Camping La Marette

Met jonge kinderen

Aanrader!

I
2-9-2018

Blij verrast! Wat een topcamping. De eigenaren zijn zeer gastvrij en runnen gepassioneerd de camping. Prachtige plekken. Rust. Geen entertainment, maar onze kinderen van 5,7,9 jaar hebben zich heel goed vermaakt in en rond het zwembad. Met banden van de glijbaan af. Lekker relaxen op de prachtig oranje ligbedjes met rieten parasolletjes. Omgeven door bomen.

Het is dat we ip nooit naar dezelfde camping gaan, maar deze zou anders zeker een zijn om voor terug te gaan!!

Een hele fijne vakantie, relax en geniet!

Familie Jansen
28-8-2018

Voor de vijfde keer op la Marette geweest met onze oudere kinderen (18 t/m 22 jaar, die niet van uitgaan houden). Waarom? Het is een heerlijk rustige familie camping, waar je je meer dan welkom voelt. De eigenaar en zijn vrouw zijn echt ontzettend behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Plekken zijn zeer ruim met goed wat schaduw. Sanitair is prima en wordt zeer regelmatig schoongemaakt. Voldoende douches, 's avonds na 10 uur heel goed te gebruiken. De 2 zwembaden zijn goed met een mooie grote glijbaan en heerlijke ligbedden. Restaurant op de camping heeft heerlijk eten en is goed betaalbaar. Vers brood kun je de dag voordat je het nodig hebt bestellen. Boodschappen doen? Dan zul je even moeten rijden (ca. 10 tot 15 minuten). Ook voor de uitstapjes zul je rekening moeten houden met wat meer reistijd. Maar zeker de moeite waard. De omgeving is prachtig en zo zie je nog wat meer.

Super camping voor jong en oud!9

Kayleigh
24-8-2018

Camping eigenaren zijn zijn super vriendelijk. Ze staan altijd voor je klaar. Ze helpen iedereen. Sanitair wordt elke dag schoon gemaakt. Zwembad is prima. Rustige camping. Leuke en geizellige georganiseerde avonden. Personeel wordt goed begeleid. Lekker eten

We komen terug!

Annemieke
15-8-2018

Ontzettend leuke camping. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Niet veel van de omgeving gezien door omstandigheden. Maar Clement was zeer behulpzaam en heeft goed meegedacht. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Zwembad was top! Trampolines geweldig! Ze hadden allemaal vriendjes en vriendinnetjes. Wij komen zeker terug om nog de prachtige omgeving verder te ontdekken.

Heerlijk rustige camping in de monts D"Ardeche. Zeer vriendelijk en behulpzaam en betrouwbaar personeel. Mooie grote en schaduwrijke plaatsen en eenvoudig maar met prima onderhouden sanitair. Vaak schoonmaak, ook tussendoor als het nodig was. Lekker warme douches! 2 fijne zwembaden met mooie grote glijbaan en fijne ligbedden. Kids mochten gewoon met opblaasspeelgoed in het zwembad. Op de camping is een fijn en betaalbaar restaurant, en je mag op de centrale bbq plaats op houtskool bbquen. Erg lekker. Je moet alleen wat verder rijden voor je uitstapjes en boodschappen. Vers brood is op de avond ervoor te bestellen. Eigenaar zet met zijn 4x4 je caravan netjes op je plek en haalt je ook weer op. Ook honden zijn er welkom. 2x per week is er muziek in het restaurant. Heel gezellig allemaal!

Fijne gezinscamping

B
9-8-2018

Ligging is mooi maar wel vaak wat verder rijden om ergens naar toe te gaan. Wij vonden dat niet erg.

Fijne kampeerplek in de schaduw en dat was gezien de temperaturen erg prettig.

Zwembaden zijn heel leuk, maar het bovenbad kan wel nieuwe tegels gebruiken.

De camping is niet al te groot en erg gemoedelijk. De eigenaar heeft echt aandacht voor zijn gasten.

Sanitair was prima. Niet echt luxe maar had alles wat je nodig hebt en meestal vrij schoon.

Veel hoogteverschil op de camping. De eigenaar brengt je caravan naar zijn plek als je dat wilt.

Restaurant heeft heerlijke pizza's en hamburgers!

Rustige camping in de bergen

Pieter
5-8-2018

Goede schaduwrijke camping, niet te groot, stukje buiten de bewoonde wereld, op de helling van een berg. Vandaar heerlijk rustig, maar voor de boodschappen moet je dus wel met de auto de berg af naar de Carrefour in Largentiere. Goede faciliteiten, zoals twee zwembaden met een glijbaan, een goed en betaalbaar restaurant en broodjesservice. Vriendelijke en meedenkende eigenaren die ook een woordje engels spreken. Veel gezinnen met kinderen tot ongeveer 16 jaar.

Huurcaravans en chalets op de camping beschikbaar.

Wij komen terug

Familie Knol
26-7-2018

Prachtige groene terrassencamping met een verrassend groot zwembad voor het formaat van de camping. Wij hadden een lastminute plek helemaal bovenaan en de eigenaren waren zo aardig om ons twee plekken voor de prijs van 1 te geven voor onze grote tent. Daar wel veel zon, maar met schaduwdoek prima te doen. Rustige en aardige campinggasten en veel jonge kinderen. Zoontje van 3 heeft zich dan ook prima vermaakt. Geen kampwinkel, dus je moet wel eventjes rijden voor supermarkten e.d.. Opgelost door het huren van een koelkast. Reistijd wordt meer dan voldoende gecompenseerd door het feit dat je weg bent van het massatoerisme (hoera). Restaurant is prima, wel grotendeels patat en pizza (jammer). Zorg dat je een paar dagen van te voren reserveert voor de moules-frites avond (is erg populair en wij waren helaas te laat). Incidenteel lawaai (karaoke en van naast de camping) vonden wij wel meevallen. Wij komen terug!

Mooie gezellige camping

Thomas
12-8-2017

Sanitair is erg schoon met prima douches. Geen toiletpapier, maar wel bijna altijd schoon ondanks dat de camping behoorlijk vol was.

Eigenaren Super vriendelijk en willen je overal bij helpen! Door hun en de rest van het personeel word de sfeer nog fijner.

Een goede mix van Franse en Nederlandse mensen op de camping.

Zwembad is voor de kinderen erg leuk, vooral de glijbanen! Tegelwerk is wel aan wat onderhoud toe.

Restaurant is primaen gezellig, erg lekkere pizza's!

Camping heeft verder erg grote plaatsen. Het is een terrascamping die op de plattegrond niet helemaal goed overkomt. Onderste plekken zijn met veel schaduw, bovenste zonder of minder. Bij de onderste kan je wat meer last hebben van de speeltuin of muziek avond. Wij hebben het als gezelligheid en levendigheid ervaren en niet als overlast.

In de omgeving is veel te doen, je moet alleen geen last hebben van wagenziekte;)

Kortom prima camping waar wij een heerlijke vakantie hebben gehad!

Leuke camping voor jonge gezinnen!

Familie Peters
9-8-2017

Leuke en gastvrije terrascamping met zowel campingplaatsen en stacaravans.

Stacaravan van ons was maximaal een jaar oud en prima met ruime veranda, servies had wat uitgebreider kunnen zijn.

Zwembad met glijbanen erg leuk voor jong en oud en schoon. Tegels zijn echter aan vervanging toe en staat gepland voor komende winter.

Speeltuin was prima.

Brood kan besteld worden, er is geen supermarktje. Restaurant is oké en wel makkelijk. Alleen niet altijd alles vd kaart is aanwezig. Supermarkt op 15min rijden en camping ligt niet aan riviertje.

Voor gezinnen met kinderen tot 10jr een aanrader.

De twee feestavonden zijn simpel maar prima, ook leuk voor kids. Om 24u stop de muziek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Marette in Joannas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Marette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.