Vakantiepark Château Cazalères

Vakantiepark Château Cazalères
8,3

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Château Cazalères voor je op een rij gezet:

185 reviews over Vakantiepark Château Cazalères in het Nederlands

Met jonge kinderen

Tot volgende keer

De Groot
26-8-2018
  • Onderkomen8

We zijn er al meerdere keren geweest. En vinden het een heerlijk park. Dit jaar was er een nieuwe beheerder. Wat een vooruitgang met vorige beheerders. Deze mogen jullie niet laten gaan. Hij werkte mee met het personeel als dat nodig was. Heeft goede en leuke ideeën om het park nog leuker en aantrekkelijker te maken. Hij ging het gesprek aan met gasten. Super klantenbinding.

Ben minder tevreden over het restaurant. Het eten was goed. De bediening kon beter. Blikjes drinken? Vond ik erg raar. In een restaurant serveer je geen blikjes drinken. De bediening (oudere vrouw) was bot tegen mijn dochter. Kan echt niet.

Maar verder hebben we elke keer een heerlijk vakantie bij jullie.

Fantastisch! Kies voor huisje 12!

Stijn
9-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ongelofelijk fantastisch verblijf. Enorm veel faciliteiten en een zeer uitmuntende sfeer op het park. Wat een prachtig zwembad, 2 tennisvelden,... noem maar op. Voor ieder wat wils. Ook in de buurt prachtige zaken om te bekijken, zowel natuur sport als cultuur! Kies zeker voor huisje 12, dat is prachtig ingericht met moderne meubels en zeer recent vernieuwd. Het ligt bovendien op de ideale locatie in het park!

Sfeervol huisje 69 in echt Franse omgeving

A. van Veluw
22-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Net, schoon en veilig park met goed onderhouden huisjes met helaas beperkte faciliteiten op park voor kinderen buiten hoogseizoen

Vrij Uit

Heerlijke vakantie in een prachtige villa!

Kouwenhoven
1-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben op aanraden van vrienden een week vakantie gevierd op Chateau Cazalères. Wat een heerlijke week! Wij zaten in villa 99 en die zou ik dan ook gelijk iedereen aanraden. Alles was sfeervol en luxe aan deze villa. De inrichting, de voorzieningen en de ligging. In het huis lag een map met nuttige informatie van de eigenaren, zoals bijv. leuke uitstapjes in de prachtige omgeving, tot tips van gezellige restaurants en cafés. Omdat wij er buiten de vakantie waren, was het heerlijk rustig op het park. We hebben geboekt via de site Goed in Frankrijk wat ons ook erg goed bevallen is. Wij gaan er zeker nog een keer op vakantie en kunnen iedereen een vakantie op dit mooie park aanraden.

Fantastisch park, mooie omgeving

KH uit Amersfoort
27-3-2018
  • Onderkomen9

Château Cazalères is een mooi park. Wij verbleven in villa 81, een ruim en zeer compleet uitgerust vakantiehuis, lekker rustig gelegen aan het einde van het park. Het park zelf is van veel gemakken voorzien: mooi groot zwembad, restaurant, speeltuin, tennisbanen etc. Voor de jongere kinderen is er 's ochtends animatie, voor de wat oudere kinderen 's avonds. Vers brood haal je 's ochtends bij de lokale bakker die met brood en gebak op het park staat. Een keer per week een typische Franse lokale markt, met zowel snuisterijen als eten, waar ook de lokale bevolking op afkomt. In de omgeving is ook genoeg te doen, waaronder een klimpark waar je tot op 30m hoogte met een kabelbaan uit een sequoia kan roetsjen. Al met al een absolute aanrader. Het enige minpunt is de abominabele snelheid van de wifi. Voor meer dan 100 huisjes is een enkel ADSL-lijntje beschikbaar. Dramatisch. Ook 3G/4G is zo goed als afwezig. Maar dat mag de pret niet drukken.

Dit jaar niet zo enthousiast

Ellen Dokter
13-2-2018
  • Onderkomen8

Sommige dingen moet je niet willen veranderen . In ons geval en naar vele gesprekjes rondom het zwembad gehoord te hebben zijn er veel meer die dit ervaren, elke verandering is in dit geval GEEN verbetering. Ondanks dat ik er achtersta dat er soms veranderingen moeten zijn om weer nieuwe vibe te krijgen .Heeft nieuwe parkbeheerder totaal geen gevoel bij gastheerschap op zo,n luxe park . Ik neem het op voor gasten die na lange reis soms pas 1,5 uur later als sleutel overdracht het huisje in konden, viel ons kwartiertje nog mee. Nieuwe medewerkers die hun best deden maar het niet aan konden,geen steun van beheerder die was nergens te bekennen. Het avondmarktje van lokale ondernemers werd in 1e instantie amper bezocht omdat er geen terras buiten meer was en je dus niet kon proeven en tafelen. Je moest met plastic bord bordes op naar restaurant. Veel protest ondernemers. Beheerder wil geen moeit doen ivm gesjouw. Idem bbq. Gemiste kansen

Leuk park, huisje 69 uitstekend!

Karin
19-10-2017
  • Onderkomen10

Een leuk park met grote zwembaden en verschillende soorten huizen met allemaal hun eigen tuin. Geen massaal park, maar gewoon gezellig. Ons huis nummer 69 was een voltreffer! De nieuwe eigenaren hebben het gezellig ingericht en echt aan alles is gedacht. We hebben genoten van de mooie tuin en de rustige plek op het park. Lekker onder de grote parasol gezeten en 's avonds onder de grappige luifel. En we hadden zelfs een beetje uitzicht op de Pyreneeën en een hertje gezien in het veld! We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad en het was veel te snel om. Dit huisje is echt een aanrader en we komen zeker nog eens terug!

Heel mooi park

Cindy
14-8-2017
  • Onderkomen8

Wij verbleven in villa 120 een echte aanrader! Het park is leuk mooie zwembaden! Kidsclub is leuk voor de kinderen. Wat wij minder vonden is dat alles zo ver weg lag. Even naar foix en je bent bijna een uur onderweg. Supermarkt in de buurt is ook niet veel schappen leeg en best prijzig. Mooie omgeving maar alles is wel uitgestorven niks leeft daar dat is wel jammer. Al met al toch genoten van deze vakantie. Wij zullen hier alleen niet naar terug gaan vanwege alle afstanden die je moet rijden

Wij komen terug (Villa 81)

Geert en Bianca
4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een heerlijk huis! Mooi onderhouden! Lekker rustig aan het uiteinde van het park! Onze 2 kinderen hebben ook een toptijd gehad! De animatie is heel vriendelijk en gemakkelijk dat alles in het Nederlands is. Enorm pluspunt is ook dat er toch een 'local' aan de receptie zit (wauw, die jongen doet echt zijn best om Nederlands te spreken!) Hij heeft ons een aantal mooie wandeltips gegeven!

Wij komen alvast met plezier volgend jaar terug!!

Genoten!

M.Bot
31-7-2017
  • Onderkomen9

Mooi en rustig park gelegen in een prachtige omgeving. Heel fijn huisje direct aan het centraal gelegen grasveld (het hoefijzer). En vlakbij het speeltuintje en de twee zwembaden. De kinderen hadden de tijd van hun leven. Alles dichtbij en zelfs animatie in de meivakantie! Vaste bewoners zijn erg vriendelijk. En onze kinderen hadden al snel contact met andere kinderen op het park. Pizza bus kwam op het park, met heerlijke pizza's. De kinderen vonden de jeu de boules wedstrijd, georganiseerd door de vaste bewoners, ook helemaal het einde. Leuke uitstapjes gemaakt en alle hoogtepunten gezien. Het park ligt wel redelijk afgelegen. Dus je moet er rekening mee houden dat je, voor je ergens bent, wel even in de auto zit.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Château Cazalères in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Château Cazalères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.