Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag18°11°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Agnelles (+ appartementen) voor je op een rij gezet:

81 reviews over Bed and Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen) in het Nederlands

Fijn verblijf en uitstekende uitvalbasis

Fam. Demeester,
16-11-2018

Domaine des Agnelles is een echt kinderparadijs. Veel ruimte en veel speelgelegenheid en een leuk zwembad. Ook perfect gelegen om de omgeving te verkennen, Narbonne is een supertoffe stad, Carcassonne ligt in de buurt, veel abdijen en gezellige stadjes, Canal du Midi, Katharenburchten, de kust, ... Veel te veel om op te noemen. Echt een supermooie streek en zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Marije,
16-11-2018

Zoveel meer dan een b&b, het verblijf is compleet en (h)eerlijk. In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken, je kan relaxen bij het zwembad, zelf je lunch maken of lekker ergens gaan eten. Ook zijn de avonden dat je kunt mee-eten top, er worden heerlijke gerechten geserveerd, de sfeer aan tafel is altijd goed en de kinderen vermaken zich met spelletjes rondom de tafel. Nieuwe dingen zien en beleven tijdens vakanties is goed, maar af en toe een weekje opladen bij deze lieve mensen is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhalingvatbaar

Edwin en Bianca,
21-9-2018

Wat gelijk op viel is dat de locatie kindvriendelijk. Toen we aankwamen zag je de overige kinderen al lekker spelen met elkaar. Micky en Roger denken goed mee met de gasten en verzorgen alles erg goed. De table do was ook altijd erg goed met bijpassende wijnen uit de omgeving. Het appartement was netjes en in een erg leuke stijl!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk vakantie vieren

Christine Teeuwen,
5-9-2018

Super locatie. We komen er al een aantal jaren. Het is voor ons thuis komen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superplek!

Fam. Jacobs,
14-8-2018

Fantastische plek. Gezellig samen eten 3x per week, kinderen die tot 's avonds laat plezier hebben met elkaar... maar ook genoeg ruimte om rustig boekje te lezen. Tuin is geweldig. Mickey en Roger zijn erg gastvrij, op een fijne relaxte manier. In de nabije omgeving (max. een uur rijden) heel veel te zien en te doen. Kortom aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Grandioos

Rob en Angelique Zanders,
18-6-2018

Genieten met hoofdletter G was het de afgelopen 6 dagen bij Mickey en Rogér. Ze hebben in 11 jaar tijd een oude wijnboerderij heel stijlvol omgebouwd tot een vakantie paradijsje. Ze hebben ons elke morgen verwend met een heerlijk ontbijt. Op de dag van aankomst, een dinsdag, en op de zaterdag een heerlijk drie gangen diner gehad tegen een schappelijke prijs. Wij voelden ons de koning te rijk en als een God in Frankrijk. Ze voorzagen ons van geweldige tips om te bezoeken in de streek, en bij terugkomst lieten we ons heerlijk afkoelen in het zwembad in de tuin. Flesje wijn ligt klaar in de koelkast. Streepje op de kaart zetten, en bij vertrek reken je dan alles af. Een heerlijk huiswijntje uit de streek voor een vriendelijke prijs. Het was onze eerste keer, maar zeker niet de laatste. Het is daar echt 'La vie est belle'! Merci beaucoup

Gereisd met partner in juni 2018

Top vakantie!

Fam. Dumoulin,
30-10-2017

Eigenlijk zijn we niet het type vakantiegangers wat graag meerdere keren naar dezelfde plek gaat.. Maar Domaine des Agnelles was vorig jaar zo leuk dat we echt nog een keer moesten! Naast dat de accommodatie echt heel erg fijn is; fijn appartement, heerlijk en gezellige table d’ hotes, kindvriendelijk, enz. - gastvrij dekt de lading niet!- ook de omgeving biedt van alles. We zijn nog lang niet uitgekeken en komen hier zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prachtig, gastvrije locatie

Jolanda,
27-10-2017

Mooie locatie, vlakbij Canal du Midi, abdijen, Middeleeuwse kastelen, mooie steden, de Middelandse zee en en geweldig mooie natuur. Goed ingericht en comfortabel appartement, in mooi aangelegde parkachtige tuin met zwembad. Gastvrije eigenaren die 3 x per week een diner kookten voor hun gasten (op inschrijving). Alles goed verzorgd en als er iets niet naar wens was, werd dat meteen opgelost. Kortom een toplocatie!

Gereisd met partner in september 2017

Uitstekende B&B,

Johan Noël,
12-10-2017

Rustig, ideaal gelegen voor wie het kalmpjes aan wil doen. Kindvriendelijk. Verzorgde kamers. Niet de grote luxe, maar wel alles wat het verblijf aangenaam maakt. Uitstekende huisvrouw die driemaal per week een heerlijk avondmaal klaarmaakt. Echt een aanrader. Heel verzorgd zwembad. De tweede keer dat we hier waren en volgend jaar komen we zonder tegenslag zeker terug.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten van een super wijnreis

Lizette,
11-10-2017

Wat hebben we genoten samen met de andere gasten van de super georganiseerde wijnreis. Mooie, ruime kamers. De sfeer, het weer, lekkere wijnen en vooral het heerlijke eten van Micky, kortom we hebben een paar fantastische dagen gehad. Het is zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in september 2017

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen) in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.