Camping Siblu - Le Lac des Rêves

Camping Siblu - Le Lac des Rêves
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Le Lac des Rêves voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Siblu - Le Lac des Rêves in het Nederlands

Goede plek!

Suzanne
17-2-2019

Pluspunten: -mooie mobile homes, met airco, mooi terras, vrij grote percelen -2 zwembaden met 2 glijbanen, kinderen konden zich hier elke dag vermaken -veel toezicht in zwembad en bij glijbanen, goed bemande EHBO post -veel activiteiten in zwembad -Montpellier leuke stad. Mooie stranden in de buurt (Palavas, Grande Motte) Minpunten: -weinig Nederlanders, voor ons prima, voor de kinderen minder leuk. Animatie ook alleen in Frans en een soort van Engels (5 woorden) en ook bij receptie vooral Frans, je moet wel een woordje Frans praten om hier vooruit te kunnen -zwembad best groot, maar in topseizoen toch te klein; alle bedjes vol (worden ook al vroeg gereserveerd) en erg veel herrie (harde muziek) -restaurant echt een afknapper, zelden zo slecht gegeten, personeel ongeinteresseerd -ligging van de “camping” is vrij decentraal, tussen Lattes en Perols in, moet 15 minuten rijden voor je bij een echte supermarkt bent

Prima voor een keer

Paul
10-8-2018

Prima camping met overwegend Franse gasten en vaste bewoners. Mobile home zeer ruim met veel faciliteiten zoals een wasmachine, vaatwassertje, airco, 3 slaapkamers en 2 douches. Zwembad was erg druk er was altijd nog wel een bedje te krijgen maar relaxed liggen was er niet bij. Onze plek was ingesloten en we hadden daarom weinig te zien. Overige mobile homes was dat niet het geval dus goed opletten bij het boeken. Negatief was de snackcorner. We kregen rauwe hamburgers en de jongens die de bestelling aan moesten nemen snapte er weinig van. Animatie alleen in het Engels en Frans dus voor jonge kinderen niet te doen. Wel veel activiteiten zoals schuimparty en obstacle run in het zwembad. Strand van La Grande Motte is een aanrader, mooie brede stranden met gratis parkeergelegenheid.

Leuk voor 1x

Kim
6-8-2018

Mobile home is super netjes, ruime plekken en veel privacy. camping niet te groot en overzichtelijk, elke dag verse croissants en verschillende soorten stokbrood,, het winkeltje is klein en beperkt aanbod (past wel bij de camping). Vooral Fransen aanwezig, de meeste mobile homes zijn voor privé gebruik en worden niet verhuurd. Het zwembad is veel te klein, enorm druk en in het Meer mag je niet zwemmen (was ons niet duidelijk van te voren) en het stinkt, dat is jammer. Het restaurant is slecht, zelfs de pizza was niet lekker, bediening is prima. Veel animatie, ook voor kinderen, dat doen ze leuk. Leuke activiteit met de kinderen is les rochers de maguelone (klimbos), echt geweldig! Strand is goed te bereiden, stadje aiges mortes is erg leuk

Suncamp

Perfecte accommodatie en locatie!

Fam. Snoek
19-8-2017

Wij hadden een mooi, schoon mobil home (je kunt het geen stacaravan noemen want daarmee doe je het tekort), voorzien van airco, 2 badkamers, 2 wc's, 3 slaapkamers en zelfs een wasmachine in het huisje. Ook was er een enorm terras aan de caravan geplaatst waar we elke avond heerlijk konden zitten, terras kon zelfs dicht gemaakt worden zodat je uit de wind zat. Het fun-gedeelte was prima in orde, zwembaden schoon en onze kids (8,10 en 12) hebben zich prima vermaakt in de beide zwembaden en op de coole glijbanen. Animatie-team organiseerde erg veel (wel in FR en ENG), vooral in de avond zorgde dit voor het nodige vermaak (schuimparty, vuurwerk-show, optredens etc.) Ook veel van de omgeving gezien, Nimes (prachtig), Pont du gard (schitterend), Montpellier (historisch gedeelte mooi, rest viel tegen) en ook het strand en de badplaats Palavas veelvuldig bezocht, dit is een echte aanrader! Kortom wij hebben hier een top-vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Supper vkantie

eren
25-12-2013

ik heb er een supper tijd gehad, er is elke dag wel wat te doen de mobil home was erg mooi en voldeed aan mijn doelen.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Genoten

Verhoeven
10-7-2013

Weet niet wat sommige mensen gewend zijn, maar het was een mooie goed onderhouden camping. Wij hadden een prachtige Mobil home met airco en grote tuin en heerlijk rustig als je dat wilde en zo niet kon je 's avonds naar het centrum voor vermaak. Animatie in het frans of gebrekkig engels, maar dat deerde ons niet. Heerlijk strand bij Carnon op amper 10 minuten en daar kwamen wij voor. Niet voor mede-Nederlanders, die zien we het hele jaar al. Kortom, wij raden het iedereen aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

heerlijke camping rustig opgezet leuke vakantie

Rene
23-7-2011

deze camping is een grote camping met allen sta caravans. Allen zijn ze van eigenaars.Veelal Fransen.animatie en alles allen in het Frans. Wij hebben via een particulier hier een moderne caravan van 40 m2 geboekt met airco.2 badkamers en 3 slaapkamers.deze is rustig gelegen op het midden van het terrein en ver van het zwembad en restaurant en anamatie gelegen.voordeel is dat je niet veel lawaai daarvan heb als je s"avonds op je terras zit.goed onderhouden en ruim opgezet.Vriendelijk personeel en behulpzaam. Van het reswtaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.wel is er een winkeltje vor de ontbrekende boodschappen even snel te halen en een stokbrood Wifi voor een week kost 25 euro en is niet snel.Ook kan je er wassen in wasmachines er voor 6 euro per keer. Ook staat er een droger. Zwembad is prima en van het vliegveld Montpellier heb je geen last. Ook de standen zijn vrij dichtbij en met 8 min rijden . Wij hebben erg genoten en overwegen mogelijk volgend jaar weer terug te gaan

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Leuke camping, zonder poespas

Fam de Kort
4-9-2010

Leuke, comfortabele camping. Super caravan met airco. Mooi zwembad, goed personeel, uitgebreide activiteiten club met entertainment.

Zeer slecht restaurant en afhaalgelegenheid. Eten was niet goed en zeer onvriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet doen, ik nooit meer.

Pasja
25-1-2010

Het meer van je dromen... is een botulistisch vennetje dat je op het hele terrein ruikt. Het is eerder een mobiel home park dan een camping. De caravan die wij hadden was schoon maar ietwat oud. Verbod op het opzetten van tenten, of het ophangen van lijnen om je handdoek te drogen. Er was een bar met een flipperkast en afhaal pizzabakker en een klein zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 25 2010 00:02:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping is erg afgelegen

Fam van Weije
11-8-2009

Mooie nette camping, goede service, alleen het personeel bij de receptie spreekt engels mensen op het terras helemaal niets! Restaurant op de camping is matig. Het is ook niet mogelijk met meerdere gezinnen naast elkaar te staan. De caravans zijn wel erg mooi, veel luxe en comfort. Ik denk dat er 25% verhuurd wordt en de rest van de caravans zijn van particulieren. Veel oudere mensen dus.. Wij gaan er niet mee naar toe.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Le Lac des Rêves in Lattes (Herault), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Le Lac des Rêves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.