Vakantiepark Château Cazalères

7.7Goed

• 7.3Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Château Cazalères voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

208 reviews over Vakantiepark Château Cazalères

• 7Liefhebbers24-02-2020

Realistisch beeld...

Mooi park! huisjes door eigenaren verschillend ingericht. mooi zwembad, voldoende ligplaatsen, zelfs tijdens topdrukte. Het zgn. Chateau vonden met restaurant vonden wij een rommeltje, IJsjes waren bijna altijd uitverkocht... Schitterende omgeving, Andorra op 2 uur rijden is een aanrader. Ook Foix, Toulouse op een klein uurtje rijden. Geen herhaling, enorme ergernis aan vreselijk naar beheerders echtpaar. Stug, onwelwillend en vooringenomen. Tijdens onze vakantie verbleef er een groep via een touroperator, hier hadden wij en onze kinderen leuke contacten mee. Deze werden echter zeer negatief weggezet zoals ook in enkel reviews te lezen is. Zeer onterecht naar ons idee. Als deze groep er niet geweest was moet het er een stuk saaier geweest zijn. Wij hebben het als een gezellige drukt e ervaren. Kleine boodschapjes en bakker in het plaatsje zelf. Voor de grotere inkopen een stukje rijden (ca. 10 min. tot nog groter op 30. min.)

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jolanda18-01-2020

Absolute aanrader! Super huisje op fijn park!

Wij hadden ook nummer 69. Inderdaad een erg mooi huisje! Gezellig ingericht, goede TV met veel Nederlandse zenders, moderne grijze keuken met opberglades (handig!), koelkast met groot vriesvak voor onze ijsjes (ideaal!), fijne inloopdouche met schuifdeuren. Eigenlijk teveel om op te noemen. En ’s morgens al meteen zon in de woonkamer, wat wij heel fijn vinden. Buiten is een groot terras met een overkapping. Dus je kunt buiten ontbijten. En de hele dag is er wel ergens zon en schaduw in de tuin. Wij waren heel blij met dit huisje! De ligging is ook prima, lekker rustig en veel privacy. De kinderen konden zelf naar het zwembad lopen en daar was van alles te doen. Het zwembad is erg groot en heeft veel ligbedden en parasols. Goed geregeld allemaal. De omgeving van het park is prachtig en je bent binnen een uur in de Pyreneeën of in Toulouse. Boodschappen kun je doen in het dorpje zelf of in een dorp 5 km verderop. Kortom SUPER!!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 2019
    8Fam Verhagen10-11-2019

Hele fijne vakantie in de Pyreneeën

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad. We zaten in nummer 69 en in het huisje ontbrak het je echt aan niks. Heel netjes en verzorgd. Ook een fijn terras om lekker buiten te kunnen zitten. De animatie op het park voor de kinderen is ook erg leuk. De kinderen hebben het ook erg naar hun zin gehad. Mocht je er heen gaan raden wij huisje 69 erg aan.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Brent26-10-2019

Gezellig, mooi, hygiënisch, fantastisch en leuk.

het was super gezellig met mijn familie op het park en ik heb zeker genoten de animatie was ook super leuk en de spook tocht was eindelijk weer terug. Ik kom hier al jaren sinds dat ik 1,5 was en ik heb nooit een slechte ervaring met dit park gehad het is ook kind vriendelijk want er staan zelfs borden over de regels etc en dat het park om 23:00 stil moet zijn wegens mensen die willen slapen er is zelfs een eigen chique restaurant maar daar moet je wel betalen maar dat is logisch. Het zwembad is volledig gratis genoeg bedden om op te liggen. de bakker is in het gezellige dorpje met een goed restaurant maar ons eigen restaurant is ook prima! De bakker heeft altijd veel brood en er is een receptie op het park met altijd mensen die mijn vragen kan beantwoorden. We hebben altijd een supervakantie daar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Henny Levels20-09-2019

Méér dan goed!

Er hangt hier een gemoedelijke vriendelijke sfeer wat wij erg fijn vonden. Er wordt veel aan onderhoud gedaan en zeker het chateau met alles er rondom is een echte trekpleister waar wij graag verbleven. Het huis was ruim en schoon met fijne tuin. Wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Kees02-09-2019

Mooi Park, maar herrie tot diep in de nacht...

Mooi park met mooie ruime huizen en een leuk groot zwembad. Fijne vakantie gehad. Minpunt was de geluidsoverlast die soms tot half drie duurde, dit terwijl het om elf uur stil moet zijn op het park. De overlast kwam van mensen die bij Vakanz geboekt hadden. Dit kwam ook doordat er behoorlijk veel alcohol gebruikt werd door een aantal van deze gasten. Van de overige gasten geen last gehad. Toen de Vakanz groep weg was, was het heerlijk rustig op het park.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 7Terugkerende bezoekers29-08-2019

Even nuanceren

Ook wij zijn inmiddels meerdere keren op het park geweest en het is tot op heden altijd goed bevallen. Door de onaangekondigde komst van reisorganisatie was het dit jaar inderdaad anders voor veel vaste bezoekers. Als kanttekening wil ik daarbij aanbrengen dat dit o.a. het gevolg is van slechte communicatie van zowel de kant van het park als van de kant van de reisorganisatie. Doordat de reisorganisatie zelf een animatieteam e.d. mee had genomen zijn inderdaad activiteiten van het park zelf geannuleerd. Door zelf een animatieteam mee te nemen geef je niet bepaald een signaal af om te integreren met de rest van de bezoekers; aandachtspunt. Maar verder prima contacten gehad. De oudere jeugd mag wel wat manieren leren en o.a. beter rekening houden met de jongere kinderen in het zwembad. Als iedereen zich als gast gedraagt is er niets aan de hand; wel kun je je afvragen of toelaten van grote groepen überhaupt wenselijk is. Ongeacht achtergrond

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

• 5Terugkerend jong gezin26-08-2019

Op deze manier niet meer

Net als diverse andere reviews komen wij ook al meer dan 5 jaar op dit prachtige park. Wij herkennen de diverse reacties, zowel de positieve als de negatieve. Voor ons is duidelijk geworden dat 2 organisaties naast elkaar niet werkt. We snappen dat mensen, die via de (Christelijke) reisorganisatie hebben geboekt, enthousiast zijn; daar werd ook veel voor georganiseerd, maar voor “buitenstaanders” niet of moeilijk toegankelijk, bijvoorbeeld omdat het programma niet bekend was voor andere gasten. Wat voor ons erg beklemmend was, was de massaliteit, waarmee de reisorganisatie aanwezig was. Hierdoor was de sfeer beduidend anders dan anders, ook omdat er nu een grote groep oudere jongeren op het park was; iets waar het park nou eenmaal minder op is ingericht. Dat communicatie vanuit de beheerder hierbij onmisbaar is, is evident, maar deze communicatie schitterde door afwezigheid. Op deze manier komen wij niet terug, helaas.

• 1Activiteiten

• 6Trouwe gast22-08-2019

Negatieve beheerders zorgen voor rotsfeer!

Wij hadden gehoopt dit jaar opnieuw te genieten van een mooi verblijf. Dit is niet gelukt. De beheerders zijn niet gastvrij en hun omgang met de gasten is buitengewoon matig. Hoe de beheerders omgaan met de gasten van een reisorganisatie kan echt niet en is totaal niet professioneel. Wij hebben juist genoten van de gezelligheid van deze organisatie. Onze kinderen waren welkom bij de activiteiten en mochten meedoen met de spellen. Een enthousiast recreatieteam gaf hier leiding aan. Dit in tegenstelling tot de tegenvallende animatie van het park. Wat ons betreft komt deze organisatie vaker op dit park. De beheerders zijn we liever kwijt dan rijk!

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jan Aart22-08-2019

Leuke vakantie gehad!

Prima naar ons zin gehad. Onze kinderen hebben genoten van de activiteiten, met name die door een touroperator georganiseerd werden. Negatieve berichten hierover zijn broodje-aap verhalen, heel doorzichtig! Jammer want dat doet het park afbreuk. De sfeer was juist erg goed. Het enige minpuntje is dat de beheerders nieuw zijn en soms wat kortaf reageren. De bungalows zijn ruim (zeker degene die wij gehuurd hebben van een bekende van ons). Heerlijk zwembad. Kortom genieten hier en volgend jaar weer.

23 tips over Vakantiepark Château Cazalères

• strij611, 03-05-2014

bezoek carasconne het kasteel

• Familie ter Veer, 26-05-2013

Park ligt bij een gezellig dorp met vriendelijke bewoners.We hebben genoten van Foix en Toulouse.

• Rudi, 31-10-2013

Wekelijks organiseert men allerlei leuke activiteiten van klein tot groot, de animatie is uitstekend!

4 vragen over Vakantiepark Château Cazalères

• Lau, 05-05-2019

Vakantie!

Wij hebben heel veel zin om naar vakantiepark Cazaleres te komen met onze 2 jongens van 3,5 en 7 jaar! Wij zijn er van 10 augustus tot 24 augustus, wat zal het leuk zijn als onze jongens een leuke aansluiting hebben met de kinderen daar.! Zijn er nog meer jonge gezinnen die gaan in deze periode?!

• Kees , 10-11-2018

Huizen

Wie weet welke 6- persoons huizen een wasmachine-droger hebben en heel vrij liggen? :-)

• bvcxz, 13-11-2015

Skottelbraai

Ik vrees dat ik het antwoord al wel weet, maar is een skottelbraai wel toegestaan?

Vakantiepark Château Cazalères info

• Aantal sterrensterstersterster