Camping La Marette

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Joannas (Ardeche)

8.8Fantastisch

• 9.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op La Marette Camping hangt een gemoedelijke en rustige sfeer. Verwacht hier dus geen animatieteam. Wel kunnen kinderen elkaar opzoeken in het zwembad of bij de trampolines. In het restaurant kun je goed eten en er is wekelijks gezellige live-muziek. Bezoek zeker Ruoms, de Grotte de la Madeleine en het klimpark in Jaujac.

104 reviews over Camping La Marette

• 2019
    9Klomp13-08-2019

Genoten in de Ardeché

Wij hebben genoten van de regio de Ardeché en camping la marette. De eigenaar van de camping zijn een Frans jong echtpaar die perfect Engels spreken. Ze willen je overal bij helpen en denken met je mee. de camping ligt tegen een berg aan en de plekken hebben veel schaduw. Wij waren met onze vouwwagen, de plekken zijn niet heel groot maar bieden voldoende ruimte. Met het hete weer was de schaduw zeer aangenaam. de twee zwembaden zijn met elkaar verbonden dmv drie glijbanen wat voor een hoop vertier zorgt. Voor boodschappen moet je een stukje rijden maar dat went snel. Brood is er wel elke morgen op de camping te koop. Onze zoon en wij hebben van ons verblijf genoten en de twee en halve week zijn dan ook omgevlogen. Enige aandachtspunt is vlgs ons het sanitair wat wel wat schoner kan met nadruk op de douches.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Numans05-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Wat een heerlijke camping is dit! Een fijn zwembad voor de kinderen, lekker koel in de avond en in de ochtend en genoeg te zien in de omgeving. ( wel altijd klein half uurtje rijden, enige nadeel wat ik kan verzinnen). Eigenaars zijn Fransen, maar zéér aardig en behulpzaam. Het restaurant heeft heerlijk eten. Wij hadden een chalet onder de bomen en genoeg ruimte om ons heen. Ook heel fijn dat er geen animatie was, maar wel genoeg te doen voor de kinderen. Wij wensen Clement en zijn vrouw heel veel succes en misschien tot een andere keer!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Sabine01-08-2019

Rustig, gemoedelijk, kindvriendelijk & schaduwrijk

Net terug van deze mooie camping. Zeer vriendelijk en correct ontvangen. Prachtige schaduwplek, zeer ruim. De eerste week (eerste vakantiewerk regio noord) nog rustig, maar de week erna bijna vol en veel Nederlandse gezinnen. Rustig, prachtig groene camping. Kleinschalig dus, waardoor gemoedelijk. Leuke glijbaan! Geen animatie of georganiseerde dingen dus kinderen moeten elkaar zelf opzoeken. Geen strenge regels bij zwembad, op een enkel mopperend gezin na. Altijd een bedje vrij. Sanitair voldoende schoon, nadeel was dat alles steeds heel nat was omdat ze het schoonspuiten. De camping ligt zeker 15min rijden van de supermarkt af. Dorpjes stellen weinig voor, dus je moet minimaal 30min rijden voor een levendig plaatsje. Prima gebied voor wandelen en fietsen maar dat hebben wij niet gedaan. Restaurant op de camping echt top, ook een nette prijs! Wij zijn 2 weken heerlijk tot rust gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9I02-09-2018

Aanrader!

Blij verrast! Wat een topcamping. De eigenaren zijn zeer gastvrij en runnen gepassioneerd de camping. Prachtige plekken. Rust. Geen entertainment, maar onze kinderen van 5,7,9 jaar hebben zich heel goed vermaakt in en rond het zwembad. Met banden van de glijbaan af. Lekker relaxen op de prachtig oranje ligbedjes met rieten parasolletjes. Omgeven door bomen. Het is dat we ip nooit naar dezelfde camping gaan, maar deze zou anders zeker een zijn om voor terug te gaan!!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Familie Jansen28-08-2018

Een hele fijne vakantie, relax en geniet!

Voor de vijfde keer op la Marette geweest met onze oudere kinderen (18 t/m 22 jaar, die niet van uitgaan houden). Waarom? Het is een heerlijk rustige familie camping, waar je je meer dan welkom voelt. De eigenaar en zijn vrouw zijn echt ontzettend behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Plekken zijn zeer ruim met goed wat schaduw. Sanitair is prima en wordt zeer regelmatig schoongemaakt. Voldoende douches, 's avonds na 10 uur heel goed te gebruiken. De 2 zwembaden zijn goed met een mooie grote glijbaan en heerlijke ligbedden. Restaurant op de camping heeft heerlijk eten en is goed betaalbaar. Vers brood kun je de dag voordat je het nodig hebt bestellen. Boodschappen doen? Dan zul je even moeten rijden (ca. 10 tot 15 minuten). Ook voor de uitstapjes zul je rekening moeten houden met wat meer reistijd. Maar zeker de moeite waard. De omgeving is prachtig en zo zie je nog wat meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Kayleigh24-08-2018

Super camping voor jong en oud!9

Camping eigenaren zijn zijn super vriendelijk. Ze staan altijd voor je klaar. Ze helpen iedereen. Sanitair wordt elke dag schoon gemaakt. Zwembad is prima. Rustige camping. Leuke en geizellige georganiseerde avonden. Personeel wordt goed begeleid. Lekker eten

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Annemieke15-08-2018

We komen terug!

Ontzettend leuke camping. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Niet veel van de omgeving gezien door omstandigheden. Maar Clement was zeer behulpzaam en heeft goed meegedacht. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Zwembad was top! Trampolines geweldig! Ze hadden allemaal vriendjes en vriendinnetjes. Wij komen zeker terug om nog de prachtige omgeving verder te ontdekken.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Marion10-08-2018

Heelijk plekje in de mooie natuur van de Ardeche

Heerlijk rustige camping in de monts D"Ardeche. Zeer vriendelijk en behulpzaam en betrouwbaar personeel. Mooie grote en schaduwrijke plaatsen en eenvoudig maar met prima onderhouden sanitair. Vaak schoonmaak, ook tussendoor als het nodig was. Lekker warme douches! 2 fijne zwembaden met mooie grote glijbaan en fijne ligbedden. Kids mochten gewoon met opblaasspeelgoed in het zwembad. Op de camping is een fijn en betaalbaar restaurant, en je mag op de centrale bbq plaats op houtskool bbquen. Erg lekker. Je moet alleen wat verder rijden voor je uitstapjes en boodschappen. Vers brood is op de avond ervoor te bestellen. Eigenaar zet met zijn 4x4 je caravan netjes op je plek en haalt je ook weer op. Ook honden zijn er welkom. 2x per week is er muziek in het restaurant. Heel gezellig allemaal!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8B09-08-2018

Fijne gezinscamping

Ligging is mooi maar wel vaak wat verder rijden om ergens naar toe te gaan. Wij vonden dat niet erg. Fijne kampeerplek in de schaduw en dat was gezien de temperaturen erg prettig. Zwembaden zijn heel leuk, maar het bovenbad kan wel nieuwe tegels gebruiken. De camping is niet al te groot en erg gemoedelijk. De eigenaar heeft echt aandacht voor zijn gasten. Sanitair was prima. Niet echt luxe maar had alles wat je nodig hebt en meestal vrij schoon. Veel hoogteverschil op de camping. De eigenaar brengt je caravan naar zijn plek als je dat wilt. Restaurant heeft heerlijke pizza's en hamburgers!

• 8Pieter05-08-2018

Rustige camping in de bergen

Goede schaduwrijke camping, niet te groot, stukje buiten de bewoonde wereld, op de helling van een berg. Vandaar heerlijk rustig, maar voor de boodschappen moet je dus wel met de auto de berg af naar de Carrefour in Largentiere. Goede faciliteiten, zoals twee zwembaden met een glijbaan, een goed en betaalbaar restaurant en broodjesservice. Vriendelijke en meedenkende eigenaren die ook een woordje engels spreken. Veel gezinnen met kinderen tot ongeveer 16 jaar. Huurcaravans en chalets op de camping beschikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping La Marette info