Camping Durance-Lubéron

Camping Durance-Lubéron

75 reviews over Camping Durance-Lubéron in het Nederlands

Goede en sfeervolle camping met fijn zwembad

Ton Reutelingsperger
3-10-2017

De camping heeft grote plaatsen. Als je in het hoogseizoen gaat, heb je, door de droogte, kans op vallende bladeren. Het sanitair gebouw is meer dan groot genoeg en wordt goed onderhouden. De eigenaren zijn erg vriendelijk en doen uitermate goed hun best om hun gasten een fijne vakantie te bezorgen.

Heerlijke camping, mooi zwembad, prachtige plekken en prachtige omgeving. Was verbaasd over een aantal recensies over het slechte onderhoud van het groen. Ja, je zit daar in de regio met droogte maar er was genoeg groen en schaduw. Wij hebben echt genoten!

Fijne camping

Gezin met drie kinderen
5-8-2017

Fijne camping met keurig sanitair. Ruime plekken >200m2, voorzien van water aan- en afvoer. Zwembad met kleuterbad en voldoende ligbedjes. Veel Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes voor de kinderen. Campinghouders vriendelijk, betrokken en desgewenst Engels sprekend.

Wandelen: Gorges de Régalon (10 min.)

Kanoën + strandje: Lauris (15 min.)

Boomklimmen: Charleval (10 min.)

Heerlijke camping in de Provence.

Alda
14-7-2017

Fijne, rustige camping met voldoende schaduw en ook ☀️op de plekken. De kampeer-plaatsen zijn zeer ruim. Er is water/electriciteit/afvoer op de plaats. Het sanitair is praktisch en schoon. Geen sta-toiletten. Mooi zwembad met ligbedden. De eigenaren zijn erg behulpzaam en netjes. Comminicatie in Engels en Frans. Vers brood elke ochtend. Wij genieten hier inmiddels van een vijfde verblijf in Mallemort. De camping ligt ongeveer 10 min. vanaf de snelweg. In de omgeving is veel te doen en te zien: Les Beaux de Provence, Roussilion, Cordes, Bonnieux, Aix en Provence, de Lavendel-route bij Valensole enz. Kortom een heerlijke stek voor een zonnige vakantie!

Mooie omgeving maar erg treurige camping

Saskia
1-5-2017

Saaie trieste camping. Groot vierkant terrein met overal lange wegen met links en rechts kampeerplekken. Hoge heggen tussen de plekken. Niets fleurigs. We moesten in het donker naar het sanitair, omdat de verlichting op de camping niet aan was. Jammer van zo'n mooie plek, want de omgeving is heel mooi. De duurste en slechtste camping van onze vakantie. Wij werden hier niet erg blij van en zijn na 1 nacht weg gegaan.

fantasieloze camping.

Judith
27-4-2017

Sfeerloze camping met lange lanen. Niets aantrekkelijks zoals bloemen, wat je in deze omgeving toch zou verwachten. Plekken gescheiden door hoge heggen die niet allemaal er erg goed aan toe waren. Wij arriveerden eind april toen de camping al een maand open was. Hek dicht, moesten bellen om toegelaten te worden. Geen broodservice op dat moment. Veel te duur (27€ 2p.plus elktra) voor eigenlijk niets. Geen mogelijkheid met pin te betalen. Is me onbekend hoe deze camping aan 4 sterren komt en waarom het in anwb boekje charmecampings staat

Oude reviews (archief)

Gaat het wel goed met deze camping?

johan
27-11-2016

Camping met fijn zwembad, schoon sanitair en enorme plekken. Maar:

- somber door teveel te groot geworden bomen

- slecht onderhoud van de bomen en struiken

- stervende begroeiing

- herfstsfeer midden in de zomer door de vele dode bladeren

- lawaaioverlast door centraal gelegen kinderkamp (alle doordeweekse dagen en dat wekenlang in wisselende groepen).

- bij speelveld lawaaioverlast van jeugd tot circa 23.00 uur (schreeuwen en harde muziek)

- in hoogseizoen te weinig warm water en te weinig afwasplekken.

Zie de foto's: eind juli 2016 gemaakt, camping voor de helft leeg.

We hebben tot vier keer geprobeerd om op een van de weinig mooie en rustige plekken met niet al te veel dode bomen in 2017 te kunnen terugkomen, maar dit is tot op heden niet gelukt. Geen enkele reactie van de camping. We snappen er niets van. Hoe kun je zo'n mooie camping zo verwaarlozen en niet reageren op nieuwe reserveringen?

Camping is mooi vlak en heeft grote plaatsen,zonder grind of gras, jammer dat de afscheidings-bosschage niet onderhouden- en veel te hoog is, zodat je precies kan zien wat er bij de buren gebuurd De camping heeft geen winkeltje maar vooraf besteld brood kan om 08.30 afgehaald worden.De douches zijn klein maar het water is goed te regelen, ook het afwas water is prima warm.

4 km van de camping ligt het dorpje Mallemort waar een grote supermarkt, diverse leuke winkeltjes en diverse restaurantjes zijn, prima te doen op de fiets.Pas op met het lokale verkeer want dat rijdt hardt over de kleine smalle weggetjes

WiFi op de camping is peper duur en zeer slecht, ga naar de VVV daar kun je een gratis een inlog code krijgen die 24 uur te gebruiken is.

In de tijd dat wij er waren ,waren er veel kleine muggetjes die gemeen prikken

Hele grote beschutten plekken

Starmans
14-8-2016

Grote beschutte plekken met veel groen (onze plek was 13x13m). Schoon sanitair (zonder wc brillen), mooie uitvalsbasis met in de omgeving binnen 1uur veel leuke activiteiten. Groot zwembad. Rustige camping met wel veel leven.

Het lijkt een beetje vergane glorie, i.i.g. als ze niet op korte termijn onderhoud gaan plegen. Heel veel groen, maar slecht onderhouden. Er liggen overal bergen bladeren die je tent, luifel ed. inwaaien. Coniferen zijn voor de helft al kapot. Zwembad is mooi en groot, maar de vloer is oud en alle bladeren waaien in het zwembad.

De camping wordt gerund door een echtpaar. Ik mis het enthousiasme bij deze mensen. Engels wordt maar gebrekkig gesproken, er wordt vaak naar Frans overgeschakeld.

Sanitair wordt omgeven door hekken, oogt een beetje verkeerd..... Maar het is schoon en de douches zijn warm

Het dorpje is aan te fietsen,er is alleen weinig te beleven,klein Provençaals dorpje.Wij hadden het reuze naar ons zin fietsen in de omgeving is heel goed te doen, probeer de hoofdwegen te vermijden de Fransen rijden of ze alleen op de wereld zijn erg hard dus.Met de bus zijn we naar Aix en Provence gegaan,super makkelijk.Opstappen in het dorp vlakbij de VVV.Eigenaar is heel behulpzaam, hij kreeg wel veel te verduren over de Wifi,was slecht te ontvangen en loei duur.

Kortom mooie plaatsen,fijn zwembad, schoon sanitair en de zon!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Durance-Lubéron in Mallemort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Durance-Lubéron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Durance-Lubéron scoort een 8 uit 10 op basis van 86 reviews.