Géén boekingskosten

GriekenlandKosTigaki

8.1FantastischScore uit 58 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

58 Reviews over Fili

• 8tonny frijters01-06-2019

gewoon doen,super

super app. hele vriendelijke mensen,en elke dag schone handdoeken ,als je die nodig had.mooie zwembaden rustig gelegen,app voor begrippen best groot,gerenoveerde badkamer,netjes.top.

• 6Peter21-09-2015

Nooit meer

Via touroperator geboekt, Fili zit 18 km van vliegveld zijn 2 uur onderweg geweest om op plaats van bestemming te komen. Ontbijt is zeer op Engelse gericht ei,ei,ei niet 5,20 per dag per persoon waard. Ook krijg je een appartement toegewezen dat er uitziet als een kelderkast, alles stuk en vies. Als Nederlanders zou ik een andere bestemming boeken er zitten veel luidruchtige Engelse.

• 8Kim28-07-2015

Goede prijs kwaliteit verhouding

Het is een appartement in het goedkopere segment, maar waren te spreken over de gastvrijheid en prijs-kwaliteits- verhouding. Hadden 2 kamer appartement met zijn 4 en dat wel wat krapjes. Het complex bestaat uit twee gebouwen, wij zaten in het oude gedeelte (type B) Dat het wat ouder is, merk je aan wat smoezelige voegen in de badkamer, of een wat oudere koelkast, maar de dagelijkse schoonmaak is netjes. Bijna dagelijks kwam er iemand langs om het afval op te halen en de toilet- vuilnisemmer te legen en om de twee/ drie dagen werden handdoeken en beddengoed vervangen en werd er gedweild. De zwembaden zijn netjes, en ook al waren we in het hoogseizoen, het was er nooit echt heel druk. Enige minpunt wat ik kan bedenken is de locatie. Je hebt echt wel vervoer nodig om ergens te komen. Het hotel heeft een niet al te uitgebreide menukaart, maar wij hebben er simpel, maar lekker gegeten.

• 7Celine24-07-2015

Prima appartementen met aardig personeel

Appartementen Fili is een rustig gezellig complex. Wordt gerund door een oudere man, die het belangrijk vindt dat iedereen het naar de zin heeft. Appartementen bestaan uit oud en nieuw gedeelte, wij zaten in het oude gedeelte en dit was prima. Zelf eten koken is wat lastiger, maar het eten in Griekenland is erg goedkoop.

Het enige nadeel is dat het mooie strand op 2 km afstand ligt. Het strand dat op 200 m ligt bestaat puur uit een klein stukje zand waar je eigenlijk niet met je handdoekje kunt liggen. Tigaki zelf is ook op 2 km afstand. Auto of fiets huren is een must!

Het chloor in het zwembad is vervelend, dit is niet goed afgestemd waardoor de badkleding geel verkleurt.

• 7peet19-09-2014

mooie rustige plek

Mooie accomodatie. Omgeving prima, wel wat ver weg van centrum. Rustige buurt vlak bij zee 200 m. Personeel prima. Restaurant aanwezig, daar niet gegegeten. Kamers in oude gedeelte gedateert, vooral sanitair was te klein en te oud. Schoonmaken ok, elke 2 dagen inclusief bed en handdoeken. Kindvriendelijk zwembad, verder niets voor kinderen

• 10jovita03-08-2014

Puiki vieta poilsio atostogoms

Ačiū nuostabiems šeimininkams, puikiam personalui. Atostogavome šiame viešbutyje liepos viduryje ir puikiai pailsėjome. Vaikams patiko baseinas ir blyneliai rytais. Suaugusiems - skanus ( gausus) maistas ( buvom užsisakę viešbutį su pusryčiais ir vakariene). Dar patiko, kad visada yra laisvų gultų prie baseino, žydintys augalai aplinkui. Pliusas - erdvus kambarys - tiksliau pusantro kambario - Miegamasis tėvams, vaikams lovos atskiroje patalpoje, bei du balkonai. Prie jūros ėjome link Tigakio (300 m) - puikus smėlio krantas, visada buvo kur atsigulti. Einant tiesiai - krantas akmenuotas, o prie akmenų yra ežių. Artimiausias pigiausias supermarketas irgi yra einant link Tigakio tarp viešbučių Zorbas ir Kos palace. Taip pat įsiminė emocingi tiek savininkų, tiek personalo pasisveikinimai, šypsenos, padėkojimai. Žodžiu kalimera, kalispera, parakolio, efaristo ir pan. dar ir dabar vartojam grįžę namo.

• 9Luma31-07-2014

Echt een relax vakantie

We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad in Fili. De eigenaar en zijn mensen zorgen er voor dat je het prima naar je zin hebt. Je kunt altijd bij ze terecht met vragen, ze zullen altijd proberen je te helpen als er iets is. We hadden geboekt met ontbijt, dit was niet uitgebreid maar wel goed. Ontbijten met uitzicht op het zwembad en de bergen, heerlijk. En voor het diner kun je er ook prima terecht, b.v. de gyros special. En de monday BBQ is ook heel leuk, je moet wel van dansen houden. Het ligt wel een half uur lopen van Tigaki, maar dat is een wandeling langs zee, dus dat is ook weer leuk. En als je dat te ver vind om te lopen dan huur je een fiets. Kun je ook fijn naar Kosstad fietsen, zo'n 10km. Kortom een heerlijke vakantie op Kos gehad.

• 9Peike21-07-2014

Top

Kamers zijn sober maar voldoen prima. Het personeel is echt super aardig en zeer behulpzaam. Het eten bij Fili is lekker en niet duur. Er heerst gewoon een fijne gemoedelijke sfeer.

• 8Dennisnedp28-09-2013

Lekkere vakantie gehad in Fili

Appartementencomplex Fili is een kleinschalige accomodatie met ca. 40 kamers op een rustig gelegen plek. Het is ongeveer 20 min lopen naar de hoofdstraat van Tigaki. De bediening is vriendelijk en de prijzen zijn erg redelijk. Vergeleken met Nederland gewoon goedkoop. Er zijn 2 grote zwembaden en 1 kinderbad. Wij zaten in een 2 kamer app en hadden meer dan voldoende ruimte voor ons 2en. Bedden lagen goed, goede matrassen. Appartementen zijn misschien wat gedateerd en de afwerking is niet overal meer top, maar dat heb je toch wel vaker in deze prijs/kwaliteits verhouding. Wij stoorden ons er niet aan. Alles werkte en de bedden waren goed. Dat vinden wij belangrijk. Keukengerei is typisch Grieks; dus karig :-) Koken kan wel, maar je zal vindingrijk moeten zijn haha. Vanwege de prijzen en het goede eten zijn wij elke dag uit eten geweest. Je hebt immers vakantie :-) Als je een omgeving zoekt die rustig is en die ook rustige mensen aantrekt zit je hier op het juiste adres.

• 9Gerda24-08-2013

Super vakantie!!

Wij hadden een studio. De studio is simpel en de keuken een beetje karig ingericht. Alles is wel erg schoon!

Er zitten prima zwembaden bij en een leuk barretje/restaurantje waar ze 1x per week bbq avond verzorgen. Wij hebben 2x zelf gekookt, maar uit eten gaan is bijna net zo duur en scheelt je een hoop zweetdruppels, want zonder airco is het in de studio erg warm. Voor airco en kussens op de ligbedjes bij het zwembad moet je extra betalen wil je hier gebruik van maken. Wil je graag zelf koken, dan raad ik je aan om een klein koekepannetje in je koffer mee te nemen.

Fietsen huren raad ik iedereen aan. Wij hadden 2 fietsen met mandjes en versnellingen voor 2 weken voor in totaal 70 euro. Het is 10 minuten fietsen naar het centrum van Tigaki. Verder is er een mini supermarkt op 5 minuten loopafstand waar je de algemene boodschapjes (en 's ochtends brood) kan halen. Fietsen naar Kos stad is een halfuur, maar dit kun je ook met de bus doen.

Personeel van Fili is super aardig!

Appartement Fili info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden