Hotel Venusstersterster

Tonen op kaart

290 reviews over Hotel Venus

• 2019
    5j brinkman20-09-2019

Moet er echt over nadenken , dan maar niet !!

Eten was goed , Kamers recent (oud) vloeren niet schoon te krijgen , douche loopt bij het minste geringste over de rand mateloos irritant , !!! Vloer hygiene in de eetzaal slecht , er word met de drank sterk onderscheid gemaakt met betalende gasten en de allin , zwembad verouderd niet schoon zit te veel gloor in wat huid en oog irritatie op leverd, er is nog een leuk tweede zwembad maar deze kan en mag niet gebruik worden als er feesten of partijen zijn ( wat nergens aangegeven word bij de boeking !!!! ) eigenaar loopt rond met totaal geen herkenning , eigennaares zit op een stoel en regeld alles als een kenau !! , totaal veel achterstallig onderhoud en merkbaar Engels ingesteld , waar misschien de eisen en verwachting lager liggen dan het gemiddelde ik heb voor dit hotel gekozen naar aanleiding van het review cijfer maar ik heb dat helaas niet mogen ervaren !!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Ghafour11-09-2019

Een echte aanrader ‘hotel Venus’

Twee weken genoten in het mooie Kokkari, mede dankzij het zeer schone hotel Venus met de allervriendelijkste medewerksters en eigenaars. Prima uitgebreid ontbijt, schone kamers, dito badkamer (elke dag schone handdoeken), lekker dicht bij het pittoreske dorpje en het rustige strand. Een groot goed verzorgd zwembad met goede ligbedden, met een mooi uitzicht op de bergen. De eigenaresse heeft een grote verzameling cactussen bij het terras. Als we nog eens naar het mooie Samos reizen dan zeker naar hotel Venus. Steeds weer fijn om ‘thuis’ te komen na een doe- of relax dag. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fren09-09-2019

Ga zeker keer terug fantastisch!

Geweldige hotel mooie kamers erg schoon bij aankomst koffers na de kamer gebracht koffie en thee op je kamer echt top! Klein en gemoedelijke hotel geweldige personeel zijn allemaal erg vriendelijk. Eten was erg lekker. Strand op 10 minuten lopen stadje op 5 minuten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Willem en Marga van der Laan29-08-2019

Mooi goed onderhouden hotel. Kamers super schoon iederedag schone handdoeken. Personeel allemaal even vriendelijk. Eigenaars van het hotel alle vriendelijks en zeer behulpzaam. Mooi groot en schoon zwembad tuin netje onderhouden.Bedden voor ons prima. Al met al wij hebben daar een geweldige vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Peeters26-08-2019

zeer tevreden

Leuk Hotel op een mooie locatie. mooi zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam. Piso12-08-2019

Heerlijk adres in Kokkari

Voor ons de 2de keer in Venus, Kokkari. Prima kamers en dito bedden! De kamers zijn prima, de badkamers brandschoon en niet al te groot. Het hele hotel is brandschoon, hulde aan de schoonmaaksters. Zwembad is heerlijk. De lunchkaart is uitstekend en men doet echt zijn best om het je naar de zin te maken. Nederlandse eigenaresse. Het ontbijt is prima en voor Griekse begrippen erg uitgebreid. Ik lees dat sommige mensen het ontbijt karig vinden maar dat klopt niet. 3 soorten brood, vele soorten beleg, eieren en traditionele Griekse streekgerechten. Je loopt in 3-4 minuten naar het schilderachtige centrum van Kokkari met een leuke boulevard met stuk voor stuk heerlijke restaurantjes en leuke winkeltjes. Cocktailtje aan het zwembad met uitgebreide kaart. Het hotel is qua uitstraling gedateerd maar dat doet niets af aan de kwaliteit, geeft juist een leuke relaxte sfeer. Wij bevelen dit adres van harte aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Linda11-08-2019

Fantastisch!!

Heerlijke vakantie gehad in hotel Venus in Kokkari. Het hotel is erg schoon, de mensen zijn heel vriendelijk, het hotel ligt zeer centraal, heerlijk en uitgebreid ontbijt (andere eten wat te krijgen is aan de bar is overigens ook erg goed) en een fijn zwembad. Wat wil je nog meer! Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Wim Berndsen10-06-2019

Echt een aanrader

Prima hotel, sober maar zeer schoon en met zeer aardige eigenaren. Geweldig zwembad en alle faciliteiten, zoals winkels, restaurants, strand met leuke boulevard, taxi en bus.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Jos25-05-2019

geen aanrader

De kernfunctie van een vakantie hotel is dat je er prettig kunt verblijven, hier dus niet ondanks het mooie zwembad. Een goede locatie met een te karig ontbijt en zeer gehorige kleine kamers en dito balkons.

• 7Julia24-05-2019

Kokkari is een tweede thuis

Zeker niet voor de eerste keer er even uit... naar Griekenland. Van wat wij gezien en beleefd hebben is Kokkari onze favoriete bestemming, vooral in het voorseizoen.

Geboekt bij vakantiediscounter

24 tips over Hotel Venus

• G.Woestenenk, 14-06-2014

Mooie natuur , veel wandelen, s'avonds heerlijk aan het water eten en borrelen op een gezellig terras bij de haven.

• Peter en Ellen, 09-07-2013

Houd er rekening mee dat het toiletpapier niet doorgespoeld mag worden, extra rolletje plastic zakjes mee vinden wij prettig ; ) Voor terugvlucht: Let op je koffergewicht, op de terugweg werd hier erg op gelet en moesten er aardig wat mensen 10E per kilo bijbetalen

• tosca menten, 05-08-2012

Huur een scooter en verken het eiland, en kom zo op prachtige strandjes en zelfs een echt bos.

6 vragen over Hotel Venus

• Jolanda Peters, 04-06-2018

Badlakens

Kan ik tegen betaling badlakens huren voor het strand.

• Maria, 11-07-2014

Mag je ook als niet gast gebruik maken van het zwembad tegen een vergoeding of een consumptie ?

mick, 02-10-2014

geen idee. wij zijn echte strandmensen, dus kwamen alleen even een duik nemen als we terug kwamen van een dag eiland verkennen

• Bram, 04-06-2014

Koelkast en airco

Weet iemand hoeveel je per dag moet betalen voor de airco en de koelkast?

E de Reus, 02-07-2014

Bij hotel Venus 6euro voor de airco en 2 euro voor de koelkast (per dag)

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad