Vakantiehuis Le Petit Chaillot

9,1

119 reviews over Vakantiehuis Le Petit Chaillot in het Nederlands

Marieke Voerman-Peeters
11-8-2018

Wij zijn net terug van een heerlijke, ontspannen vakantie met de perfecte mix van privacy en de mogelijkheid om gezelschap op te zoeken. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de andere kinderen, bij het zwembad of de speeltoestellen. Ook de kinderboerderij was erg leuk. Wij hadden leuk contact met de andere ouders.

De omgeving is landelijk, de zonnebloemvelden stonden er prachtig bij. Om een leuke stad te bezoeken rij je al gauw een half uur tot anderhalf uur. Wij hebben meerdere steden bezocht, maar de kinderen wilden het liefst alleen op Le Petit Chaillot blijven. 😀

Ons huis was schoon, zeer ruim en koel. We hebben meegedaan aan meerdere activiteiten die Mira en Yong Soo organiseren, zoals een ritje op het paard en keien schilderen. Ook de table d’hote vonden wij heerlijk!

Wij hebben alle vier genoten van onze vakantie en willen zeker nog eens terugkomen!

Zalig

Lieze
11-7-2018

Vanuit ons huisje 'la Mare' hadden we zicht op de speelweide en de gemeenschappelijke schuur. Bijgevolg konden we onze kinderen zonder zorgen laten spelen.

De kinderen zelf hadden snel vriendjes gemaakt en hebben hun heel goed geamuseerd op de trampoline en in de zandbak.

's avonds konden we mee aanschuiven en genieten van het heerlijke eten! Een leuke babbel was er ook altijd te doen met de andere gasten.

Kortom een ideale bestemming voor wanneer je kleine kinderen hebt.

Onthaasten op een prachtige plek

Eveline
10-7-2018

Deze plek is echt kindvriendelijk. Onze kinderen vonden het fantastisch om te mogen helpen met de verzorging van de dieren en rond te struinen op het terrein. Hierdoor was het voor mij ook een ontspannen vakantie. Absoluut een aanrader.

Genieten van de rust, ruimte en ontspanning! De ideale plek voor vakantie met ons (jonge) gezin én daarnaast heerlijk te ontspannen op de racefiets. Wat een prachtige regio om te fietsen! Samen met de Yong Soo en andere gasten 'n paar keer de mooiste routes gaan rijden.

De prachtige gîtes bieden veel ruimte en comfort (o.a. fijne bedden en goed sanitair). Als de kinderen lekker spelen in de zandbak, op de trampoline of bijv. schommelen is het voor de ouders ook lekker ontspannen. Het zwembad is heerlijk en perfect met kleine kinderen. Mira en Yong Soo zijn bijzonder gastvrij en verzorgen ook regelmatig 'n smakelijke table d’hote! Ideaal als je zelf geen zin hebt om te koken en ook voor de kids wordt goed gezorgd. De sfeer is ongedwongen en ontspannen.

Als je er na een paar dagen achter komt dat je meer leesvoer had moeten meenemen, dan weet je dat het een écht fijn vakantieadres is. Onze gîte (La cave) was authentiek ingericht met veel houten meubels. De bedden liggen heerlijk! De gîte zelf heeft prachtige dikke muren en stenen vloeren. Je hebt een groot stuk terras waar een flinke tafel staat van steigerhout. Een prima plek om je als gezin even terug te trekken. De gemeenschappelijke ruimte is een fijne plek om rond te hangen terwijl de kinderen lekker spelen op de trampoline, in de zandbak, op de schommel of de tafeltennis/voetbaltafel.

Table d’hote is ongedwongen en heerlijk! Goede kwaliteit producten met liefde bereid, dat proef je!

De dieren waren voor onze kleine jongen ook een pluspunt. Knuffelen met (jonge) konijntjes en iedere dag even bij de kipjes en geitjes kijken. Paardrijden gaan we komende week nog doen.

Al met al een fijne plek om vakantie te vieren!

Mooie locatie, geweldige gites, kinderparadijs

Ardaan en Irene
13-5-2018

Ons huisje was erg aangenaam, ruim, schoon, stijlvol en van alle gemakken voorzien. Buiten de privacy van je eigen huisje, was er veel interactie met de andere gezinnen. De kinderen hebben eindeloos met elkaar gespeeld en er werder leuke activiteiten georganiseerd waar je vrijblijvend aan mee kan doen (pizza maken, ritje met paardenwagen). La Rochelle en Ile de Re zijn redelijk aan te reizen (1;15 uur). Mira en Yong Soo zijn zeer gastvrij en maken er echt iets leuks van. was een super week.

We bevelen deze plek aan met jonge kinderen!

Jeroen & Linda
11-5-2018

Heerlijke plek om met kleine kinderen naar toe te gaan! Fijn huis, goede bedden en van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen is er buiten alle ruimte om te spelen en leuk met de dieren erbij. Mira en Yong Soo zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hele gemoedelijke en relaxte sfeer mede daardoor.

De familie Stol is ontzettend gastvrij. Het weer was nog fantastisch. De kinderen hebben genoten van het zwembad en alle andere zaken zoals trampoline, tafelvoetbal, tafeltennis, alle dieren, etc. 4 keer per week wordt er heerlijk gekookt zodat de vakantie echt compleet was. De gites zijn schoon, ruim en compleet. De afstand tot activiteiten is wel wat groter maar er is voldoende te doen. Het hoogte parcour bij Lac Lambon is een aanrader. En bij wat minder weer de Decathlon, het lasergamen en de omliggende steden. Kortom een heerlijk vakantie. Zelf heb ik heerlijk gefietst met de racefiets en wist Young Soo tijd te maken om me de mooiste plekjes te laten zien.

Het glooiende landschap was extra mooi door de herfstkleuren en de rode omgeploegde velden, die al klaargemaakt werden voor de winter. Wij konden zelfs twee dagen van dit alles genieten bij een strak blauwe lucht en een zomerse temperatuur. Ons uitstapje naar Ile de Ré was mede daarom zeer geslaagd, gezellig geluncht op een terras en eenmaal thuis met de open haard aan in onze behaaglijke gite, nagenieten van de zonnige foto's. In en rondom onze gite hebben we ons ook goed vermaakt mede dankzij de dieren die veel gezelligheid brengen. We hebben genoten van een heerlijke relaxte week en gaan graag nog een keer terug!

Op een mooie rustige plek gelegen vakantieparadijs voor ouders en (jonge) kinderen. Super gastvrije en leuke eigenaren Mira en Yong Soo die alles eraan doen om het de gasten naar de zin te maken. Het totaalaanbod van de geweldige accomodaties icm de verzorging in de vorm van table dhote (koreaanse bbq, pizza avond, etc) en ontbijtservice maken het vakantiegevoel compleet. Kinderen hebben zeer snel aansluiting met leeftijdgenootjes en hebben leuke en veilige speelplekken in het zicht van de ouders die genieten van tijd met elkaar onder t genot van een drankje. In de buurt is genoeg te beleven. Supermarktjes zijn goed aan te rijden, zo ook marktjes en restaurantjes. Wij gaan zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Chaillot in Sepvret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Chaillot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Petit Chaillot scoort een 9.1 uit 10 op basis van 119 reviews.