Camping Domaine Naturiste de Bélézy

Meer campinginfo

55 reviews over Camping Domaine Naturiste de Bélézy

• 7Alex & Kim29-06-2019

Aardig

We hebben hier half juni 4 nachten gestaan met een tent. Het eerste wat opvalt is de kleine plekken. Ik schat maar 40 vierkante meter. Als je groter wil moet je al meteen bijbetalen. Hou er rekening mee dat als je met een sleurhut gaat, je dissel aan dissel staat en geen privacy hebt. Het andere wat meteen opvalt is de leeftijd. Ik schat dat 90 % 70 jaar en ouder is. Ze hebben geen appart veld voor tenten. Zwembad is wel mooi, sauna is erg klein ( max6 personen ) en gaat om 20:30 dicht ?? Waarom is mij een raadsel. Camping is ook duur, maar misschien heeft dat ook met de locatie te maken. Die is mooi, je kan makkelijk naar Bedoin lopen.( Waar je goedkoper kan eten dan op de camping ) Mont Ventoux natuurlijk vlakbij. Al met al geen slechte camping, maar heeft niet de sfeer en prijs / kwaliteit verhouding die wij zoeken.

• 5Eetgelegenheden

• 9Janny Rensink-Laan19-05-2019

Denk dat we al wel 12 keer bij Belezy zijn geweest. Dan denk je oke nu wel genoeg, je gaat een paar jaar niet. En toch trekt het weer. In 2020 hopen mijn man en ik weer te gaan en te genieten van die fantastische camping en mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Mieke09-09-2018

Groot vakantiedorp met enorm veel faciliteiten

Belezy is een groot vakantiedorp met zeer veel faciliteiten. Bestaat uit twee gedeeltes, gescheiden door een weg (rondom hoge schuttingen) en met elkaar verbonden door een voetgangerstunneltje. Deel A is erg hutjemutje met veel seizoensplekken (vaak rommelig) en de lege plekken tussendoor zijn voor de tijdelijke campeerders. Het sanitair is fantastisch, ruim van opzet en zeer schoon. Op het andere deel van de camping zijn het enorme zwembad met veel ligbedden en ruim voldoende schaduwplekken. Er is een groot restaurant, een flinke campingwinkel met dagelijks vers brood (reserveren niet nodig), diverse sportfaciliteiten, kinderboerderij, workshopruimtes, zeer veel en diverse huuraccomodaties en een beperkt aantal campeerplekken (dicht op elkaar). Er loopt enorm veel personeel rond, het ziet er allemaal verzorgd uit, maar de prijs per nacht is er ook wel naar. Voor ons was het té groot en té duur, voor gezinnen met kinderen fantastisch.

• 9Eetgelegenheden

• 2017
    8stijn14-12-2017

fantastisch!!

het is geweldig de prijs is best wel duur maar voor dat geld krijg je wel mooie douche hokjes een super mooi zwembad en een fijn winkeltje. Het restaurant is niet heel geweldig de mensen van het restaurant zijn onaardig en niet heel gastvrij!! Maar verder is deze camping super!!!

• 1Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9GALLE Marc18-05-2017

Buitengewoon!

Ge kunt uw tent of caravan plaatsen zoals ge wilt,niets moet alles mag. Een zwembad van 700 m². Het restaurant heeft een zeer goede keuken waar ook afhaal maaltijden te verkrijgen zijn. De afstand naar de douche en wc kan voor sommige iets te ver zijn. De camping zelf ligt op de flanken van de Mont Ventoux daar door iets heuvelachtig. 's Nachts zeer rustig en voor de provence de nachten redelijk koel. In het voorseizoen mag de auto bij de caravan. Voor de sportieve onder ons zijn er verschillende sporten te beoefenen. De prijs voor een 4 camping ligt aan de hoge kant. Het naturisme wordt er op een natuurlijke manier beleefd.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Esther22-04-2016

Heerlijk start van het zomerseizoen

Er is vast hard gewerkt ... wat een prachtige veranderingen: rond het immense zwembad, de nieuwe activiteitentent, glamping en een leuke frisse gastheer: Clement, aller aardigst en hartelijke rondleiding! En het eten in de Resto bij Benoit, Remy & Frederique een ware verwennerij en culinair genieten!

• 10Eetgelegenheden

• 8Anne03-08-2015

Voor herhaling vatbaar

De camping bestaat uit twee terreinen: een campinggedeelte en een recratiegedeelte (waar ook lodges staan en wat kampeerplaatsen). Mooi verzorgd en er is ontzetten veel te doen. Het personeel is vriendelijk. Voor kinderen is er een heel activiteitenprogramma, met begeleiders van verschillende nationaliteiten (talen!). In de omgeving is veel moois te zien en te doen. De campingplaatsem verschillen sterk. Er zijn zon- en schaduwplaatsen. Sommige 'standaard'plaatsen zijn ruimer dan de 'place espace'. Houd rekening met de rotsachtige bodem! Het restaurant is voor campingstandaards prima. Alles op de camping is wel war aan de prijs. Maar daar tegenover staat een gevoel van luxe op het mooie terrein en bij de zwembaden. Ik miste nog wel een echt kinderzwembad. De zwembaden zijn diep en koel, het peuterbadje 15 cm, dus voor kinderen tussen de 3 en 7 is het niet echt lekkrt speelbaar.

Met jonge kinderen

• 8Patrick en Nicole01-08-2015

familiaal, eenvoud, gezellig, netjes.

Mooie ligging bij Bedoin ( +- 3 km) vriendelijk ontvangst en eenvoudige maar gebruiksvriendelijke bungalows. mooie grote zwembaden, voldoende ligzetels en sport en speelvelden, ideaal voor families met kinderen. Echter als je deze locatie en de kostprijs gaat vergelijken met bv Valalta te Kroatië dan is er een (te)..groot verschil. voor een kleine kostprijs meer krijg je hotelservice en hp in uw bungalow, heb je zee, strand en zwembaden, goede verlichting, privé parkingplaatsen enz Deze keuze is echter individueel en leunt aan bij wat je wenst als vakantieganger, leven als NATUURist te Belezy of luxe vakantie naturist...

• 8Peter26-08-2014

Ook voor de tweede keer heeeeerlijk

We waren terug nadat we dit vorig jaar besloten hadden na een super verblijf. En het voelde als thuiskomen. Heerlijk genoten van de gastvrijheid en de mooie locatie. We hadden dit jaar een klein aanmerkingje...... het is een naturisten camping en er was een duidelijke toename van mensen die gekleed of deels gekleed gingen (ook toen het 30+ was). Het was nu niet vervelend maar er moet denk ik wel een aandachtspunt van gemaakt worden. En we gaan zeker weer terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 7René17-06-2014

Kan fantastisch zijn

De camping heeft zo zijn voor en nadelen. Voordelen zijn de ligging, het sanitair en het zwembad. Nadelen zijn de prijs voor een kleine standaard plaats, wil je wat grotere plaats ,en dat is met een caravan incl. Dissel van 7,5m geen overbodige luxe, komt er onmiddellijk een toeslag op de al hoge prijs voor een standaard plaats en dan ben je er nog niet want dan moet er nog apart betaald worden voor het elektra. Verder dien je goed rekening te houden met welke plaats je uitzoekt, want snoeien is waarschijnlijk erg moeilijk en op sommige laantjes is het oppassen geblazen met laaghangende takken en verticaal schuin op de laantjes staande boomstammen. Verder is er een schimmig verhaal over de kosten welke ze in rekening brengen voor WiFi. Om een lang verhaal kort te maken, ze verstoppen zich achter de kreet op een andere camping heb je geen WiFi op de staanplaats maar dien je naar de receptie te gaan voor aansluiting op het wifi net. Dat is een marketing verhaal.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

3 tips over Camping Domaine Naturiste de Bélézy

• Tim, 10-09-2012

Het gebied rond de camping bied vele mogelijkheden om te bezichtigen of te ontdekken. Voor de tourfietsers zijn er vele uitdagende routes te bereiden zoals de Mont Ventoux, Gorge de la Nesque en de Dentelles de Montmirail. Ook zijn er vele oude romeinse dorpjes die schitterend zijn om te bezichtigen.

• Lambrechts, 09-02-2009

zeer goede animatie voor de kinderen, alsook voor volwassen !zeer mooie uitgestrekte camping

• Peter, 26-08-2014

de wandelpaden om en nabij de camping

1 vraag over Camping Domaine Naturiste de Bélézy

• Wim, 31-01-2014

Naaktheid.

Een belangrijk punt voor onze campings is toch wel hoe het gesteld is met de toepassing van het naakt zijn. Wie is er geweest op Bélézy en hoe wordt het naakt zijn gerespecteerd in bv. bar/resto/winkel/paden/ligweide/mas enz.?

René, 17-06-2014

Al het personeel is gekleed. Op het terras van het restaurant is de om wikkel doek veel aanwezig. Bij het zwembad is het naakt zijn verplicht maar ook daar zijn om wikkel doeken gesignaleerd.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig