Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

169 Reviews over Le Petit Chaillot

• 9Tessa30-07-2022

Paradijsje voor en met kinderen

We hebben twee heerlijke weken gehad bij Le petit chaillot met onze zoons van 6 en bijna 3. Voor hen genoeg te doen op het terrein zelf, en ook leuke dingen in de omgeving. We genoten van het heerlijke eten en de gezelligheid met de andere gasten. Kortom: vakantie!

• 9Natuur
  • 10Amber18-07-2022

Fantastisch!

Wat hebben we genoten van ons verblijf bij Le Petit Chaillot! We verbleven in gite La Cave, met een schaduwrijk terras wat heerlijk was tijdens de hoge temperaturen in de week dat wij er verbleven. De kinderen (4 en 1) speelden heerlijk in het speeltuintje of in de schuur. De oudste ging gewoon op eigen houtje, wat daar prima kon. De table d’hote was werkelijk fantastisch - wat een luxe om zo aan te schuiven en dan zó lekker te eten. In de directe omgeving waren wat kleine bezienswaardigheden en dorpjes, wat prima was voor ons. Al met al, een absolute aanrader!

• 9Familie Plaetevoet18-07-2022

Subliem!

Een heerlijk verblijf gehad (mede door het mooie weer) maar natuurlijk ook door de prachtige locatie en de gastvrijheid van Mira en Young Soo. Voor de kinderen alles wat hun hartje begeert wat betreft spelen (kinderboerderij, zwembad, trampoline, zandbak, voetbal- en ping-pongtafel, schommel en glijbaan). Wij verbleven in de Four a pain, een meer dan ruime gîte, die ook mooi koel bleef ondanks het warme weer. Deze had alle nodige voorzieningen (waaronder ook een wasmachine!). Het eten bij de Chambre d'hôtes was gastronomisch zeker in orde (heel lekker en grote porties), zowel voor de kinderen als de volwassenen. Wij keren zeker nog eens terug!

• 9Lander12-07-2022

Heerlijk verblijf!

We hebben een fantastisch verblijf gehad bij Mira en Yong Soo. De kinderen (4 en 2.5) hebben er de tijd van hun leven gehad en wij als ouders zeiden al snel tegen elkaar: volgend jaar terug. Zegt genoeg.

Er is heel veel te bezoeken in de wijde omgeving, maar alles is wel een eindje rijden. We hebben ook 4x heerlijk gegeten, alleen al daarvoor komen we terug ;).

• 9Natuur
  • 10Berbel24-06-2022

Iedereen heeft een top vakantie gehad!

Geweldige week gehad bij Mira en Yong Soo in de gite l’ancienne Porcherie. De gite is van alle gemakken voorzien, heel fijn huis We hebben echt heerlijk gegeten 4 x met de table d’hote. Het zwembad is ideaal voor de kinderen, net als de trampoline, de schommel, de zandbak en al het andere speelgoed en de andere kindjes. Vanuit onze gite hadden we direct zicht op waar de kinderen speelden, ideaal. De broodservice elke ochtend was top. In de omgeving genoeg activiteiten, sommige een stukje rijden maar prima! Deze vakantie was echt heel ontspannend! De afstand tot Nederland is ook fijn met kleinere kinderen, 8 uur rijden.

• 10Sanne07-05-2022

Heerlijke plek!

Tijdens onze meivakantie zijn we een week bij Mira en Yong Soo geweest in Le Petit Chaillot. We zaten in het huis Le Four A Pain. Een groot huis dat van alle gemakken was voorzien. Rechts van het huis was een groot grasveld met schommels, een glijbaan en een kleine kinderboerderij. Verderop op het terrein waren een trampoline, zandbak en speelhuisje te vinden. Onze kids van 7,5 en 2 hebben zich prima vermaakt. Ook het zwembad viel in goede aarde. We hebben vier keer meegegeten. Complimenten aan kok Yong Soo, die allerlei lekkers op tafel toverde. De omgeving is rustig, maar er is genoeg te doen. Zo zijn we bij een apenpark geweest en we zijn een dag in La Rochelle geweest. Ook het stadje Niort hebben we bezocht. Kortom: een plek om te genieten en tot rust te komen bij lieve en gastvriendelijke eigenaren. Wat ons betreft een absolute aanrader, zeker met jonge kinderen!

• 9Sanne23-08-2021

Heerlijke plek!

Wat een heerlijke plek! Zeer rustig gelegen tussen kleine dorpjes maar met een aantal steden en de kust (La Rochelle, Ile de Ré) op relatief korte afstand. Het terrein is van alle gemakken voorzien en geweldig ingericht voor jonge kinderen. Onze kinderen (8 en 6) vonden direct aansluiting en wilden het domein liefst niet meer verlaten. We hebben enorm genoten van de rust, de kookkunst van Yong Soo, de tochtjes met/op de paardjes en het knuffelen met de konijntjes, die door Mira liefdevol verzorgd worden. Op warme dagen konden we genieten van het heerlijke zwembad. Kortom: een aanrader!

• 8Fam vd Velden23-08-2021

Heel fijn kleinschalig verblijf!

In aug 2021 hebben we 2 weken in een van de safaritenten vakantie gevierd met onze kids van 7 en 4. Voor ons de eerste keer in een tent en ook zo kleinschalig (in totaal kunnen er 6 gezinnen verblijven bij le petit chaillot). De tent én het kleinschalige is ons meer dan goed bevallen. Heerlijk rustig, fijne bedden in de tent, vanalles te doen voor de kids,(die je de hele week niet ziet doordat ze zo vriendjes maken), een heerlijk zwembad, lekker eten tijdens de table dhotes en Mira en Young Soo zijn meer dan gastvrij en heel behulpzaam, nogmaals bedankt!

• 10Kim10-08-2021

Heerlijk en kindvriendelijk verblijf

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Le Petit Chaillot met onze zoon van 2.Wat een fijne plek van alle gemakken voorzien! Vanaf het eerste moment van aankomst kwamen we tot rust door de mooie omgeving en ons heerlijke huisje / Gîte (L'ancienne porcherie).Ons zoontje heeft zich geen moment verveeld met alle mogelijkheden, van de trampoline, tafelvoetbal, schommels tot het heerlijke (verwarmde) zwembad en de andere kindjes om mee te spelen. En dan ook nog eens alle diertjes om te aaien, voor de baby konijntjes en Bor de hond waren heel lief.De omgeving is erg mooi en rustig en Ill de Rey (strand) erg mooi om heen te gaan maar dit was net als de wat grotere plaatsen wel wat verder rijden. De table d’hote vinden wij ook echt een aanrader. Niet alleen erg gemakkelijk en relaxed maar ook nog eens heel er lekker! Wat kan Yong Soo fantastisch koken, de Koreaanse barbecue was onze favoriet!

• 10Kim10-08-2021

Heerlijke plek voor een fijne vakantie!

Wat een fijne plek is dit om samen met kinderen te genieten. De Mooie en zeer schone gites zijn kindvriendelijke en van alle gemakken voorzien. Voor onze zoon waren er veel mogelijkheden om zich mee te vermaken; de trampoline, het zwembad, diertjes, tafelvoetbal en het vele speelgoed.De table d’hote is echt super fijn en lekker, als het aan ons had gelegen hadden we nog vaker van Young Soo z’n kookkunsten genoten.De omgeving is mooi en rustgevend. Mocht je naar een grotere stad willen met meer eetgelegenheden en bezienswaardigheden dan is het wel iets verder rijden.

Vakantiehuis Le Petit Chaillot info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Maisons Neuves, F-79120