Camping Les Nobis

Camping Les Nobis
7,9

12 reviews over Camping Les Nobis in het Nederlands

De camping ligt prachtig net naast het dorp en naast het kasteel. Het dorp zelf stelt niet veel voor, maar er is een bakker, supermarkten en een aantal leuke en lekkere restaurantjes.

De speelvoorzieningen zijn goed voor kleinere kinderen. Onze dochter van 4 was het liefst de hele dag in de speeltuin. Het zwembad was klein (geen peuterbad), maar lekker voor een frisse duik. Het sanitair wordt goed schoongehouden. Het eten in het restaurant was erg goed. De twee eigenaren van de camping zijn erg aardig en je merkt dat ze hard werken om het iedereen naar de zin te maken. In de omgeving is genoeg te doen. De dierentuin in Doué is een aanrader.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Oude reviews (archief)

Erg mooie en fijne camping (ook voor de hond)

Joris & Ramona
23-6-2016

We zijn hier in juni 11 dagen geweest in de nieuwe Cosy Flower Lodge. Deze is erg goed bevallen. Van binnen erg ruim en alles aanwezig, buiten een mooi groot overdekt dek. De beheerders van de camping zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Langs de camping loopt de rivier de Thouet, hierin een aantal keer leuk gevist. De camping is zeer hond vriendelijk, de hond moet wel aan de lijn. Maar naast de camping ligt een groot stuk groen.

Omgeving is mooi, vanaf de camping heb je uitzicht op het Chateau. Het dorp is op loopafstand met leuke bezienswaardigheden. Ook is het leuk om het nabij gelegen Saumur te bezoeken.

Heerlijke camping

gerro
11-8-2015

Een week doorgebracht op deze camping. Wat een leuke beheerders. Ze spreken goed engels en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De camping is zeer netjes, het sanitair werd dagelijks helemaal schoon geschrobd en het zag er allemaal keurig uit. We hadden een mobilhome gehuurd en ben zelden zo schoon in een accommodatie gekomen. complimenten voor de schoonmaakploeg. De plekken liggen aan gezellige straatjes. 2 keer in de week is er 's avonds iets te doen en op de donderdag is er een klein marktje met lokale produkten.

Het zwembad is wat aan de kleine kant en er mochten wat meer ligbedden zijn. Vooral omdat er toch altijd weer mensen zijn die het nodig vinden om de ligbedden van een handdoek te voorzien en dan zelf rustig een paar uur weggaan.

Vanaf de camping kun je lopend naar het centrum van Montreuil-Bellay lopen. dat kan via een trap op de gewone weg. Echt een aanrader dit oude stadje.

Al met al een topcamping waar we zeker nog eens terugkomen.

heerlijke franse camping

joopslomp
17-8-2014

Typisch Franse camping met ruime plaatsen, aan een zij rivier van de Loire. Het dorp met kasteel is zeer de moeite waard. De directe omgeving is landelijk. saumur ligt dichtbij. Sanitair werd uitstekend verzorgd, zwembad is eenvoudig

Camping is zeer betaalbaar, tarieven liggen op 50% van wat in Nederland gebruikelijk is

mooie camping

astriddenissen
25-6-2014

mooie camping vriendelijke mensen, maar heel slecht sanitair

De plek is goed, alleen het sanitair is slecht.

Houtveen G.J.
24-6-2014

De camping is liefelijk, grote ruime plekken. De plaats Montreuil Bellay is leuk om te bezoeken. Jammer dat er geen aandacht aan het sanitair wordt besteed. Deze camping zullen wij niet meer bezoeken.

een camping om terug te komen

lambert_bets
19-10-2010

Mooie vlakke camping met grote plaatsen en schaduwrijk. Het sanitair is goed.

Vriendelijk personeel. Goede toerit vanaf de weg. De camping wordt 2 keer aangegeven. Een via de poorten van het kasteel en een keer het dorp voorbij rijden en dan borden camping volgen. Als uitrit vanaf de camping rechtsaf gaan anders kom je met de caravan of camper in de problemen.

De camping is voorzien van een divers aan bomen. Langs de camping is een meertje gelegen. Camping ligt onder het enorme kasteel en dorp.

Alles is op loopafstand te bereiken. omgeving is prima bereikbaar voor alle voertuigen . Saumur en de Loirestreek nodigen uit om ondekt te worden. Langs de Loire Grotwoningen

kastelen enz.

Prima camping

Sterk
17-8-2010

In hoogseizoen geweest op doorreis voor 1-2 nachten in 2009 en 2010 Prima sanitair, heerlijke warme douche en schoon, ligging aan een riviertje, waar je lekker kan vissen. De eetgelegenheid op de camping is goed, was dit jaar een beetje traag maar heerlijk gegeten. vlakbij Samur, kortom een aanrader.

Het is echt geen 4 sterren camping.

C.de Waard
1-8-2010

Deze camping geselecteerd in het touroperator boek,bij aankomst viel het toch wat tegen.

In het boek staat dat er een nieuw toilet gebouw staat,volgens mij is het dak en de toilet potten nieuw,de douchejes waren erg oud.Wij stonden achteraan op de campingen moesten douchen in een portocabin,met 3 franse toiletten en met douchegordijnen voor de hokjes.Ook kon je brood bestellen bij de receptie,alleen gaat die open als het meisje er zin in heeft om 09:10 uur was ze nog niet open,de volgende dag maar brood in het dorp gekocht.Wel groote plekken en de camping is wel mooi van opzet.Wat ook heel apart is,is dat je met je huisvuil de camping afmoet en het moet dumpen op de camperparkeerplaats naast de camping.Wel is het kasteel erg mooi in het dorp en daar loop je zo naar toe.Maar 4 sterren ik denk hooguit 2 sterren.

Rustige camping (laagseizoen)

Ank
8-10-2009

camping ligt in een leuk dorpje. groot opgezette camping. hebben er maar 1 nachtje gestaan maar was wel prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Nobis in Montreuil-Bellay (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Nobis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Nobis scoort een 7.93 uit 10 op basis van 35 reviews.