Camping La Source du Jabron

Camping La Source du Jabron
8,2

82 reviews over Camping La Source du Jabron in het Nederlands

Geweldige camping in een top omgeving

Michel
12-8-2018

We hebben hier 2,5 week verbleven in de Eco-lodge tent incl. sanitair met dochters van 11 en 13 jaar. De camping is geweldig. Mooie ruime plaatsen (zowel huur als staplaatsen), mooi sanitair, mooi zwembad, ruim sport- en speelveld en voldoende activiteiten voor jong en oud). De omgeving is zeer mooi en binnen 1/2 uur à 3 kwartier zijn vele mooie dorpjes/steden/natuur te zien. Aanraders: activiteiten zoals kanoën, canyoing, bezoek marktje Grignan, wijnproeverijen.

Voor herhaling vatbaar

Linda
9-8-2018

Hele leuke camping! Kleinschalig en heel sfeervol. Een mooie mix van Franse en Nederlandse camping gasten. Een groot zwembad waar altijd ligstoelen vrij zijn. Ook bij de douches nooit hoeven wachten. Het water van de douches was niet altijd warm, dat zou nog kunnen verbeteren. Mooi sanitair. Veel leuke dingen in de omgeving te doen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de receptie kon je spel- en speelmateriaal voorde kinderen lenen, erg leuk!

Echt een aanrader deze camping.

Super camping!

J
5-8-2018

Wij hebben echt een topbvakantie gehad op deze camping! Heel mooi, heel vriendelijk, schoon, aardige eigenaren en goede animatie (mocht je hier gebruik van willen maken). Niks moet dus als je kids naar de animatie willen worden ze welkom geheten en mochten ze hier geen gebruik van willen is dit ook prima. In ieder geval geen opdringerige animatie. Heerlijk zwembad, je moet als man wel echt een strakke zwembroek aan maar goed dat zijn nou eenmaal de regels in Frankrijk dus dat weet je als je in Frankrijk op vakantie wil gaan. Onze ervaring was top en eigenlijk geen op of aanmerkingen. Als we 1 ding zouden moeten verzinnen als tip dan zou onze tip zijn : Vernieuwen van de oudere sanitairruimte. Maar alles verder schoon en netjes, ligt dan eerder aan de gebruikers ervan. Kortom wij raden deze camping zeker aan.

Na 10 jaar kamperen in Frankrijk hebben we nog nooit zo'n vervelende ervaring gehad.

Een mooi gelegen camping maar sport veld waar je niets mee kunt (enorme berg zand/stof), duur restaurant (ook ijsjes en drinken!) en een bijzonder onvriendelijke eigenaar (dames bij de receptie zijn vriendelijk).

In december geboekt: grote plek met veel schaduw. Het was ons toegezegd dat hiermee rekening gehouden zou worden, en dat wij één van de op de plattegrond donkerpaarse plaatsen zouden krijgen (veel hoge bomen en plekken van 120-150 m2).

Bij aankomst kregen we een ander type plek toegewezen: 90 m2 zonder schaduw. Toen we hier wat van zeiden konden de dames van de receptie geen andere plek regelen. De eigenaar kwam erbij, deze heeft ons werkelijk uitgescholden en beweerde bij hoog en laag dat het wel een grote plek was met veel schaduw. Hij weigerde over een oplossing mee te denken.

We hebben op een andere camping een geweldige vakantie gehad :-)

Prima camping

Ruud
28-7-2018

De camping is kleinschalig en de plekken langs het water zijn ruim. De toiletten zijn schoon alleen toiletpapier moet je op een centrale plek pakken en kan wel eens op zijn. Het eten in het restaurant is prima maar geen Frans hoogstandje. Over het algemeen is de camping rustig maar helaas is er weinig toezicht op de avondrust. Het kan dus zijn dat de buren met een hele club gezellig tot 12.00 zit de borrelen en jezelf niet in slaap komt.

Een relaxte camping met vriendelijke eigenaren.

Sylvia Ravensbergen
1-7-2018

Het is een super relaxte camping in het voorseizoen. Ik denk dat het in het hoogseizoen wel vol zal staan. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Wij hadden een stacaravan van touroperator deze was wat aan de krappe kant. En had geen parasol of verstelbare stoelen o.I. d. Was wel fijn geweest met die warmte. Ook de inventaris was een beetje karig. Maar verder was alles goed mooie omgeving. En Dieulefit, Nyons en Grignan zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Wij wilden graag wandelen met de hond maar daar was het te warm voor.

Supermooie camping

Veerman
9-9-2017

De camping is heel overzichtelijk en ligt in een prachtig groene omgeving. Wij hadden een tent lodge gehuurd. Deze was heel mooi en compleet ingericht. Onze plek had heel veel privacy. Zwembad was heel fijn en leuk met de glijbaan. Voor de allerkleinste miste wij wel iets van uitdaging in het peuterbad. 1 van de minpuntjes was dat er overal paden met grind/stenen waren. Kinderen willen nog wel eens rennen op hun slippertjes en als je dan valt......au! Ook vonden wij het jammer dat de animatie alleen in het Frans was. Zeker omdat er best veel Nederlandse kinderen waren.

Al met al hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad.

in 1 woord: geweldig!

faraven
20-8-2017

Dit is een superfijne camping, vriendelijk personeel. Stacaravan gehuurd, deze was heel erg schoon en had voldoende inventaris. Leuk zwembad met glijbaan, gratis ligstoelen en eigenlijk altijd wel plek (maar een enkele handdoeklegger gezien). Mooie omgeving, heuvels, waardoor je wel een beetje moet klimmen. Broodbestelservice. Restaurant prima, zowel de afhaalpizza's als het eten dat op het terras geserveerd wordt. Ideaal voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Onze dochter van 11 heeft een supervakantie gehad met veel Nederlandse leeftijdsgenootjes. Supermarkt in Dieulefit (ca. 10 minuten rijden met de auto). Mooie dorpjes in de omgeving.

Leuke camping

Ilse
20-8-2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad op deze mooie camping. Wij hadden een mobilehome gehuurd via een organisatie. Deze was ruim en netjes maar op een, voor ons, geen leuke plek. Helemaal afgesloten en uitzicht op een hoge heg, je zag niets of niemand. Wij houden van 'wat zien' als je op je terras zit. Maar het mocht de pret niet drukken. Een prachtig zwembad met een leuke glijbaan, de kids hebben genoten en af en toe een frisse duik in de hitte was goed. Het personeel van de camping was allemaal even aardig en stonden altijd klaar als er iets was. Leuk restaurantje met afhaalmaaltijden (patat en pizza)

Direct naast de camping lag er een leuk klimpark. Dieulefit heeft een leuke markt op de vrijdag en is nog geen 10 minuten vanaf de camping, leuk dorpje en prima supermarkt. Ook kanoën op de Drome is prachtig.

Animatieprogramma van aqua joggen tot voetbaltoernooi.

Geweldige camping

Familie Kampen
17-8-2017

Samen met ons gezin hebben we 2 weken lang gekampeerd op camping La Source du Jabron. De camping heeft mooie ruime kampeerplaatsen met zon en schaduw waarop onze Cabanon Mercury prima kon staan. De camping heeft 2 mooie zwembaden, een klein peuterbadje en genoeg ligstoelen rondom het zwembad. Het sanitair werd in de periode dat wij aanwezig waren 2 tot 3 keer per dag gereinigd, top! Een minpuntje was misschien dat het toiletpapier zich op een centraal punt bevond waardoor je zelf toch je eigen wc papier mee nam.

De omgeving leent zich voor prachtige tochten in de omgeving, de Drôme, Mont Ventoux, Crest, Forêt de Saou, Montelimar, Vallon Pont d'Arc, Le Poët Laval etc. Dieulefit is dichtbij en heeft goede supermarkt en een aantal leuke restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

Een heerlijke en rustige camping in een fantastische omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Source du Jabron in Dieulefit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Source du Jabron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Source du Jabron scoort een 8.18 uit 10 op basis van 106 reviews.