Géén boekingskosten

Camping Siblu - Le Bois Dormant

FrankrijkPays de la LoireSt. Jean de Monts (Vendee)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Siblu - Le Bois Dormant voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 7 reviews

Contact

7 Reviews over Siblu - Le Bois Dormant

• 4anne04-08-2013

Niets voor ons !

Dit is geen camping maar een Village park zoals ze het daar noemen, alleen maar stacaravans! Doordat de meeste stacaravans van vaste (franse) mensen zijn is er niet veel beweging op de camping. Wij waren samen met een ander gezin de enige nederlanders en de rest alleen fransen en engelse, daardoor ook geen enkele contacten en ook de kinderen niet.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10Alison Denton22-05-2013

Great place for family hoilday

Great place for family holiday, plenty to do, very clean. Staff helpful and friendly.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8richard30-07-2009

ruim opgezette kindvriendelijke camping

Deze camping is absoluut een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Wat kleinschaliger dan le bois dormant (supermarkt en restaurant) maar met een veel mooier zwembad.

Perfect ruim bad voor de allerkleinstig afgewerkt met zacht materiaal.

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk (spreken allemaal redelijk tot goed engels)

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Jennifer08-07-2009

Leuke camping

Goed verzorgde en onderhouden camping, alleen stacaravans. Veel Engelsen, weinig Nederlanders. Leuk zwembad, peuterbadje is vrij diep. Onze dochter van 1.5 kon niet lekker zelf spelen. Animatie was prima, zelfs in het voorseizoen. Onze dochter vermaakte zich prima op de Bubbles Club. Alleen Engels en Frans (natuurlijk! je kan niet verwachten dat alles in het Nederlands is). Er liepen wel een paar Nederlandse stagaires rond. St. Jean de Monts zelf is een nogal schreeuwerige badplaats, veel neonlichten en flikkerende reclame borden. Voor iets oudere kinderen wel onwijs veel te doen. Wij hadden onze fietsen mee, en hebben leuke stukjes gefietst. De Vendee zelf vonden we nogal saai, geen mooie natuur. Stacaravan prima, grote houten veranda en bbq. Ons plekje stond op zand, wat wij weer jammer vonden, maar we zagen veel plekken met gras. Wij hebben het leuk gehad, maar gaan hier niet meer naar toe.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Lucette08-07-2009

Village vacance super !!!!

Nous venons de découvrir le village Siblu sur le Bois Dormant je vous le recommande beaucoup d'animations qui commencent déjà en Avril bien adapter pour les jeunes enfants club moi de mon coté tous les jours cours de gym dans la salle fitness après petit repos au hamann. Beaucoup de pistes cyclables pour se rendre à la plage Nous reviendrons certainement!!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Mathys28-08-2008

Leuke camping

Leuke camping er wordt veel georganiseerd voor jong en oud.

Camping ligt wel enigzins buiten het centrum van de stad afstand z'n 3 km. Afstand naar het strand is ook zo ongeveer 3 km. Goed te doen met de auto.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8D. Thomson14-07-2006

Wij zijn hier in zomer 2004 geweest. Fantastisch mooie camping, die goed onderhouden is. Ook veel Fransen die hier hun eigen stacaravan hebben. Ook veel Engelsen en Nederlandsers. Animatie is perfect, zwembad en restaurant idem dito. Sanitair ook superschoon en modern. Enige nadeel is dat de camping ver van het centrum van het oude dorpje St.Jean de Monts (met de auto 5 min. lopend ruim 20 min.) en van St. Jean-Plage (auto ruim 10 min., niet te lopen. Fietsen met kinderen te gevaarlijk, je passeert een aantal drukke wegen). Omgeving beetje saai, je moet verder rijden voor bezienswaardigheden. Maar al in al, een prachtige camping die de moeite waard is!

Camping Siblu - Le Bois Dormant info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar