Hotel Adamantia

Meer hotelinfo

22 reviews over Hotel Adamantia

• 8Gé van der Willigen28-07-2019

Zeer naar ons zin gehad

Het is een netjes en schoon hotel met een simpel maar voldoende ontbijt. Paar honderd meter van het strand in een rustige omgeving. Voldoende restaurantjes in Ireon. Dit jaar voor de tweede keer daar geweest en het kan zo maar zijn dat we nog eens gaan

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8Feiko08-09-2017

Prima verblijfsaccomodatie

Goede, eenvoudige, schone kamers met airco en balkon. Eenvoudig ontbijt, schone lakens om de 3 dagen.

• Oude reviews

9Tim13-08-2014

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Hallo,

Ik en mijn vriendin zijn 15 dagen in dit hotel verbleven. Het hotel ligt +- 80 meter verwijderd van het strand met leuke eettentjes waar je goed kunt eten voor een hele leuke prijs. Wij hebben in deze periode een brommer gehuurd voor 12 dagen voor 10 euro p/dag aangeboden door de zeer vriendelijke eigenaresse. Ik zal wel een vervoersmiddel aanraden aangezien er heel veel mooie stranden/bezienswaardigheden zijn op het schitterende eiland. Verblijf was prima (prijs kwaliteit verhouding) en er werd dagelijks schoongemaakt.

We hebben uiterst genoten van ons verblijf op Samos.

Mvg. Tim

• 10E.Komdeur07-08-2013

Zeer goede prijs/kwaliteit

In tegenstelling tot sommige indianenverhalen is het verblijf ons zeer goed bevallen.Het hotel is gezien de prijs/kwaliteit buitengewoon goed te noemen.Als je luxer wilt moet je iets anders zoeken en zeker (veel) meer betalen. Uitstekende bedden en leuke kamer.Ook de badkamer is goed.Blaffende honden hebben wij nooit gezien/gehoord.(er is slechts een loslopende hond in het dorp en die blaft niet) Ook scheurende scooters hebben wij niet gezien.Soms komt een gast thuis maar daar heb je geen last van.Ook hoor je soms een deur maar ook daar heb je geen last van.Het ontbijt is prima (niet uigebreid) maar je zit natuurlijk wel in Griekenland. De eigenaresse (Martina) is een zeer lieve vrouw die perfect Engels en Duits spreekt en altijd aanspreekbaar is en direct klaar staat als het maar aan iets ontbreekt.en beddengoed worden bijna dagelijks verschoond.

• 10jesse1223-01-2013

geweldig

adamantia is een geweldig hotel en martina is een gastvrije lieve vrouw als er wat is dan komt ze meteen met je mee of ze komt gelijk met een oplossing voor je probleem ik vind de landing op het eiland wel iets te spectaculair maar de ligging van het hotel is goed je zit midden in het dorp je word met open armen ontvangen als je uit eten bent geweest dan word er gevraagd of je het leuk heb gehad aleen een probleem is het openbaar vervoer want de bussen gaan drie keer per dag dus dat is wel een beetje spijtig maar je kan altijd nog naar t heerlijke strand en de andere reacties over dat het hotel niet voldoet aan hun eisen weetje wil je het goed hebben ga naar een 8 sterren hotel maar voor mensen die van het eiland willen zien is dit een goed hotel en ik heb er niets op aan te merken op circa 300 meter is er een kerkje dat op zondag open is voor de mensen die dat willen er is een super markt achter in de straat dus je

• 9Ria28-10-2012

prima hotel met supervriendelijke eigenaars

Al 20 jaar kom ik 2 tot 3 x per jaar naar hotel Adamantia.Ik ben 12 oktober weer teruggeheerd van een 2 weekse reis (Ook in april en in juli ben ik hier geweest). De laatste tijd las ik op zoover wat negatieve berichten. Toegegeven: het is een eenvoudig hotel en als je all inclusive gewend bent in Turkije of Spanje met zwembad en collectief vermaak, en dat leuk vindt, dan ben je hier niet aan het goede adres. Maar de prijs-kwaliteitsverhouding voor Griekenland is goed. De kamers zijn netjes, (klein maar je leeft toch buiten), en de vriendelijkheid van de eigenaren (ook als je Nederlander bent en vriendelijk even aangeeft wat er aan de hand is ) , is voor mij fameus. In het hele dorp trouwens staat het hotel en de eigenaren goed bekend....
    Het is overigens ca. 80 meter naar het strand. In de nog meest echt-griekse taverna's, kun je heerlijk authentiek eten; ook de 's ochtends vers gevangen vis is betaalbaar. Nog steeds een topper voor een betaalbare prijs voor mij!

Alleenreizend

• 10nic_dri04-10-2012

Een fijn hotel op een prachtige locatie

Een fijn hotel, vriendelijke mensen en zeer schoon. Maar het is wel Griekenland. Sanitair is klein de doucekop ophangen kan niet, gelukkig anders had de helft van de mensen 's avonds geen warmwater meer. Ook de kamer is klein met zeer goede bedden, kleine koelkast en een klein balkon. Maar het is tenslotte maar een slaapplaats. Ontbijt is matig ook dit is heel normaal. Schoonmaak en schone handdoeken elke dag! En van overmatig geluidhinder geen last gehad!! Het is een 2 sterren hotel geen Hilton of een all-in resort. Prijs/kwaliteit is prima.Strand op ca. 300 meter. Auto of scooter huur bij het hotel. En een prachtig eiland om te verkennen. Rustige omgeving. Blaffende honden? Ook dat hoort bij Griekenland. Ik kan me de negative reacties bijna niet voorstellen!! Wij zijn er twee weken geweest en gaan er zeker nog eens naar terug. Rustige boulevard met echt Griekse restaurantjes. Tip. Ga eens eten bij Ritsa.

• 4J.M. van deur03-10-2012

Mooi dorpje, slecht hotel!!!

Heel mooi dorpje met fijne kleine strandjes en fijne restaurants. Hotel is het geld niet waard, veel te kleine badkamer (1,5m bij 1,2m), wc waar men bijna niet op kan, omdat de douche bak in de weg staat. De slaapkamer is klein en weinig berging voor de kleren. Het balkon is net groot genoeg voor klein tafeltje en twee stoelen. Het geheel is erg gehoorzaam, door leidingen van bovenverdieping die door kamers lopen en erg gehorige trappenhal en slecht sluitende deuren. Badkamer sanitair is verouderd, slecht schoongemaakt. Ligging van hotel kan best iets rustiger, veel geluid van blaffende honden. Eigenaars zijn heel vriendelijk!

Met vrienden

• 3Sena01-08-2012

Dit nooit meer!

Je verwacht geen luxe van een 2 sterren hotel, maar het was gewoon rampzalig! Goede bedden, omgeving is prachtig en lekker rustig, vriendelijke eigenaren (tot dat je een probleem meldt). Kamers zijn in erbarmelijke staat van onderhoud en worden zeer slecht schoongehouden (wij waren genoodzaakt om tijdens ons verblijf zelf douche en wc te schrobben want die werden gewoon niet gedaan!). Handdoeken en beddengoed zijn oud, dun, versleten en vies, met niet uitwasbare vlekken. Er lag enorme laag stof onder onze bedden. Badkamer staat zwart van de schimmel. Douchen kan je alleen met lauwwarm water (en heel vaak gewoon koud water) en door de douchekop vast te houden (kapotte steun). De lakens werden zelfs niet op aandringen verschoond, we moesten telkens 1 euro bijbetalen. Handdoeken werden verschoond alleen maar als je ze op de grond gooide. Dit hebben we meerdere keren in het hotel aangegeven, hier werd helaas niets aan gedaan. De klantgerichtheid in het hotel liet zwaar te wensen over.

Met jonge kinderen

• 9Lyda en Ron Geijs17-06-2012

Weer zeer gastvrij

Hotel Adamanthia is door ons voor de 3e keer bezocht in het zeer rustieke en rustig Ireon .Matina is zeer gastvrij . De kamers worden dagelijks zeer goed schoon gemaakt. De bedden zij prima. De kamer is verder voorzien van een koelkastje. De restaurantjes in het dorp zijn er talrijk en wat men voorgeschoteld krijgt is prima, zeker gezien de prijs . Verder is er een Cava een winkel waar men wijnen uit het vat kan kopen , het winkeltje wordt gerund door Karin en haar griekse partner.

4 tips over Hotel Adamantia

• Sena, 01-08-2012

Kamers en balkon zeer klein, ontbijt is zeer eenvoudig en je moet inderdaad of heel vroeg of heel laat gaan, anders zijn alle tafels bezet en moet je lang (3 kwartier tot een uur) wachten. Voor ons nooit meer!

• Ria, 28-10-2012

Rena (kleine taverna aan het strand), Glaros (vis), Anguira (Grieks familierestaurant), Cava Earth (hoofdweg op de hoek, drankjes, snacks)

• mikkies, 19-10-2011

Ga vooral eten bij de Fischerman, in het straatje richting Zeus, waar je de vis aan kan wijzen die overdag is gevangen (neem Barbunya's, kleine gefrituurde visjes, HEERLIJK) met lekkere witte huiswijn. En breng een bezoekje aan Mili, het erachter gelegen bergdorpje met dorpspleintje, práchtig. Ga óók lekker eten bij Cohyli, b.v. de mezedes avond waar je van 18.00-23.00?uur de gehele avond kleine griekse gerechtjes (tapas) voorgeschoteld krijgt; met vóórinschrijving, OOK DOEN!

2 vragen over Hotel Adamantia

• p leffers, 26-03-2011

airco wat kost het?

wat kost de airco bij adamantia?

mikkies, 19-10-2011

Airco is € 5,00 per dag

• hellen, 21-01-2011

airco

ik wilde graag weten als je airco neemt hoeveel dat kost

nic_dri, 04-10-2012

€ 5 per dag