Bed and Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen)

Bed and Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen)

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Villedaigne

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Agnelles (+ appartementen) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

92 reviews over Bed and Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen)

• 2019
    9Vera22-08-2019

Heerlijk en fijn - keer op keer

Een hele fijne en mooie plek met fantastisch gastvrouw & - heer. De ligging is ideaal: dichtbij strand, steden, cultuur en natuur. Al is het net zo fijn om op de B&B te blijven: goed zwembad, schone en mooie kamers, heerlijk eten. We komen niet voor niets steeds weer terug.

• 9Elian Swaab16-08-2019

Een geweldige week gehad!

We hebben eind juli genoten op het prachtige "domaine" van Micky en Roger. Prachtige kamers, heerlijk eten en leuk gezelschap van de andere gasten. Een absolute aanrader als je een week wilt ontspannen en ideaal voor mensen met jonge kinderen. Was een top week!

• 10Cin15-08-2019

Altijd leuk...

Als je voor de 4de keer ergens terug naartoe gaat, kan je wel stellen dat het er goed is... We zijn zoals altijd weer hartelijk ontvangen door Micky en Roger. Voor ons voelt het al een beetje als thuiskomen. Je kan er 3x per week aanschuiven voor een heerlijk diner aan de lange tafel. Altijd heel gezellig om nieuwe mensen te leren kennen of oude bekenden terug te zien. Het huis is ook zo mooi! Telkens ontdek je weer nieuwe, leuke details. Dit jaar voor de eerste keer een appartement genomen ipv een kamer en dat is ons prima bevallen. Vooral handig met een zoon van 16 die 's morgens graag wil uitslapen. De Chic is een heel leuk appartement met 2 aparte slaapkamers en een zalig privéterras. Zeker een aanrader. We zijn de streek nog steeds niet beu omdat er zoveel te zien is in de buurt. Iets in mij zegt dat we vast nog eens zullen terugkomen...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Jinne, jet en Evi14-08-2019

Een enorm fijn vakantie adres in een mooie streek

Voor de tweede keer naar Domaine des Agnelles gegaan. Het was weer fantastisch !!! Heerlijk genoten van het Domain met fijn zwembad. Het lekkere eten wat Micky maakt en de wijntjes erbij is pure verwennerij Onze dochter treft altijd wel vriendinnetjes en vriendjes bij Micky en Roger. We hopen er zeker nog eens heen te gaan het liefst heel snel bedankt voor de fijne vakantie !!!

• 9Stefan van Tend20-07-2019

Heerlijk

Werkelijk een fantastisch plek om als gezin tot rust te komen, te genieten van de omgeving en te relaxen met behulp van het zomerse weer. De gastvrijheid van Micky en Roger en de sfeervolle uitstraling van het domaine maken deze plek als een aanrader. Twijfel niet en boek het maar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Wouters Joris16-07-2019

Zalig vertoeven.

Wij waren voor de eerste maal bij Domaine des Agnelles. Prachtig domein, veel ruimte, mooi zwembad en niet te vergeten de prachtige buitenkamer waar een heerlijk ontbijt klaar staat en je ' s avonds samen met de andere gasten kan genieten van een heerlijke tables d'hotes. Na het lekkere toetje komen Micky en Roger er even bijzitten om de avond gezellig verder te zetten, en nog wat tips te geven voor leuke uitstapjes in de buurt. Wij hebben er alvast van genoten. Joris Ingrid

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ellen24-06-2019

Genieten!

Wij hebben een week geweldig genoten bij Domaine des Agnelles! Het appartement (Chic) was ruim en modern en van alle gemakken voorzien. Het domein is prachtig en supergoed onderhouden en er was genoeg te doen voor de kinderen (bijna 2 & 5). We hebben ook 3 keer meegegeten en dit was erg lekker en gezellig. Roger en Micky zijn naar onze mening de perfecte gastheer en gastvrouw, het was rustig dus genoeg tijd voor een praatje, op een gezellige, ongedwongen manier. Ze hebben duidelijk veel hart voor de zaak en hebben echt een paradijsje gecreëerd. Wij willen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Fam. Demeester16-11-2018

Fijn verblijf en uitstekende uitvalbasis

Domaine des Agnelles is een echt kinderparadijs. Veel ruimte en veel speelgelegenheid en een leuk zwembad. Ook perfect gelegen om de omgeving te verkennen, Narbonne is een supertoffe stad, Carcassonne ligt in de buurt, veel abdijen en gezellige stadjes, Canal du Midi, Katharenburchten, de kust, ... Veel te veel om op te noemen. Echt een supermooie streek en zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Marije16-11-2018

Geweldig!

Zoveel meer dan een b&b, het verblijf is compleet en (h)eerlijk. In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken, je kan relaxen bij het zwembad, zelf je lunch maken of lekker ergens gaan eten. Ook zijn de avonden dat je kunt mee-eten top, er worden heerlijke gerechten geserveerd, de sfeer aan tafel is altijd goed en de kinderen vermaken zich met spelletjes rondom de tafel. Nieuwe dingen zien en beleven tijdens vakanties is goed, maar af en toe een weekje opladen bij deze lieve mensen is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Edwin en Bianca21-09-2018

Voor herhalingvatbaar

Wat gelijk op viel is dat de locatie kindvriendelijk. Toen we aankwamen zag je de overige kinderen al lekker spelen met elkaar. Micky en Roger denken goed mee met de gasten en verzorgen alles erg goed. De table do was ook altijd erg goed met bijpassende wijnen uit de omgeving. Het appartement was netjes en in een erg leuke stijl!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Bed and Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen) info