Appartement Harris

Tonen op kaart

241 reviews over Appartement Harris

• 2019
    6Coby07-10-2019

Het is een mooi eiland maar voor ons te stil.

Een leuk hotel, het ontbijt werd op een dienblad gebracht was oké maar iedere dag hetzelfde. De eigenaar en vrouw waren niet erg spraakzaam en niet vriendelijk. Wij hadden een verouderde kamer de badkamer was erg klein, wel schoon.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Hugo Stulp10-09-2019

Zeer prettig, maar basic

Het is goed toeven daar. Eenvoudig, maar alles er op en aan. Goed restaurantje. Goede service. Schoon en een lekker zwembadje. Ook voor de kids is een eigen badje. Het apartement is basic maar goed genoeg. Het schoonmaken was m.i. minimaal. De douche is erg minimaal. Bedden goed en wel goed schoon. Een nadeel, vond ik, dat er een paard los loopt. Lief beest. Goed verzorgt. Maar de stront wordt niet opgeruimd. Goede mest. Maar het met de geur lijkt het alsof je op een manege logeert. Verder is de wifi redelijk. Al met al, voor de prijs is het een prima plek om te vertoeven. Een aanrader voor wie niet al te veel luxe wenst.

Alleen gereisd in september 2019

• 8Ang30-08-2019

Mooi, rustig, relaxed zeker niet toeristisch.

Gastvrije schone accommodatie in een mooie omgeving met heerlijk eten. Strand en eettentjes best een stukje lopen. Gedeeltelijk langs een openbare weg zonder voetpaden. best gevaarlijk. Niet geschikt met kinderen of voor jongeren. Niet toeristische plaats, mooi strand, veel Nederlanders, geen boulevard met winkeltjes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Irene09-08-2019

Heerlijk!

Complex is prima met aardige eigenaar Stratos. Wij kwamen door vertraging om 00.45 ' s nachts aan, geen probleem de keuken werd weer geopend en we konden gaan zitten eten. Griekse avond was heel gezellig! Appartement was simpel, maar schoon en netjes. Zwembad is prima en schoon met voldoende bedjes. Anaxos zelf is niet bijzonder, bakkertje en een paar souvenirwikeljes, aan het strand restaurantjes. Eten is prima en niet duur. Aan het strand bij Tropicana, zijn de ligbedjes gratis als je iets besteld. Kunnen ze in Nederland nog iets van leren! Lunch bij Tropicana is heerlijk en niet duur! Voor de gezelligheid kun je beter naar Petra, met de taxi € 5,- en de bus € 1,80 op. Petra is een gezellig dorpje met leuke restaurantje en winkeltjes. Iets verder ligt Molyvos, veel leuke winkeltjes, maar je moet niet slecht ter been zijn, veel klimmen! Van vliegveld naar Anaxos duurt wel 1 1/2 uur door de bergen. Al met al prima vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Bruijn24-07-2019

Het was er Fantastisch. een super net hotel/app.

Heerlijk rustig gelegen, mooi en vooral schoon appartementen complex . Heerlijk zwembad wat elke avond en nacht schoongemaakt wordt door een robot. Zelfs de openbare toiletten waren super schoon (zijn weleens anders gewend in Griekenland) Het eten in het Restaurant was heerlijk. We hebben van alles geprobeerd !! En de keuken was echt super schoon. De eigenaar Harris was 's morgens om 6 uur al de tafels e.d. schoon aan het maken. En de andere eigenaar Stratos was ook altijd vriendelijk, een beetje verlegen maar daar prik je zo doorheen. (komt ook denk ik omdat hij engels spreekt) Maar geef hem een compliment over het appartement en het ijs is gebroken. Echt een lieve man die zijn best doet om het al zijn gasten naar de zin te maken.
    De Griekse avond die ze op zaterdag organiseren zijn helemaal geweldig. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jacqueline16-07-2019

Het is een super locatie. Appartementen netjes en schoon. Vriendelijke eigenaar. Zeer gastvrij. Het eten is er heerlijk. Evenals het zwembad. Alles netjes en schoon. Geen last van geluiden. Alleen het getjilp van de krekels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Marco10-07-2019

Mooie vakantie Lesbos is te gek, maar geen Harris.

Harris is een goed verzorgd complex. Zwembad en kamers netjes onderhouden. De eigenaar die kan in tegenstelling tot andere horeca mensen die ik heb ontmoet wel een les hospitality/klantvriendelijkheid volgen. Harde werker maar niet geschikt als eigenaar. Niet klantgericht. Niet alleen naar ons ook naar andere hotelgasten. Hij is aardig als je waarschijnlijk elke dag op zijn terras eet en drinkt. Na 1 uur nog muziek en herrie van terras.

De rest van Anaxos/Petra is mooi. Auto huren is een aanrader bv Billy's. Wel een eigenaar die meedenkt. Of lekker eten bij The Taste, Ariston of Sarando's oa deze eigenaren weten wel wat hospitality is. Lesbos is een prachtig eiland. Gaan we zeker terug alleen denk niet naar Harris.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Poortvliet21-06-2019

Zeker naar harris gaan..lekker eten ook savonds laat nog toen we aankwamen! Leuke eigenaar net en schoon appartement. Koffie ontbijt lunch en diner super goed

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Annette14-06-2019

Geweldig fijn adres in een rustige omgeving

Het is een prachtig en schoon apartement. We hadden een keukentje met voldoende pannen en keukengerei; dus je kunt er prima zelf koken. Echter de gerechten van de keuken van Harris zijn erg goed. Er is veel keuze en het is erg smaakvol en niet duur. Rond het apartement hing vaak een rioollucht. Dat was minder prettig. De griekse familie die Harris runt is erg vriendelijk. Naar het strand is het zo'n 12 minuten lopen. Er is een bakkertje in de buurt en piep kleine souvenierswinkeltjes waarin een deel levensmiddelen is opgenomen. Anaxos heeft geen dorpskern en daardoor mist het gezelligheid. Het strand is zand met kiezels dus waterschoenen zijn wel prettig. Wij vonden dat er veel plastic in de zee dreef. Je hoeft niet te vrezen voor nare vluchtelingenbeelden want de vluchtelingen zijn er niet in deze omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Hans Hofman03-06-2019

Aanrader voor een rustige of actieve vakantie

Harris is een klein maar vriendelijk hotel. Goed schoon en rustig gelegen. Hoewel het zwembad klein is, zijn er toch altijd voldoende ligbedden aanwezig. Het eten is er ook prima, zeker gezien de prijzen die gehanteerd worden. De BBQ die georganiseerd wordt is ook de moeite waard. We werden gevraagd € 5 extra te betalen voor live-muziek en dat resulteerde in een gezellige avond. Ondanks lange transfer vanaf het vliegveld en het late uur hoef je niet met honger naar bed te gaan want de keuken is nog open! Lesbos is een mooi eiland dat met een huurauto goed te bekijken is. Je komt er ook absoluut geen vluchtelingen tegen. Een uitstapje naar het versteende woud kan teleurstellend zijn omdat het park al jaren gesloten is voor toeristen, maar het museum in Sigri is het bezoeken waard. De reis er naar toe gaat ook over slingerende wegen met mooie landschappen. Het het zuiden van het eiland is mooi groen met redelijk goede wegen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

37 tips over Appartement Harris

• koppel uit Maastricht, 30-05-2014

Alles is goed wat wij hebben begrepen, appartementen, hotel,studio`s, het wordt elke dag gepoetst. Alle nabijgelegen plaatsjes zijn de moeite waard om te bezoeken erg mooi allemaal. Niet zo massaal toeristische drukte, voor ons was dit genieten.

• Sandra, 31-05-2014

Scooter of auto huren om het eiland te ontdekken!

• c_a_janssen, 09-09-2013

Restaurant ariston in anaxos. Gastvrij ,heerlijk eten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Strand Anoxos heel gezellig!!! Probeer ook hier de diverse restaurantjes.

41 vragen over Appartement Harris

• Elizabeth , 19-03-2019

Appartementen Harris

Wat kost de airco per dag/ week?

• Laura , 19-03-2018

gordijnen woonkamer 2 kamer appartement?

hallo allemaal, aankomende zomer gaan wij met ze 4e naar Harris toe. Twee van ons zullen in de woonkamer slapen. Bij deze de vraag of hier ook gordijnen of iets van verduistering voor de ramen zit? Liggen de slaapbanken een beetje comfortabel? Bedankt!

• Sylvia, 24-06-2017

wie heeft wat info over lesbos?

Wij willen voor het eerst naar Lesbos deze zomer, daarom wat vraagjes en tips ook altijd welkom. Hoever ligt Apartotel Harris bij Petra vandaan en Molyvos? Hoe liggen de prijzen op Lesbos? Is het savonds veilig om te lopen vanaf het apartotel naar bijv Petra? Wat is de prijs van de bus en rijden deze frequent? Rijden ze ook savonds? tot hoe laat? wat kost een taxi? Is het te doen om met de bus naar de hoodstad Mytalini te gaan en wat zijn de kosten en hoelang duurt het? jeepsafari leuk,kosten?

Marloes, 26-07-2017

Lopen naar Petra is te doen, maar echt veilig is dat niet. Je moet over de weg lopen waar sommige auto's voorbij scheuren. Voor 5 euro sta je binnen 5 minuten in het centrum van Petra met de taxi. Voor 11 euro kun je met de taxi naar Molyvos, erg leuk om te doen. 10 minuten rijden ongeveer. Jeepsafari hebben wij niet gedaan, kost 65 euro ongeveer. Veel restaurantjes in de directe omgeving van Harris. Bij Harris zelf kun je ook zeer goed en voordelig eten. Echt een aanrader.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4