Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe
9,2

67 reviews over Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe in het Nederlands

Voor kleine kinderen is deze camping een heerlijke ontdek & speelplek: verschillende speelplekjes buiten, de speelhoek in het restaurant, de dieren (hond, poezen & ezels), het zwembad (met hek eromheen). Ook voor de ouders is het een heerlijke plek. Koen & Ilse zijn super gastvrij, verzorgen een heerlijke maaltijden In hun chambre d’hote en hebben leuke tips voor uitjes in de omgeving.

Kinderen blij, ouders blij :-)

Marije
12-2-2018

Wat een geweldige plek! Met ons zoontje van 2 jaar hebben we 2 weken afwisselend in een huisje en in een familiekamer (eigenlijk 2 grote geschakelde kamers met zelfs 2 badkamers) in het grote huis gezeten. Beide accommodaties waren ruim, gezellig, persoonlijk, kleurrijk en schoon; meer kan je niet wensen!

Het terrein is overzichtelijk, heeft allerlei gezellige zitjes, heeft verschillende leuke speelplekken en een afgesloten zwembad. De ezels, hond en poesjes waren een hit!

Daarbij zijn Coen en Ilse echt schatten. De kleine man mocht 's ochtends mee met Coen alle dieren wakker maken en eten geven (erg lekker zo'n rustige opstart). 's avonds werd er (optioneel) met alle kindjes gekookt en gegeten en konden wij daarna, als de kinderen op bed lagen, lekker aan tafel. Ilse kookt geweldig! We hadden een beetje pech met het weer, maar Ilse en Coen compenseerde het gebrek aan warmte volledig! We komen zeker nog eens terug :-).

Geweldig voor kleine kids

Mischa van Dijk
13-9-2017

Wij hebben hier een weekje gekampeerd eind augustus/begin september, met ons zoontje van 3 jaar. Zeker voor hem was het een paradijs. Klein (afgesloten) zwembad, wat een heerlijke verkoeling was op warme dagen. Verder konden de kids heerlijk vrij spelen op het terrein. Vanwege de kleinschaligheid vinden ze elkaar snel om samen te spelen. Het kinderkoken en 's ochtends de dieren voeren/uitlaten was natuurlijk favoriet. Ook wij hebben genoten van een heerlijk rustige vakantie. Coen en Ilse zijn zeer gastvrij!

Tips als je hier gaat verblijven: het klimpark in de buurt (al leuk vanaf 3 jaar!) en hou er rekening mee dat er gaan schaduwplekken zijn op het kampeerveld.

Kindvriendelijk, fijne sfeer,

M vd Broek
2-9-2017

We hebben een heerlijke week gehad met onze 2 kindjes van 1 en 2 in een Cabane.

Coen en Ilse zijn erg gastvrij en behulpzaam. Zij zorgen voor een relaxte en fijne sfeer.

Voor jonge kinderen is er in elke hoek van het terrein iets te ontdekken/spelen: Jonge katjes, ezels, een grote schuur, speeltuintje, etc. etc.

Onze dochter heeft een geweldige tijd gehad en vooral genoten van spelen met andere kindjes.

Wanneer je mee-eet wordt er erg goed rekening gehouden met kleine kinderen: de kindjes kunnen op tijd eten.

De Cabane is niet heel ruim, maar perfect voor een gezin van 4 personen.

Enige puntje in geval je met een eigen tent komt: er is weinig schaduw op het kampeerterrein.

Als laatste: vergeet vooral niet een lekker kopje koffie op het terras te drinken! Nogmaals dank Coen en Ilse.

Dit was echt vakantie!

Rotterdam_family
24-7-2017

Enorm gezellige, mooi gelegen, rustige plek (in mei). Zelfs op de dagen met slecht weer ons prima vermaakt in de omgeving en gewoon in de gite. Want: ons zoontje van 7 kon prima veilig spelen en was dol op alle dieren...dus konden wij lekker een boekje lezen in de zon!

Het eten was echt heel goed, en de table d'hotes formule is geweldig. Hele avond tafelen terwijl kind al heerlijk gegeten heeft en lekker ligt te slapen (neem babyfoon met redelijk bereik mee)!

Een kinderparadijs voor volwassenen

Rudolph van der Meulen
21-7-2017

Na het lezen van enkel positieve reacties op diverse fora en het bekijken van de website waren we verkocht; Les escaliers de la Combe werd onze definitieve bestemming voor de grote vakantie 2017.

Wat Ilse en Coen (eigenaren) in 13 jaar gebouwd hebben verdient een groot compliment. Deze kleinschalige, uiterst kindvriendelijke vakantiebestemming is een oase van rust voor volwassenen en een paradijs voor kinderen. Wij hebben onze dochter (6 jaar) nauwelijks gezien; 5 minuten na aankomst had ze al diverse vriendinnetjes. Het concept, waarbij natuur, romantiek, gezelligheid en culinair genieten samenkomen, klopt van A tot Z. Ilse en Coen zorgen dat het de gast aan niets ontbreekt. Van grote kamers (Chambre d'Hôtel) die praktisch, kleurrijk en schoon zijn (met perfecte bedden!), tot ruime plekken voor tent & auto, voor een ieder is er wat wils. Les Escaliers de la Combe biedt ook Cabanes (een aangekleed huisje met kookgelegenheid en -wederom- goede bedden) en Gîtes (ruime appartementen van alle luxe voorzien in de eeuwenoude schuur) aan.

Wij bevelen deze vakantiebestemming van harte aan, zeker als je van heerlijk eten houdt (iedere avond is er een aantrekkelijk geprijsde en overheerlijke Table d'hôtel met een wisselend 4-gangen menu).

Chapeau voor Ilse, Coen en de kinderen!

Absolute aanrader voor jonge gezinnen!

Xiufang & Vincent
15-7-2017

Het is onze tweede keer op deze camping, en wederom verblijven wij in een nette chambre d'hotes. Dat we niet zelf kunnen koken wordt ruimschoots goedgemaakt door het heerlijke eten van Ilse.

De sfeer is echt super: de kinderen maken snel vriendjes, vermaken zich prima, de ouders kunnen daardoor ook ontspannen een boekje lezen. ' s avonds altijd gezellig aan de table d'hotes. Wij komen graag terug, en balen dat we de tweede week op een grootschalige onpersoonlijke camping zitten.

Hartstikke fijn!!

Erwin, Ilse en Pippa
4-7-2017

Wat een heerlijke plek om vakantie te vieren! Achteraf hadden we spijt dat we voor de 2e week een andere lokatie geboekt hadden, want we hadden het villa-kakelbont gevoel graag nog even vastgehouden :-). Ons dochtertje van twee had de tijd van haar leven, 's ochtends met Coen mee om de hond uit zijn hok te halen, de ezel eten te geven, de kittens te tellen en de plantjes water te geven, ze vond het geweldig. Het kinderkoken, de rondleiding bij de wijnboerderij, de gezellig kleurrijke zitjes door de gehele tuin, het lekkere ontbijt en de leuke gites natuurlijk, alles klopte.

Ilse kookt verrukkelijk, wij schoven graag aan in alle rust als ons meisje lekker lag te slapen. Wat een fijn concept :-).

Coen en Ilse zijn erg betrokken en heel gastvrij, niks moet en alles mag. Dus nogmaals veel dank voor alles!

Genieten met een peuter!

Fam. Heijmans
16-6-2017

Het is inmiddels alweer bijna een maand geleden dat we bij Les Escaliers waren, maar we denken er nog dagelijks aan terug. Wat hebben we een heerlijke week gehad, zo rustig, zo eigen, zo relaxed…

De passie en vakmanschap van llse en Coen, het enthousiasme waarmee zij iedere dag tot een feestje maken, Coen die zo geduldig de plantjes water geeft met onze kleine man, en natuurlijk het heerlijke eten van Ilse. Dit is echt een topadres!

Beetje nuanceren...

Anouk
24-5-2017

Wij hebben hier een week gekampeerd. Hoewel we hebben genoten (van de kleinschaligheid en het zwembad) vond ik de camping - na alle lovende recensies te hebben gelezen - wat teleurstellend. Wat mij betreft zijn er wel wat aandschtspuntjes zoals: het ontbreken van schaduw op het kampeerterrein, de temperatuur van het douche- en afwaswater en de staat van de speelplekken (verouderd, rommelig).
Coen en llse, eigenaar, 27-5-2017
Bedankt voor je recensie, voor ons altijd nuttig. Inderdaad, er is nauwelijks schaduw op het kampeerterrein; we raden onze gasten dan ook aan om een extra luifel of tarp mee te nemen. Wat betreft de andere punten (speelplekken, warm water): wij zullen er dit seizoen extra aandacht aan besteden. Tenslotte nog een verzoek aan iedereen die dit leest: maak je klachten kenbaar tijdens je verblijf, dan kunnen we (in de meeste gevallen) meteen in actie komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe in St. Matré (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe scoort een 9.17 uit 10 op basis van 67 reviews.