Aparthotel Topaz

GriekenlandSamosKokkari

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Topaz voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 53 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 53 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
Meer aparthotel infoTonen op kaart

54 Reviews over Topaz

• 10simon kes14-06-2019

genieten in Kokkari

rusti gelegen vlakbij strand en centrum aardige en vriendelijke eigenaars

• 10Chantal30-08-2018

Een perfect appartement, schoon en toplocatie

De perfecte accommodatie in Kokkari. Prettige, schone appartementen. Gelegen in een klein straatje op 50 meter van het kiezelstrand. Kleinschalig complex met schatten van eigenaren, het echtpaar Maria en George. Meer dan genoeg eettentjes in de buurt. Genoeg strandbedjes aan het strand. Wij lagen achter het accessoire winkeltje Graffiti voor 5 euro per 2 bedjes en parasol. Heel vaak wind aan het strand waardoor het goed uit te houden is. Genoeg kleine supermarktjes en bakkerijen in de buurt. We hebben al heel veel Griekse eilanden bezocht, maar Topaz in Kokkari behoort zeker tot onze top, echt een aanrader!

• 9Anna04-06-2017

Geweldige plek!

Wij komen al een aantal jaar bij Topaz een het verveelt nog steeds niet! Goed onderhouden, zeer schoon en de lokatie is perfect! Wij zitten regelmatig op de patio waar een verkoelend briesje staat. De kamers zijn voorzien van keukengerei, schone douche, handdoeken 6x per week verschoond, ontbijt niet inbegrepen maar er is een bakker naast de kerk of ga in één van de cafeetjes ontbijten. De stranden zijn schoon, denk wel aan waterschoenen ivm het kiezelstrand waar je geweldig kunt snorkelen. Eten doen wij graag bij Dyonisos, Girasole en Galini. Allemaal aardige mensen die het je graag naar je zin maken!

• 9Lenie en Gerard van Lith26-06-2016

Helemaal top!

Deze locatie is helemaal geweldig,super schoon,veel ruimte en wat heel prettig is overal horren tegen de muggen. Bovendien is Kokkari op Samos een aanrader. Vriendelijke mensen en bovendien veel leuke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.

• 9Elise23-09-2014

Erg goed.

Aparthotel Topaz ligt op loopafstand van het lange strand van Kokkari. Ook loop je zo het gezellige dorpje in. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij en alles is dan ook zeer goed geregeld. Zeker een aanrader!

• 10Bianca27-08-2014

Fantastisch!

Geweldig appartement, hele lieve eigenaren, George en Maria. kamer prachtig gerenoveerd. Wifi werkte bij ons wel op de kamer. Kamer wordt iedere dag schoongemaak, behalve op zondag 2 minuten van het strand en de winkels. Appartement ligt in een autovrij straatje, wij hadden een appartement op de begane grond en hadden veel aanspraak van mensen die naar het strand of de winkels liepen. wij lagen altijd achter het winkeltje Graffit op het strand. kost €5.00, maar dan heb je ook gratis wifi en 10% korting in het hele leuke winkeltje en je ligt niet zo hutje bij mutje. als je daar op strand ligt kan je bij "Plasir koffie " de lekkerste koffie halen. Eten bij Meltemi op het strand is gewelding, maar ook bij het haventje zijn hele goede restaurants. echt een aaanrader!!

• 8thor03-07-2014

Fantastisch appartementen complex

Ruim opgezette appartementen, in een rustig straatje, zonder verkeer. Complex ligt op 50 meter van de zee en dicht bij centrum, voor winkeltjes, zoals supermarkt en bakker. Appartementen zien er netjes en goed verzorgt uit. Goede bedden, Ruime keuken, met voldoende keukengerei, mocht je willen koken. Vriendelijke eigenaar (Maria), helpt je zn bij het uitstippelen van tripjes. De WIFI werkt niet op de kamer, allen in de gemeenschappelijke ruimte.

• 10j_brendel16-10-2013

Klasse

Een prachtige lokatie, dicht bij strand en restaurants.Ook de prima bakker(zoon van de eigenaars) is dichtbij. Mooi appartement in prima staat, met een mooie badkamer en een grote slaapkamer met prima bedden. Worden elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Erg vriendelijke eigenaren. Waar voor je geld.

• 10jeannette boltendal22-09-2013

Fantastisch!!!

Het appartement ziet er prima uit, de bedden zijn uitstekend, de keuken is voorzien van alle benodigdheden en de badkamer is ook prima. En schoon!!! Het was voor ons de tweede keer dat we bij Maria en George zijn geweest, zo fijn hebben we het er gehad. Het was een soort van thuiskomen bij deze ontzettend aardige mensen, die uitstekend engels spreken. Hou je van je rust, dan zit je hier prima, het is 's nachts doodstil. De lokatie is ook prima, overal dichtbij, wij hebben we wel een auto gehuurd zodat we naar ons favoriete strand, Mikali Beach konden. Haal lekker brood bij de bakker naast de kerk.

• 10Piet en Nel21-09-2013

Echt een aanrader !!!

Een prima appartement, schoon en ruim. De locatie van het appartement is vlak bij het centrum en strand. De eigenaars zijn zeer vriendelijk. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad en hebben met de scooter diverse plaatsen bezocht. Iets buiten Kokkari zijn mooie baaien, wij gingen daar ook op de scooter naar toe.

Aparthotel Topaz info

Building information