Camping La Source du Jabron

Camping La Source du Jabron
8,1

84 reviews over Camping La Source du Jabron in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gezellige camping met nog wat verbeterpunten

Joost Huesken
7-10-2018

Dit is een leuke gezellige camping. In een werkelijk prachtige omgeving. De animatie is niet overdadig maar wel leuk. 3 animatoren op zo' n kleine camping is natuurlijk top. En nu ook nederlandse animatrice aanwezig.

De plekken zijn goed. Wij hadden een ruime plek gekozen. En die was ook superruim. Onze plek echter had geen enkele schaduw wat midden in de zomer niet zo heel prettig is . Een aangeschafte Tarp bood uitkomst. De meeste plekken hadden trouwens volop schaduw.

Sanitair was over het algemeen schoon en er werd goed schoongemaakt. Toch zijn er nog wat aandachtspunten. Wat meer ruimte bij de afwas en warmer water bijv Ook waren er 2 zwerfhonden op de camping. Echt prettig vonden wij dat niet en we hadden het idee dat ze toch wel makkelijk te vangen waren.Er stond namelijk aangeplakt dat ze dat niet voor elkaar kregen. We hebben een paar uur geen stroom gehad, op een ander moment geen warm water en een keer helemaal geen water.

Heerlijke, gemoedelijke camping in mooie omgeving!

Visscher, Oldenzaal
30-8-2018

Wij zaten 8 dagen in een mobile home (IRM, 3 slaapkamers) op plaatsnr. A04. Een ruime, schone en logisch ingedeelde mobile home. De plek van onze mobile home vonden wij super (redelijk centraal), zeker in vergelijking met andere mobile homes, welke wat ons betreft wat afgelegen/afgezonderd lagen. Het zwembad was geweldig, zeker ook door de aanwezigheid van de glijbaan. Genoeg ligstoelen en keuze tussen zon of schaduw. Het peutergedeelte is wel minimaal.

De speeltuin was wat simpel maar prima voor onze jongste van 2. Onze oudste 2 (5 en 7) vermaakten zich in het "Acrobambino".

Het personeel was vriendelijk/behulpzaam en de pizza's waren lekker.

De omgeving is prachtig en er zijn genoeg leuke, bijzondere stadjes/dorpjes om te bezoeken (Dieulefit uiteraard, maar ook Bourdeaux en bv. Poet-Laval). Tevens zijn wij naar de krokodillenboerderij in Pierrelatte geweest; wel een uur rijden maar voor onze zoon van 5 zeker de moeite waard.

Marjolein
19-8-2018

Geweldige camping. Wij verbleven twee weken in een comfort chalet 4 p met onze zoon van 7 jaar. Super chalet en een heerlijke grote veranda. Erg schoon ook. Altijd plek bij het zwembad, winkeltje bij de camping met broodservice en allerlei benodigheden. Je kunt in het restaurant lekker eten. Al het personeel is super aardig, behulpzaam en vrolijk. De omgeving is prachtig. Prachtige natuur en heel mooie stadjes, met veel kunst en creativiteit.

Geweldige camping in een top omgeving

Michel
12-8-2018

We hebben hier 2,5 week verbleven in de Eco-lodge tent incl. sanitair met dochters van 11 en 13 jaar. De camping is geweldig. Mooie ruime plaatsen (zowel huur als staplaatsen), mooi sanitair, mooi zwembad, ruim sport- en speelveld en voldoende activiteiten voor jong en oud). De omgeving is zeer mooi en binnen 1/2 uur à 3 kwartier zijn vele mooie dorpjes/steden/natuur te zien. Aanraders: activiteiten zoals kanoën, canyoing, bezoek marktje Grignan, wijnproeverijen.

anne et jean paul, les propriétaires, 18-8-2018

hummm super and thank you for you really interesting message, we hope to see you again

Voor herhaling vatbaar

Linda
9-8-2018

Hele leuke camping! Kleinschalig en heel sfeervol. Een mooie mix van Franse en Nederlandse camping gasten. Een groot zwembad waar altijd ligstoelen vrij zijn. Ook bij de douches nooit hoeven wachten. Het water van de douches was niet altijd warm, dat zou nog kunnen verbeteren. Mooi sanitair. Veel leuke dingen in de omgeving te doen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de receptie kon je spel- en speelmateriaal voorde kinderen lenen, erg leuk!

Echt een aanrader deze camping.

anne et jean paul, les propriétaires, 18-8-2018
thank you for you really interesting message, we are going to see with the shower don't forget to ask to the reception when there is a problem like that we can see

Super camping!

J
5-8-2018

Wij hebben echt een topbvakantie gehad op deze camping! Heel mooi, heel vriendelijk, schoon, aardige eigenaren en goede animatie (mocht je hier gebruik van willen maken). Niks moet dus als je kids naar de animatie willen worden ze welkom geheten en mochten ze hier geen gebruik van willen is dit ook prima. In ieder geval geen opdringerige animatie. Heerlijk zwembad, je moet als man wel echt een strakke zwembroek aan maar goed dat zijn nou eenmaal de regels in Frankrijk dus dat weet je als je in Frankrijk op vakantie wil gaan. Onze ervaring was top en eigenlijk geen op of aanmerkingen. Als we 1 ding zouden moeten verzinnen als tip dan zou onze tip zijn : Vernieuwen van de oudere sanitairruimte. Maar alles verder schoon en netjes, ligt dan eerder aan de gebruikers ervan. Kortom wij raden deze camping zeker aan.

anne et jean paul, les propriétaires, 18-8-2018

hummm merci pour votre très gentil message et promis nous allons réfléchir à améliorer notre sanitaire le plus ancien qui est encore très bien nous trouvons

au plaisir de vous revoir

Prima camping

Ruud
28-7-2018

De camping is kleinschalig en de plekken langs het water zijn ruim. De toiletten zijn schoon alleen toiletpapier moet je op een centrale plek pakken en kan wel eens op zijn. Het eten in het restaurant is prima maar geen Frans hoogstandje. Over het algemeen is de camping rustig maar helaas is er weinig toezicht op de avondrust. Het kan dus zijn dat de buren met een hele club gezellig tot 12.00 zit de borrelen en jezelf niet in slaap komt.

Een relaxte camping met vriendelijke eigenaren.

Sylvia Ravensbergen
1-7-2018

Het is een super relaxte camping in het voorseizoen. Ik denk dat het in het hoogseizoen wel vol zal staan. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Wij hadden een stacaravan van touroperator deze was wat aan de krappe kant. En had geen parasol of verstelbare stoelen o.I. d. Was wel fijn geweest met die warmte. Ook de inventaris was een beetje karig. Maar verder was alles goed mooie omgeving. En Dieulefit, Nyons en Grignan zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Wij wilden graag wandelen met de hond maar daar was het te warm voor.

Supermooie camping

Veerman
9-9-2017

De camping is heel overzichtelijk en ligt in een prachtig groene omgeving. Wij hadden een tent lodge gehuurd. Deze was heel mooi en compleet ingericht. Onze plek had heel veel privacy. Zwembad was heel fijn en leuk met de glijbaan. Voor de allerkleinste miste wij wel iets van uitdaging in het peuterbad. 1 van de minpuntjes was dat er overal paden met grind/stenen waren. Kinderen willen nog wel eens rennen op hun slippertjes en als je dan valt......au! Ook vonden wij het jammer dat de animatie alleen in het Frans was. Zeker omdat er best veel Nederlandse kinderen waren.

Al met al hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad.

in 1 woord: geweldig!

faraven
20-8-2017

Dit is een superfijne camping, vriendelijk personeel. Stacaravan gehuurd, deze was heel erg schoon en had voldoende inventaris. Leuk zwembad met glijbaan, gratis ligstoelen en eigenlijk altijd wel plek (maar een enkele handdoeklegger gezien). Mooie omgeving, heuvels, waardoor je wel een beetje moet klimmen. Broodbestelservice. Restaurant prima, zowel de afhaalpizza's als het eten dat op het terras geserveerd wordt. Ideaal voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Onze dochter van 11 heeft een supervakantie gehad met veel Nederlandse leeftijdsgenootjes. Supermarkt in Dieulefit (ca. 10 minuten rijden met de auto). Mooie dorpjes in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Source du Jabron in Dieulefit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Source du Jabron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.