Géén boekingskosten

Camping Siblu - Les Sables du Midi

FrankrijkLanguedoc - RoussillonValras-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Siblu - Les Sables du Midi voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 33 reviews

Contact

33 Reviews over Siblu - Les Sables du Midi

• 5E de visser31-07-2022

Matig

Mooie camping, mooie caravan maar zwembad capaciteit veel te klein en te weinig bedden. Zwembad is echt heel druk. Er wordt geen Engels gesproken en bij het zwembad zijn veel regels. Je mag niet eten of drinken bij zwembad en in de middag halen ze handdoeken weg van mensen die er niet zijn. Op zich prima maar als je even met zijn allen wilt lunchen is dit dus niet mogelijk ... het was een leuke vakantie maar wij zullen deze camping niet meer bezoeken en let op als je bij aankomst je borg moet betalen van 400 zoveel doe dit met creditcard anders schrijven ze het gelijk van de rekening.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Stacey26-07-2021

Best aardig voor één keertje

Om te beginnen was dit onze eerste camping vakantie en gingen hier vol goeie moed naar toe. Wij hadden een lange reis achter de rug en wilde snel naar de caravan. Helaas verliep het inchecken niet vlekkeloos en was er zeer gebrekkig Engels waardoor de communicatie echt niet goed was. De borg moest met credit card betaald worden maar die hadden wij niet. Uiteindelijk mochten we naar ons huisje. Huisje was verder prima en goed voor met z’n 3e. Mooie bloemrijke camping. De camping is helaas wel erg Frans waardoor wij niet echt een welkoms gevoel kregen en was er weinig toespraak in het Engels naar ons toe. Het grote zwembad is erg druk en je staat hutje mutje met z’n alle in het zwembad, ook niet erg fijn. Er zijn ook aardig wat regeltjes.. Wij zullen hier zeker niet meer terugkomen ondanks we er toch van hebben genoten maar dat hebben we merendeels zelf gedaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Debbie van der Burgt28-07-2020

Prachtig !!

Vanuit Spanje voor een week naar deze Siblu camping. In Coronatijd voor deze organisatie gekozen, omdat zij als 1 vd weinigen de mogelijkheid gaven nog kosteloos te kunnen annuleren. Na een hele fijne week in Spanje een klein beetje met lood in de schoenen naar deze franse camping. Maar hoe onterecht, wat een weelde. Super mooie, grote, stacaravan nr c032, perfect ruime veranda, vaatwasser, eigen wasmachine, inloopkast, echt top. Inchecken etc ging echt op zijn frans, 3x iets moeten doorgeven, maar ach, dat weet je (franse slag) en we hebben vakantie. Zwembad prima, na 15 uur glijbanen aan en een heel stuk drukker. Strand is op loopafstand, via winkelstraat Valras Plage. Strand is groot en schoon. Ik vond het wel heel druk op het strand, zelfs in deze tijd. Fransen zijn niet zo heel erg bezig met Corona, en waar personeel zeker mondkapjes dragen, kussen ze elkaar toch continu zonder kapje. Prachtige bloemrijke en bosrijke camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 9De Cnock12-08-2019

Very nice camping

This year was the second time we visit the camping. We had a beautifull and clean mobiel home. We booked a 4-person and received an 8-person. I am used to clean a little bit before unpacking but it was very clean this time. Almost new. The people working at the reception, bar, store were very nice. Some spoke english, others were trying very hard. The animation team was amazing. Every night was very entertainable for the whole familiy. We had a great time and recommand the place. We hope next time there is a dutch speaking person on the animation team for the kids. Beach was ten minutes walk. You can also take the car and then you pay €4 from 11-17 o’ clock. Perfect. Thee is a big market on monday and friday and a little carnaval at the beach. A lot of restaurants and places to go out and dance.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Marc11-08-2018

Prettig!

Mooie camping met ruime plekken en goede faciliteiten,lekker zwembad en niet ver van het strand en het gezellige centrum met leuke restaurantjes en winkeltjes!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Roy06-04-2018

Super camping met mooie faciliteiten

De andere beoordelingen bij bijna 10 jaar oud. In die tijd is de camping enorm onder handen genomen. Op de camping staan alleen maar mobile homes, en die zijn allemaal behoorlijk nieuw. De faciliteiten zijn enorm goed. Een heel leuk zwembad met een leuk spetter gedeelte voor onze jongste.

De restaurants zijn goed, en ook afhalen is prima. Niet te duur. Er is geen Nederlandse animatie, wel Engels. En dan merkt je dat kinderen eigenlijk heel snel mee komen in "hun" Engels. En natuurlijk Frans.

Er ontbrak iets in onze stacaravan, maar dat was in een dag opgelost. We gaan komend jaar weer naar deze keten.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6mamiko15-08-2017

sejour mobil home excellence 8 p

la plage et la ville sont environ à 1km300 quand on est logé en haut du camping et non à 800m.le camping est bien entretenu ,les piscines sont chauffées et bien surveillées mais un peu petites pour un grand camping. Notre mobile home était un peu vieillot par apport à d autres et par apport au prix.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 3Famille10-08-2017

Très très déçus

Attention, la plage n'est pas à 10 minutes à pieds mais à 35 minutes avec des enfants , depuis la partie haute du camping. Une seule voiture n'est autorisée, pourtant sur un emplacement pour 8 ! On nous demande de nous garer sur les parkings, qui sont saturés et bien trop petits, vus ces conditions et la taille du camping, tout comme les piscines et le nombre de transats, très insuffisant ! Cerise sur le gâteau, nous nous sommes fait rayer la voiture sur toute la longueur, avec une clef sans doute, mais le camping décline toute responsabilité. Les mobilhomes sont très serrés les uns aux autres. Les horaires d'ouverture des restaurants sont restreints, pas de crêpes ou gaufres ou autre après 14h... Les sanitaires à la piscine couverts de vomi. Les sables du midi plus jamais et siblu non plus d'ailleurs.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Sonnet Michel19-09-2016

Bonnes vacances

Nous rentrons tout juste d'1 semaine de vacances aux Sables du Midi .Camping très agréable ,propre. tout près de la ville et de la plage ,pas besoin du véhicule. Mobil home très propre propriétaires très sympa. Nous avons dinés un soir au resto du camping,pizzas correctes mais sans plus.

• 6Eetgelegenheden
  • 1Famille annecienne17-08-2016

Grosse déception... A fuir !!!!

J'y suis en ce moment même... Grosse déception !!! Très très loin des 4* Une semaine à 1 400€ tout de même... Choquée par le commerçant de l'épicerie qui a agressé une cliente un soir. Le lendemain altercation de nouveau entre le commerçant du bar et un client.... On nous a expliqué que les commerçants du bas étaient sanguins... Ok mais Siblu à oublié de l'ajouter dans les prestations !!! Gros bordel ce camping quoi.... Activités et animations pas terribles... Personnel d'animation et sécurité en revanche très sympathique. Nos enfants sont pressés de repartir samedi pour un autre camping à taille plus humaine qui a l'air vachement mieux et pourtant beaucoup moins cher.... Bref conseil d'une famille: camping à éviter.

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar