Camping Les Nobis

Camping Les Nobis
7,9

35 reviews over Camping Les Nobis in het Nederlands

De camping ligt prachtig net naast het dorp en naast het kasteel. Het dorp zelf stelt niet veel voor, maar er is een bakker, supermarkten en een aantal leuke en lekkere restaurantjes.

De speelvoorzieningen zijn goed voor kleinere kinderen. Onze dochter van 4 was het liefst de hele dag in de speeltuin. Het zwembad was klein (geen peuterbad), maar lekker voor een frisse duik. Het sanitair wordt goed schoongehouden. Het eten in het restaurant was erg goed. De twee eigenaren van de camping zijn erg aardig en je merkt dat ze hard werken om het iedereen naar de zin te maken. In de omgeving is genoeg te doen. De dierentuin in Doué is een aanrader.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Trop top. A refaire

Didier Bertinetti
8-5-2017

Hébergement très sympas, l emplacement du camping est très bien situé au pied du château. Grandes visites à faire à recommander. Quand à l accueil très sympathique, le restaurant alors là à recommander absolument, nous reviendrons sans problème

Erg mooie en fijne camping (ook voor de hond)

Joris & Ramona
23-6-2016

We zijn hier in juni 11 dagen geweest in de nieuwe Cosy Flower Lodge. Deze is erg goed bevallen. Van binnen erg ruim en alles aanwezig, buiten een mooi groot overdekt dek. De beheerders van de camping zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Langs de camping loopt de rivier de Thouet, hierin een aantal keer leuk gevist. De camping is zeer hond vriendelijk, de hond moet wel aan de lijn. Maar naast de camping ligt een groot stuk groen.

Omgeving is mooi, vanaf de camping heb je uitzicht op het Chateau. Het dorp is op loopafstand met leuke bezienswaardigheden. Ook is het leuk om het nabij gelegen Saumur te bezoeken.

Camping agréable et sympa

Baudry
13-4-2016

Nous avons séjourné au camping les Nobis 3 jours. Camping agréable ou vous êtes accueilli avec une équipe jeune et dynamique souriante avec une petite pointe d'humour et à l'écoute.Camping propre,calme et près de la rivière,a l'extérieur du village,mais accessibilité facile à pieds des commerces.Restaurant attenant au camping ou la table est bonne ,il manque juste la bolée de cidre😉.Nous y retournerons volontiers .

CAMPING TRES AGREABLE

BALCON
21-10-2015

Camping très agréable au bord de la rivière. Mobil-home confortable.

Accueil chaleureux de la part de toute l'équipe.

Plats soignés au restaurant du camping.

Heerlijke camping

gerro
11-8-2015

Een week doorgebracht op deze camping. Wat een leuke beheerders. Ze spreken goed engels en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De camping is zeer netjes, het sanitair werd dagelijks helemaal schoon geschrobd en het zag er allemaal keurig uit. We hadden een mobilhome gehuurd en ben zelden zo schoon in een accommodatie gekomen. complimenten voor de schoonmaakploeg. De plekken liggen aan gezellige straatjes. 2 keer in de week is er 's avonds iets te doen en op de donderdag is er een klein marktje met lokale produkten.

Het zwembad is wat aan de kleine kant en er mochten wat meer ligbedden zijn. Vooral omdat er toch altijd weer mensen zijn die het nodig vinden om de ligbedden van een handdoek te voorzien en dan zelf rustig een paar uur weggaan.

Vanaf de camping kun je lopend naar het centrum van Montreuil-Bellay lopen. dat kan via een trap op de gewone weg. Echt een aanrader dit oude stadje.

Al met al een topcamping waar we zeker nog eens terugkomen.

un très beau site

Sylvie M
20-4-2015

un accueil chalereux, disponibilité si petit pb, site sécurisé, très clean

quel changement !!!

VOISIN
26-8-2014

Nous avons passé 6 semaines très agréables dans un vrai camping et non dans un zoo !!!. Nous avons eu un accueil chaleureux le sourire tous les jours et écoute .Les douches qui fonctionnent le pied !! Continuez vous êtes sur la bonne voie et bon courage pour la suite

MICHEL & FRANCOISE .

heerlijke franse camping

joopslomp
17-8-2014

Typisch Franse camping met ruime plaatsen, aan een zij rivier van de Loire. Het dorp met kasteel is zeer de moeite waard. De directe omgeving is landelijk. saumur ligt dichtbij. Sanitair werd uitstekend verzorgd, zwembad is eenvoudig

Camping is zeer betaalbaar, tarieven liggen op 50% van wat in Nederland gebruikelijk is

super vacances 2014

catherine
4-8-2014

bravo a la nouvelle équipe qui est toujours occupée de satisfaire son client ,accueil chaleureux on croirait les connaitres depuis longtemps !!! ils sont tous très sympa et fortement courageux ,a chacun sa partie de responsabilité c'est comme cela qu'ils peuvent s'occuper a fond de leur campeur !!!! très beau matériel (machine a laver et sèche linge ) mis en place !! pelouse et haies bien entretenu bravo a Alain !!! bravo aussi a Zoé pour sa bonne humeur et son contact avec nous !! bravo a Thierry pour la tenue de son bar- restaurant bravo a Clément pour son petit sourir dès le matin 8h30 avec notre pain et pour sa gentillesse sur son camping , bravo aussi a l'animatrice Sophie et au personnel réuni pour leur boulot fourni !!! je suis reparti le coeur gros !!! car ce sejour a passé trop vite mais je me dis que dans 49 semaines on est de retour!!!! Continuez a nous épater , vive l'équipe du camping des Nobis !!! et vivement Juillet 2015 biz a tous

Camping Les Nobis 7.93 10 35 .