Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping L' Iserand voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over L' Iserand

• 8Marc16-01-2020

Een hele fijne week gehad hier!

Per toeval terecht gekomen en uiteindelijk een week gebleven. Rustige camping met mooie plaatsen. Sanitair is oud maar goed schoon. Op de camping is geen animatie maar af en toe wordt er wel iets gedaan zoals een keer een spelletjesavond. Vanaf de camping veel leuke uitstapjes. De stoomtrein, palais ideal , klimbos en het chocolademuseum. Kortom als je niet op zoek bent naar veel luxe maar wel van een rustige camping met schoon sanitair houdt waar kinderen zichzelf vermaken is dit de ideale camping om een weekje te staan.

• 10Cindy playe20-07-2019

Super séjour en famille

Les propriétaires sont très accueillant.. Très disponibles.. Le cadre du camping est magnifique.. Très nature.. La piscine est grande et et propre.. Tout comme l'ensemble du camping.. Nous avons adoré notre séjour..

• 10Staat v/h sanitair
  • 8B. Stevense23-08-2017

Fijne 'kleine' camping aan de rand van de Ardéche

Super leuke kleine camping! Bij toeval terecht gekomen, en een fantastische week gehad. Fijne eigenaren, heerlijk (wel koud) zwembad, ruime plaatsen.

Wordt van alles georganiseerd voor groot en klein, dorpen en stadjes in de omgeving, alsmede supermarkt (InterMarche op 5 minuten). Prima uitvalsbasis voor leuke en actieve uitstapjes in de Ardéche en de Drôme! Leuke tip is AquaRock. Een echt klim-paradijs voor groot en klein!

Sanitair is inderdaad een klein beetje gedateerd, maar wel erg schoon. En dat heb ik liever als nieuw en vuil. Temperatuur van het (douche-) water is meer dan prima, evenals de waterdruk!

En ja, er rijd een trein langs de doorgaande weg langs de camping. Wij stonden aan de ingang van de camping, en konden ons er echt niet aan storen.

• 8Renske Koppens20-08-2017

Relaxte kleine camping in groene omgeving

Leuke camping, klein opgezet met perfect zwembad. Leuk speeltuintje, mini golf en voetbalveldje. klein terras met goedkope drankjes. Kleine kaart om wat te eten. Vers stokbrood op bestelling. Sanitair is gedateerd maar netjes. Wij zaten in een 3 pers chalet zonder sanitair, erg leuk huisjes met alles wat je nodig hebt. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke dag wordt er iets georganiseerd van circus workshop tot wandeling. In st jean is een grote hypermarche en in tain l'hermitage een lidl. Tain l'hermitage en tournon sur rhone zijn kleine/leuke dorpjes om een keer door te lopen of een hapje te eten. Zwemmen in le doux kan perfect over de brug vlakbij camping le castelet, een prachtige plek, vergeet de visnetjes niet! Kortom een top vakantie.

• 6Eetgelegenheden
  • 8ortega fabien20-08-2016

tres bon camping familiale

nous venons de passer une semaine au camping l'iserand, une semaine vraiment agréable. Les chalets son bien agencés, la piscine est grande, l'accueil est très sympas. c'est un camping familiale très calme qui propose des activités pour tous. C'est un camping que je recommande pour une famille avec des enfants.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Esmée Zoer23-07-2016

Super, zoals altijd!

Ik ga hier altijd naartoe met mijn familie, en het is super gezellig, niet te groot, best klein eigenlijk en genoeg te doen in de omgeving. Wij gaan hier al sinds 2006 naartoe, en het blijft altijd gezellig. Eens in de zoveel dagen dan komt er een mevrouw die dan bijvoorbeeld glittertattoo's zet, of een circus school! Er is een zwembad, en een pierenbadje, maar verder geen glijbanen of zoiets.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Ingrid16-08-2015

Gemoedelijk

Het was heerlijk bijkomen op deze kleine camping. Prachtig gelegen! Wij hadden een ruime plek achterin en hadden uitzicht over de wijngaarden. In de eerste week van augustus was er een goede mix van Fransen, Britten, Belgen en Nederlanders. Het zwembad is heerlijk en schoon en de eigenaren zijn toegankelijk en persoonlijk. Om uiterlijk 22:00 is het stil tot de volgende ochtend 9:00. De animatie is eerder beschreven en is erg leuk. Leuk om te zien hoe de kinderen zonder elkaars taal te spreken een potje kunnen voetballen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9John Saxild-Hansen16-07-2015

Stedet er lig ferie og afslapning

Fantastisk hyggelig campingplads i rolige omgivelser, hvor du både har mulighed for at være dig selv eller sammen med andre. Gode hytter til en fornuftig pris og pladser til telte og campingvogne i flere niveauer. Værtsparret er utrolig hjælpsomme og venlige og som gør en stor indsats for at du føler dig velkommen. Har været på Iserand 10 gange inden for de sidste 15 år, og vender altid tilbage, når ferien skal bruges til afslapning. Gode spisemuligheder i Tournon sur Rhone som ligger 10 min. Fra campingpladsen i bil.

• 9Theo van Vliet08-06-2015

Een met de natuur!

Wij verbleven een week op deze prachtige camping. Wij stonden vrij hoog op deze terassencamping en hebben volopgenoten van de natuur, de bomenselectie op de camping en het zicht op de omliggende bergehellingen met wijnranken. Het eigenaarsechtpaar is erg aardig en belangstellend. Ook het weer droeg mee aan een mooie week nl. 35 graden! Het zwembad was heerlijk en onmisbaar. Verder ook nog free Wifi (bij de receptie)

• 9astrid_pepijn16-08-2014

leuke familiecamping

Camping zeer geschikt voor familie met kinderen tot 12 jaar,erg aardige eigenaren willen je overal bij helpen, kleinschalig,rustig. na 21.00 is het stil op de camping.dicht in de buurt is een groot supermarkt.we hebben hier 10 dagen gestaan ,we hebben echt genoten.als je niet van drukte houdt en weinig waarde hecht aan luxe ben je hier echt op je best.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar