Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe

Kleine hotelsWeer vandaag20°13°
Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe
9,2

79 reviews over Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe in het Nederlands

Vrienden van gaven ons de tip om naar deze kindvriendelijke table d’hote te gaan. We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. We verbleven een week in een gite. Op het terrein is veel te beleven voor kinderen. Onze kids van 2 en 4 vonden het heel gezellig met de andere kinderen. Als ze s’ochtends wakker werden gingen ze meteen naar buiten om te kijken bij de ezels. Ook het zwembad is fijn, en veilig afgezet met een hek. Het eten is heerlijk, en ook heel gezellig om met de andere gasten aan een grote tafel te zitten. De volwassenen eten om 8u en de kinderen om 6u. We hebben ook een aantal avonden zelf gekookt in de gite en buiten gegeten.

Coen en Ilse doen er alles aan om het je naar de zin te maken, ook met tips voor uitjes bijvoorbeeld. Je kunt er ook mooi wandelen en hardlopen, er liggen briefjes met routes.

Echt een aanrader!

Claudia
17-8-2018

Ideale kleinschalige en ongedwongen vakantie bestemming voor gezinnen met (kleine) kinderen. Gastheer- en vrouw doen er alles aan om het zowel ouders als kinderen helemaal naar de zin te maken, en hebben daar ook duidelijk al jaren ervaring mee. Helemaal ideaal is de gesplitste eet tijd voor de kinderen (18u) en voor de volwassenen (20u). Jonge kinderen gaan lekker slapen en de oudere kinderen spelen met elkaar terwijl de papa's en mama's eten. Of; ze helpen bij de bediening van de ouders, heel erg leuk. Het eten is heerlijk, zowel voor kids als voor de ouders. Qua locatie ook helemaal goed; genoeg te doen binnen een half uur rijden van de table d'hotes, dus je hoeft niet voor alles minstens een uur in de auto te zitten. Hoewel de kinderen het liefst gewoon de hele dag bij de table d'hotes bleven spelen. Voor de wijnliefhebber ook een flink aantal goede wijnboeren in de buurt dus goed om nog wat ruimte over te laten in de achterbak.

Relax to the max :)

Evelyn en Koen
9-8-2018

We hebben genoten van de tijd bij Coen en Ilse, vanaf het moment dat we met een wijntje ontvangen werden tot de afsluitende koffie bij vertrek. We verbleven in de kleine gite. De kinderen vonden het paddenstoelenbed fantastisch en hebben er uitstekend geslapen. Het bed wordt afgesloten van de woonkamer met een houten wand wat je per bed dicht of open kunt laten. Dicht is het echt donker in de bedjes. Het is warm in de zomer: wij zaten buiten als de kinderen op bed lagen en de kinderen gaan sowieso laat op bed omdat ze lekker lang doorspelen op het terrein. Onze kinderen (3 en 5) hebben het heerlijk gehad en wij ook. Lekker gegeten en gedronken, leuke dingen gedaan in de omgeving en boeken gelezen. Als ik een minpunt moet noemen is dat als alles bezet is er beperkte

privacy op het terrein is en het zwembad wat klein is.Wordt gecompenseerd met een mooi meer vlakbij. Dank Coen en Ilse voor de fijne tijd, we komen graag nog een keer terug!

Gastvrijheid, ontmoeten en echt vakantie!

Ingrid
8-8-2018

Een prachtige kleinschalige camping waar je je heerlijk kan laten ontzorgen met ontbijt en een heerlijke avondmaaltijd. Ilse en Koen zorgen voor een warm welkom en zijn super gastvrij. In de omgeving is genoeg te doen met leuke dorpjes, klimparken, grotten, kastelen, de lot om in te zwemmen en op te kanoën. Al met al een heerlijke plek waar je echt een hele fijne vakantie zult hebben!

Topplek voor gezin met kleine kinderen

Hanneke
6-8-2018

Een prachtige vakantieweek gehad met onze kinderen van 7 en 5. Zeer geschikte plek voor gezin met kleine kinderen; kamperen terwijl er toch voor je gezorgd wordt, een heerlijke combinatie. Fijne cabana: niet chique/luxe, wel sfeervol en uitgerust met wat je nodig hebt. Terrein waar de kids vanalles ontdekken zonder dat ze weg kunnen en met goed hek om het zwembad (en jij dus ineens tijd krijgt voor een boek). Coen & Ilse zijn gastvrij en reiken volop ideëen aan voor uitstapjes. Bij ons was het meertje en het klimbos favoriet. Toch op zoek naar een minpuntje? De volgende keer boek ik een gite of kamer vanwege eigen sanitair, maar ik ben dan ook geen raskampeerder. Wij hebben in de afgelopen jaren meerdere vakantieplekken in Frankrijk gezien, maar wanneer je met kleine kinderen bent hoef je niet meer verder te zoeken. Voor ons was dit een super vakantie-concept!

Fantastisch week!

Karlijn
29-7-2018

Wat een super gastvrije en fijne aankomst! We zijn heel hartelijk ontvangen door Coen & Ilse. De safaritent was gezellig ingericht en de bedden sliepen perfect.

' S nachts koelt het af, maar overdag is het erg warm in de tent. Voor onze dochter van 2 lastig om overdag haar middagslaapje te doen...

Maar dat is dan ook eigenlijk het enige minpunt. ;)

Het zwembad, het diner waarbij onze oudste dochter mocht serveren, de ezels.., alles was even leuk en gezellig! Onze dochters hadden meteen aansluiting en dus ook de vakantie van hun leven.

Al met al een fantastische week! Dankjewel Coen & Ilse!

Een Lot uit de loterij :-)

Elise, Jeroen + 4 enfants
28-7-2018

We hebben gekampeerd in een safaritent . De gastvrijheid was fenomenaal. En met zowel een (gezond) drie gangen diner voor de kids als voor de volwassenen is het zeer ontspannen verblijven. Genoeg te doen in de omgeving: naast door Coen/Ilse georganiseerde activiteiten voor de kinderen, is er een mooi meertje dichtbij en ook het strandje aan de Lot bij Castelfranc is een echte aanrader.

Heerlijke plek

Hanneke en Ward
21-7-2018

Heerlijke plek, kleinschalig zodat de kinderen snel hun weg vinden maar voldoende andere kinderen om mee te spelen. De diners zijn geweldig en Coen en Ilse zijn hele fijne gastheer/vrouw. Het zwembad is slim gebouwd en veilig voor de kleinsten (hek erom heen). In de omgeving is veel te doen. We komen graag terug!

Ideaal verblijf voor gezin met jonge kinderen!

Davy en Evi
14-7-2018

Onze vakantie begon met een hartelijke ontvangst.

Wij verbleven in de familiekamer van het huis van de uitbaters: zeer ruime, propere en kindvriendelijke kamers.

Het domein was een waar paradijs voor de kinderen: van een speelbos en speeltuigen, tot gewoon ravotten tussen de struiken.

Het zwembad was ook kindvriendelijk (aflopend) en ideaal om een plons te nemen na een uitstapje in de voormiddag in de prachtige omgeving.

'S morgens bij het ontbijt kreeg je nl. allerlei tips van de uitbaters op maat van jouw gezin en interesses.

Het eten: ontbijt gezellig in het zonnetje, 's middags kon je zelf een lunch voorzien en op het domein picknicken, en 's avonds kon je aanschuiven voor een uitgebreide menu dewelke met liefde én kennis van zaken bereid werd door de gastvrouw. We zijn Bourgondiërs en hebben telkenmale genoten van de aangeboden spijs en drank!

Niet twijfelen: ideaal verblijf voor een gezin met jonge kinderen.

Nu al zin in een volgend bezoek!

Joyce
11-7-2018

Afgelopen juni een heerlijke vakantie gehad in de nieuwe fijn ingerichte safaritent bij Coen en Ilse van Les Escaliers de la Combe! Privacy, comfortabele bedden, opbergruimte en een compleet keukentje en toch de vrijheid van kamperen! Onze dochter van 3 jaar had ook alle vrijheid door de veilige en kleinschalige opzet. Met veel plezier ging ze ‘s morgens met Coen en de andere kinderen op pad om de dieren eten te geven. Bij het ontbijt bepaalden we met behulp van advies van Ilse waar we zin in hadden die dag; naar een dierenpark/speeltuin, het klimbos, een markt, een mooi stadje of lekker relaxen bij het meertje, er is genoeg te doen in de omgeving. Al was een dagje op Les Escaliers aan het zwembad ook heerlijk. Kortom genoten op deze heerlijke plek! Bedankt voor de persoonlijke en oprechte gastvrijheid!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe in St. Matré (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Escaliers de La Combe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.