Hotel Venus

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°
Hotel Venus
8,4

Omschrijving
Hotel Venus ligt centraal in het plaatsje Kokkari op Samos. Vanuit het zwembad heb je een mooi uitzicht. ‘s Ochtends wordt er een ontbijt geserveerd. Voor het avondeten kun je kiezen uit een van de vele restaurantjes op loopafstand. Ook het strand kun je lopend bereiken. Huur een auto en ga op zoek naar de mooiste baaitjes.

276 reviews over Hotel Venus in het Nederlands

Prima hotel, nogmaals boeken zonder ontbijt!

Gerrit,
14-10-2018

Reviews over dit hotel eens nagelezen om te zien of ik me daarin kon vinden.

Allereerst de pluspunten:

- Hotel op zich is goed onderhouden en schoon.

- Een heerlijk groot zwembad.

- Vriendelijk hardwerkend personeel, de kamer met balkon werden keurig

schoongemaakt.

- Ruime parkeerplaats achter het hotel voor je gehuurde auto of brommer.

Iets minder:

- Inrichting v/d kamers is gedateerd maar wel functioneel.

Minpunten:

- Douche op mijn kamer had een erg kleine douchebak met een plastic gordijn.

Ik zag ook kamers met een modernere douche, het is maar net welke kamer je

dus krijgt.

- Ontbijt stelt helaas weinig voor. Met broodjes en meer keuze uit broodbeleg

zou dit al een stuk beter zijn. (1 schaal met kaas, 1 schaal met boterhamworst en

dat is het zo'n beetje)

- Hotel ligt aan de hoofdweg door Kokkari, een drukke en lawaaierige straat.

- Voor gebruik koelkast en airco moet extra bijbetaald worden.

Heerlijk

Stefanie,
19-8-2018

Het hotel is gedateerd maar zeer schoon. Ontbijt is prima. Alles wat je nodig hebt maar geen luxe broodjes.

Kamer is klein. Wij sliepen op een 3persoons kamer. Vooral badkamer is klein, maar ook weer super schoon en lieve dames bij de huishouding.

Zwembad is Super:goed op temperatuur. Wordt elke morgen schoongemaakt. Ruim voldoende bedjes met parasol.

Bar is vooral in de avond rustig. Geen entertainment dus dat moet je zelf regelen. Eigenaar zegt op vraag waarom er savonds geen eten is. Er zijn zoveel restaurants dicht bij. Daar kan ik niet tegenop concurreren.

Inderdaad een klein stukje lopen en je bent in het supergezellig dorpje met vele prima restaurants voor prima prijs.

Toen wij er waren waren er veel gezinnen met tieners ( met kleinere kinderen zou ik het niet aanraden) en wat oudere stellen. Veel Nederlanders en Noren.

Is er nog iets negatiefs ja bijbetalen voor faciliteiten en niets mee mogen nemen naar zwembad.

Geen aanrader!

Tamara,
17-8-2018

Vreselijk gedateerd. Voornamelijk oudere mensen. Ontbijt erg karig. Kamers gehorig (boek geen kamer dichtbij de lift). Teveel Nederlanders.

Overal extra voor betalen: 6 euro per dag voor airco vind ik echt niet oké. 2 euro per dag voor koelkast, 2 euro per dag voor kluis.

Enige positieve: de ligging. Huur je scooter bij Duck rentals, paar meter verderop. Prima service en vriendelijke mannen. Maar dit hotel vind ik geen aanrader.

Tjingo

Mooi en gezelligheid in de buurt

Els,
12-8-2018

Heerlijk hotel met goede kamers. Goed ontbijt ook als je van iets stevigs houdt.

Het is wel een familie hotel. Veel Engelse gezinnen aanwezig. Niet vervelend op zich.

Ligt vlakbij de restaurantjes en café s. Ook het strand is snel bereikbaar.

Alleen.... heel veel Engelsen en het is echt Engels georiënteerd.

Geweldig hotel voor een zeer schappelijke prijs

Gert en Jeanet,
9-8-2018

Hotel Venus is een superschone accommodatie met vriendelijk personeel en nederlandse eigenares. Het hotel ligt centraal in het prachtige plaatsje Kokkari. Het strand en de restaurants liggen in een straal van ongeveer 200 meter. Het hotel is overwegend bruin gekleurd, maar dit is echt grieks. De kamers zijn klein, maar hier ben je door het prachtige weer alleen om te douchen en te slapen. Kortom, een aanrader !!!

Ouderwets goed

Piet,
16-5-2018

Gastvrij, vriendelijk, gemoedelijk hotel. Mooi groot zwembad met prachtig uitzicht. Zeer relaxed. Uitstekende service en goede tips van de eigenaren voor restaurantjes en bezienswaardigheden op het eiland. Niet echt voor kinderen, meer voor rustige stelletjes (beetje op leeftijd). Mijn vrouw vond het bed te hard. Geen enkel probleem, dat wordt gelijk verholpen met een zachter matras. De kamers zijn simpel en elke dag kraakschoon. Sommige reviewers klagen over dure drankjes en snacks, maar de prijzen zijn gewoon op het niveau van Samos. Wij vonden het ontbijt heerlijk met verse Griekse kwark/yoghurt, vruchten en de overheerlijke honing. En natuurlijk Griekse tomaten, feta en olijven uit eigen boomgaard. Wij vonden dit een ideaal hotel voor uitstapjes met de huurauto. Kokkari is ons veel te toeristisch. Dit hotel ligt heerlijk rustig op slechts 200 meter van de drukke boulevard / volgepakte haven met restaurants. Je merkt er niks van.

helemaal geweldig door ligging hotel en bediening

Dick Brekoo,
7-10-2017

Het hotel is niet aan te raden voor gasten met kleine kinderen omdat het hotel wordt bezocht door voornamelijk 50 plussers

Het centrum van Kokkari bevindt zich op 350 meter van het hotel. Het is een gepast,levendig centrum met tal van eettentjes en winkeltjes. De Grieken op Samos zijn buitengewoon beleefd en behulpzaam.

Het hotel beschikt over het grootste zwembad van Kokkari en

het zwembad wordt dagelijks uitstekend onderhouden.

Voorts heeft het hotel een bar aan de zwembadzijde waar ook kleine gerechten/snacks kunnen worden genuttigd.

Marie-Jose is de echtgenote van de eigenaar van het hotel en is Nederlandse.

Alle ruimtes in het hotel alsmede de kamers worden dagelijks schoongemaakt zodat men er eigenlijk ``van de vloer`` kan eten, kraakhelder!

De inrichting is op Griekse wijze, veel grenenhouten meubels en plafonds maar dat heeft ook wel wat.

Het ontbijt is prima verzorgd.

Veel gasten komen er jaarlijks terug, ik ga in 2018 ook weer terug dus dat zegt genoeg.

Kortom een aanrader!

Het was van ouds fantastisch

Ton de Bruyn,
13-9-2017

Een authentiek hotel, met welkome sfeer, vriendelijk personeel en eigenaars (Grieks /Nederlands), veel aandacht voor hygiëne en een mooi , groot en schoon zwembad. Minder goed: de grootte van sommige kamers en badkamers en op sommige plaatsen de leeftijd van de sanitaire voorzieningen.

Het geld niet waard

Frank,
25-8-2017

Je kan wel merken dat het van een Hollandse eigenaresse is.

Werkelijk overal moet je voor betalen!!

Kluisje 2 euro per dag

Airco 6 euro per dag

Koelkast 2 euro per dag

Strand kussentje 1 euro per dag

Dit heb ik werkelijk waar nog nooit in een hotel meegemaakt ergens.

Kamers veel te klein!

Koffers kan je er nog niet eens normaal open neerleggen !

In de douche kan je je kont nog niet keren

Ontbijt smorgens erg karig!

Plastic glazen bij de bar!

Te dure drankjes inclusief veel te dure snacks.

Pluspunt.. hygiëne is er goed en het zwembad is top!

Kokkari is een klein dorpje waar je het in een week wel gezien hebt.

Voor ons dit hotel nooit meer!

Schoon hotel

paul,
20-8-2017

Perfect alleen alle drankjes ïn plastic zelfs bij de bar en 2,80€voor klein biertje in plasfic

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venus in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.