Camping Du Mettey

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Vagney

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Du Mettey voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 37 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 37 reviews
  • 5Eetgelegenheden
  • 5.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

37 Reviews over Du Mettey

• 5John Fokkink10-08-2021

Nooit meer.oplichters.

2 mooie dagen gehad.eigenaar verhuurd chalets.derde dag kwamen er om 2 u tientallen mensen met kinderen die gebruik maakten van 3 chalets.er werd groot feest gevierd.reactie vd eigenaar was dat hij er voor zou zorgen dat het om 11 u rustig zou zijn.hebben 20 kinderen geteld die de hele dag tussen de tenten door banjeren.dag erop vertrokken.jammer.niet heengaan.Moesten bij aankomst vertellen hoeveel nachten we bleven.vermoedelijk 4 en moesten 98euro betalen.hebben 3 nachten gestaan en kregen het geld van de laatste nacht niet terug.nooit eerder meegemaakt.toiletten zijn niet schoonJohn

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Lotte22-08-2020

Mooie ruime camping met vriendelijk personeel

Ik snap de zeer negatieve beoordelingen niet. Wij hebben 2 wk een heerlijke tijd gehad. We zaten in een ecologite. Zwembad is ideaal om af te koelen en met kleine kindjes te zwemmen. Vanwege covid19 max 10 personen per keer. Dat werkte heel goed. Er wordt allerlei gezelligs georganiseerd door campingeigenaren, maar je hoeft daar niet aan mee te doen en hadden we ook nauwelijks geluidsoverlast van (bijv muziekavond tot 2130 op vrijdagen) Pluspunten: Ruime camping, mooi gelegen, aardig personeel, cafe en broodservice, zwembad, zeer mooie huisjes met prima bedden (2-persoons is echter wat kleiner: 140×190) en huisje lag heel mooi beschut-grotendeels in schaduw. Keuken prima uitgerust.

Nadelen: Sommige kampeerplaatsen liggen dicht op elkaar-terwijl veel daarvan mooi beschut zijn. Keuken in huisje geen kinderservies (had ik ook niet verwacht), speeltuintje is klein. een aanrader voor jonge gezinnen die natuur, rust en gezelligheid zoeken

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4Dhr. De Paepe19-07-2020

Onaangename drukte

In tijden van COVID-19 worden op Camping Du Mettey verbazingwekkend veel reizigers toegelaten en liggen de kampeerplaatsen heel erg kort op elkaar. Maatregelen worden getroffen, het aantal mensen is bedenkelijk. Er worden op internet foto’s en video’s geplaatst die rust uitstralen, maar op deze camping heerst een onaangename drukte. Omwille van COVID-19/Corona hebben ik en mijn partner ter plaatse gekozen voor onze gezondheid en dus een andere camping, mijn reservatie werd niet terugbetaald. Heel jammer en veel geld verloren... geen aanrader.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Arno De Jong26-04-2019

relaxte natuurcamping in mountainbike paradijs

Relaxte camping op een mooie locatie, in de natuur maar toch vlakbij het dorp Vagney. Prettige camping beheerders, prima sanitair en in april heerlijk rustig. De camping is auto vrij, dus blijft op de parkeerplaats achter, wat de sfeer ten goede komt. Alles is gericht op eco vriendelijkheid, wat ook een prettig publiek aantrekt op de camping. Sommige plaatsen zijn wat klein en de speeltuin zou wel 1 a 2 extra attributen mogen hebben. Mountainbiken is top in de omgeving met geweldige singletracks en la Bresse en Gerardmer liggen op 20mnt autorijden.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Jacob10-08-2018

Met halve of driekwartbezetting hele fijne camping

Al veel positiefs gemeld over de camping en dat klopt, fijne sfeer, relaxed, autovrij, mooi in t groen en veel te doen in de , prachtige, omgeving. Ook zeer goed gelegen voor fietstochten en er starten 2 leuke MTB routes vlak bij de camping! Geweldig spelen voor de kids op t veld en bij het zwembad. Het was wel erg druk met vooral veel, hele, jonge kinderen dus niet heel erg rustig. Plekken liggen erg dicht bij elkaar en dat viel me wel wat tegen. We hadden een leuke plek maar er zijn ook plekken die grenzen aan de ' rommelige afval scheidingshoek' of aan t terras......

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Magali23-04-2018

Je recommande ce camping! Accueil très sympathique Ecologîte super Visite des Vosges à faire

• 10Fred Kim09-03-2018

Je viens d’héberger en famille. Très confortable et naturel. Idéal pour être zen.

• 9Sebastien22-12-2017

Endroit charmant, reposant.
    Valeur de partage et d'accueil. Bref un lieu où l'on se sent bien.

• 9Theo20-12-2017

Mooie camping, mooie plek met vriendelijk personeel

• 7AZ20-12-2017

Il était dommage que les tentes suspendues qu'on avait loué n'était pas resistant à l'eau. Par contre il était très gentil qu'on a eu la possibilité de déménager à une cabane

Camping Du Mettey info

• SchaduwplaatsenAanwezig