Géén boekingskosten

Siblu - La Pignade

FrankrijkPoitou CharentesRonce-les-Bains (Charente Maritime)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Siblu - La Pignade voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 28 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Siblu - La Pignade

• 8Yuri Berens24-08-2019

Hele fijne vakantie in zeer nette stacaravan!

Vrij laat geboekt direct via Siblu en we hadden een mooie last-minute aanbieding. De stacaravan was boven onze verwachting en stond op een privacyvriendelijke plek op een hofje (#28), erg schoon en zgan. Alles op 5 minuten loopafstand van het schone zwembad met leuke glijbanen en goede badmeesters. In het restaurant kun je goed eten tegen normale prijzen, ook kun je snacks en pizza's afhalen. Strand is wat verder rijden (10 min), maar dat hadden wij er graag voor over. Het is een hele levendige camping waar veel georganiseerd wordt, maar alle animatie is wel in het Frans omdat 90% van de mensen ook Frans is schat ik. Wij vonden dat niet erg, omdat we lekker ons eigen ding doen op vakantie, maar mss wel goed om rekening mee te houden voor anderen. Al met al een fijne vakantie!

• 8Stéphanie16-08-2017

beau séjour

Très beau camping avec tout ce qu'il faut même avec du mauvais temps vous pouvez passer de belles vacances

• 9ajorque02-08-2016

super semaine

les moins: mobil homes un peu pres les uns des autres par petits groupes sans sens de l orientation il faut son plan pour se retrouver dans le camp

les plus : personnel à l accueil rapide efficace et agréable, les animatrices et animateurs au top mobil homes très bien conçus

• 9M & L24-07-2015

Fijn verblijf!

Schone stacaravans. Qua service en hygiene kan de touroperator hier zelfs een voorbeeld aan nemen. Het zwembad is niet heel groot maar wel leuk ingericht met super strak toezicht. Kinderen vanaf 1 meter mogen gebruik maken van de glijbanen zoals op de foto's te zien zijn. Er is wel een aparte glijbaan aanwezig voor de allerkleinsten. Jammer genoeg geen Nederlandstalige animatie (Frans en Engels) waardoor onze oudste (8) al afhaakte na 1 dag. Weinig Nederlanders, voornamelijk Fransen. Veel activiteiten voor jong en oud en na 23.00 u is het heerlijk rustig. Het eten op het park is goed, de pizza's, mosselen en pasta hebben iig goed gesmaakt maar er zijn ook genoeg goede restaurants id. buurt. Goed strand op 5 min rijden. De dierentuin in La Palmyre vonden we erg leuk. Een bezoekje aan de VVV is een aanrader (op 5 min afstand rijden).

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8bipbip13-07-2013

Correcte

Camping verdoyant et arboré. mobilhomes un peu proche les uns des autres. Notre hébergement super propre et quasi neuf. Camping calme même en soirée. Espace acquatique beaucoup trop petit par rapport à la capacité d'accueil du camping et surveillants de baignade désagréables.

• 9guiberteau20-08-2012

Très bien

Camping familial idéal de 0 à 15 ans. Parfait. Personnel très disponible. Animations aux tops.Camping et mobilhomme très propre, coiffeur à des prix abordables. Idéalement situé: Belles pistes cyclables, plages à proximités, centre équestre dans le camping ++++

• 10Eetgelegenheden
  • 8asje26-07-2011

Leuke vakantie gehad

Wij hebben hier met onze 3 kinderen een prima vakantie gehad. Het is geen camping maar echt een stacaravanpark. Wij vinden dat prima.

het zwembad was leuk maar niet bijzonder. maar wel fijn dat het bij slecht weer overdekt was. De badmeesters zijn streng maar rechtvaardig vind ik. En heeeeeeel hygienisch. Regelmatig was er een bad dicht omdat ze het dan niet schoon genoeg was. Maar alleen maar positief dat ze zo hygienisch zijn. Alhoewel het soms balen was dat je dan niet kon zwemmen ;-)

Heel weinig Nederlanders. Vooral Fransen en Engelsen. is voor ons geen probleem, maar voor de kinderen was het wel leuk als ze soms een speelmaatje zouden hebben. Rustige camping. Na 23:00 rustig (heerlijk!) Wij hadden altijd wel een ligbedje bij het zwembad. Alleen om 16:00 was het wel drukker. Gelukkig hier geen handdoekenrace, want daar heb ik zo'n hekel aan! Omgeving is SUPER! En wij hebben geluk gehad met het weer want dat is hier wel wat wisselvallig. Maar de omgeving maakt dat goed!

• 7Eetgelegenheden
  • 6Vakantiegangers14-07-2011

Fijne vakantie met name door de omgeving

Bij aankomst bleek er geen boeking bekend, ondanks betaling, voucher etc. Gelukkig was er nog wat vrij.

De omgeving is super! Prachtige stranden, bossen, dorpjes. Een schaal en schelpdierliefhebber is aan het juiste adres. De mobilhome was compleet en schoon, piepkleine slaapkamers en douche en dicht op elkaar. Barbecue mocht niet bij je mobilhome, alleen op centrale plek. Afhankelijk van waar je zit kun je snachts wel overlast hebben van de vuilnisophalers.

Niet altijd een ligbed vrij bij het zwembad. Wat wij bepaald niet oke vonden: de zwembadleiding/regels voor kleine kindjes. Met een kleine winnie the pooh bal mocht onze zoon van 2,5 niet spelen in het grote bad en wat een nog groter drama was: hij mocht niet met papa van de glijbaan... Leg dat maar eens uit aan een peuter als hij er de hele reis over heeft gekletst en andere kinderen wel ziet gaan. Helaas geen mini disco.

Fijne vakantie met name door de omgeving maar de camping vinden wij beter voor grotere kinderen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9MM Hoonhout19-06-2011

Prachtige Camping

Camping La Pignade is een prachtige camping en zeer aan te bevelen. Vooral met kinderen helemaal geweldig. Zeer schoon en vriendelijk personeel. Wij waren met volwassenen en hebben ons prima vermaakt. Goede animatie voor jong en oud. Het zwembad is zeeeeer schoon en goed onderhouden. De accomodatie was keurig. Het park bestaat wel voor 95% uit Fransen die daar een vaste staanplaats hebben en Engelse toeristen. Veel gezinnen met kleine kinderen. Totaal geen last van

één min puntje. Het strand moet je wel een beetje moeite voor doen. Dat is te doen met de fiets of nog beter met de auto, maar dan heb je ook wat.

• 8Familie Stoter30-08-2010

Goed verzorgd sta-caravan park.

Wij, gezin met 2 kinderen van 1 en 6 jaar, vonden de vakantie op de La Pignade geslaagd. Voor onze oudste was het leuk geweest als er (meer) Nederlandse kinderen waren geweest. Hij heeft veel plezier beleeft aan de Piraten Club waar 3 mederwerkers uit Nederland kwamen en hem de nodige aandacht gaven. Het animatieteam is uitstekend en gaven enthousiast meerdere avonden per week een leuke show vol dans/zang/cabaret (Frans/Engels). Onze mobil-home (excellence 3) was ruim/schoon. Helaas voor ons hadden wij een mobil-home zonder airco en veranda. Dit was via TO niet extra te boeken. Advies vanuit de receptie was om te boeken via SIBLU hier is dat wel mogelijk. Het is nl. een SIBLU park. Het park zou nog kindvriendelijker zijn als het auto vrij zou zijn. Het is een overzichtelijk park met een mooi zwembad met constant toezicht. Voor gezinnen met kinderen zeker een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar