Camping Domaine Roqueforette

9.9FenomenaalScore uit 22 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 22 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

22 Reviews over Domaine Roqueforette

• 10John en Jannie10-08-2021

Geweldig

Fantastische leuke en rustige camping . Super vriendelijke eigenaren .En vandaar uit kun je prachtige plekken bezoeken op korte afstand

• 10Peter en Ineke van Veldhuijzen09-09-2019

Geweldig

Rustige kleine camping. Gezellige eigenaren. Goed en schoon sanitair. Wij hebben weer een geweldige tijd gehad

• 9Staat v/h sanitair
  • 9cock en marianne30-07-2019

deze review niet lezen

wij gaan niks goeds over deze camping zeggen anders gaat straks iedereen daar naar toe. Domainne roqueforrte is super grote plaatsen goede douches lekker warm en het overige sanitair is ook goed.En wat leuk en lekker is dat je er 2x perweek lekker mee kan eten en dat is echt heerlijk zo als Dorrien dat klaar maakt. oke Ed jij doet er ook je best aan.En wat fijn is de camping ligt voor alle uitjes lekker centraal.Ook het strand is niet te ver weg en je waant je daar de enige op het strand.Het is alleen jammer dat er bij laag water geen trein rijdt.Want wat zijn de stranden daar groot.Dus wilt u naar deze camping toe zou het niet doen want wij konden niet vinden wat er niet goed was.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Gert Jan en Fleur12-07-2018

Geweldige camping met verhuur huisjes.

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie in Normandie op Domaine Roqueforette bij Doreen en Ed. We zijn uit de tent gedreven van de warmte nooit geweten dat het hier in Laulne Normandie zo lekker warm kan zijn, top. Geweldige camping super schoon sanitair en geen wonder dat deze camping altijd zo vol is. Je kunt mee eten wat helemaal top lekker is. En je bent zo op het strand maar ook bij het D-day gebeuren wat heel interessant is. En de kinderen mochten soms ook de paarden helpen borstelen wat 's avonds veel pret gaf. Dus wij raden deze camping Roqueforette met deze aardige eigenaren dan ook heel graag aan. Bedankt voor de fijne vakantie en au revoir.

• 10Alexander25-06-2018

Aan te bevelen perfecte camping

Camping Roqueforette in Normandie is dé camping voor de echte kampeerders. Er is gratis Wifi super schone douches en toiletten mét papier, en de camping was nu al half vol begin mei. Wij hebben er gefietst en gewandeld heerlijk gegeten en verder genoten van de rust dus wij zijn hier helemaal bijgekomen van een hectisch leven in NL. Gastvrije aardige eigenaren Ed & Doreen en verder toppie goed op Roqueforette. Dus beste mensen tot ziens!

• 10Hanna30-04-2017

Aan te raden is Domaine Roqueforette

Aan te raden is Domaine Roqueforette. Wij zaten in 2016 in de gite voor 2 weken en hebben het er geweldig naar ons zin gehad. En dit jaar gaan wij weer in het huisje en komen onze ouders op de camping met de caravan ook weer voor 2 weken. Ed en Doreen zijn lieve gastvrije en behulpzame mensen die hart hebben voor hun bedrijf, en ze doen dit met veel plezier en we hebben wat met ze afgelachen. Het mee eten en op vrijdag pizza en patat is ook aan te raden. En er is veel te bewonderen in Normandie en de stranden zijn al helemaal top en ook voor de honden is het geweldig. Wij vervelen ons er geen moment en dus kijken we nu alweer uit naar juni als wij onze vakantie weer gaan doorbrengen op Roqueforette. Au revoir dus.

• 10Henk en Jantine05-12-2016

Aanrader perfecte camping en eigenaren!

In augustus 2016 waren wij samen met onze 2 volwassen kinderen en ons hondje 3 weken op camping Domaine Roqueforette in Normandie. Wat een top camping, de gastvrije ontvangst door de eigenaren was top en ze hebben geweldig grote plaatsen met veel privé. Schoon en zeer ruim sanitair zeer ruime douches en waar je kleding droog blijft, en heet water voor de afwas! Wij zijn er 3 geweest en ons nooit verveeld, en een dagje op de camping luieren is ook heerlijk. De eigenaren zijn fantastische hard werkende mensen die ook nog eens heerlijk koken, hun eetavonden en patat en pizza dagen zijn om van te smullen. En de Wifi werkt perfect zelfs bij de caravan, en anders is er altijd wifi bij het sanitairgebouw waar het dan ook nog eens gezellig is. Dus gewoon een camping zoals het hoort met ook gewoon aardige en behulpzame eigenaren. PS, om toch even in te gaan op de negatieve review. Wij stonden naast deze 2 mensen en ze liegen! Zij waren namelijk te beroerd om hun bestelde pakketje (een fiets accu) op te halen bij de eigenaren en zijn ontzettend tekeer gegaan tegen deze eigenaren hierover. Pakketjes haal je altijd zelf op bij de Campineigenaren/receptie, en zeker als je vakantie hebt en dus ook alle tijd! Meneer is tekeer gegaan tegen de eigenaresse hierover en zei steeds weer wat iedereen kon horen, dat hij pisnijdig was hierover. Hierop heeft de eigenaar tegen hen gezegd dat dit te gek en hij zich moest schamen om zo tekeer te gaan en dat het nergens over ging, een fietsaccu? en dat hij zijn excuses moest maar even aanbieden aan de eigenaresse. Dit weigerde meneer en iedereen kon het dak op van hem, en toen pas, werd hem te verstaan gegeven dat zij beter konden vetrekken de volgende dag. Dus zeer terecht vonden de campinggasten die het hebben gehoord. Maar wij komen wel terug op deze camping, sterker nog wij hebben nu alweer geboekt voor in 2017 en dan komen wij deze keer heerlijk samen en met ons hondje Pip, en weer voor 3 weken. Dus Domaine Roqueforette in Normandie krijgt van ons een pluim. Henk en Jantine.

• 7Hans en José14-09-2016

Nooit meer!

Doordat de eigenaresse (op de tweede verblijfsdag) een opmerking in een gesprek verkeerd opvatte kwam de eigenaar verhaal halen. Dat alles op een misverstand berustte was niet aan hem over te brengen. Het was excuses of wegwezen. Excuses maken was niet moeilijk want het was gewoon een misverstand. Maar daarmee was het niet klaar: ik moest blij zijn dat ik niet jonger was, want dan had de campingbaas me (en ik schrijf het maar gewoon letterlijk) "voor mijn bek geslagen". Ik heb daarom voorgesteld om per direct te vertrekken. Na afbreken van de voortent en inruimen van de auto zijn we ca. 1,5 uur later vertrokken om nooit meer bij deze mensen terug te komen. P.S. Mijn waarderingscijfer voor prijs/kwaliteit zou hoger zijn uitgevallen als de camping zou beschikken over een redelijk werkende wifi-mogelijkheid (we betaalden eenmalig € 5,00 maar hebben bij het vaste wifipunt slechts incidenteel verbinding kunnen maken).

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Louis en Diana Wagenaar29-08-2015

In één woord: geweldig! Ed en Doreen zijn zeer warme gastvrije mensen die ons een heerlijke vakantie bezorgd hebben.

• 10Peter en Janet14-07-2015

Geweldig genoten top vakantie gehad!

Ons plan was om veel te gaan zien van Normandie. Wij zijn 3 weken met de caravan en onze hond Joep geweest bij Ed & Doreen op camping Roqueforette in Laulne. Ten eerste de gastvrije ontvangst deed ons meteen thuis voelen, en dit samen met de enorme grote plaatsen van 250m2 die ze hebben wat heel veel privé oplevert, en het schone sanitair mét toiletpapier en de perfecte grote doucheruimte maakt dat wij er een super vakantie hebben gehad! Wij hebben alles kunnen zien wat wij ook maar wilde gaan zien, en veel informatie hebben wij ook van de eigenaren gekregen, perfect dus. En op sommige dagen hebben wij ook meegegeten met hun table d'hôte wat ook heel gezellig is omdat je dan meteen met de andere gasten ideeën kunt uitwisselen en kan bijpraten over wat je gezien hebt, en dit met een heerlijk wijntje erbij maakt je vakantie compleet. Honden zijn er van harte welkom, wat een gastvrijheid hier. Dus voor ons was het een onvergetelijke vakantie en ze zien ons hier zeker terug. Chapeau.

Camping Domaine Roqueforette info

Camping informatie