op sommige plaatsen de leeftijd van de sanitaire voorzieningen.

Het geld niet waard

Frank
25-8-2017

Je kan wel merken dat het van een Hollandse eigenaresse is.

Werkelijk overal moet je voor betalen!!

Kluisje 2 euro per dag

Airco 6 euro per dag

Koelkast 2 euro per dag

Strand kussentje 1 euro per dag

Dit heb ik werkelijk waar nog nooit in een hotel meegemaakt ergens.

Kamers veel te klein!

Koffers kan je er nog niet eens normaal open neerleggen !

In de douche kan je je kont nog niet keren

Ontbijt smorgens erg karig!

Plastic glazen bij de bar!

Te dure drankjes inclusief veel te dure snacks.

Pluspunt.. hygiëne is er goed en het zwembad is top!

Kokkari is een klein dorpje waar je het in een week wel gezien hebt.

Voor ons dit hotel nooit meer!

Schoon hotel

paul
20-8-2017

Perfect alleen alle drankjes ïn plastic zelfs bij de bar en 2,80€voor klein biertje in plasfic

Mooi zwembad

Martin
10-8-2017

Het zwembad was lekker ruim. Het hotel deed wat oudbollig aan. Verder kleine kamers en dito badkamer.

Jammer dat je voor alles weer extra moet betalen (airco, koelkast, kluisje, pooltadel, kussentje voor ligbed etc.)

Eigenaresse had volgens ons iets meer op met de jaarlijks terugkerende klanten en is op een verkeerde manier te commercieel ingesteld helaas. Dame achter de bar: wat een chagarijn!

Schoonmaakster werkte keihard, dagelijkse een schone en opgeruimde kamer.

Zou hier geen tweede keer heengaan.

Kan niet beter!

Robert Tiggelman
9-8-2017

Heerlijk hotel met fantastisch zwembad en geweldige service. Niet overdreven luxe, maar zeer schoon, goede bedden, goed sanitair en prima ontbijt. En dat in het gezellige Kokkari. Voor ons een top-vakantie. Het was de 7e keer Kokkari, de 2e keer Venus. En hopelijk niet de laatste keer!

Heerlijke vakantie

Marjolein
3-8-2017

Super netjes en schoon hotel. Alles tot in de puntjes afgewerkt. Zeer vriendelijke hotel eigenaren, spreken Nederlands. Griekse bedden en Grieks ontbijt.

Super groot zwembad met genoeg bedjes eromheen om heerlijk te zonnen.

Op loopafstand van het centrum met talloze eetgelegenheden en terrasjes aan de zee.

Wij verbleven hier eind juli en hebben het er super naar ons zin gehad. Ideale locatie op loopafstand van alles wat je maar nodig denkt te hebben. Hotel is super schoon en het zwembad is helemaal top. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren van het hotel. Ontbijt smaakte iedere ochtend perfect. Kortom een vakantie om niet snel te vergeten.

Helemaal gewelidig. Super goed hotel

Anja Eijkelkamp
29-6-2017

Zeer goed hotel.

Gedateerd?? Echt niet!!! Dit is de stijl van het hotel. Alles klopt, niets is kapot of versleten. Een zeer degelijk en schoon hotel.

De kamers wat klein, maar ja, is alleen om te slapen, zeer goede bedden. Leuk balkon.

En bovenal een fantastisch zwembad met een grandioos uitzicht.

Volgend jaar zeker weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Venus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venus in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venus scoort een 8.59 uit 10 op basis van 273 reviews.