Vakantiehuis Le Petit Chaillot ***

Vakantiehuis Le Petit Chaillot
Vakantiehuis Le Petit Chaillot
9,1

113 reviews over Vakantiehuis Le Petit Chaillot in het Nederlands

Heerlijke nazomer op een gastvrije plek

Al, 8-1-2018

De familie Stol is ontzettend gastvrij. Het weer was nog fantastisch. De kinderen hebben genoten van het zwembad en alle andere zaken zoals trampoline, tafelvoetbal, tafeltennis, alle dieren, etc. 4 keer per week wordt er heerlijk gekookt zodat de vakantie echt compleet was. De gites zijn schoon, ruim en compleet. De afstand tot activiteiten is wel wat groter maar er is voldoende te doen. Het hoogte parcour bij Lac Lambon is een aanrader. En bij wat minder weer de Decathlon, het lasergamen en de omliggende steden. Kortom een heerlijk vakantie. Zelf heb ik heerlijk gefietst met de racefiets en wist Young Soo tijd te maken om me de mooiste plekjes te laten zien.

Een heerlijke relaxte week, echt een cadeau!

Marit, 9-12-2017

Het glooiende landschap was extra mooi door de herfstkleuren en de rode omgeploegde velden, die al klaargemaakt werden voor de winter. Wij konden zelfs twee dagen van dit alles genieten bij een strak blauwe lucht en een zomerse temperatuur. Ons uitstapje naar Ile de Ré was mede daarom zeer geslaagd, gezellig geluncht op een terras en eenmaal thuis met de open haard aan in onze behaaglijke gite, nagenieten van de zonnige foto's. In en rondom onze gite hebben we ons ook goed vermaakt mede dankzij de dieren die veel gezelligheid brengen. We hebben genoten van een heerlijke relaxte week en gaan graag nog een keer terug!

Heerlijke vakantie voor ouders en kinderen !

David, 25-10-2017

Op een mooie rustige plek gelegen vakantieparadijs voor ouders en (jonge) kinderen. Super gastvrije en leuke eigenaren Mira en Yong Soo die alles eraan doen om het de gasten naar de zin te maken. Het totaalaanbod van de geweldige accomodaties icm de verzorging in de vorm van table dhote (koreaanse bbq, pizza avond, etc) en ontbijtservice maken het vakantiegevoel compleet. Kinderen hebben zeer snel aansluiting met leeftijdgenootjes en hebben leuke en veilige speelplekken in het zicht van de ouders die genieten van tijd met elkaar onder t genot van een drankje. In de buurt is genoeg te beleven. Supermarktjes zijn goed aan te rijden, zo ook marktjes en restaurantjes. Wij gaan zeker terug!

leuke en relaxte plek. ruime en goed ingerichte gites, ruim terrein, ideaal voor kleine kinderen die zich met elkaar vermaken. gezellige vakantie gehad, leuke tijd gehad ook met andere mensen. de table d'hote is goed. lekker eten en je komt op een leuke manier met de andere gasten in contact. de omgeving biedt genoeg leuks, iig genoeg te ondernemen voor 1-2 weken.

Topvakantie

Lonneke, 27-8-2017

Een waar vakantieparadijs! De kinderen (2 en 5) vermaakten zichzelf enorm met de andere kinderen. Fijn verwarmd zwembad, leuke dieren, heerlijke diners, goede bedden en een schoon huis. En dan ook nog bij zo'n gezellige familie. Wij komen zeker terug!

FANTASTISCH!!!

Sjoukje, 22-8-2017

Na de zeer positieve reviews te hebben gelezen, vertrokken we met hoge verwachtingen richting 'le petit chaillot'. Maar al onze verwachtingen zijn uit gekomen. Wat een gastvrijheid en gezelligheid, op een fantastische lokatie. Lieve gastvrouw en heer, met 3 super lieve kinderen. Onze jongens van 2 en 4 jaar, hebben een geweldige vakantie gehad en mede daardoor wij ook. Heerlijk genoten van de kookkunsten van Yong Soo! Wij gaan volgend jaar zeker terug!

Heerlijk!

Dianne, 20-8-2017

Helemaal tot rust komen.... Hier kan het, zelfs met kinderen!

Na een topvakantie vorig jaar (zie review "Vakantie met een hoofdletter V!"), besloten we om dit jaar terug te keren. En dat terwijl we eigenlijk nooit 2x naar hetzelfde gaan.

Dit keer zijn we een weekje bij Mira en Yong Soo geweest. Even onthaasten en volledig tot rust komen.

Na een voorspoedige reis rijden we het terrein van Le Petit Chaillot op en het voelt als thuiskomen... Wederom weer een warm welkom en na een kleine uurtje aanschuiven bij de table d'hôte. Het koude biertje smaakt nog steeds heerlijk na zo'n reisdag. Wat een ontspannen begin van je vakantie, niet zelf nog moeten koken, maar gewoon aanschuiven voor het diner.

Ons verblijf in L'ancienne porcherie was heerlijk. Hoewel we dit jaar niet heel veel geluk hadden met het weer en zelfs 2 regenachtige dagen, is het hier aangenaam vertoeven. De gite is groot genoeg om tijdens de regenbuien elkaar niet in weg te lopen. Ook de overkapping aan de overkant biedt op zo'n moment uitkomst. Met een pingpongtafel, voetbaltafel en hangmat zijn er genoeg opties om je te vermaken. Voorbeeld: tijdens een enorme hoosbui met enorme onweersklappen lag ik heerlijk een boek te lezen in de hangmat. Toch lekker buiten en ontspannen!

Ook dit jaar weer genoten van de table d'hôtes. Yong Soo heeft ons 3x verwend met zijn heerlijke maaltijden, altijd vers en ruim voldoende voor iedereen. Maak ook zeker gebruik van de broodjesservice, dat zorgt voor een ontspannen begin van je dag.

Ook zeker een aanrader is de familiefotoshoot van de jongste dochter Indy. Ze heeft prachtige foto's gemaakt van ons gezin. Voor slechts €25 hebben we een mooie herinnering aan onze vakantie.

Kortom, ook dit jaar hebben we genoten! We kunnen le Petit Chaillot aan iedereen aanraden, niet alleen aan gezinnen met kleine kinderen, maar ook zeker aan gezinnen met grotere kinderen.

Dank je wel, lieve Mira, Yong Soo, Quinten, Chloé en Indy voor jullie gastvrijheid!

Voor de tweede keer heerlijk genoten!

Familie Uuldriks, 23-7-2017

Heerlijk genieten van de rust, natuur, dieren en het heerlijk gegeten.

Na 6 jaar weer een bezoek gebracht aan de familie Stol. De kids inmiddels 8,5 jaar oud. Het huis is nog steeds super, van alle gemakken voorzien en heerlijk ruim (le Four a pain).

De kinderen hebben weer genoten van de paarden, kippen, geiten en konijnen.

Het eten wat weer echt super. Heerlijk gezwommen en lekkere lichtbedden bij het zwembad aanwezig.

We zijn helemaal tot rust gekomen.

Een echte aanrader!

Zorgeloos genieten!

Roos, 17-7-2017

Een vriendelijk ontvangst door het hele 'gastgezin'! Het huisje voldoet aan alle comfort, is voldoende ruim en is prima in orde. Er wordt veel rekening gehouden met de kinderen, die zich trouwens prima kunnen vermaken op het terrein. Fijn dat je op de website en ook bij aankomst een aantal tips kan vinden voor leuke uitjes met kinderen. De tables d'hôtes, die vier keer per week worden aangeboden zijn niet alleen lekker maar ook erg gezellig. Een fijne manier om de andere gasten te leren kennen. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

Ontspannen mét kleine kinderen!

M. van Mierlo, 16-7-2017

Eind juni/begin juli hebben wij 2 weken genoten op deze prachtige plek op het Franse platteland. Door de kleinschaligheid en de overzichtelijke indeling van Le Petit Chaillot kun je hier als ouders echt ontspannen, terwijl de kinderen zich vermaken met alle speelkameraadjes.

Wij verbleven in gite l'ancienne porcherie, een zeer compleet en schoon huisje met een gezellige sfeer. Doordat dit huisje grenst aan het speelveldje, met uitzicht op de open schuur, kun je de kinderen vanaf het terras zien spelen.

We hebben een heel leuk contact gehad met alle andere gasten en samen genoten van de table d'hôte avonden met heerlijk eten. De kinderen hebben veel plezier gehad op de trampoline, de schommel, de zandbak en in het zwembad. Maar de ritjes met de paarden waren zeker favoriet!

Zeker een aanrader voor gezinnen met (kleine) kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Chaillot in Sepvret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Chaillot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Petit Chaillot scoort een 9.13 uit 10 op basis van 113 reviews.