Appartement Harris

Kleine hotelsWeer vandaag19°13°
Appartement Harris
8,5

229 reviews over Appartement Harris in het Nederlands

Prima verblijf, als je niet teveel wenst.

René Droger
4-11-2018

Op de info op internet ziet het Harris er wel wat anders uit, zeker als je in het oude gedeelte terechtkomt. Dat viel eigenlijk wel tegen. Maar ook de wat nieuwere appartementen, staan dan weer wat dicht op het hoofdgebouw. Dus uiteindelijk als je door het oudere heenkijkt, zit je wel lekker rustig. Ook een ruim twee persoons-appartement. Veel Nederlanders in Anaxos en omgeving, daar moet je van houden. Maar voor mij en mijn reisgenoot was het prima. Veel aanspraak. Anaxos zelf is rustig en klein, dus je moet wel met de benenwagen, bus, scooter of auto het eiland Lesbos op. Genoeg te doen. En het strand in Anaxos is prettig, met een kleine boulevard.

gegeweldig maar twijfel of we nog een keer gaan

gvdbogert
21-9-2018

Prijs kwaliteit verhoudingen prima .

Maar stoelen op het terras en ligbedjes bij het zwembad hard aan vernieuwing toe!

Heerlijke keuken, mooi gr. complex, rustig gelegen

Yvonne van Tol
16-9-2018

Goed onderhouden Ned. geor. complex, groene/grote tuin, mooi zwembad met genoeg bedjes/parasols (geen handdoekje leggen), echt een heerlijke keuken, meerdere gebouwen (laag) uit 2000 en 2009.

Ruim appartement (no. 14) met terras, koel, airco, bedden minder fijn, best een ruime douche, helaas wel veel muggen in augustus.

Fijn zand/kiezelstrand met (eet)tentjes en watersport op ongeveer 10 min. lopen. Overal gratis liggen als je wat afneemt (drinken/eten). Bakker vlakbij, supermarkten (met weinig variatie) op 5 minuten lopen. Diverse restaurantjes op loopafstand van Harris.

Petra en Molyvos zijn leuke plaatsjes om een keer naar toe te gaan (bus/taxi); maar het strand van Anaxos is beter.

Auto gehuurd: wij vonden alles tamelijk 'ver' weg! Leuk om naar toe te gaan met kinderen: strandje van Ampelia (golven) & strand van Vatera (speeltoestellen in de zee).

De rit van het vliegveld naar Anaxos was lang; zeker 1,5 uur. Reisleiding touroperator: Top!

Fantastisch,geweldige week gehad,

P.Gompie
2-8-2018

Prachtige ligging,mooie schone apartementen,vriendelijk personeel,zeker voor herhaling vatbaar

Zeker een aanrader

Gerjan
9-7-2018

Zeer vriendelijke gastheer, ontbijt was heerlijk en een mooie complete kaart, verder zijn de appartementen netjes en zeer mooi aangekleed. Ook is het zwembad goed onderhouden en kan er vanaf het ligbed besteld worden

Heerlijke vakantie

Belinda
16-6-2018

Heerlijke appartementen met lekker eten en schone appartementen. Ligging tussen anaxos en Petra. Je moet wel een stukje lopen voor een restaurant of strand maar is wel te doen als je goed ter been ben. Heerlijk weekje daar gehad met een gezellige Griekse avond op het complex. Voor het uitgaan moet je hier niet zijn maar voor een weekje uitrusten is dit heerlijk.

Dit aparthotel is absoluut aan te raden.

Martin van S.
11-6-2018

Prima aparthotel. Fijne kamer. Alles schoon. Zeer rustige omgeving. Heerlijk vers gemaakt ontbijt en dan ook nog eens een heel gezellige Griekse avond die goed is georganiseerd. De eigenaar en zijn familie zijn erg vriendelijk. Maar let op: de Superior Appartementen boven, hebben geen zonnescherm boven het terras. Met de Griekse zon erbij kan het 's middags tot zonsondergang dus tropisch warm worden op je balkon.

Een aanrader voor iedereen

Saskia zonneveld
4-6-2018

Dit is een familie bedrijf wat super geleid wordt door Stratos. De vriendelijkheid en de gastvrijheid straalt er vanaf. Goede schoonmaak en heerlijk eten

Super vakantie, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Familie Bunschoten
26-7-2017

In 1 woord fantastisch. 15 dagen volop genoten, Stratos en zijn familie doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Vlotte en zeer vriendelijke bediening, ook aan het zwembad. Eten is erg lekker en goed betaalbaar. Zwembad ziet er keurig uit wordt goed onderhouden. Kamers hebben alles wat je nodig hebt en worden erg goed schoon gehouden. Griekse avond is erg gezellig, 1 groot feest met Griekse muziek en dans, BBQ en uiteraard de sirtaki. Omgeving is top, alles is prima op loopafstand. Bakkerij om de hoek, diverse winkeltjes, volop restaurantjes. Petra is prima te doen met de taxi voor maar € 5,00. Molivos is ook erg leuk om te bezoeken, echt typische Griekse taverna's, huisjes tegen een berg op, allemaal kleine steegjes met leuke winkeltjes. En ook daar heerlijke restaurants, vooral aan de haven heerlijke verse vis. Voor ons een vakantie om nooit te vergeten, normaal willen wij altijd weer wat anders maar hier komen wij zeker nog een keertje terug. Voor mensen die denken het eiland te moeten mijden wat betreft vluchtelingen... Absoluut GEEN vluchtelingen gezien. Dus boeken maar zou ik zeggen ;-)

Fantastisch!

Danielle
8-7-2017

Ik ben samen met mijn ouders al meerdere malen naar Lesbos op vakantie geweest. Dit was mijn tweede keer bij Harris. De eerste keer was ik denk ik een jaar of 11, de laatste keer was ik 21. Bij Harris is het altijd hartstikke gezellig. Er zijn allemaal Nederlandse mensen en mede door de Griekse avond die wordt georganiseerd leert iedereen elkaar beter kennen. Het eten bij Harris is altijd goed. Stratos en Stratoela doen er alles aan om het naar je zin te maken. Kamers zijn netjes, de eerste keer toen ik er was waren de bedden erg had maar nu zijn er andere bedden en die liggen goed! Anaxos en Petra liggen op loop afstand, dit zijn plaatsjes die heel leuk zijn om te bezoeken maar Molivos blijft mijn favoriete plaatsje omdat het kasteel wat boven op de heuvel ligt s'avonds verlicht is. Ook de heetwaterbron bij eftalau is heel leuk om te bezoeken en het vissersdorpje skala sikaminia is heel leuk om te bekijken. Op Lesbos zelf valt genoeg te zien en te beleven. Het is er fantastisch!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harris in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.