Camping Siblu - Les Sables du Midi

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Valras-Plage

8.7Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Les Sables du Midi voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

30 reviews over Camping Siblu - Les Sables du Midi

• 2018
    9Marc11-08-2018

Prettig!

Mooie camping met ruime plekken en goede faciliteiten,lekker zwembad en niet ver van het strand en het gezellige centrum met leuke restaurantjes en winkeltjes!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Roy06-04-2018

Super camping met mooie faciliteiten

De andere beoordelingen bij bijna 10 jaar oud. In die tijd is de camping enorm onder handen genomen. Op de camping staan alleen maar mobile homes, en die zijn allemaal behoorlijk nieuw. De faciliteiten zijn enorm goed. Een heel leuk zwembad met een leuk spetter gedeelte voor onze jongste.

De restaurants zijn goed, en ook afhalen is prima. Niet te duur. Er is geen Nederlandse animatie, wel Engels. En dan merkt je dat kinderen eigenlijk heel snel mee komen in "hun" Engels. En natuurlijk Frans.

Er ontbrak iets in onze stacaravan, maar dat was in een dag opgelost. We gaan komend jaar weer naar deze keten.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

7Kim17-10-2009

grote camping

grote drukke camping, heel veel schaduw, stacaravans staan allemaal onder bomen, heerlijk koel! Barbequen is toegestaan op de camping, je kunt er ook BBQ's huren. Betekent wel dat iedere avond alle barbeques aangemaakt worden, waardoor je je caravan uitgerookt wordt! 's avonds en 's nachts veel overlast van terugkomende jeugd. Zwembad is erg klein en de glijbaan niet de hele dag open. Kinderbad viel een beetje tegen, ook erg klein. Het sanitair hoefden wij niet te gebruiken, gelukkig maar, want het was echt heel smerig!!!! Camping ligt op kwartiertje lopen van het strand. Mooi, breed strand met speeltoestellen voor kinderen. Valras is een gezellig plaatsje.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7Fam Ruben23-09-2009

Prima vertoeven

Wij zaten in een mobilehome, prima in orde allemaal. De 1e week geen naaste buren, heerlijk!! De 2e week kregen we tegenover ons een tent met 5 Franse jongens waarvan de hormonen zeg maar op de hobbel waren, naast ons ook een stel Fransozen...lawaai drank harde muziek...dat was dus iets minder. Wel een drukke doorgaans weg. Mobile homes en tenten/caravans wisselen elkaar in rijen af. Sanitair hoefden wij niet te gebruiken, gelukkig ook maar brrr. Zwembaden stellen niets voor, onze kids van 10 en 8 hadden er niets mee. Iedere dag naar het strand geweest 10/15 min. lopen. Verder prima vacantie gehad, Valras is een super leuk plaatsje, veel levendigheid!

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 2geert de beer06-09-2009

waardeloos

was een hele leuke camping, in 2008 nog, nu wordt alles omgebouwd voor mobil homes en de campingplaatsen die er nog zijn zijn echt waardeloos. Veel verkeer op de camping, geen rust en erbarmelijk slecht sanitair! Hier wordt echt niets meer aan gedaan. Vies, kapot en koud water. Onvriendelijk personeel. Ongezellige laantjes en alles wordt slecht onderhouden. Wel redelijk dicht bij het (veel te drukke) strand van Valras-Plage. Wij komen bij deze organisatie van Siblu zeker nooit meer terug. Wat wel goed was was de animatie maar die maakte weer veel reclame om een mobil-home aan te schaffen/investeren... (????)(!!!)

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 4Jacqueline Balemans28-08-2009

Nooit meer

Sanitair was zo slecht en smerig dat je geen schone kleren mee durfde te nemen naar de douche. Ging in badkleding naar de douche en kleedde me pas bij de caravan weer aan.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Familie Rovers25-08-2009

Grote camping, massaal en luidruchtig, veel jeugd

Indien je houdt van een grote bedrijvig camping dan is deze ideaal voor u. Wij hadden een staanplaats geboekt mooi en ruim opgezet onder de bomen. Valras zelf is zeer toeristisch. Het strand is op 1 km en daar bevinden zich ook de winkels en restaurants. Zeer de moeite waard om je fietsen mee te nemen, voor het strand maar ook voor de vele mogelijke fietsroutes (bijv. Canal du Midi). Het kinderentertainment is super, wel meestal franstalig maar geen bezwaar. Er is vanalles op de camping te doen. De winkel heeft de gehele dag vers stokbrood en het noodzakelijke. Het sanitair wordt 5 keer per dag schoongemaakt maar door de grote en sommige gasten oogt het niet altijd schoon. Voor de afwas is er geen heet water aanwezig, kan men wel halen bij de douche. De glijbaan bij het zwembad is niet altijd open en super druk ook zijn ze streng. 's-Nachts vooral last van de terugkomende uitgaande jeugd wat door de security wordt toegestaan.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8fam jans15-08-2009

mooie locatie

Zwembad is inderdaad erg klein, wel een leuke glijbaan maar die is niet altijd open. wij vonden de locatie erg fijn, aan de rand van de bebouwde kom, zodat je toch dichtbij het uitgaansgebied zit en naar de zee is het ong. 5 a 10 min lopen. De stacaravan was erg schoon, maar zeer slecht voorzien van keukengerei. Op de camping waren er elke avond wel activiteiten. Tijdens ons verblijf waren er niet veel hollandse kinderen wat wel jammer was omdat onze zoon van 10 niet zo veel te spelen had op de camping omdat alles in het frans is. In Valras-Plage en omg. is het erg druk met toeristen, zodat je er overdag nog wel eens in de file staat op de uitvalswegen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden