Camping Siblu - Le Bois Masson

7.3Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

7.3Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Le Bois Masson voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer camping info

29 reviews over Camping Siblu - Le Bois Masson

• 6Willem28-08-2011

Zeer eenvoudige en rommelige camping

Deze camping staat helemaal vol met sta-caravans en auto's. Bijna geen groen meer te zien. Algemene voorzieningen zien er oud en versleten uit. Door slechte weer ook veel modderveldjes. Faciliteiten worden gedeeld met andere camping maar die is gelegen aan de overkant van een drukke doorgaande weg. Zwembad prima, wel veel strenge badmeesters, beetje overdreven. Ondanks boeking via touroperator geen Nderlandse kinderen aanwezig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Fam. Dielissen15-08-2011

Schoon, overzichtelijk en kindvriendelijk park

Het park is prima. Speeltuintje, speelhal, zwembad en kidsclub zijn in prima staat. Stacaravan was zeer goed en vrij nieuw, van alle gemakken voorzien. De bedden waren uitstekend en er waren voldoende dekbedden en kussen aanwezig. Zwembad was één groot feest voor de kids (4½ en 2 jaar). Kidsclub (1-4 jaar) werd gedaan door een Nederlands meisje. Kidsclub voor de oudere kinderen zag er erg leuk uit en er werden veel activiteiten gedaan. Enkele keren wat afgehaald bij de "take away", was prima van kwaliteit en smaak. Winkeltje heeft een goed assortiment. In de buurt diverse supermarkten (Super U, InterMarche). In het dorp dagelijks meerdere markten waar verse en lokale producten aangeboden worden. Op het park waren er veel engelsen en fransen aanwezig, weinig nederlandse gezinnen. De stranden van St. Jean de Monts zijn prachtig! met een leuk en lang boulevard. Leuke straatjes met winkeltjes. Naastgelegen park Dormant is het bezoeken waard, zeker het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7brigit11-08-2011

heerlijk bij mooi weer!

prima camping, mooi strand met wel veel wind. Stacaravan was prachtig , ruim en verzorgd. Animatie was engels en franstalig, voor onze kinderen wel wat lastig. Weining nederlanders. In de omgeving is wel eea te beleven, maar ligt allemaal op een behoorlijke afstand, 1 tot anderhalf uur rijden. Personeel vriendelijk, spreekt goed engels. Leuk dat je ook gebruik kon maken van de andere camping er tegenover. Restaurant op de camping en afhaalgerechten waren oke! Wij hadden een paar dagen minder weer, dus dan moet je wel even zoeken wat je gaat doen in de omgeving. Bij mooi weer hadden we nog meer genoten, want het strand en zwembadfaciliteiten waren prima!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8hendriks13-07-2011

top!!!

voor de 4e keer naar le bois masson geweest, heerlijk!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8peter en bianca06-07-2011

goede prijs/kwaliteits verhouding

Erg behulpzaam en aardig personeel. Stacaravan wel ruim en netjes, maar de matrassen niet te doen,voelt de veringen letterlijk overal. Met rolstoel kun je avond-animatie en dus ook live-muzien niet zien,alleen horen want dat is alleen bereikbaar via trap!! Dit vonden wij erg jammer en slecht! Zwembad erg netjes en wordt overal goed opgelet! Alleen ook beetje lastig binnen komen met een rolstoel omdat je alleen via het binnenbad naar het buitenbad kan,maar dan helpen ze je wel gelijk,dus dit was heel goed. Ook de afhaalmaaltijden goed te doen, en las ergens dat een hamburgertje €4,- kost. Dit klopt,maar dan heb je ook wel een mega burger met heel veel erop en dus zeker niet te duur! Verder weinig Nederlanders,maar veel engelsen,ieren en fransen. Maar dit vinden wij niet erg; dat is echt vakantie haha. Anders is het net of je op een camping in NL staat. Ook het winkeltje op de camping is prima,ze hebben alles en normale prijzen. Je zou de camping dus niet af hoeven. Stadje is erg leuk!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 4guido eyckmans30-07-2010

nooit meer

Deze camping richt zich op passief, apatisch consumptietourisme, met bijvoorbeeld deze promotie: voor elke 1000 pond die men besteedt kan men 100 pond terugvragen ...

Gereisd met partner in juli 2010

• 8inge19-07-2010

Zeer de moeite waard.

Een leuke, kleinschalige camping, met stacaravans met veel privacy. Wij hadden via touroperator gereserveerd, Engels talige gastheer, heel vriendelijk.De bedden (matrassen) waren erg slecht. Heb de hele vakantie met rug en nekpijn rondgelopen, zo erg dat ik er koppijn van kreeg waardoor ik weer moest overgeven. De eigenaar heeft nog een camping aan de overkant van de straat, le bois dormant, daar mag je ook in het zwembad. Erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9cindy05-07-2010

Heerlijk!! Top vakantie

Dit is ons derde jaar geweest naar le Bois Masson. 2.5 weken vanaf midden juni dus net voor het hoog seizoen. Super mooie camping niet te groot, heerlijk xwembad en raestaurant, leuke bruine kroeg en strand en St Jean de Monts op fietsafstand. Golfbaan in de buurt, prachtig strand, leuke markten en veel fiets routes. De camping is heerlijk rustig en toch veel te doen voor kleine kinderen. In het voorseizoen niet veel Nederlanders maar dat vinden wij erg lekker.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 10Maurice van Dam06-01-2010

ziekie

dikke fissa's en zieke spots, er zijn zieke zwembade en dope muziek

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Kris09-10-2009

Erg leuk voor alle leeftijden

Ons gezin heeft een hele leuke vakantie beleefd op deze camping, er was genoeg te doen op de camping zelf (elke avond disco voor de wat oudere kinderen en animatie voor alle leeftijden!) De zee was erg mooi en ook het stadje bruiste, leuke eetgelegenheden en winkeltjes. Wij hebben ons wel vermaakt!

Groetjes

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer