Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe

Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, St. Matré (Lot)

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Les Escaliers de La Combe voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info

93 reviews over Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe

• 9P14-01-2020

Een warm onthaal

Ilse en Coen zijn warme gastvrije mensen! We hadden voor een week een gite geboekt. Deze zag er prachtig uit en was van alles voorzien, ik miste alleen wel een waterkoker. De table d'hotes waren heerlijk en het was fijn dat de kinderen al eerder gegeten hadden en lekker konden spelen met vriendjes/vriendinnetjes op het terrein(het zwembad werd afgesloten!) zodat je op je gemak kon eten en kletsen met de andere gasten. Zwembad is wat aan de kleine kant.

• 2019
    9Linda29-09-2019

Perfect met kleine kinderen

Absolute aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Kinderen kunnen heerlijk rondstruinen en spelen. Ouders genieten van zon, rust, gezelligheid en fijne service met ontbijt, table d’hotes en goede tips voor uitstapjes in de omgeving. We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Anne08-08-2019

Geweldig

We hebben een geweldige week gehad bij Coen en Ilse in les escaliers de la combe, ze waren zo gastvrij, flexibel en prettig. Het eten was heerlijk en er is goed en gezond eten voor de kinderen om 18u en dan voor de volwassenen een 4 gangen diner om 20u, wat een fantastisch concept.

• 9Familie uit Den Bosch30-07-2019

Een hotelgevoel op een camping

Het comfort van een hotel en de gezelligheid en gemakken van een camping. Zo hebben wij het ervaren met onze 3 kids (5 mnd, 2 en 5 jaar).

Het hele concept is erop gericht mensen (NL en Belgen) met elkaar in contact te brengen. Jonge gezinnen, waarbij de kinderen met elkaar spelen en de volwassenen s avonds met elkaar kunnen eten (table d’hotes). Elke ochtend een ontbijtbuffet voor iedereen (koffie wordt heerlijk naar je tafel gebracht) met ondertussen tips van Coen en Ilse over uitstapjes die je kunt maken. In de buurt is op 20- 30 minuten genoeg te doen (supermarkt, dorpjes, kastelen, kinderuitjes en een meertje).

Overdag is het rustig op de camping en zijn de meeste mensen op pad en s middags is er verkoeling bij het (ietwat kleine) zwembad. Wij hadden de Gite gereserveerd ; die is ruim en koel met als mooie bonus een nespresso apparaat. Voor ons was het een heerlijke week waarbij het hele gezin heeft genoten.

• 9Lore24-07-2019

Topadres voor gezin met jonge kinderen

De hartelijke ontvangst van Coen en Ilse geeft echt een goed gevoel. Nu zijn we een weekje in de gîte geweest. In 2017 verbleven we in de familiekamer. Beiden zijn ons reuze meegevallen! Leuke en praktische inrichting. De rustige ligging op het platteland en voldoende te bezoeken in de buurt. Dit jaar waren onze kinderen 6j en 8j de oudste van het domein, maar ze hebben zich fantastisch geamuseerd! Ilse gaf voor ons wat meer avontuurlijke tips, vb kajakken op de Lot. We hebben genoten van zwemmeertje en mooie stad Cahors. Coen en Ilse verdienen een dikke pluim voor hun enthousiasme! Altijd even goedlachs en geïnteresseerd, naar de ouders maar zeker ook naar de kinderen toe. Als Coen 's morgens met een bende kids op wandeling gaat langs de dieren wint hij zonder probleem het vertrouwen van zelfs de kleinste peuter! De kookkunsten van Ilse hebben ons altijd erg gesmaakt, en van de gezelligheid 's avonds met de andere ouders aan tafel hebben echt genoten, heel ontspannend!

• 9Sarina18-07-2019

Samen genieten

Samen met mijn man en onze 2 zoontjes (van 4 maanden en bijna 3 jaar) hebben wij een fantastische week achter de rug. De felle kleurtjes op het domein passen perfect bij de relaxte, gastvrije sfeer die er heerst. Coen en Ilse zijn 2 goedlachse mensen die de tijd nemen om een praatje te maken met alle gasten. Coen neemt de kinderen 's morgens mee om de dieren te voederen, een topmoment voor onze zoon (ondanks zijn schrik voor dieren). Het domein is makkelijk om contact te maken met andere mensen en kinderen, maar ook om gewoon te chillen met een boek. De kinderen kunnen er naar hartenlust spelen zonder dat je je constant zorgen moet maken. Ilse tovert 's avonds een menu op tafel (voor kinderen & ouders), om duimen en vingers af te likken. Dit was ons eerste ervaring met zulk verblijf. Je moet geen grote luxe verwachten, maar je hebt alles wat je nodig hebt. De lach op het gezicht van je kind zorgt ervoor dat je zelf ook geniet!

• 10Tessa09-07-2019

Geweldig

In juni waren we te gast bij Ilse en Coen. We hebben een fantastische week gehad in de middelste ghite. Als je op zoek bent naar een kleinschalige camping/ghite en je reist met kleine kinderen, dan ben je bij Les Escaliers de la Combe aan het juiste adres. We gingen voor het eerst met onze zoontjes van 1 en 3 naar een camping en het is uitstekend bevallen. De oudste had meteen al een paar vriendjes in dezelfde leeftijd. Dat kwam ook omdat Coen de kinderen elke ochtend meeneemt om de ezels te voeren. De camping is klein genoeg voor kinderen van 3 om er zelf op uit te gaan. Omdat het zo kleinschalig is, leer je de andere gasten en hun kinderen snel kennen en let iedereen een beetje op elkaars kinderen. Ook aan de volwassenen wordt gedacht. Elke ochtend staat het ontbijt klaar, wat een luxe. En de table d'hotes is super. Lekker uit eten met goed gezelschap terwijl de kinderen op bed liggen (babyfoon mee!). Dank jullie wel Ilse en Coen!

• 9Fleur en Fabian, Kairos en Priya05-07-2019

Oprechte aandacht, verzorging en faciliteiten!

De kleurrijkheid van jullie buiten en binnen terrein, jullie oprechte aandacht voor de kindjes, het unieke concept van kamperen met een fijne table d’hote, de gastvrijheid naar ons, het gemak van verzorgd ontbijt, de dagelijkse kindergang naar het hooi en de ezels.... We hebben intens genoten van de schoonheid en de rust in het voorseizoen. En dankbaar voor al jullie energie en liefde die jullie aan Les Escaliers en haar gasten geven. ..we zullen Ilse en Coen en het Rode Huis nooit vergeten en hopelijk nog eens terugzien

• 9Yvette02-07-2019

Lekker, relaxed en gezellig

We zaten er in het voorseizoen. Hierdoor waren wij de enige kampeerders met eigen tent (naast de gite bezoekers). Heerlijk, wat een ruimte! Echt genoten van het ontbijt, het zwembad, ezels eten geven voor de kids en niet te vergeten de table d'hotes. Een top week gehad!

• 10Maartje30-06-2019

Absolute aanrader met jonge kinderen!

Wij hebben in juni samen met onze twee dochtertjes (3 en 1 jaar) een week in de grote gite gezeten en dat is heel goed bevallen. De gite is van alle gemakken voorzien en de tuin biedt veel plekken om te spelen. We hebben een aantal avonden table d’hote gedaan, en met de kleintjes op bed voelde het echt als heerlijk uit eten. Ilse kan lekker koken en is enorm gastvrij en meedenkend. Iedere ochtend aan het ontbijt wist ze goede tips te geven als dagbesteding, welke elke keer zeer goed bevielen. En Coen is heel leuk met alle kinderen: samen koken, samen de dieren voeren of op pad naar de kabouters. Mooie omgeving, leuke activiteiten om te doen en fijne welkome sfeer. Dank voor een heerlijke week, Coen en Ilse. Op en top gastheer en -vrouw!

Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad