Appartement Domaine des Agnelles

Appartement
Appartement Domaine des Agnelles
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Agnelles voor je op een rij gezet:

76 reviews over Appartement Domaine des Agnelles in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Grandioos

Rob en Angelique Zanders
18-6-2018

Genieten met hoofdletter G was het de afgelopen 6 dagen bij Mickey en Rogér. Ze hebben in 11 jaar tijd een oude wijnboerderij heel stijlvol omgebouwd tot een vakantie paradijsje. Ze hebben ons elke morgen verwend met een heerlijk ontbijt. Op de dag van aankomst, een dinsdag, en op de zaterdag een heerlijk drie gangen diner gehad tegen een schappelijke prijs. Wij voelden ons de koning te rijk en als een God in Frankrijk. Ze voorzagen ons van geweldige tips om te bezoeken in de streek, en bij terugkomst lieten we ons heerlijk afkoelen in het zwembad in de tuin. Flesje wijn ligt klaar in de koelkast. Streepje op de kaart zetten, en bij vertrek reken je dan alles af. Een heerlijk huiswijntje uit de streek voor een vriendelijke prijs. Het was onze eerste keer, maar zeker niet de laatste. Het is daar echt 'La vie est belle'! Merci beaucoup

Top vakantie!

Fam. Dumoulin
30-10-2017

Eigenlijk zijn we niet het type vakantiegangers wat graag meerdere keren naar dezelfde plek gaat.. Maar Domaine des Agnelles was vorig jaar zo leuk dat we echt nog een keer moesten! Naast dat de accommodatie echt heel erg fijn is; fijn appartement, heerlijk en gezellige table d’ hotes, kindvriendelijk, enz. - gastvrij dekt de lading niet!-

ook de omgeving biedt van alles. We zijn nog lang niet uitgekeken en komen hier zeker weer!

Prachtig, gastvrije locatie

Jolanda
27-10-2017

Mooie locatie, vlakbij Canal du Midi, abdijen, Middeleeuwse kastelen, mooie steden, de Middelandse zee en en geweldig mooie natuur. Goed ingericht en comfortabel appartement, in mooi aangelegde parkachtige tuin met zwembad. Gastvrije eigenaren die 3 x per week een diner kookten voor hun gasten (op inschrijving). Alles goed verzorgd en als er iets niet naar wens was, werd dat meteen opgelost. Kortom een toplocatie!

Uitstekende B&B,

Johan Noël
12-10-2017

Rustig, ideaal gelegen voor wie het kalmpjes aan wil doen. Kindvriendelijk. Verzorgde kamers. Niet de grote luxe, maar wel alles wat het verblijf aangenaam maakt. Uitstekende huisvrouw die driemaal per week een heerlijk avondmaal klaarmaakt.

Echt een aanrader. Heel verzorgd zwembad.

De tweede keer dat we hier waren en volgend jaar komen we zonder tegenslag zeker terug.

Genoten van een super wijnreis

Lizette
11-10-2017

Wat hebben we genoten samen met de andere gasten van de super georganiseerde wijnreis. Mooie, ruime kamers. De sfeer, het weer, lekkere wijnen en vooral het heerlijke eten van Micky, kortom we hebben een paar fantastische dagen gehad. Het is zeker voor herhaling vatbaar

formidabel !

Beyers Ludo
11-10-2017

Het huis, de tuin, de kamers, het eten en vooral de uitbaters Micky en Roger zijn formidabel...

De ligging vereist vervoer maar in deze uitgestrekte streek is dit sowieso nodig...

De Table d'hôtes is een 100% aanrader !

Geen enkele negatieve opmerking mogelijk over dit verblijf wat ons betreft ...

Drie heerlijke dagen ontspanning.

Ge en Mariska
11-10-2017

Aankomst in een klein onooglijk dorpje. Zodra je op het terrein bent: een oase van rust. Prima faciliteiten

Zeer rustgevende vakantie

Nathalie en kevin
26-9-2017

Het 2de jaar op rij een week naar domaine des agnelles geweest.het was weer super! Kunnen genieten van de lekkere kookkunsten van Mickey! Zeer mooi domein en kamer. Alles zeer verzorgd. Kunnen genieten van de rust en het zwembad. We hadden weeral spijt dat de week voorbij is gevlogen en naar huis moesten.

Alles klopt

P&S
18-9-2017

P&S, 18-9-2017

Over Domaine des Angelles zijn wij na drie heerlijke vakanties nog steeds lyrisch. De sfeer, de entourage, de service, de omgeving, gepaste aandacht met gevoel voor privacy: alles klopt. Dit jaar verdienen Mickey en Roger extra waardering voor de reactie op onze dieetwensen; die werden uitgevoerd als culinaire verwennerijen. Sowieso verdienen ze een compliment voor hun super relaxte uitstraling. Ook als het heftig hectisch is. Je kan je werk nog zo leuk vinden, dit is vakmanschap waardoor ze ver boven de middelmaat uitstijgen: topkwaliteit.

Heel goed!

Erik Schurink
11-9-2017

We hebben twee heerlijke weken gehad in het Domaine des Agnelles in Villedaigne!

Micky en Roger zijn heel prettige gastgevers, het huis met de vele verschillende ruime kamers, het zwembad, de grote ommuurde tuin met veel zitgelegenheden in de zon of in de schaduw van de platanen, de tips van Micky en Roger waar je wat het beste kunt gaan bekijken, de drie "table de hôte" per week (heel lekker eten!) lekker buiten samen met de andere gasten, de ongedwongen sfeer, het goede ontbijt, de tijd voor jezelf omdat je zoon lekker met de kinderen van de andere gasten aan het spelen is... Allemaal heel erg leuk, we hebben er eerlijk van genoten!

Één klein minpuntje kan ik helaas niet ongenoemd laten: Onze matras was voor onze smaak wel erg aan de harde kant...

Als dit niet het geval was geweest , was de waardering van (echt!) heel goed naar uitstekend gegaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine des Agnelles in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine des Agnelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine des Agnelles scoort een 9.58 uit 10 op basis van 79 reviews.