Camping La Source du Jabron

8.2Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Nederlandse animatie op Camping La Source du Jabron in de Drôme, Frankrijk. Aan het zwembad is altijd een ligbedje vrij. Kinderen roetsjen van de glijbaan, er is ook een peuterbad. Vooral de pizza’s in het restaurant zijn goed. La Source du Jabron is een kleinschalige camping met vriendelijk personeel. Montélimar is 40 minuten rijden.

110 reviews over Camping La Source du Jabron

• 2019
    7Fam. Oldenzaal04-08-2019

Leuke camping met pluspunten

Aardige camping. Wel leukere campings gehad maar wat wij begrepen is dat men nog aan het opbouwen en uitbreiden is. Pluspunten: -Ruime plek, wij hadden de grote geboekt. Hier konden wij met de caravan voortent luifel extra tent en auto ruim voldoende op staan. - leuk zwembad. Geen gebruik gemaakt van het peuterbad maar zag er leuk uit. Topper is de glijbaan. Genoeg ligbedden. - goed brood en eten in restaurant.

Minpunten: - ver van de rivier. Wij dachten dat we echt aan een riviertje stonden met de camping maar het was helaas nog minder dan een sloot. Overigens waren wij niet de enige die dit dachten. -koud water in het zwembad -Weinig te doen in de omgeving behalve de standaard marktjes. -de animatie was niet top, geen chemie tussen de 3 animatoren (zelfs ruzie met elkaar waar wij bij stonden). Hoewel dochterlief van 4 jaar het fantastisch vond. Daar gaat het uiteindelijk om. - de staplekken hebben of alleen maar zo'n of alleen schadu

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Joost Huesken07-10-2018

Gezellige camping met nog wat verbeterpunten

Dit is een leuke gezellige camping. In een werkelijk prachtige omgeving. De animatie is niet overdadig maar wel leuk. 3 animatoren op zo' n kleine camping is natuurlijk top. En nu ook nederlandse animatrice aanwezig.

De plekken zijn goed. Wij hadden een ruime plek gekozen. En die was ook superruim. Onze plek echter had geen enkele schaduw wat midden in de zomer niet zo heel prettig is . Een aangeschafte Tarp bood uitkomst. De meeste plekken hadden trouwens volop schaduw.

Sanitair was over het algemeen schoon en er werd goed schoongemaakt. Toch zijn er nog wat aandachtspunten. Wat meer ruimte bij de afwas en warmer water bijv Ook waren er 2 zwerfhonden op de camping. Echt prettig vonden wij dat niet en we hadden het idee dat ze toch wel makkelijk te vangen waren.Er stond namelijk aangeplakt dat ze dat niet voor elkaar kregen. We hebben een paar uur geen stroom gehad, op een ander moment geen warm water en een keer helemaal geen water.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Visscher, Oldenzaal30-08-2018

Heerlijke, gemoedelijke camping in mooie omgeving!

Wij zaten 8 dagen in een mobile home (IRM, 3 slaapkamers) op plaatsnr. A04. Een ruime, schone en logisch ingedeelde mobile home. De plek van onze mobile home vonden wij super (redelijk centraal), zeker in vergelijking met andere mobile homes, welke wat ons betreft wat afgelegen/afgezonderd lagen. Het zwembad was geweldig, zeker ook door de aanwezigheid van de glijbaan. Genoeg ligstoelen en keuze tussen zon of schaduw. Het peutergedeelte is wel minimaal. De speeltuin was wat simpel maar prima voor onze jongste van 2. Onze oudste 2 (5 en 7) vermaakten zich in het "Acrobambino". Het personeel was vriendelijk/behulpzaam en de pizza's waren lekker. De omgeving is prachtig en er zijn genoeg leuke, bijzondere stadjes/dorpjes om te bezoeken (Dieulefit uiteraard, maar ook Bourdeaux en bv. Poet-Laval). Tevens zijn wij naar de krokodillenboerderij in Pierrelatte geweest; wel een uur rijden maar voor onze zoon van 5 zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Michel12-08-2018

Geweldige camping in een top omgeving

We hebben hier 2,5 week verbleven in de Eco-lodge tent incl. sanitair met dochters van 11 en 13 jaar. De camping is geweldig. Mooie ruime plaatsen (zowel huur als staplaatsen), mooi sanitair, mooi zwembad, ruim sport- en speelveld en voldoende activiteiten voor jong en oud). De omgeving is zeer mooi en binnen 1/2 uur à 3 kwartier zijn vele mooie dorpjes/steden/natuur te zien. Aanraders: activiteiten zoals kanoën, canyoing, bezoek marktje Grignan, wijnproeverijen.

anne et jean paul, les propriétaires, 18-08-2018

hummm super and thank you for you really interesting message, we hope to see you again

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8J05-08-2018

Super camping!

Wij hebben echt een topbvakantie gehad op deze camping! Heel mooi, heel vriendelijk, schoon, aardige eigenaren en goede animatie (mocht je hier gebruik van willen maken). Niks moet dus als je kids naar de animatie willen worden ze welkom geheten en mochten ze hier geen gebruik van willen is dit ook prima. In ieder geval geen opdringerige animatie. Heerlijk zwembad, je moet als man wel echt een strakke zwembroek aan maar goed dat zijn nou eenmaal de regels in Frankrijk dus dat weet je als je in Frankrijk op vakantie wil gaan. Onze ervaring was top en eigenlijk geen op of aanmerkingen. Als we 1 ding zouden moeten verzinnen als tip dan zou onze tip zijn : Vernieuwen van de oudere sanitairruimte. Maar alles verder schoon en netjes, ligt dan eerder aan de gebruikers ervan. Kortom wij raden deze camping zeker aan.

anne et jean paul, les propriétaires, 18-08-2018

hummm merci pour votre très gentil message et promis nous allons réfléchir à améliorer notre sanitaire le plus ancien qui est encore très bien nous trouvons au plaisir de vous revoir

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Ruud28-07-2018

Prima camping

De camping is kleinschalig en de plekken langs het water zijn ruim. De toiletten zijn schoon alleen toiletpapier moet je op een centrale plek pakken en kan wel eens op zijn. Het eten in het restaurant is prima maar geen Frans hoogstandje. Over het algemeen is de camping rustig maar helaas is er weinig toezicht op de avondrust. Het kan dus zijn dat de buren met een hele club gezellig tot 12.00 zit de borrelen en jezelf niet in slaap komt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Sylvia Ravensbergen01-07-2018

Een relaxte camping met vriendelijke eigenaren.

Het is een super relaxte camping in het voorseizoen. Ik denk dat het in het hoogseizoen wel vol zal staan. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Wij hadden een stacaravan van touroperator deze was wat aan de krappe kant. En had geen parasol of verstelbare stoelen o.I. d. Was wel fijn geweest met die warmte. Ook de inventaris was een beetje karig. Maar verder was alles goed mooie omgeving. En Dieulefit, Nyons en Grignan zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Wij wilden graag wandelen met de hond maar daar was het te warm voor.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Veerman09-09-2017

Supermooie camping

De camping is heel overzichtelijk en ligt in een prachtig groene omgeving. Wij hadden een tent lodge gehuurd. Deze was heel mooi en compleet ingericht. Onze plek had heel veel privacy. Zwembad was heel fijn en leuk met de glijbaan. Voor de allerkleinste miste wij wel iets van uitdaging in het peuterbad. 1 van de minpuntjes was dat er overal paden met grind/stenen waren. Kinderen willen nog wel eens rennen op hun slippertjes en als je dan valt......au! Ook vonden wij het jammer dat de animatie alleen in het Frans was. Zeker omdat er best veel Nederlandse kinderen waren. Al met al hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad.

• 9faraven20-08-2017

in 1 woord: geweldig!

Dit is een superfijne camping, vriendelijk personeel. Stacaravan gehuurd, deze was heel erg schoon en had voldoende inventaris. Leuk zwembad met glijbaan, gratis ligstoelen en eigenlijk altijd wel plek (maar een enkele handdoeklegger gezien). Mooie omgeving, heuvels, waardoor je wel een beetje moet klimmen. Broodbestelservice. Restaurant prima, zowel de afhaalpizza's als het eten dat op het terras geserveerd wordt. Ideaal voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Onze dochter van 11 heeft een supervakantie gehad met veel Nederlandse leeftijdsgenootjes. Supermarkt in Dieulefit (ca. 10 minuten rijden met de auto). Mooie dorpjes in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden

• 9Ilse20-08-2017

Leuke camping

We hebben een hele fijne vakantie gehad op deze mooie camping. Wij hadden een mobilehome gehuurd via een organisatie. Deze was ruim en netjes maar op een, voor ons, geen leuke plek. Helemaal afgesloten en uitzicht op een hoge heg, je zag niets of niemand. Wij houden van 'wat zien' als je op je terras zit. Maar het mocht de pret niet drukken. Een prachtig zwembad met een leuke glijbaan, de kids hebben genoten en af en toe een frisse duik in de hitte was goed. Het personeel van de camping was allemaal even aardig en stonden altijd klaar als er iets was. Leuk restaurantje met afhaalmaaltijden (patat en pizza) Direct naast de camping lag er een leuk klimpark. Dieulefit heeft een leuke markt op de vrijdag en is nog geen 10 minuten vanaf de camping, leuk dorpje en prima supermarkt. Ook kanoën op de Drome is prachtig. Animatieprogramma van aqua joggen tot voetbaltoernooi.

• 9Eetgelegenheden

Camping La Source du Jabron info