Géén boekingskosten

GriekenlandSamosKokkari

9.7FenomenaalScore uit 42 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

44 Reviews over Maria

• 10Evelien10-08-2021

Een warm en gastvrij adres!

Een fijne plek, centraal gelegen, schoon, gastvrij, gezellig ingericht. Dagelijks nw handdoeken en roomservice. Maria en haar team doen er alles aan om het naar je zin te maken. Wij hebben t fijn gehad in 'ons' tweekamerappartement.En voor een auto of scooter hoef je maar 1 deur verder bij Nikos en Voula.

• 8meneer Zwartkruis03-10-2014

Schoon en goed

Rustig,schoon vriendelijk Het was voor ons niet de eerste keer daarom komen we hier telkens terug.

• 9Barbara de Beer30-09-2014

Vriendelijk ontvangen in een tuin vol bloemen

Heerlijk deze zomer verbleven in een appartement van Maria. Door Maria zelf ontvangen met hapje en drankje. Even moeten wachten op sleutel vanwege vroege aankomst. Maar dat was dan wel in de schaduw in een bloementuin zoals ik nog nooit had meegemaakt in Griekenland. Wifi kan wat sterker maar misschien maar beter om op een vakantie niet te veel online te zijn.

• 8mevrouw de Haan29-09-2014

Sober appartement

Verwacht geen luxe. Sober ingericht en verouderd. Geen TV. Op het balkon heb je alleen uitzicht op diverse andere balkons.

• 9N. Kesteloo21-08-2014

Mooie ligging en gastvrij ontvangst

Appartement Maria is een mooie, keurig verzorgde locatie met fijn ingerichte appartementen. Perfecte ligging. Dicht bij het strand en de restaurants. Aller hartelijkste service van Maria en haar moeder en zus. Aanrader!

• 10Tom van den Berg30-06-2014

Oase van rust

Al eerder waren wij in app.Maria geweest en dat was ons toen ook al heel goed bevallen. Nu na 3 jaar in Parga te zijn geweest weer teruggekeerd naar Kokkari. Maria studio's ligt als een oase van rust in het plaatsje en toch heel centraal. Alles op loopafstand binnen handbereik. De studio was zeer ruim met alles wat je nodig hebt. Alles wordt elke dag schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien. Beddengoed 2x in de week. 's-morgens heerlijk ontbijten op het terrasje. Bij aankomst hartelijk welkom geheten door Maria en de familie met een drankje en ze waren weer heel blij ons weer te zien. Kortom een plekje om zeker weer terug te gaan

• 9marioverschuur29-06-2014

Volgende keer weer !

Vooral heel schoon. Alle dagen behalve zondag wordt beddengoed en handdoeken verschoond. Verder prima appartement. Goeie ligging in Kokkari. Vlak bij het strand, haven, uitgaansgelegenheden en restaurant.

• 9Mark van Hoorn24-09-2013

Ideaal appartement

2-kamer appartement voor 3 weken. Ruime woonkamer/keuken, ruime slaapkamer met hemelbed. Badkamer met douche en altijd warm water, en haak om douchekop op te hangen! Aan de achterzijde een balkon met zicht op andere balkons, aan de voorzijde een ruim zitje. Schoonmaak en handdoekwissel: alle dagen behalve op zondag. Gastvrije ontvangst door Maria persoonlijk en haar ouders, doen er alles aan om je een plezerig verblijf te laten hebben. Appartementen hebben geen restaurant, maar in Kokkari heb je op loopafstand, maximaal 15 minuten, zeer veel restaurantjes en barretjes. Strand, kiezel: bij appartement oversteken en je staat op het strand. Pinautomaat: om de hoek bij de grote kerk.

• 8Monique17-09-2013

Leuk complex

Gezellig complex. Balkons een beetje een wirwar. Je kunt op een aantal buurbalkons kijken. Dagelijkse schoonmaak. Straat over en je bent op het strand. Stadje op loopafstand. Eigenaresse weinig te vinden, dus als je wat wilt weten oid dan is het maar de vraag of je haar tegenkomt. Ze heeft geen vaste tijden volgens mij. Op zich een lieve vrouw. Haar zwager verhuurt auto's. Winkel is ernaast. Is zeker een aanrader! Goed verzorgd, geen problemen. Leuk plaatsje. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 6J.Verwijmeren02-09-2013

vaak overboekingen

het zal me niet meer gebeuren om daar te logeren. klantonvriendelijk. regelmatig dubbele boekingen. Ook wij moesten hals over kop naar een ander appartement omdat Maria tegen een hogere prijs kon verhuren. eens maar nooit meer.

Appartement Maria info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.05 km