Camping Durance-Lubéron

Camping Durance-Lubéron

79 reviews over Camping Durance-Lubéron in het Nederlands

qua ligging geen ideale camping

i. Eding
22-8-2018

positief: mooi zwembad/ mooie grote schaduwplaatsen, die je zelf mag kiezen/ schoon sanitair/ kraantje bij nr 136/ veel Nederlanders/ aparte washokjes/ rustige charmecamping

minpunten: geen wc papier/ vreselijke ruwe stenen bij het zwembad/ zwembad is overal vrij diep, behalve aan de kanten/ c.a 37 euro pn voor 3 volwassenen= vrij duur voor de ligging/ Mallemort is een saai dorp met een intermarché, maar niet op loopafstand. fietsafstand is c.a 3 tot 4 km/ dure wifi/ te harde stralen in washokjes/ bezetting 1/3 van de camping/ ligbedden niet verstelbaar/ simpel sanitair/ in de nabije omgeving niet veel te doen/ dure friet voor het beetje wat je krijgt/ er is nog een speelveldje maar verder niet veel te doen voor kinderen

er hangen veel regels maar er is geen opzichter bij het zwembad.

Komen zeker terug

jos
19-8-2018

Camping ligt niet ver vanaf de tol, dus is ook geschikt als overnachtingscamping. Er zijn hele grote kampeerplekken. Veel schaduw. Heerlijk zwembad. Je kunt brood bestellen. Uiterst vriendelijke eigenaren die erg behulpzaam zijn ook met toeristische tips. In de omgeving zijn diverse leuke plaatsjes te bezoeken. Bijvoorbeeld Aix en Provence, Arles, Les Baux, Isle de la Sorgue. Op zaterdag is er in Lourmarin een grote gezellige markt. Kortom, een plek om nog een keer te bezoeken.

Tot rust komen voor alle soorten kampeerders

Alderliesten
3-8-2018

Ondanks de hitte die dit jaar heel Europa in zn greep had was het op deze camping weer heerlijk. De kampeerplaats had de hele dag schaduw en het zwembad bood van 10.00 uur s morgens tot 20.00 uur s avonds verkoeling. Met de fiets ben je in 10 minuten in het dorp waar op vrijdag een gezellige markt is. De eigenaren zijn elke dag vriendelijk en behulpzaam. Het terras is eenvoudig maar ze schenken er heerlijke koude wijn. Een frietje voor bij je bbq vlees is zo gehaald. Breng even je eigen bak mee waar ze het in kunnen doen. Provencaalse rust voor een zeer redelijke prijs. Sanitair prima, vuil makkelijk weg te brengen. Wordt iedere dag opgehaald. Een camping om vaker terug te komen.

Camping met mooie grote plaatsen

Els Gerits
10-7-2018

Toen we naar de camping reden hadden we zoiets van: oei, waar zijn we nu terrecht gekomen. Eenmaal een plekje naar eigen keuze uitgezocht begonnen we de voordelen te zien. Te voet is er vanuit de camping weinig of niets te beleven, naar het dorp wandelen is te ver. Je hebt dus voor alles een auto nodig. Broodjes bestellen kon niet en snacks waren er ook niet. We hoorden van mensen die er vaker komen dat dat wel mogelijk is in het hoogseizoen. De kampeerplaatsen zijn heel groot, zelden zo grote gezien met schaduw en zon. Het groen onderhoud kon beter, mijn partner begon na 2 dagen het onkruid aan het zwembad uit te trekken....kon het niet meer aanzien en dag erna had de eigenaar het schijnbaar gezien en was de rest ook uitgetrokken. Een prachtig zwembad, diep genoeg 10x20 meter. Het water was ook zalig.. Je hebt voor alles de auto nodig wat jammer is. Er heerste rust op de camping. De honden buiten de camping uitlaten was ook geen probleem. Eigenaren heel vriendelijk. Sanitair schoon.

Goede en sfeervolle camping met fijn zwembad

Ton Reutelingsperger
3-10-2017

De camping heeft grote plaatsen. Als je in het hoogseizoen gaat, heb je, door de droogte, kans op vallende bladeren. Het sanitair gebouw is meer dan groot genoeg en wordt goed onderhouden. De eigenaren zijn erg vriendelijk en doen uitermate goed hun best om hun gasten een fijne vakantie te bezorgen.

Heerlijke camping, mooi zwembad, prachtige plekken en prachtige omgeving. Was verbaasd over een aantal recensies over het slechte onderhoud van het groen. Ja, je zit daar in de regio met droogte maar er was genoeg groen en schaduw. Wij hebben echt genoten!

Fijne camping

Gezin met drie kinderen
5-8-2017

Fijne camping met keurig sanitair. Ruime plekken >200m2, voorzien van water aan- en afvoer. Zwembad met kleuterbad en voldoende ligbedjes. Veel Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes voor de kinderen. Campinghouders vriendelijk, betrokken en desgewenst Engels sprekend.

Wandelen: Gorges de Régalon (10 min.)

Kanoën + strandje: Lauris (15 min.)

Boomklimmen: Charleval (10 min.)

Heerlijke camping in de Provence.

Alda
14-7-2017

Fijne, rustige camping met voldoende schaduw en ook ☀️op de plekken. De kampeer-plaatsen zijn zeer ruim. Er is water/electriciteit/afvoer op de plaats. Het sanitair is praktisch en schoon. Geen sta-toiletten. Mooi zwembad met ligbedden. De eigenaren zijn erg behulpzaam en netjes. Comminicatie in Engels en Frans. Vers brood elke ochtend. Wij genieten hier inmiddels van een vijfde verblijf in Mallemort. De camping ligt ongeveer 10 min. vanaf de snelweg. In de omgeving is veel te doen en te zien: Les Beaux de Provence, Roussilion, Cordes, Bonnieux, Aix en Provence, de Lavendel-route bij Valensole enz. Kortom een heerlijke stek voor een zonnige vakantie!

Mooie omgeving maar erg treurige camping

Saskia
1-5-2017

Saaie trieste camping. Groot vierkant terrein met overal lange wegen met links en rechts kampeerplekken. Hoge heggen tussen de plekken. Niets fleurigs. We moesten in het donker naar het sanitair, omdat de verlichting op de camping niet aan was. Jammer van zo'n mooie plek, want de omgeving is heel mooi. De duurste en slechtste camping van onze vakantie. Wij werden hier niet erg blij van en zijn na 1 nacht weg gegaan.

fantasieloze camping.

Judith
27-4-2017

Sfeerloze camping met lange lanen. Niets aantrekkelijks zoals bloemen, wat je in deze omgeving toch zou verwachten. Plekken gescheiden door hoge heggen die niet allemaal er erg goed aan toe waren. Wij arriveerden eind april toen de camping al een maand open was. Hek dicht, moesten bellen om toegelaten te worden. Geen broodservice op dat moment. Veel te duur (27€ 2p.plus elktra) voor eigenlijk niets. Geen mogelijkheid met pin te betalen. Is me onbekend hoe deze camping aan 4 sterren komt en waarom het in anwb boekje charmecampings staat

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Durance-Lubéron in Mallemort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Durance-Lubéron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.