Camping Le Fun

Meer camping info

132 reviews over Camping Le Fun

• 2019
    8Wim van Garderen30-08-2019

Wat een leuke knusse camping, heerlijk uitgerust

Wij hebben dit jaar bewust voor een kleinere camping gekozen en dat is ons zeer goed bevallen. Ik hou van windsurfen en dan zit je hier op de juiste plek. Je kan in het hele meer staan wat voor de kinderen erg handig is met het surfen. Als het waait dan kun je je grote zeilen wel thuis laten, 20 knopen is niks hier. Op de camping zorgt de wind juist voor verkoeling waardoor het niet zo warm aanvoelde. Vergeet alleen je wiervin niet. Wij hebben een huur tent gehad dit jaar en dat was goed voor elkaar. Op de camping worden gezellige muziek avonden georganiseerd met diner wat echt heel gezellig is. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De supermarkt en de mooie stranden zijn op 10minuten afstand. Perpignan is ook echt een aanrader, even via Google maps de leuke bezienswaardigheden er uit filteren en je hebt een leuke middag. De kinderen hebben zich goed vermaakt, hoewel er niet zoveel Nederlanders waren. Kortom top vakantie

• 8Eetgelegenheden

• 8Alice17-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 8Fam.Biesheuvel15-08-2018

Prima!

Ruim 2 weken op deze camping geweest. Wat je van een kleine Franse camping verwacht. Heerlijk zwembad. Kinderen hebben zich goed vermaakt hier ook bij het voetbalveldje (mag alleen wat meer verlichting daar) Toiletgebouw : 1 nieuw en 1 verouderd, maar schoon. Wel toiletpapier mee ,maar zo ook geen losslingerend toiletpapier ! Snackbar eenvoudig,maar prima. Barretje is knus! Brood te bestellen op de camping en een klein assortiment boodschappen. Heerlijke vakantie gehad. Enige jammere wat wij vinden dat we vonden is dat er geen strandje bij zat., maar met de auto naar de zee was ook prima te doen. Afgebakende plekken voor je tent of caravan. En er rijd een trein voorbij. Even wennen ;)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Fam. V. Arenthals09-07-2018

Leuk als tussenstop maar niet voor lang verblijf.

Vriendelijke ontvangst receptie. Hebben hier met vouwwagen gestaan op camping, weinig schaduwrijke plaatsen, plaatsen boden wel voldoende privacy met boompjes en mooie bloemenstruiken. Ontzettend krekelrijk gebied dus van dat geluid moet je houden, treinspoor nabij camping niet als hinderlijk ervaren. 2 sanitair gebouwen, 1 vrij nieuwe en de ander best wel aan vervanging toe, sanitair gebouwen met vlagen sterke urinegeur aanwezig, toiletten redelijk schoon maar er zijn altijd gasten die het nodig vinden om het vervuild achter te laten helaas. Wc papier zelf meenemen!! Heerlijk verkoelend zwembad aanwezig en een gezellig barret je, en recreatiezaal. Broodservice goed. De baai heel ver lopen, gezien het enorm warm was zijn we daar niet aan begonnen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Fam Willems11-08-2017

Super vakantie

Super windsurfvakantie gehad, van de 14 dagen, 12 dagen kunnen varen waarvan 3 dagen tramontane wind (luifeltje indraaien dan) Leuke gemoedelijk sfeer, kleinschalige camping waar je tot rust komt, ondanks de spoorweg die de eerste dag hinderlijk overkomt. Fijn zwembad om af te koelen, proper sanitair. Waren met een camper, dus alles met de fiets te doen, als je van fietsen houd, zoals wij, is dit geen last (supermarkt 7km, supperette 3km), voor herhaling vatbaar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Famille Moorlag28-07-2017

aangename camping

Mooie nette camping, hele vriendelijke mensen. Perfect voor surfers omdat je opération kan lopen. Water is wel een stukje lopen.

Gereisd in juli 2017

• 9Harrie02-06-2016

Zeer mooie en comfortable camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Vanuit deze camping het katarenland perfect te verkennen.

Gereisd in juni 2016

• 9Mieke Hulsman19-08-2015

Formidable!

Met onze 2 kinderen/jongeren van 16 en 18 jaar hebben we hier voor de 7 e x weer een heerlijke vakantie doorgebracht. Sportieve kampeerders waar ook jongeren komen die elkaar bij de bar treffen en er lekker hangen op het terras of in de ruime 'cave', tafelvoetballen, tafeltennissen, zwemmen. Internationaal gezelschap zonder entertainment, behalve de wekelijkse 'soirée' met eten en muziek. Omgeving biedt veel mogelijkheden voor allerlei uitstapjes, zowel Pyreneeen als Haute Corbière als kust of dagje Spanje. Zalige ruime stranden. Aardige eigenaren. Tip: Neem een stevige tent mee en een goeie hamer voor de haringen. Wij hadden fietsen mee wat echt heerlijk was!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Kiters NL13-07-2015

Erg mooie plaatsen, zeer behulpzame receptie. Wij zouden 2 nachten blijven maar het werden er 9.

Merci beaucoup!

Gereisd in juli 2015