Géén boekingskosten

Les Escaliers de La Combe

Bed & Breakfast
FrankrijkMidi PyreneesSt. Matré (Lot)

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Les Escaliers de La Combe voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 123 reviews

Meer bed & breakfast info

123 Reviews over Les Escaliers de La Combe

• 10Ingrid11-10-2022

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke week gehad op het domein van Coen en Ilse. Onze kinderen vonden het fantastisch. Ze verheugden zich iedere ochtend op het voeren van de dieren samen met Coen. De kinderen, maar ook wij waren groot fan van de wandelspeurtochten in de omgeving. Wat een geweldig idee! En dan het eten... wat hebben we genoten van de geweldige kookkunsten van Ilse, de heerlijke wijn en het gezellig tafelen met de andere ouders. De kinderen eten eerst en gaan daarna lekker slapen. Wij vonden het heel ontspannen om die paar avonden in de week alleen met de volwassenen te eten. Coen en Ilse werken ontzettend hard en runnen het domein met veel liefde, dat stralen ze in alles uit. We hebben een geweldig verblijf gehad en zouden het zeker aanbevelen. De groetjes aan Coen van Mathies ; )

• 9Karen & Felix09-09-2022

Top plek

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Les escaliers bood alles wat wij nodig hadden voor een ontspannen vakantie met ons dochtertje van 21 maanden. s'Ochtends kon ze met Coen en de andere kids mee de ezel voeren, om daarna met een gezamenlijk ontbijt van Ilse de dag te starten. Vervolgens ondernamen we iets in de omgeving. Genoeg te doen ook: speurtochten, zwemmen in het meertje, marktje bezoeken etc. Om dan terug te komen voor middagslaapje en de rest van de middag rond het zwembad te hangen:). Ilse kookt 3 a 4 x per week heerlijk menu voor kids en ouders. Hadden we dat thuis ook maar;).

Wij gaan deze plek zeker aanraden aan onze vrienden!

• 9Lisette06-09-2022

Echte aanrader met kleine kinderen!

Wat hebben we genoten! Elke ochtend een vers bereid ontbijt, de kids die zorgeloos kunnen rondlopen en spelen door de kleinschaligheid die deze plek bied, de vriendelijkheid van Koen en Ilse, elke dag opnieuw, geen vraag is teveel, en niet te vergeten het heerlijke 3 gangen diner, vers, gezond en afwisselend! Verblijf in de familiekamer, die overdag aangenaam koel bleef dankzij de raamluiken ondanks de buitentemperatuur van 39°C!

• 9Judith17-08-2022

Heerlijk ontspannen vakantie

Wij hebben deze zomer twee heerlijke weken doorgebracht op "Les Escaliers de la Combe". De kinderen (2 en 5) konden volledig vrij rondlopen en spelen met leeftijdsgenootjes. Hierdoor konden wij lekker een boek bij de tent lezen. Het ontbijt elke ochtend was een perfecte start van de dag, waarbij Ilse ook nog eens goede tips deelde. Genoeg te doen in de omgeving, waaronder de speurtochten door leuke dorpjes. En natuurlijk 's avonds aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. Kortom, een echte aanrader voor een fijne vakantie!

• 9Fran31-07-2022

Fantastische gezinsvakantie

Perfecte plek voor een vakantie met jonge kinderen. Overal valt iets te ontdekken en te spelen, er is een ezel, een speelbos, een zwembad, poesjes,.. en heel het domein is veilig, zodat je als ouders ook echt kan ontspannen. Dit alles dan nog in een heel mooie, gezellige en sfeervolle setting, en in een omgeving vol kleine charmante stadjes en op 10 minuutjes van een meer met zandstrand. Coen en Ilse hebben een heel bijzondere plek gecreeerd, die ze met veel liefde en deskundigheid uitbaten. Het eten is ook elke keer weer heerlijk, en ook de kinderdiners zijn super verzorgd. Fantastische vakantie gehad!

• 10Brian Amesz24-07-2022

Super plek

Koen en Ilse hebben een mooi pareltje hier. Heerlijk in de ochtend ontbijt, kamers ( familie kamer XL) super ruime en genoeg ruimte buiten. Lekker koel zwembad. 3-4 keer per week table hotes wat goed verzorgd is voor de kleintjes en voor de volwassenen.

Heerlijk plek

• 9Ruud Klein Hofmeijer09-07-2022

Maximaal ontzorgen en toch kamperen

Mooie kleinschalige camping om te kamperen met ook gites, safaritenten en chambres d'hote. Ideaal met (jonge) kinderen die in goede handen zijn van Ilse en Coen. Wij waren er met onze eigen tent en als kampeerder krijg je er een eigen privé badkamer bij. Ideaal! Heerlijk ontbijt en om de dag de mogelijkheid om mee te eten om 18 uur voor de kids en om 20 uur voor de ouders. Heerlijk! Ruime kampeerplekken, fijn zwembad en door de week worden de kids door Coen meegenomen om te helpen de ezel te voeren. Verder een leuke omgeving waar veel te doen is en voor ieder wat wils. Als kampeerder kom je hier echt tot rust.

• 10Soraya Hillaert19-06-2022

Paradijsje in Frankrijk voor ouder en kind!

De titel is allesomvattend. Coen en Ilse hebben een waar paradijs voor ouder en kind gemaakt. Het domein is prachtig mooi, heerlijk gezellig en helemaal 1 met de natuur. Daarbovenop hebben ze comfortabele gites die van alle gemakken voorzien zijn, inclusief de luie stoelen waar je een boek op je terrasje kan lezen. Maar het grote gemak zijn Coen en Ilse. Coen verovert alle kinderharten van groot tot klein, gaat alle ochtenden een uurtje met hen op pad terwijl ilse vanuit de keuken lekkers op tafel tovert zodat ouders fijn kunnen eten als de kids slapen. Ze ademen hun concept en dat voel je de hele dag. Van het ontbijt, de tips in de omgeving tot het kinderdiner op maat en het glaasje wijn dat ze je met alle liefde vullen. Dit is nu echt vakantie voor ouders EN kids waar de ouders rust krijgen en de kids avontuur. ❤️ Wij komen zeker terug!

• 10Danielle05-06-2022

Geweldig

Dit is wekelijk een prachtig landgoed in een schitterend, onontdekt stukje Frankrijk. Wij verbleven een week tijdens de baby- en peuterweken: Coen stond elke ochtend klaar om met de kindjes op pad te gaan en Ilse toverde om de dag een heerlijke maaltijd tevoorschijn. Ze werken hard, maar zichtbaar met ontzettend veel plezier. Wát een vriendelijke en gastvrije mensen, ze houden duidelijk van hun vak. De plek is mooi, de omgeving nog mooier. Elke ochtend een wandeling/speurtocht op aanraden van de hosts en smiddags heerlijk zwemmen in het zwembad of naar het meer in Montquc. We hebben heel erg genoten en komen zeker nog eens terug!

• 9Sjoerd en Lisette31-10-2021

Heerlijk weekje gehad in een van de appartementen. Het eten en ontbijt was top. Elke ochtend wat leuks gedaan op aanraden van Ilse! Smiddags lekker zwemmen; meer heb je niet nodig.

Bed & Breakfast Les Escaliers de La Combe info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    La Combe, 46800