Appartement Harris

GriekenlandLesbosAnaxos

9FenomenaalScore uit 238 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+129/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 238 reviews
  • 9.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

243 Reviews over Harris

• 9Siny27-09-2021

Alles wat wij leuk vinden van vakantie vinden wij daar. Kleinschalig, rustig, fijn zwembad, strand op loopafstand, een goede keuken. Met de auto mooie ritten over het eiland maken.

• 9Jannie S27-09-2020

Heerlijk rustig geen massatoerisme zeker terug

Mooi gelegen, heerlijk rustig, schoon hotel cq appartement. Tussen de olijfbomen en berggeiten genieten van al het lekkers uit eigen tuin en keuken. Een auto of scooter huren is wel een aanrader, wij hebben 2 dagen een auto gehuurd en 3 dagen een scooter, heerlijk rond tuffen door de slingerende wegen en naar de andere dorpjes op Lesbos, molyvos is een aanrader alsook de zoutvlakte met flamingo's . De eigenaar en familie doen alles om het je naar je zin te maken. Wij waren daar net voordat het weer oranje werd vanwege corona en het was erg rustig op het eiland maar wij gaan zeker terug.

• 6Coby07-10-2019

Het is een mooi eiland maar voor ons te stil.

Een leuk hotel, het ontbijt werd op een dienblad gebracht was oké maar iedere dag hetzelfde. De eigenaar en vrouw waren niet erg spraakzaam en niet vriendelijk. Wij hadden een verouderde kamer de badkamer was erg klein, wel schoon.

• 6Hugo Stulp10-09-2019

Zeer prettig, maar basic

Het is goed toeven daar. Eenvoudig, maar alles er op en aan. Goed restaurantje. Goede service. Schoon en een lekker zwembadje. Ook voor de kids is een eigen badje. Het apartement is basic maar goed genoeg. Het schoonmaken was m.i. minimaal. De douche is erg minimaal. Bedden goed en wel goed schoon. Een nadeel, vond ik, dat er een paard los loopt. Lief beest. Goed verzorgt. Maar de stront wordt niet opgeruimd. Goede mest. Maar het met de geur lijkt het alsof je op een manege logeert. Verder is de wifi redelijk. Al met al, voor de prijs is het een prima plek om te vertoeven. Een aanrader voor wie niet al te veel luxe wenst.

• 8Ang30-08-2019

Mooi, rustig, relaxed zeker niet toeristisch.

Gastvrije schone accommodatie in een mooie omgeving met heerlijk eten. Strand en eettentjes best een stukje lopen. Gedeeltelijk langs een openbare weg zonder voetpaden. best gevaarlijk. Niet geschikt met kinderen of voor jongeren. Niet toeristische plaats, mooi strand, veel Nederlanders, geen boulevard met winkeltjes.

• 9Irene09-08-2019

Heerlijk!

Complex is prima met aardige eigenaar Stratos. Wij kwamen door vertraging om 00.45 ' s nachts aan, geen probleem de keuken werd weer geopend en we konden gaan zitten eten. Griekse avond was heel gezellig! Appartement was simpel, maar schoon en netjes. Zwembad is prima en schoon met voldoende bedjes. Anaxos zelf is niet bijzonder, bakkertje en een paar souvenirwikeljes, aan het strand restaurantjes. Eten is prima en niet duur. Aan het strand bij Tropicana, zijn de ligbedjes gratis als je iets besteld. Kunnen ze in Nederland nog iets van leren! Lunch bij Tropicana is heerlijk en niet duur! Voor de gezelligheid kun je beter naar Petra, met de taxi € 5,- en de bus € 1,80 op. Petra is een gezellig dorpje met leuke restaurantje en winkeltjes. Iets verder ligt Molyvos, veel leuke winkeltjes, maar je moet niet slecht ter been zijn, veel klimmen! Van vliegveld naar Anaxos duurt wel 1 1/2 uur door de bergen. Al met al prima vakantie!

• 10Bruijn24-07-2019

Het was er Fantastisch. een super net hotel/app.

Heerlijk rustig gelegen, mooi en vooral schoon appartementen complex . Heerlijk zwembad wat elke avond en nacht schoongemaakt wordt door een robot. Zelfs de openbare toiletten waren super schoon (zijn weleens anders gewend in Griekenland) Het eten in het Restaurant was heerlijk. We hebben van alles geprobeerd !! En de keuken was echt super schoon. De eigenaar Harris was 's morgens om 6 uur al de tafels e.d. schoon aan het maken. En de andere eigenaar Stratos was ook altijd vriendelijk, een beetje verlegen maar daar prik je zo doorheen. (komt ook denk ik omdat hij engels spreekt) Maar geef hem een compliment over het appartement en het ijs is gebroken. Echt een lieve man die zijn best doet om het al zijn gasten naar de zin te maken.
    De Griekse avond die ze op zaterdag organiseren zijn helemaal geweldig. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 10Jacqueline16-07-2019

Het is een super locatie. Appartementen netjes en schoon. Vriendelijke eigenaar. Zeer gastvrij. Het eten is er heerlijk. Evenals het zwembad. Alles netjes en schoon. Geen last van geluiden. Alleen het getjilp van de krekels.

• 8Marco10-07-2019

Mooie vakantie Lesbos is te gek, maar geen Harris.

Harris is een goed verzorgd complex. Zwembad en kamers netjes onderhouden. De eigenaar die kan in tegenstelling tot andere horeca mensen die ik heb ontmoet wel een les hospitality/klantvriendelijkheid volgen. Harde werker maar niet geschikt als eigenaar. Niet klantgericht. Niet alleen naar ons ook naar andere hotelgasten. Hij is aardig als je waarschijnlijk elke dag op zijn terras eet en drinkt. Na 1 uur nog muziek en herrie van terras.

De rest van Anaxos/Petra is mooi. Auto huren is een aanrader bv Billy's. Wel een eigenaar die meedenkt. Of lekker eten bij The Taste, Ariston of Sarando's oa deze eigenaren weten wel wat hospitality is. Lesbos is een prachtig eiland. Gaan we zeker terug alleen denk niet naar Harris.

• 10Poortvliet21-06-2019

Zeker naar harris gaan..lekker eten ook savonds laat nog toen we aankwamen! Leuke eigenaar net en schoon appartement. Koffie ontbijt lunch en diner super goed

Appartement Harris info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar