Camping Les Sourcesstersterster

• 9.7Eetgelegenheden

Meer camping info

56 reviews over Camping Les Sources

• 5R06-08-2016

Misleidende website, ligt niet aan de rivier

De camping is op zich prima maar van alles is het het net niet. En zeker geen driesterren. We kwamen net van camping LE castel rose welke ook driesterren heeft en wat valt dit dan tegen. Het ergste was voor ons dat er op de website het idee wordt gegeven dat ze aan een rivier zitten! En dat er zelfs een waterval bij was. Dat bleek helemaal niet zo, niet eens op loopafstand. En daarom zou ik daar ook nooit meer terugkomen. Een paar anderen op de camping hadden ook dat gevoel die hadden voor 16 nachten geboekt en best teleurgesteld. En je moest allesvooruitbetalen, dus lastig om dan zomaar weg te gaan. Gelukkig zaten wij er 3 nachten.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Francoise la propriétaire du camping, GERANT, 01-12-2016

Inderdaad zoals vermeld op onze site is niet de rivier in de camping, maar Gardon omringt alle dalen en je kunt zwemmen in de buurt van de camping-Als u had me gevraagd om u te vertellen wat magische plekken om te zwemmen ik zal echt gelukkig zijn om u aan te geven zijn

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6vincent07-09-2015

absurd duur, weinig lol

Je betaalt voor diensten die er niet zijn. Restaurant vroeg op de avond gesloten en laat in de ochtend weer open. Camping " winkel" met hoge prijzen, klein zwembad vol kinderen, geen rustig momentje voor stil genieten. Brood wordt laat afgeleverd.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

francoise propriétaire du camping des Sources, GERANT, 01-12-2016

Schema's van onze diensten worden aangegeven bij de ingang. We aantreden in juni 2006 en de meeste van onze tarieven zijn hetzelfde en soms we zijn goedkoper dan het dorp. Je kwam in september en de school heeft hervat zijn er meer kinderen in de camping

Alleen gereisd in augustus 2015

• 8festos15-07-2015

Heel fijn, schoon en rustig

Wij waren er 13 nachten medio juni 2015. Een fijne rustige periode op deze camping. Wel veel "ons kent ons" en "grijs op reis" Hollanders aanwezig. Maar wij hadden daar zeker geen last van. Alom leuk contact. Het terras is prima, goede broodservice. Maaltijden zijn niet echt goedkoop maar zeker smakelijk. Mogelijk een iets te hoog ambitienivo voor op een camping. Zaken als een afhaalpizza of i.d. ontbreken op de kaart. Sanitair werd werkelijk uitmuntend schoon gehouden. WIFI ontvangst rondom terras is redelijk tot goed. De camping geeft een tikje een "tuingevoel" met allemaal heerlijke schaduwrijke plaatsen onder de volwassen bomen. Geen vaste staanplaatsen bespeurd en de huur chalets staan speels opgesteld tussen de kampeerplekken. Lopen naar het (tikje saaie) dorpje is zeker een optie. Wel terug 10 minuten heuveltje op! Kortom in onze bezoekperiode was het een prima verblijfplaats om tot rust te kunnen komen. Eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam. Betaling normaal achteraf.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 7van den bossche11-08-2013

Minder rustige camping, wel goed onderhouden

Na reservatie kregen we een mooie schaduwrijke plaats toegewezen, die voor ons zeker in orde was. Camping is goed onderhouden (sanitair, zwembad,...). Enig minpunt was het enorme lawaai 'savonds. De stilte na 22u was nergens te bespeuren. Joelende kinderen tot 24u 'snachts stoorden ons enorm. Hieraan mag de uitbater wel iets doen. Onze buren, die vooraan (dicht bij het zwembad) zaten hebben zelfs gevraagd om elders te mogen staan. Vind de camping ook vrij duur.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Marisca06-08-2013

camping vol vaste gasten

Wat ons vrij snel opviel is dat Les Sources bomvol vaste gasten zit. Met 30 jaar aaneengesloten bezoek ben je eigenlijk nog maar een nieuwkomer. Toch hadden deze vaste gasten veel interesse in ons, waar we vandaan kwamen, etc. De feestavonden op de camping waren geweldig leuk, zowel voor onze kleine kinderen als voor onszelf. Er worden geregeld (goed) muzikanten en (popi jopie) dj's uitgenodigd, er wordt elke week gebingo's met leuke prijsjes, etc. De camping heeft een prima restaurant met een uitgebreide kaart. De animatie is alleen in het frans, maar Cleo was tijdens ons verblijf druk doende om van alles naar het nederlands te vertalen. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Van den Steen CHris04-07-2013

Geweldig simpatieke uitbaters

Alleen al van bij het eerste telefonisch contact had ik er alle vertrouwen in dat wij een goed vakantie te gemoed zouden gaan en dit is ook uitgekomen. Zeer rustige camping (juni) zeer vriendelijk en behulpzame uitbaters. Alles proper en goed onderhouden. Ook het sanitair voor gehandicapten konden wij ten volle waarderen.Gaan zeker nog eens terug als wij willen onthaasten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9fam.Motos -De Meyer15-03-2012

Een aanrader!

Streng maar rechtvaardig, onder dit motto besturen de uitbaters Camping Les Sources. De regels respecteren en laten respecteren zoals het hoort op een camping. Na enkele jaren inloopperiode staan zij nu garant voor heel degelijk bestuur. Françoise verzorgt de algemene leiding en probeert steeds een billijke oplossing te vinden indien er zich problemen stellen, Michel verzorgt de klussen en algemeen onderhoud waardoor de camping en zeker ook het zwembad en sanitair steeds piekfijn in orde zijn. Zij hebben het kleine kruidenierszaakje en het restaurant degelijk uitgebouwd en zorgen voor allerhande animatie voor jong en oud. Wij hebben goede herinneringen aan de vorige uitbaters maar Françoise en Michel zijn meer dan waardige opvolgers. Wij keren dan ook met plezier steeds terug naar Les Sources.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8R. Meinen16-09-2011

Grote klasse.

Op 8 sept op deze camping terecht gekomen tijdens een motorrit door Frankrijk met twee vrienden. Daar in het dorp geen eetgelegenheid meer open was, heeft de eigenaresse ondanks sluitingstijd van bar/restaurant en visite van familie, toch nog voor ons een maaltijd bereidt. Voor de volgende ochtend konden wij brood bestellen of ontbijten in het restaurant, de keus was aan ons. Grote klasse, dit hebben wij zeer gewaardeerd. Deze camping al eens eerder bezocht met gezin (1990), net als nu, toen ook naar volle tervredenheid. Camping/sanitair schoon en netjes. Vriendelijke en behulpzame eigenaar/eigenaresse.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2011

• 5Koen17-08-2011

Wat mag er wel op deze camping

Bij aankomst werden we ontvangen door de eigenaresse van de camping en verlangde ze direct van ons dat het totale bedrag in zijn geheel te betalen. Nadat wij dit hadden gedaan werden ons de tiengeboden van de camping medegedeeld. Hierna werd op een plattegrond aangewezen waar onze plek is op de camping en kon de speurtocht naar de plaats beginnen, want even meegaan naar de plaats was er niet bij. De eerste avond viel meteen op dat de tien geboden alleen gelden voor de gasten en niet voor de uitbaters zelf. Een van de geboden is dat het om 23 uur stil moet zijn, maar de disco ging door tot 12 uur. Ook op andere avonden, werden de activiteiten niet om 23 uur gestopt, hierdoor was het nog ver na 23 uur rumoerig op de camping. Met grote regelmaat hoorde wij de eigenaars roepen:"C'est interdit!!", prima politie agenten, maar niet echt gastvrij. Ook de omroepinstallatie was elke morgen vroeg van de partij. Voor ons valt deze camping in de categorie eens maar nooit meer!!!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Mergeay Denise19-04-2011

SUPER GEZELLIG / PRIJS/KWALITEIT/ IDEAAL

wij gaan al meer dan 20jaar naar deze super-gezellige familiecamping. onze kinderen hebben ondertussen kids en zij komen ook nog altijd elk jaar terug. alles is netjes onderhouden: sanitair, zwembad, restaurant met terras de nachtrust vanaf 23u wordt gerespecteerd van uit de camping kan je uitstappen doen naar zee (1ookm) naar de camarque, gorges du tarn, enz francoise en michel, de huidige uitbaters, doen er alles aan om het ons naar onze zin te maken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

0 tips over Camping Les Sources