FrankrijkMidi PyreneesDaumazanResorts DaumazanVakantiepark Château Cazalères

Vakantiepark Château Cazalères

FrankrijkMidi PyreneesDaumazan

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Château Cazalères voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 214 reviews
+69/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 214 reviews
  • 4.5Activiteiten
  • 5.6Onderkomen
  • 4.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

217 Reviews over Château Cazalères

• 4fam. Geluk28-10-2021

Voor de dichte poort.

Voor de dichte poort! Wij reserveerden op de site van het park een mooi huisje. Wij kregen antwoord dat we welkom waren en vanaf 4 uur s middags in ons huis konden.(waarschijnlijk een no replay) Op zondag aangekomen, niemand aanwezig. Toen maar een hotel in foix geboekt en daar genoten van de omgeving en het mooie weer Nu weer onderweg naar Nederland. Wij laten het park maar voor wat het is. Prachtig kasteel en mooie huisjes. Maar van service naar de mensen toe hebben ze nog nooit gehoord. Jammer hoor.

• 6Onderkomen
  • 3Niet voor herhaling vatbaar.22-10-2021

Niet voor herhaling vatbaar.

In aansluiting op de vorige reviews bevestigen wij de klantonvriendelijkheid van het beheerdersechtpaar. Wij spraken ook gasten die hier vaker zijn geweest. Het is een stuk minder gezellig. Wij zoeken iets anders. Geen markt meer op maandag, minder animatie.

• 6Onderkomen
  • 8Gezin01-09-2021

Fijn park & huis, service van beheerders kan beter

Wij verbleven voor het eerst 2 weken op dit park en boekten rechtstreeks bij de eigenaar van het huis nummer 99. Het huis is heel fijn en van alle gemakken voorzien; de tuin is ruim met fijne plekken in zowel zon als schaduw.

Het park biedt veel faciliteiten: 3 zwembaden, tennisbanen, trampoline, midgetgolf, speeltuin en gewoon veel ruimte voor kinderen om te spelen. Jammer was dat het restaurant gesloten was en de poolbar beperkt open (vanaf ongeveer 13.30 tot 19.30). Ook de “markt” op donderdag bestond maar uit 2 eetkramen. Veel geplande activiteiten voor de kinderen gingen niet door, zoals de zwembadspelletjes, terwijl er veel kinderen waren. Wij begrepen van gasten die vaker zijn geweest dat het voorheen levendiger en gezelliger was. De beheerders zijn afstandelijk en niet gastvrij, of alleen enkel tegen gasten die ze zelf goed kennen. Dat vinden wij een gemiste kans en dat heeft daarom invloed op het cijfer voor de service.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Niet gekozen voor dit vakantiepark.27-08-2021

Geen vakantie op dit park.

Even een reactie op vorige berichten. Wij hebben gekozen voor een ander park dit jaar. Een aantal jaren geleden was het er gezellig, leuke animatie, gezellige sfeer! Helaas is dit door de komst van het nieuwe beheerdersechtpaar in 2019 erg veranderd. Je voelt je inderdaad niet meer welkom! Wij missen de klantvriendelijkheid en de sfeer op het park. Verschillende reviews hieronder bevestigen dit. Daarom hebben wij besloten om een ander park te kiezen afgelopen zomer. Hier werden wij keurig ontvangen en onze kinderen hebben het heel erg naar hun zin gehad.

• 5Onderkomen
  • 9Wolfert Versnel24-08-2021

Avec Plaisir!

Voor de tweede keer naar Cazaleres. Vorig jaar was ons heel goed bevallen, ondanks wat beperkende maatregelen door Covid. De beheerders Karin en Leo, hebben er alles aan gedaan weer een geweldige beleving te geven aan het verblijf in het park. Ze hebben laten zien flexibel te opereren binnen de regels, bijvoorbeeld: restaurant wat niet open kon, dan maar een uitgebreid menu in de poolbar om af te halen. Het park ligt in een prachtig gebied en heeft een afgelegen indruk, maar veel mooie dropjes in de omgeving en veel activiteiten voor jong en oud. Van het bezoeken van grotten(varen met een bootje door de grot), klimparken, karten, watervallen, shoppen etc allemaal binnen een uur rijden van het park. Het park heeft heerlijke zwembaden, plek om op een ligbed in de zon te liggen, en schaduwrijke plekken door overkappingen en parasols. Al met al een heerlijke plek om tot rust te komen gemengd met leuke activiteiten!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Louise10-08-2021

Heerlijke combinatie van rust en gezelligheid

Heerlijke gemoedelijke plek. Er zijn veel gasten die hier al jaren komen, omdat ze een huisje op het park bezitten, maar we hebben het niet als kliekerig ervaren. De kinderen hadden snel aansluiting en de superleuke en enthousiaste animatiemedewerker zorgde er ook voor dat alle kinderen zich welkom en gezien voelen. Mooi onderhouden park met nette tennisbanen, midgetgolf en een fantastisch zwembad met aangename temperatuur. Vooral de huisjes links bovenin zijn heerlijk rustig. Absoluut veel privacy en rust met prachtig uitzicht over het veld. Een verbeterpunt is het eten op het park. Dat viel ons tegen qua kwaliteit, maar dit hing ook samen met de beperkte horecamedewerkers ( lees kok) ivm corona. Twee keer per week komt er een foodtruck met een Aziatische maaltijd of paella en in het dorp kan je heerlijk eten. De huisjes zijn goed uitgerust.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 5een trouwe gast van cazaleres.10-08-2021

Prachtig park, mooi huizen, aanrader, maar...

Wij vinden het een mooi park, mooie huizen, maar de klantvriendelijkheid van de beheerder is ver te zoeken. Bij aankomst heb je niet het idee dat je welkom bent. Wij weten niet of wij hier weer terug zullen komen.

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 4Willem10-08-2021

Nooit meer

Het zwembad is fantastisch. Het is groot, schoon voor alle leeftijden leuk en genoeg ruimte. De huisjes op het park zijn allemaal anders. Ons huisje was sterk gedateerd. Het was een 6-persoonshuisje maar daar kan je niet mijn zijn 6-en in. Een bed bank vóór 2pers die doorzakt. Een vaatwasser vóór 2personen. Servies en bestek ingericht op 4. Er was veel kapot, geen peertjes in de lampen, met ductape gerepareerde items, lekkende water koker, broodjes zonder handvat schimmel op de tuinkussens ga zo maar door. Het huisje was niet schoon. Ook de afwezigheid van airco of goede rolluiken om huisje koel te houden bij 38 graden is niet prettig. De verwachting was hoog ook gezien de prijs viel dit enorm tegen. De omgeving is weinig te doen. As je alleen voor zwembad komt is het prima.Animatie is allemaal vóór 6+ dus met iets jongeren kinderen kun je er geen gebruik van maken gemiste kans. Net als de korte openingstijden van bar.

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Michel03-05-2021

Prachtige locatie, huisjes te heet

Plus waren de locatie, het zwembad, eten en drinken, animatie. Allemaal top geregeld.De huisjes zelf lijken wel gebouwd voor het NL klimaat en dat tegenwoordig al niet eens meer. De boven etage is met gemak >40 graden. Beneden is het iets beter. Maar de nachten zijn zo niet fijn. En dat is wel wat ik wil wanneer ik op vakantie ben.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 7Liefhebbers24-02-2020

Realistisch beeld...

Mooi park! huisjes door eigenaren verschillend ingericht. mooi zwembad, voldoende ligplaatsen, zelfs tijdens topdrukte. Het zgn. Chateau vonden met restaurant vonden wij een rommeltje, IJsjes waren bijna altijd uitverkocht... Schitterende omgeving, Andorra op 2 uur rijden is een aanrader. Ook Foix, Toulouse op een klein uurtje rijden. Geen herhaling, enorme ergernis aan vreselijk naar beheerders echtpaar. Stug, onwelwillend en vooringenomen. Tijdens onze vakantie verbleef er een groep via een touroperator, hier hadden wij en onze kinderen leuke contacten mee. Deze werden echter zeer negatief weggezet zoals ook in enkel reviews te lezen is. Zeer onterecht naar ons idee. Als deze groep er niet geweest was moet het er een stuk saaier geweest zijn. Wij hebben het als een gezellige drukt e ervaren. Kleine boodschapjes en bakker in het plaatsje zelf. Voor de grotere inkopen een stukje rijden (ca. 10 min. tot nog groter op 30. min.)

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden