Géén boekingskosten

Camping La Marette

FrankrijkRhône - AlpsJoannas (Ardeche)
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 107 reviews
  • 6.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op La Marette Camping hangt een gemoedelijke en rustige sfeer. Verwacht hier dus geen animatieteam. Wel kunnen kinderen elkaar opzoeken in het zwembad of bij de trampolines. In het restaurant kun je goed eten en er is wekelijks gezellige live-muziek. Bezoek zeker Ruoms, de Grotte de la Madeleine en het klimpark in Jaujac.

107 Reviews over La Marette

• 8Alex30-08-2021

Leuk om te zijn geweest.

Leuke kleine camping. Wel erg veel plekken liggen geheel in de schaduw. Temperatuur is dan al snel een paar graden minder. Dit jaar veel kinderen jonger dan 8. Zwembad is erg leuk. Wel vervelend dat er geen wc papier aanwezig is in het sanitair gebouw. Restaurant is goed voor een camping. Met name zijn de pizza’s erg goed. Dichtstbijzijnde supermarkt is wel ver rijden. Daar doe je toch al snel 15 tot 20 minuten over. Het brood dat je kunt bestellen is goed. Onder de 10 euro moet je cash afrekenen. Je kunt ook zwemmen in de gorges de Baum dat op 10 minuten rijden ligt. Daar zijn plekken waar je van rotsen af kunt springen. Erg leuk om te doen.

• 7Femke24-08-2021

Leuke camping in mooie omgeving

Leuke grote camping met super zwembad in mooie omgeving waar veel te doen is. Er is wel tot vrij laat rumoer en het sanitair is niet schoon, eerlijk gezegd in de loop van de dag best vies. Zou schelen als er gewoon wc papier en zeep werd opgehangen. Restaurant is prima, personeel ook prima. De bakker had heerlijk brood. Van mijn kinderen moet ik nog even noemen dat het leuk is dat je er mag pingpongen, de speeltuin leuk is en onze plek had een mooi uitzicht. Mijn tip zou wel zijn even goed te kijken naar een mooie plek, dat je niet recht op een chalet uitkijkt bv.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Eineki23-08-2020

Heerlijke camping

Heerlijke camping in een prachtige omgeving. Gaaf zwembad(en) met leuke glijbaan, lekker restaurantje. Prachtige terrassencamping, helemaal tussen de bomen (hou normaal erg van beetje zon, maar zo'n dak van bladeren boven je hoofd was met de hitte erg prettig. Zonnen kon aan het zwembad). Relaxte eigenaren. Wat miste was een klein winkeltje voor de basics want het dorpje is 20 minuten rijden (mooie, kronkelige bergweg). Toen wij er zaten waren er wel overwegend alleen Fransen. (augustus). Of dit altijd is, of dat het aan dit gekke Corona jaar lag weet ik niet. Onze dochter had dan ook geen aansluiting. We hebben denk ik 6 Nederlandse gezinnen geteld. Om 23.00 alles stil. Fransen maakten er in het restaurant wel feestjes van ;-). Niet helemaal Coronaproof ook. Maar daar kon je prima van wegblijven.Geen kinderanimatie gezien. Wel Yogalessen en massages mogelijk. Prachtige omgeving. Mooi stukje Ardèche!

• 9Klomp13-08-2019

Genoten in de Ardeché

Wij hebben genoten van de regio de Ardeché en camping la marette. De eigenaar van de camping zijn een Frans jong echtpaar die perfect Engels spreken. Ze willen je overal bij helpen en denken met je mee. de camping ligt tegen een berg aan en de plekken hebben veel schaduw. Wij waren met onze vouwwagen, de plekken zijn niet heel groot maar bieden voldoende ruimte. Met het hete weer was de schaduw zeer aangenaam. de twee zwembaden zijn met elkaar verbonden dmv drie glijbanen wat voor een hoop vertier zorgt. Voor boodschappen moet je een stukje rijden maar dat went snel. Brood is er wel elke morgen op de camping te koop. Onze zoon en wij hebben van ons verblijf genoten en de twee en halve week zijn dan ook omgevlogen. Enige aandachtspunt is vlgs ons het sanitair wat wel wat schoner kan met nadruk op de douches.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Numans05-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Wat een heerlijke camping is dit! Een fijn zwembad voor de kinderen, lekker koel in de avond en in de ochtend en genoeg te zien in de omgeving. ( wel altijd klein half uurtje rijden, enige nadeel wat ik kan verzinnen). Eigenaars zijn Fransen, maar zéér aardig en behulpzaam. Het restaurant heeft heerlijk eten. Wij hadden een chalet onder de bomen en genoeg ruimte om ons heen. Ook heel fijn dat er geen animatie was, maar wel genoeg te doen voor de kinderen. Wij wensen Clement en zijn vrouw heel veel succes en misschien tot een andere keer!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Sabine01-08-2019

Rustig, gemoedelijk, kindvriendelijk & schaduwrijk

Net terug van deze mooie camping. Zeer vriendelijk en correct ontvangen. Prachtige schaduwplek, zeer ruim. De eerste week (eerste vakantiewerk regio noord) nog rustig, maar de week erna bijna vol en veel Nederlandse gezinnen. Rustig, prachtig groene camping. Kleinschalig dus, waardoor gemoedelijk. Leuke glijbaan! Geen animatie of georganiseerde dingen dus kinderen moeten elkaar zelf opzoeken. Geen strenge regels bij zwembad, op een enkel mopperend gezin na. Altijd een bedje vrij. Sanitair voldoende schoon, nadeel was dat alles steeds heel nat was omdat ze het schoonspuiten. De camping ligt zeker 15min rijden van de supermarkt af. Dorpjes stellen weinig voor, dus je moet minimaal 30min rijden voor een levendig plaatsje. Prima gebied voor wandelen en fietsen maar dat hebben wij niet gedaan. Restaurant op de camping echt top, ook een nette prijs! Wij zijn 2 weken heerlijk tot rust gekomen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Roul26-07-2019

Camping calme, ombragé, départ randonnées

Ce camping est calme et reposant. Les propriétaires et les équipes sont très accueillants. La piscine est adaptée à la taille de camping. Nous avons séjourné en toile de tente et les équipements sont adaptés. Notre emplacement était vraiment ombragé, avantage en pleine canicule. La rivière, pour se baigner et plonger est située à 10min. le cadre environnant est magnifique, à l'image de l'Ardèche.

• 9I02-09-2018

Aanrader!

Blij verrast! Wat een topcamping. De eigenaren zijn zeer gastvrij en runnen gepassioneerd de camping. Prachtige plekken. Rust. Geen entertainment, maar onze kinderen van 5,7,9 jaar hebben zich heel goed vermaakt in en rond het zwembad. Met banden van de glijbaan af. Lekker relaxen op de prachtig oranje ligbedjes met rieten parasolletjes. Omgeven door bomen. Het is dat we ip nooit naar dezelfde camping gaan, maar deze zou anders zeker een zijn om voor terug te gaan!!

• 10Thomas et Bérangère CAMERLO31-08-2018

Un camping au top!

Camping familial et calme. Les responsables sont vraiment à notre écoute. Il est fort possible qu'on y retourne l'année prochaine!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Familie Jansen28-08-2018

Een hele fijne vakantie, relax en geniet!

Voor de vijfde keer op la Marette geweest met onze oudere kinderen (18 t/m 22 jaar, die niet van uitgaan houden). Waarom? Het is een heerlijk rustige familie camping, waar je je meer dan welkom voelt. De eigenaar en zijn vrouw zijn echt ontzettend behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Plekken zijn zeer ruim met goed wat schaduw. Sanitair is prima en wordt zeer regelmatig schoongemaakt. Voldoende douches, 's avonds na 10 uur heel goed te gebruiken. De 2 zwembaden zijn goed met een mooie grote glijbaan en heerlijke ligbedden. Restaurant op de camping heeft heerlijk eten en is goed betaalbaar. Vers brood kun je de dag voordat je het nodig hebt bestellen. Boodschappen doen? Dan zul je even moeten rijden (ca. 10 tot 15 minuten). Ook voor de uitstapjes zul je rekening moeten houden met wat meer reistijd. Maar zeker de moeite waard. De omgeving is prachtig en zo zie je nog wat meer.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar