Appartement Nefeli

29 reviews over Appartement Nefeli in het Nederlands

Een aanrader!!

Koopm
26-6-2019

Fijn ruim en schoon appartement. Rustige ligging. Stukje onververlichte weg totaal geen probleem. Er is ook een paadje achterom naar het strand. Alles dichtbij. Aardige eigenaars. Een aanrader we gaan zeker terug.

Luxe, prachtig complex

Wout en Mandy
28-8-2017

Nefeli is een onGrieks goed complex. Dat wil zeggen: alles is perfect afgewerkt, de kamers zijn ruim (en schoon) en alle benodigde spullen zijn aanwezig. Voor Griekse maatstaven een prachtig verblijf, al zijn de bedden wel wat hard. De niet verlichte weg (zonder stoep) naar Stoupa is een minpuntje, maar dit is slechts een heel klein stukje (200 meter). Nefeli kent aardige en betrokken eigenaren die er alles aan doen om het jou naar je zin te maken. Kalogria Beach ligt vlakbij en is een erg mooi strand. Goedkoopste ligbedden kosten 7 euro. Hoewel er in het mooie Stoupa nog geen sprake is van massatoerisme, zijn er vanaf halverwege juli tot eind augustus wel veel Grieken op vakantie. Hierdoor lig je 'hutjemutje' op het strand - zeker bij Kalogria Beach. Voor de rest is Stoupa prachtig. Mooie boulevard met veel restaurantjes, lekker (en goedkoop) eten. Aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prachtig gelegen complex

Nefra
27-6-2017

Mooie appartementen, keurig verzorgd, schoon, veel bergruimte. Schatten van eigenaren, die zeer behulpzaam en geïnteresseerd zijn. Mooie tuin! Dichtbij het Kalogriastrand. En ca. 10 minuten lopen naar de boulevard van Stoupa. Veel restaurantjes, niet duur en (bijna) overal gratis toetje. Bevolking van Stoupa is heel vriendelijk. Omgeving is prachtig, ook op de fiets leuk om te ontdekken. Mooi fietspad naar Agio Nikolaos.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

jeannette
15-5-2016

prachtige locatie. De familie is bijzonder aardig en doet alles om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Niets is ze teveel. Voldoende schoonmaak. De bedden zijn wat hard en dat is dan ook het enige minpuntje..

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vervolg

Johan Zondag
Mon Oct 05 2009 21:29:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is ons niet te doen om Nefeli weg te zetten als slecht complex of de eigenaar zwart te maken maar we hebben toch en wat rare nasmaak gehad. De eigenaar is super aardig en begroet je altijd maar wij vinden hem toch erg twijfelachtig of het hem echt interesseerd of het toch misschien niet meer om het geld te doen is. Matras is ronduit hard, geen bedbodem aanwezig paar planken, douchegordijn beschimmeld, badkamerspullen onder de roest, weer of zeer aparte vegen/plekken die je niet schoon krijgt. De algehel afwerking van de electriciteit, water etc etc is gewoon raar tot slecht te noemen in ons appartement. De voordelen zijn toch wel je hebt een prachtig uitzicht, ruime tuin, balkon/terras, afsluitbare poort en de klachten zijn niet dusdanig ernstig om mensen af te raden hier naar toe te gaan maar het is wel handig dat je weet waar je aan toe bent als je naar Nefeli gaat. Het is absoluut de moeite waard om er je vakantie te vieren maar houd alles goed in de gaten!!!

Gereisd Met partner in september 2009

leuk complex maar toch twijfelachtig

Johan Zondag
      5-10-2009

Het complex is van buiten zeer mooi en ook de tuin is goed onderhouden met een afsluitbare poort naar de openbare weg. Ondanks dat het een ontzettende geslaagde en gezellige vakantie is geweest mede met dank oon de hostess Marga Schaapman, hebben wij toch een beetje een vervelende bijsmaak van Nefeli gekregen om de volgende redenen; De schoonmaak liet te wensen over en het gevolg dat de schoonmaakster dus tot 3x toe de schuifpui heeft open laten staan. Dit gemeld aan eigenaar en deze komt op ons over als niet geinteresseerd voor de gene die er verblijft maar is druk bezig met de buitenkant dan met de binnenkant en inrichting van de appartement. Misschien hebben wij het slecht getroffen met ons appartement maar blijft wel overeind dat wij de eigenaar/schoonmaakster zeer apart en gemakzuchtig vonden.

Gereisd Met partner in september 2009

Rustige omgeving, weinig geluid van de "snel"weg.

lenie en henny evers
      22-9-2009

Apts Nefeli liggen ietwat verstopt aan het begin van Stoupa. Een minpunt is de wandelroute over de "snel"weg naar de eerste afslag richting dorp. Deze is 200 meter en niet goed verlicht. Neem een zaklantaarn mee om de auto's er op te attenderen dat er personen lopen wanneer je na het invallen van de duisternis richting Nefeli gaat. Overigens zijn de apts ietwat klein, vooral door het vaak onnodige 3e bed. Deze neemt veel ruimte in, waarvoor in de plaats een tafel had kunnen staan. Er staat nu een tafeltje tegen de douche muur. Het uitzicht van de bovenste apts is prachtig. Overigens niets dan lof voor de hostess. Er is in tegenstelling tot andere "Hollandse"apts in Stoupa (Aphrodite, Ostrea, Electra) geen thee of koffie pot aanwezig. De hostess heeft dit gebrek bij eerste melding direkt opgelost. Stoupa is een nog niet door het massa toerisme aangetast klein dorpje met genoeg eetgelegenheden. Er zijn ca. 3 bars waarvan Patriko onze voorkeur heeft, maar ieder zijn eigen smaak.

Gereisd Met partner in september 2009

Mooi, verzorgd en goed onderhouden

Gerda
      20-9-2009

Nefeli is een goed onderhouden, in particulier bezit zijn complex. Het bestaat uit drie gebouwen en ligt ong. 10 minuten lopen van het mooie zandstrand waar ligbedden en parasols te huur zijn (7 euro voor 2 bedden en een parasol. De eigenaar van het complex was iedere dag aanwezig en druk doende met het verder beplanten van de tuin, waar helaas geen zwembad in wordt aangelegd. Het complex wordt beveildigd door een af te sluiten hekwerk. Naar de boulevard is het ong. 15 min. lopen, het is aan te raden om zeker voor de eerste paar honderd meter dat je langs de lokale snelweg moet lopen voor je eigen veilgiheid een zaklampje mee te nemen want een voerpad kennen ze daar (nog) niet. Het complex zelf ligt rustig gelegen.

Gereisd Met partner in Sun Sep 20 2009 22:11:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk. niet toeristisch, lekker eten.

A.Huibers
      13-8-2009

Leuke locatie om voor 8 dagen naartoe te gaan, 15 dagen is voor ons een te lange tijd geweest. Wel kan je er lekker eten en op het strand van Kalogria lekker van een strandvakantie genieten. We hebben een erg naar gevoel overgehouden over de reisleidster, dit in tegenstelling tot de mensen welke nog meer schrijven over deze vakantie geboekt via sudtoers. De hostess is nl. enorm opdringerig, je krijgt echt het gevoel dat ze wat aan je moet verkopen. Net of die lastige vertegenwoordiger weer voor de deur staat, gauw alle ramen en deuren op slot. Dit gevoel hebben wij er aan overgehouden. En denk erom waar je een auto huurt, ze probeert een auto in de cat.B in het hoogseizoen voor 380 euro te verhuren. Wij hebben hem uiteindelijk voor 203 euro gehuurd bij Budget te plekke. Overigens buiten de nare nasmaak wel een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving maar

Wesje
      15-7-2009

Nefeli een mooi apartement. We misten eigenlijk alleen iets om koffie te maken. Eigenaar spreekt goed duits, en is erg vriendelijk en behulpzaam. Iets wat ik iedereen aan wil raden ga naar de voorlichtingsbijeenkomst. De super hostess van onze reisorganisatie weet erg veel leuke tips. Reken niet veel op de busverbinding want die rijdt maar enkele keren per dag. Stoupa is een leuk (niet erg toeristisch plaatsje) wij hadden het eigenlijk na 1 week al bekeken we misten de gezellige boulevards die we op de eilanden wel hadden. Restaurants zijn er in overvloed en gunstige prijzen. Kortom Stoupa en omgeving is prachtig, huur een auto of ga mee met de excursies en verwacht er geen toeristische atracties.

Gereisd Met partner in juli 2009

Appartement info

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nefeli in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nefeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.