Camping Domaine Naturiste de Bélézy

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Bédoin

7.6Goed

• 5.7Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Naturiste de Bélézy voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Meer camping info

56 reviews over Camping Domaine Naturiste de Bélézy

• 8F & M22-08-2020

Topvakantie

Voor onze eerste naturistische vakantie was dit echt een voltreffer. Wij verbleven in een maisonnette. Dit is echt wel een basic verblijf (geen tv, gen radio, geen airco) maar dat wisten we op voorhand dus geen klagen daarover. Voor mensen die slecht te been zijn, is dit huisje echter niet geschikt wegens smal trapje naar slaapgedeelte. Enige minpuntje zijn de zeer oncomfortabele stoelen. Voor de rest had het alles wat nodig is. Het restaurant op het domein is wel aan de dure kant. We hebben in de buurt beter gegeten voor minder geld. Wij gaan zeker nog eens terug maar dan misschien wel in een iets duurdere accommodatie met airco dewelke je echt wel kan gebruiken in de zomermaanden.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    7Alex & Kim29-06-2019

Aardig

We hebben hier half juni 4 nachten gestaan met een tent. Het eerste wat opvalt is de kleine plekken. Ik schat maar 40 vierkante meter. Als je groter wil moet je al meteen bijbetalen. Hou er rekening mee dat als je met een sleurhut gaat, je dissel aan dissel staat en geen privacy hebt. Het andere wat meteen opvalt is de leeftijd. Ik schat dat 90 % 70 jaar en ouder is. Ze hebben geen appart veld voor tenten. Zwembad is wel mooi, sauna is erg klein ( max6 personen ) en gaat om 20:30 dicht ?? Waarom is mij een raadsel. Camping is ook duur, maar misschien heeft dat ook met de locatie te maken. Die is mooi, je kan makkelijk naar Bedoin lopen.( Waar je goedkoper kan eten dan op de camping ) Mont Ventoux natuurlijk vlakbij. Al met al geen slechte camping, maar heeft niet de sfeer en prijs / kwaliteit verhouding die wij zoeken.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Janny Rensink-Laan19-05-2019

Denk dat we al wel 12 keer bij Belezy zijn geweest. Dan denk je oke nu wel genoeg, je gaat een paar jaar niet. En toch trekt het weer. In 2020 hopen mijn man en ik weer te gaan en te genieten van die fantastische camping en mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    9Mieke09-09-2018

Groot vakantiedorp met enorm veel faciliteiten

Belezy is een groot vakantiedorp met zeer veel faciliteiten. Bestaat uit twee gedeeltes, gescheiden door een weg (rondom hoge schuttingen) en met elkaar verbonden door een voetgangerstunneltje. Deel A is erg hutjemutje met veel seizoensplekken (vaak rommelig) en de lege plekken tussendoor zijn voor de tijdelijke campeerders. Het sanitair is fantastisch, ruim van opzet en zeer schoon. Op het andere deel van de camping zijn het enorme zwembad met veel ligbedden en ruim voldoende schaduwplekken. Er is een groot restaurant, een flinke campingwinkel met dagelijks vers brood (reserveren niet nodig), diverse sportfaciliteiten, kinderboerderij, workshopruimtes, zeer veel en diverse huuraccomodaties en een beperkt aantal campeerplekken (dicht op elkaar). Er loopt enorm veel personeel rond, het ziet er allemaal verzorgd uit, maar de prijs per nacht is er ook wel naar. Voor ons was het té groot en té duur, voor gezinnen met kinderen fantastisch.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8stijn14-12-2017

fantastisch!!

het is geweldig de prijs is best wel duur maar voor dat geld krijg je wel mooie douche hokjes een super mooi zwembad en een fijn winkeltje. Het restaurant is niet heel geweldig de mensen van het restaurant zijn onaardig en niet heel gastvrij!! Maar verder is deze camping super!!!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9GALLE Marc18-05-2017

Buitengewoon!

Ge kunt uw tent of caravan plaatsen zoals ge wilt,niets moet alles mag. Een zwembad van 700 m². Het restaurant heeft een zeer goede keuken waar ook afhaal maaltijden te verkrijgen zijn. De afstand naar de douche en wc kan voor sommige iets te ver zijn. De camping zelf ligt op de flanken van de Mont Ventoux daar door iets heuvelachtig. 's Nachts zeer rustig en voor de provence de nachten redelijk koel. In het voorseizoen mag de auto bij de caravan. Voor de sportieve onder ons zijn er verschillende sporten te beoefenen. De prijs voor een 4 camping ligt aan de hoge kant. Het naturisme wordt er op een natuurlijke manier beleefd.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Esther22-04-2016

Heerlijk start van het zomerseizoen

Er is vast hard gewerkt ... wat een prachtige veranderingen: rond het immense zwembad, de nieuwe activiteitentent, glamping en een leuke frisse gastheer: Clement, aller aardigst en hartelijke rondleiding! En het eten in de Resto bij Benoit, Remy & Frederique een ware verwennerij en culinair genieten!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 8Anne03-08-2015

Voor herhaling vatbaar

De camping bestaat uit twee terreinen: een campinggedeelte en een recratiegedeelte (waar ook lodges staan en wat kampeerplaatsen). Mooi verzorgd en er is ontzetten veel te doen. Het personeel is vriendelijk. Voor kinderen is er een heel activiteitenprogramma, met begeleiders van verschillende nationaliteiten (talen!). In de omgeving is veel moois te zien en te doen. De campingplaatsem verschillen sterk. Er zijn zon- en schaduwplaatsen. Sommige 'standaard'plaatsen zijn ruimer dan de 'place espace'. Houd rekening met de rotsachtige bodem! Het restaurant is voor campingstandaards prima. Alles op de camping is wel war aan de prijs. Maar daar tegenover staat een gevoel van luxe op het mooie terrein en bij de zwembaden. Ik miste nog wel een echt kinderzwembad. De zwembaden zijn diep en koel, het peuterbadje 15 cm, dus voor kinderen tussen de 3 en 7 is het niet echt lekkrt speelbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Patrick en Nicole01-08-2015

familiaal, eenvoud, gezellig, netjes.

Mooie ligging bij Bedoin ( +- 3 km) vriendelijk ontvangst en eenvoudige maar gebruiksvriendelijke bungalows. mooie grote zwembaden, voldoende ligzetels en sport en speelvelden, ideaal voor families met kinderen. Echter als je deze locatie en de kostprijs gaat vergelijken met bv Valalta te Kroatië dan is er een (te)..groot verschil. voor een kleine kostprijs meer krijg je hotelservice en hp in uw bungalow, heb je zee, strand en zwembaden, goede verlichting, privé parkingplaatsen enz Deze keuze is echter individueel en leunt aan bij wat je wenst als vakantieganger, leven als NATUURist te Belezy of luxe vakantie naturist...

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Peter26-08-2014

Ook voor de tweede keer heeeeerlijk

We waren terug nadat we dit vorig jaar besloten hadden na een super verblijf. En het voelde als thuiskomen. Heerlijk genoten van de gastvrijheid en de mooie locatie. We hadden dit jaar een klein aanmerkingje...... het is een naturisten camping en er was een duidelijke toename van mensen die gekleed of deels gekleed gingen (ook toen het 30+ was). Het was nu niet vervelend maar er moet denk ik wel een aandachtspunt van gemaakt worden. En we gaan zeker weer terug!

Gereisd met partner in augustus 2014

Camping Domaine Naturiste de Bélézy info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Frans, Steaks, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesInformatie voor trips, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal