Vakantiepark Château Cazalères

Vakantiepark Château Cazalères
8,3

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Château Cazalères voor je op een rij gezet:

181 reviews over Vakantiepark Château Cazalères in het Nederlands

Fantastisch park, mooie omgeving

KH uit Amersfoort, 27-3-2018
  • Onderkomen9

Château Cazalères is een mooi park. Wij verbleven in villa 81, een ruim en zeer compleet uitgerust vakantiehuis, lekker rustig gelegen aan het einde van het park. Het park zelf is van veel gemakken voorzien: mooi groot zwembad, restaurant, speeltuin, tennisbanen etc. Voor de jongere kinderen is er 's ochtends animatie, voor de wat oudere kinderen 's avonds. Vers brood haal je 's ochtends bij de lokale bakker die met brood en gebak op het park staat. Een keer per week een typische Franse lokale markt, met zowel snuisterijen als eten, waar ook de lokale bevolking op afkomt. In de omgeving is ook genoeg te doen, waaronder een klimpark waar je tot op 30m hoogte met een kabelbaan uit een sequoia kan roetsjen. Al met al een absolute aanrader. Het enige minpunt is de abominabele snelheid van de wifi. Voor meer dan 100 huisjes is een enkel ADSL-lijntje beschikbaar. Dramatisch. Ook 3G/4G is zo goed als afwezig. Maar dat mag de pret niet drukken.

Dit jaar niet zo enthousiast

Ellen Dokter, 13-2-2018
  • Onderkomen8

Sommige dingen moet je niet willen veranderen . In ons geval en naar vele gesprekjes rondom het zwembad gehoord te hebben zijn er veel meer die dit ervaren, elke verandering is in dit geval GEEN verbetering. Ondanks dat ik er achtersta dat er soms veranderingen moeten zijn om weer nieuwe vibe te krijgen .Heeft nieuwe parkbeheerder totaal geen gevoel bij gastheerschap op zo,n luxe park . Ik neem het op voor gasten die na lange reis soms pas 1,5 uur later als sleutel overdracht het huisje in konden, viel ons kwartiertje nog mee. Nieuwe medewerkers die hun best deden maar het niet aan konden,geen steun van beheerder die was nergens te bekennen. Het avondmarktje van lokale ondernemers werd in 1e instantie amper bezocht omdat er geen terras buiten meer was en je dus niet kon proeven en tafelen. Je moest met plastic bord bordes op naar restaurant. Veel protest ondernemers. Beheerder wil geen moeit doen ivm gesjouw. Idem bbq. Gemiste kansen

Leuk park, huisje 69 uitstekend!

Karin, 19-10-2017
  • Onderkomen10

Een leuk park met grote zwembaden en verschillende soorten huizen met allemaal hun eigen tuin. Geen massaal park, maar gewoon gezellig. Ons huis nummer 69 was een voltreffer! De nieuwe eigenaren hebben het gezellig ingericht en echt aan alles is gedacht. We hebben genoten van de mooie tuin en de rustige plek op het park. Lekker onder de grote parasol gezeten en 's avonds onder de grappige luifel. En we hadden zelfs een beetje uitzicht op de Pyreneeën en een hertje gezien in het veld! We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad en het was veel te snel om. Dit huisje is echt een aanrader en we komen zeker nog eens terug!

Heel mooi park

Cindy, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Wij verbleven in villa 120 een echte aanrader! Het park is leuk mooie zwembaden! Kidsclub is leuk voor de kinderen. Wat wij minder vonden is dat alles zo ver weg lag. Even naar foix en je bent bijna een uur onderweg. Supermarkt in de buurt is ook niet veel schappen leeg en best prijzig. Mooie omgeving maar alles is wel uitgestorven niks leeft daar dat is wel jammer. Al met al toch genoten van deze vakantie. Wij zullen hier alleen niet naar terug gaan vanwege alle afstanden die je moet rijden

Wij komen terug (Villa 81)

Geert en Bianca, 4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een heerlijk huis! Mooi onderhouden! Lekker rustig aan het uiteinde van het park! Onze 2 kinderen hebben ook een toptijd gehad! De animatie is heel vriendelijk en gemakkelijk dat alles in het Nederlands is. Enorm pluspunt is ook dat er toch een 'local' aan de receptie zit (wauw, die jongen doet echt zijn best om Nederlands te spreken!) Hij heeft ons een aantal mooie wandeltips gegeven!

Wij komen alvast met plezier volgend jaar terug!!

Genoten!

M.Bot, 31-7-2017
  • Onderkomen9

Mooi en rustig park gelegen in een prachtige omgeving. Heel fijn huisje direct aan het centraal gelegen grasveld (het hoefijzer). En vlakbij het speeltuintje en de twee zwembaden. De kinderen hadden de tijd van hun leven. Alles dichtbij en zelfs animatie in de meivakantie! Vaste bewoners zijn erg vriendelijk. En onze kinderen hadden al snel contact met andere kinderen op het park. Pizza bus kwam op het park, met heerlijke pizza's. De kinderen vonden de jeu de boules wedstrijd, georganiseerd door de vaste bewoners, ook helemaal het einde. Leuke uitstapjes gemaakt en alle hoogtepunten gezien. Het park ligt wel redelijk afgelegen. Dus je moet er rekening mee houden dat je, voor je ergens bent, wel even in de auto zit.

Geweldig verblijf op Château Cazalères!

Margit Walraven, 26-6-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk lang weekend doorgebracht op het mooiste park van Frankrijk.

Mooi huisje, prachtig uitzicht, schoon en goed onderhouden.

Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving: zaterdag markt in Saint Girons, heerlijk geluncht in Saint Lizier, mooie wandelingen gemaakt, Mirepoix, Carla Bayle en Mas d'Azil bezocht. Kortom genoten van het Franse platteland.

Jammer dat het rstaurant op het park nog niet open was.

• Onderkomen10

Al 2 jaar op rij geboekt via touroperator en in inmiddels in villa's 99 en 128 verbleven. Zojuist opnieuw geboekt voor september 2017. Sowieso goed, persoonlijk contact tijdens boeking. Alles was perfect geregeld.

Huisjes voldeden zeer aan mijn verwachting. Ze waren vooral erg schoon, wat ik erg belangrijk vind! Leuke inrichting, fijne terrasjes om de huizen, gezellig park, 2 grote zwembaden en 1 ruim kinderbad. Rustige omgeving, heerlijk om te fietsen etc. Leuke stadjes in de buurt, in het dorpje zelf (op loopafstand) bakker, restaurant, cafe etc. aanwezig. Vanaf vliegveld Blagnac in Toulouse een klein uurtje rijden, maar ook met de auto goed te doen.

fantastisch park en top huis 138

cleone, 9-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We komen al vanaf dat de kinderen jong waren naar chateau cazaleres. ze zijn ondertussen bijna 18 en 14 jaar en gaan nog steeds mee. Ze vragen er zelfs om. Nou dat zegt toch wel wat! We genieten nog steeds met volle teugen van ons eigen chateau: nummer 138. Heerlijk gelegen achter in t park, dus lekker rustig en omringt met bomen waardoor t huis ondanks t warme weer toch heerlijk koel blijft. Daarom vragen wij ook altijd naar 138. super mooi huis op een fijne plek in t park. Op t park ligt een super zwembad. Je kunt er heerlijk eten en ook een vette snack halen. De omgeving is zeker de moeite waard. Toulouse, Foix of lekker de bergen in. Wij raden t park zeker aan ook omdat er Nederlandse animatie is. Het is een plek voor jong en oud.

Niet meer wat het was.

Laurens, 1-6-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

In juli 2015 twee weken hier geweest in juli en in 2016 drie weken. De eerste keer vonden wij fantastisch. Het huisje was de eerste keer niet bijzonder, maar prima. De tweede keer zaten wij op een betere locatie, maar het huisje was nog minder. De huisjes zijn allemaal van privé eigenaren en het verschil is enorm. Ons huisje stond al lang te koop en er was ook duidelijk niets meer aan gedaan. De schoonmaak was echt heel slecht en dat hoorden wij van andere vakantie gangers ook. Een gezin had zelfs een huisje met poep in het toilet. Toen ze dit ging melden zeiden ze, u heeft betaald voor de EIND schoonmaak. Het eten in het kasteel en bij de snackbar was ook heel slecht. Geen probleem, want er zitten prima restaurantjes in de omgeving. Wat echter maakte dat wij terug kwamen was het entertainment. Het eerste jaar was dat helemaal geweldig voor 2 jongens van toen 7 en 5. Ze werden de hele dag vermaakt en nog met echt leuke activiteiten ook. Er was ook een groot, jong, enthousiast animatie team. Wat een teleurstelling was dat vorig jaar. Ze waren maar met zijn drieën en er werd weinig of niets echt leuks meer gedaan. De kinderen waren echt teleurgesteld. Er is in de omgeving vrij weinig te doen, dus met 3 weken vakantie moet het op het park ook leuk zijn. Er was ook veel te weinig capaciteit voor de markt en de bbq. De bbq werd zelfs op een prachtige dag binnen gehouden, omdat er zo genaamd onweer zou komen. Feit was gewoon dat ze te weinig personeel hadden en het zo met minder tafels hoefden te doen. Denk je rond 17.30 nog een pizza te bestellen op de markt kun je hem om 22.30 ophalen. Bij het zwembad waren de vuilnisbakken overvol. Wat wij hebben begrepen is dat het park geen geld meer heeft. Er staan huisjes leeg en er zijn oudere eigenaren die niet meer mee betalen. De kosten om het park zo goed te houden als het was zijn te hoog voor de overgebleven eigenaren. Ook de beheerders waren bijna niet meer aanwezig. Het park wordt eigenlijk geleid door een paar jongeren als vakantie baantje. Wij zijn veel terug kerende gasten tegen gekomen en iedereen was zeer teleurgesteld. Wij vinden het oprecht jammer dat het niet goed gaat met het park, want onze eerste vakantie hebben wij enorm genoten. De bakker in het dorp is trouwens geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Château Cazalères in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Château Cazalères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Château Cazalères scoort een 8.28 uit 10 op basis van 183 reviews.