Vakantiehuis Le Petit Chaillot

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Petit Chaillot
9,1

115 reviews over Vakantiehuis Le Petit Chaillot in het Nederlands

Als je er na een paar dagen achter komt dat je meer leesvoer had moeten meenemen, dan weet je dat het een écht fijn vakantieadres is. Onze gîte (La cave) was authentiek ingericht met veel houten meubels. De bedden liggen heerlijk! De gîte zelf heeft prachtige dikke muren en stenen vloeren. Je hebt een groot stuk terras waar een flinke tafel staat van steigerhout. Een prima plek om je als gezin even terug te trekken. De gemeenschappelijke ruimte is een fijne plek om rond te hangen terwijl de kinderen lekker spelen op de trampoline, in de zandbak, op de schommel of de tafeltennis/voetbaltafel.

Table d’hote is ongedwongen en heerlijk! Goede kwaliteit producten met liefde bereid, dat proef je!

De dieren waren voor onze kleine jongen ook een pluspunt. Knuffelen met (jonge) konijntjes en iedere dag even bij de kipjes en geitjes kijken. Paardrijden gaan we komende week nog doen.

Al met al een fijne plek om vakantie te vieren!

Mooie locatie, geweldige gites, kinderparadijs

Ardaan en Irene
13-5-2018

Ons huisje was erg aangenaam, ruim, schoon, stijlvol en van alle gemakken voorzien. Buiten de privacy van je eigen huisje, was er veel interactie met de andere gezinnen. De kinderen hebben eindeloos met elkaar gespeeld en er werder leuke activiteiten georganiseerd waar je vrijblijvend aan mee kan doen (pizza maken, ritje met paardenwagen). La Rochelle en Ile de Re zijn redelijk aan te reizen (1;15 uur). Mira en Yong Soo zijn zeer gastvrij en maken er echt iets leuks van. was een super week.

We bevelen deze plek aan met jonge kinderen!

Jeroen & Linda
11-5-2018

Heerlijke plek om met kleine kinderen naar toe te gaan! Fijn huis, goede bedden en van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen is er buiten alle ruimte om te spelen en leuk met de dieren erbij. Mira en Yong Soo zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hele gemoedelijke en relaxte sfeer mede daardoor.

De familie Stol is ontzettend gastvrij. Het weer was nog fantastisch. De kinderen hebben genoten van het zwembad en alle andere zaken zoals trampoline, tafelvoetbal, tafeltennis, alle dieren, etc. 4 keer per week wordt er heerlijk gekookt zodat de vakantie echt compleet was. De gites zijn schoon, ruim en compleet. De afstand tot activiteiten is wel wat groter maar er is voldoende te doen. Het hoogte parcour bij Lac Lambon is een aanrader. En bij wat minder weer de Decathlon, het lasergamen en de omliggende steden. Kortom een heerlijk vakantie. Zelf heb ik heerlijk gefietst met de racefiets en wist Young Soo tijd te maken om me de mooiste plekjes te laten zien.

Het glooiende landschap was extra mooi door de herfstkleuren en de rode omgeploegde velden, die al klaargemaakt werden voor de winter. Wij konden zelfs twee dagen van dit alles genieten bij een strak blauwe lucht en een zomerse temperatuur. Ons uitstapje naar Ile de Ré was mede daarom zeer geslaagd, gezellig geluncht op een terras en eenmaal thuis met de open haard aan in onze behaaglijke gite, nagenieten van de zonnige foto's. In en rondom onze gite hebben we ons ook goed vermaakt mede dankzij de dieren die veel gezelligheid brengen. We hebben genoten van een heerlijke relaxte week en gaan graag nog een keer terug!

Op een mooie rustige plek gelegen vakantieparadijs voor ouders en (jonge) kinderen. Super gastvrije en leuke eigenaren Mira en Yong Soo die alles eraan doen om het de gasten naar de zin te maken. Het totaalaanbod van de geweldige accomodaties icm de verzorging in de vorm van table dhote (koreaanse bbq, pizza avond, etc) en ontbijtservice maken het vakantiegevoel compleet. Kinderen hebben zeer snel aansluiting met leeftijdgenootjes en hebben leuke en veilige speelplekken in het zicht van de ouders die genieten van tijd met elkaar onder t genot van een drankje. In de buurt is genoeg te beleven. Supermarktjes zijn goed aan te rijden, zo ook marktjes en restaurantjes. Wij gaan zeker terug!

leuke en relaxte plek. ruime en goed ingerichte gites, ruim terrein, ideaal voor kleine kinderen die zich met elkaar vermaken. gezellige vakantie gehad, leuke tijd gehad ook met andere mensen. de table d'hote is goed. lekker eten en je komt op een leuke manier met de andere gasten in contact. de omgeving biedt genoeg leuks, iig genoeg te ondernemen voor 1-2 weken.

Topvakantie

Lonneke
27-8-2017

Een waar vakantieparadijs! De kinderen (2 en 5) vermaakten zichzelf enorm met de andere kinderen. Fijn verwarmd zwembad, leuke dieren, heerlijke diners, goede bedden en een schoon huis. En dan ook nog bij zo'n gezellige familie. Wij komen zeker terug!

FANTASTISCH!!!

Sjoukje
22-8-2017

Na de zeer positieve reviews te hebben gelezen, vertrokken we met hoge verwachtingen richting 'le petit chaillot'. Maar al onze verwachtingen zijn uit gekomen. Wat een gastvrijheid en gezelligheid, op een fantastische lokatie. Lieve gastvrouw en heer, met 3 super lieve kinderen. Onze jongens van 2 en 4 jaar, hebben een geweldige vakantie gehad en mede daardoor wij ook. Heerlijk genoten van de kookkunsten van Yong Soo! Wij gaan volgend jaar zeker terug!

Heerlijk!

Dianne
20-8-2017

Helemaal tot rust komen.... Hier kan het, zelfs met kinderen!

Na een topvakantie vorig jaar (zie review "Vakantie met een hoofdletter V!"), besloten we om dit jaar terug te keren. En dat terwijl we eigenlijk nooit 2x naar hetzelfde gaan.

Dit keer zijn we een weekje bij Mira en Yong Soo geweest. Even onthaasten en volledig tot rust komen.

Na een voorspoedige reis rijden we het terrein van Le Petit Chaillot op en het voelt als thuiskomen... Wederom weer een warm welkom en na een kleine uurtje aanschuiven bij de table d'hôte. Het koude biertje smaakt nog steeds heerlijk na zo'n reisdag. Wat een ontspannen begin van je vakantie, niet zelf nog moeten koken, maar gewoon aanschuiven voor het diner.

Ons verblijf in L'ancienne porcherie was heerlijk. Hoewel we dit jaar niet heel veel geluk hadden met het weer en zelfs 2 regenachtige dagen, is het hier aangenaam vertoeven. De gite is groot genoeg om tijdens de regenbuien elkaar niet in weg te lopen. Ook de overkapping aan de overkant biedt op zo'n moment uitkomst. Met een pingpongtafel, voetbaltafel en hangmat zijn er genoeg opties om je te vermaken. Voorbeeld: tijdens een enorme hoosbui met enorme onweersklappen lag ik heerlijk een boek te lezen in de hangmat. Toch lekker buiten en ontspannen!

Ook dit jaar weer genoten van de table d'hôtes. Yong Soo heeft ons 3x verwend met zijn heerlijke maaltijden, altijd vers en ruim voldoende voor iedereen. Maak ook zeker gebruik van de broodjesservice, dat zorgt voor een ontspannen begin van je dag.

Ook zeker een aanrader is de familiefotoshoot van de jongste dochter Indy. Ze heeft prachtige foto's gemaakt van ons gezin. Voor slechts €25 hebben we een mooie herinnering aan onze vakantie.

Kortom, ook dit jaar hebben we genoten! We kunnen le Petit Chaillot aan iedereen aanraden, niet alleen aan gezinnen met kleine kinderen, maar ook zeker aan gezinnen met grotere kinderen.

Dank je wel, lieve Mira, Yong Soo, Quinten, Chloé en Indy voor jullie gastvrijheid!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Chaillot in Sepvret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Chaillot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Petit Chaillot scoort een 9.11 uit 10 op basis van 115 reviews.