Géén boekingskosten
FrankrijkLanguedoc - RoussillonVilledaigneBed & Breakfasts VilledaigneBed & Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen)

Bed & Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen)

FrankrijkLanguedoc - RoussillonVilledaigne

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen) voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 99 reviews
+46/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 99 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

99 Reviews over Domaine des Agnelles (+ appartementen)

• 10Chantal Reijmers25-11-2020

Leven als een God in Frankrijk

Want dat is wat je doet als je bij Micky en Roger te gast bent! Van het begin tot het einde weten zij je in de watten te leggen. Een warm welkom met een heerlijk diner, wat zelfs nog voor ons klaar gemaakt werd bij een zeer late aankomst om 22.00 uur na autopech. Iedere ochtend weer vrolijk verwelkomd bij een heerlijk vers ontbijtje met een eitje en graag geven Micky en Roger allerlei tips om de dagen mooi te vullen, want er is genoeg te doen in de omgeving! De table d’hôtes is ook echt fantastisch, de lekkerste gerechten worden, prachtig, geserveerd. Daarnaast een heerlijk zwembad en een prachtig huis met mooie kamers, waar ook niets ontbreekt en, heel belangrijk, super schoon! Je kunt hier genieten van een heerlijke vakantie, waarbij je gezellig samen met andere gasten kunt borrelen of eten, maar ook in alle privacy kunt verblijven!

micky, Eigenaar, 21-02-2021

Dank je wel Chantal, ik zag je review net pas ! Het was een bijzonder jaar 2020 maar met hele fijne gasten!

• 10Babette14-09-2020

Heerlijk!

Super verblijf gehad. Prachtige kamer en hele goede ontvangst. Heerlijk gegeten bij de table de hote. Aanrader.

Micky, Eigenaar, 21-02-2021

Merci Babette, hoop jullie nog eens te mogen ontvangen, anytime soon!!

• 9Dorien04-09-2020

Het is een heel fijne en mooie plek om te verblijven. De prachtige binnenplaats met zwembad, de ruime kamer, de typisch franse stijl, het heerlijke eten dat door de eigenaren een aantal keren per week wordt geserveerd, maken dat je er een heerlijke vakantie hebt. Het is niet ver van het strand (Gruissan heeft een ruim strand met veel parkeergelegenheid) en Carcassonne.

micky, Eigenaar, 21-02-2021

Dank je wel Dorien voor je fijne review! We hopen jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen

• 10Jacqueline Van der Put31-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Voor het eerst naa Frankrijk op vakantie geweest en dan op zo'n fanrastische plek terecht komen. Wat hebben wij genoten bij de zeer gastvrije Micky en Roger. Een geweldig appartement (Goyon), een prachtige tuin met veel gezellige plekjes om te zitten, een heerlijk zwembad en 3x fantastisch gegeten.

micky, Eigenaar, 21-02-2021

Wij waren blij dat we jullie eerste frankrijk ervaring mochten zijn, bedankt voor de review en jullie gezellige aanwezigheid!

• 10Kees van Male31-08-2020

perfecte locatie in een prachtige omgeving

Wij hebben hier een weekje mogen logeren en voelde ons tot op het bot verwend. Zowel door het heerlijke eten wat Roger en Micky een aantal keren per week op tafel toeveren. Maar ook de locatie zelf, waar alles meer dan in orde is, de kamer, het zwembad, de heerlijk grote binnenplaats, maakt dat je een heerlijk vakantiegevoel krijgt. Tel daarbij op dat dit ligt in een gebied waar veel te ontdekken valt en en omgeven is door heerlijke typische Franse dorpjes midden in de wijnvelden. Wij hebben op onze (elektrische) fietsen op die manier de omgeving goed kunnen verkennen.

Micky, Eigenaar, 21-02-2021

Dank je wel Kees, Ik zie jullie nog iedere ochtend vertrekken op de fiets! Tot weerziens!

• 9Nathalie en jan16-08-2020

Uitstekend!

Een prachtig verblijf met heerlijk ontbijt en table d'hôte. Heel kindvriendelijk en netjes! Een echte aanrader voor zowel met jonge als oudere kinderen.

Micky, Eigenaar, 21-02-2021

Dank jullie wel voor jullie komst en de mooie review!

• 10Fam. Van Reekum Robben15-08-2020

Buitengewone plek, alles klopt hier.

In de 13 jaren dat Micky en Roger het Domaine ‘runnen’ hebben ze er een geweldige plek van weten te maken. Alles klopt: van de perfecte aankleding van hun Domaine en de zeer verzorgde hoge kamers, het ruime zwembad, tot en met het zeer uitgebreide ontbijt en de kookkunsten van Micky. Puntjes ter verbetering? We hebben ze eerlijk gezegd niet gevonden, echt.

Rond hun Domaine is genoeg te doen: je vindt op korte rijafstand tal van pittoreske dorpjes, riviertjes, het beroemde Carcassonne, mooie stranden en verschillende grotere supermarkten.

Wij (vader, moeder, kindjes van 5 en 2) hebben zeer genoten van onze week daar. En komen er graag weer terug.

Fam. Van Reekum Robben, Zeist

Micky, Eigenaar, 21-02-2021

Beste Franka en Will .. Un grand merci voor de mooie woorden.. Ik zou zo zeggen on the rebound in augustus 2021!

• 10CFl Berlin02-09-2019

Etwas ganz Besonderes!

Ein wunderschönes, großzügiges Anwesen im Roussilon, geschmackvoll und individuell gestaltet. Die Gastgeber sind irre sympathisch und lässig und gleichzeitig sehr professionelle Gastwirte. Die optionalen Abendessen unter Platanen bei Sternenhimmel und Kerzenschein und sehr gutem, ländlichen Essen oder das Boule-Spielen auf dem Hof beim Aperitif sind nicht zu toppen. Un wie immer: nette Wirte ziehen sympathische Gäste an. Das Roussilon ist nicht so bekannt wie die Provence aber sehr lohnenswert: tolle Kultur, Meer, Radfahren am Kanal, Wandern, gute Weine. Insgesamt: sofort wieder, am liebsten jetzt gleich!

• 9Vera22-08-2019

Heerlijk en fijn - keer op keer

Een hele fijne en mooie plek met fantastisch gastvrouw & - heer. De ligging is ideaal: dichtbij strand, steden, cultuur en natuur. Al is het net zo fijn om op de B&B te blijven: goed zwembad, schone en mooie kamers, heerlijk eten. We komen niet voor niets steeds weer terug.

• 9Elian Swaab16-08-2019

Een geweldige week gehad!

We hebben eind juli genoten op het prachtige "domaine" van Micky en Roger. Prachtige kamers, heerlijk eten en leuk gezelschap van de andere gasten. Een absolute aanrader als je een week wilt ontspannen en ideaal voor mensen met jonge kinderen. Was een top week!

Bed & Breakfast Domaine des Agnelles (+ appartementen) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar