Géén boekingskosten

Appartement Aeolos

GriekenlandKarpathosPigadia (Karpathos stad)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Aeolos voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 65 reviews

Meer appartement info

65 Reviews over Aeolos

• 7Gh Folmer16-09-2021

Goed appartement,

Het 2 kamer app is ons goed bevallen, wat erg tegenviel, was dat er zogezegd wegens corona nog geen tosti te krijgen was bij het zwembad overdag.en de buitenbar was s avonds dicht ! Dus er was totaal niks te beleven bij het app terwijl rondom alles hotels en app open waren en mensen savonds als ze terugkwamen van de haven .nog even een afzakkertje konden nemen . Thank god voor de geweldige strand tent Sardeles. Voor ons geen Aeolos meer

• 9Prijzige en Maria24-12-2017

Heel gezellig en buiten gewoon vriendelijk

Anna, Mike en Takis heel behulpzaam. Als we naar de stad wilde lopen( wat een beetje moeilijk voor ons was) brachten ze ons.

• 9Fabi03-08-2016

Geweldig hier!!!

Wij zijn hier nu een dag en het is hier goed toeven.

Gerenoveerd appartement (pa3) boven het receptie gedeelte. We hadden airconditioning genomen en dat is aan te raden.

Eigenaars zijn aardig en helemaal niet stug. Ontbijt uitgebreid, ei, yoghurt, thee en koffie, toast met ham /kaas, brood, sap en fruit.

Zwembad goed en lekker koel, ligbedden genoeg want niet iedereen gaat er liggen omdat het strand 2 minuten lopen is. Alles dichtbij, supermarkten, autohuur, tentje waar je heerlijke pita gyros kan halen voor 2 euro (appartement uit, links en weer links aan de straat, schuin tegenover groot hotel). Hoofdstad kwartier lopen en genoeg moois te doen en zien. Aanrader is restaurant Sofia's, aan het eind bij de haven aan de rechterkant, naast een trap met een blauwe boot erop. Eten echt heerlijk. Voor 30 euro samen uitgebreid gegeten met gratis toetje (2 dingen!) voorafje, water en frisdrank.

• 8Joris-en-Irma10-07-2015

Ruime app., schoon en knus gedateerd.

Ruime appartementen met voor en achter zit gelegenheid. Horren in de ramen. Eigenaresse en zoon zijn aardig. Houd u aan de huisregels! Het is hun huis en inkomen en dan krijg je hun respect. Klein muurkluisje (huur). Past geen iPad in! Opbergkast had meer legplanken gemogen. Douche was volle en zeer warme straal! Lekker! Zwembad is zoet water. Lekker rustig gelegen complex. Ontbijt was elke dag op een afgesproken tijd en ruim voldoende en lekker, echter niet uitgebreid. Alles in de buurt. Kleine en grote supermarkt en verhuur scooter, auto enz. Complex ligt circa 25m in een zijstraat. Strand op 100m en is het mooiste gedeelte van de baai. Verder naar links steeds stiller. Alle ruimte voor jezelf daar. Voor mensen die geen duur hotel eisen maar genoeg nemen met een goedkopere knusse ietswat gedateerde accomodatie. Ik kom zeker hier terug.

• 8Willy Donker09-07-2015

Prima plek!

Samen met drie vriendinnen genoten in dit kleinschalige appartencomplex. Het complex wordt goed onderhouden, de kamers worden dagelijks schoongemaakt. De keuken nodigt niet uit om te koken. Voor ons goed genoeg om een boterham te smeren (bakker om de hoek) een eitje koken, een kopje koffie of thee te zetten. Er is een losse koffiefilter. De eigenaresse lijkt wat stug, maar doet er alles aan om je het naar je zin te maken. Geen last van verkeer of andere herrie. Je hoeft de straat maar over te steken en je bent op het strand. Daar zijn ook heerlijke restaurantjes zoals Zoriana's Place, Sardales, Maistralli. Op weg naar de haven Pelagos, met elke avond live muziek. Pigadia is tussen de 15 en 20 minuten wandelen. Ons lievelingsrestaurant daar was Mesogios. Op het complex viel de Wifi regelmatig uit, in de tavernes is Wifi uitstekend. Wij hebben regelmatig een taxi genomen, van en naar de haven, naar Kyra Panagia en Amoopi.

• 8Michael28-04-2015

Prima relaxte, gastvrije plek (in het voorseizoen)

Plus: + Kleinschalig + Schoon, onderhouden + Vriendelijk personeel + balkon aan twee kanten + Poolbal met WiFi + ligging (uit drukte, centrum te lopen)

(kleine)Min: - sanitair gedateerd (voor onze begrippen) - keukeninrichting

We zijn de eerste gasten van het seizoen, daardoor rustig maar extra relaxed. Kan me voorstellen dat in het in het hoogseizoen wel wat vol is (waar niet?).

Ik onderschrijf de negatieve reviews niet. Ik herken een aantal punten, maar zie zaken in perspectief: dit is een kleinschalig complex op Karpathos, niet in NL of luxe resort.

Het 2 kamer app. is prima, sanitair tikje gedateerd (doch functioneel); keuken iets te beperkt, maar we kunnen uit de voeten. Vooral lekker buiten de deur eten!

Eigenares lijkt stug, maar ze let gewoon goed op haar complex. Ze is vriendelijk en behulpzaam.

Zwembadje is ok, geen afgeschermd kindergedeelte. Poolbar was eerst out-of-stock, net als rest van het eiland! Iedereen wachtte op de boot met voorraad (ferry problemen)!

• 6R & S15-09-2014

erg klein

Wij verbleven hier van 21 augustus t/m/ 4 september. Het is een kleinschalig complex waar de appartementen erg dicht op elkaar zitten, zodoende is er weinig privacy. De eigenaar is erg nors en stug waarbij het lijkt of het pijn doet om wat te zeggen of te lachen. De eigenaresse is wat vriendelijker, maar met moeite. Gelukkig sliepen wij alleen daar want elke dag gingen wij naar onze vrienden toe waar wij de hele dag bleven. Ook waren er af en roe luidruchtige Italianen die graag van zich liet horen. Wij gaan daar in ieder geval niet meer heen.

• 8Cor27-08-2014

Prima vertoefen

Ben het geheel niet mee eens met de hieronder staande verklaring, heb van de mede gasten niets over klachten gehoord en dat de bar dicht is op die tijd klopt maar er kwam ook niemand zitten dus sluit je toch gewoon want iedereen ging de stad in of bleef saai op zijn stekkie zitten. Ik vond het prima alles was zuiver en het ontbijd was goed voor griekse normen. Eigenaresse komt stug over maar als je haar een beetje leert kennen valt het nogal mee. Maar je hebt altijd mensen die over alles en nog wat klagen maar in griekenland in zo een appartement (en dat geld overal) kun je geen luxe verwachten.

• 2G. van Zoeren12-08-2014

waardeloos sanitair

Schimmel in de badkamer, vieze zwarte voegen, lekkende kraan, loszittende wc-bril. Loszittende kraan in de keuken, vies servies en bestek moest met schuursponsje gereinigd worden, geen fijn begin van je vakantie. De bar was overdag open tot ongeveer 17.00 uur. Er heerst een doodse sfeer. Mogelijk wordt dit veroorzaakt door de eigenaresse, een wat oudere vrouw die iedereen afsnauwt en de mensen stiekem in de gaten houdt. Iedereen noemde haar "lachebekkie" en dat is synisch bedoelt kan ik u melden. De schoonmaakster spreekt geen woord Engels. Zij verplaatst ongevraagd je spullen. Het zal goed bedoeld zijn maar wij vonden het niet prettig om naar onze persoonlijke spullen in ons appartement te moeten zoeken. We hebben al heel wat jaren op vele Griekse eilanden verbleven tot volle tevredenheid maar dit was een echte tegenvaller. Ook andere gasten hadden problemen met het zeer verouderde en smerig uitziende sanitair. Pigadia is leuke plaats maar kies er een andere accomodatie!!!

• 9Rob van Essen23-01-2013

prima plek

Aeolos is een heerlijk rustig complex vlakbij een leuk strand.

Appartement Aeolos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden