Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey

154 reviews over Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey

• 2019
    10Ineke de Jong08-09-2019

Heerlijk verblijf in Anrosey

Eind augustus een week vakantie gevierd in deze mooie Chambres d’hôtes met ruime kamers, salon, atelier, prachtige tuin en hele vriendelijke gastvrije eigenaren. Het was prachtig weer en we hebben genoten van de rust en ruimte, de leuke gesprekken aan de lange eettafel met andere gasten en het heerlijke 3-gangen diner dat Egbert elke dag klaarmaakt. In de omgeving is niet heel veel te doen, maar wandelen kan prima en een bezoek aan Langres is de moeite waard. Verwacht ook geen restaurantjes of terrasjes in de buurt, maar daarom is het des te fijner om in de grote tuin te relaxen en aan te kunnen schuiven voor het diner. Ilja en Egbert, bedankt voor de fijne tijd en jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Loes Bruggink13-08-2019

heerlijke, rustige overnachting

Het was een hele fijne overnachting. La perle d"enrosey t lag voor ons precies in t midden van de route. De kamers zijn prachtig, groot , schoon en heeft heerlijke bedden. Op onze 2e kamer was het 2 pers. bed wel krap (1.40m) maar in Frankrijk is t n vrij normale afmeting. De omgeving is rustgevend. Het eten en het ontbijt was heerlijk en gezellig! Je eet samen met de andere gasten wat voor een zeer leuke dynamiek zorgt! Ilja en Egbert doen er alles voor om je thuis te laten voelen! Kortom, een geweldige overnachting en we komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Lineke Platzbeecker12-08-2019

Fantastisch, sfeervol en relaxt

Zeer fijne ontvangst. Prachtige omgeving. Keurige, grote kamers. Diner voortreffelijk, alleen voor kinderen iets te culinair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Fam. Glimmerveen09-08-2019

Super verblijf in een prachtige omgeving!

Aanrader! Overnacht met onze 3 dochters op weg naar ons vakantie adres, super verblijf in een prachtige omgeving! Geweldige gastheer- en vrouw. Egbert en Ilja doen er alles aan het je naar de zin te maken. Table d'hotes en ontbijt prima geregeld. Geweldige start van onze vakantie! Fam. Glimmerveen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Harry, Carina en Maria03-08-2019

1 woord Fantastisch

Voor de 2 e keer te gast bij Ilja en Egbert. Tijdens onze terugreis naar Nederland gelogeerd bij Egbert en Ilja en wederom weer fantastisch! Het welkom, even gezellig en ongedwongen kletsen met Ilja onder het genot van een drankje van het huis. Het contact met de andere gasten vooraf, tijdens en na het diner, heerlijk klaar gemaakt door Egbert! Wat is dit toch een mooie afsluiting van een heerlijke vakantie! Ilja en Egbert jullie zijn gewoon zulke aardige en lieve mensen voor jullie gasten. Je voelt je gelijk thuis, maar ook de andere gasten lijken wel bekenden zo snel is er een leuk contact met elkaar. En dan de bed en breakfast een plaatje! Met een heerlijke tuin waarin gezellige zitjes zijn waar je kunt genieten van de zon, de rust en de ruimte . Mooie complete kamers, heerlijke bedden en een goed ontbijt. Kortom een plek om terug te keren, het half uurtje rijden vanaf de snelweg heb je er graag voor over!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Joop en Arda14-07-2019

Super locatie!

Een geweldige locatie in een prachtige omgeving op halfuurtje van de snelweg! Ilja en Egbert ontvangen je met hun warmte en gastvrijheid waardoor je je meteen thuis voelt en direct in de relax modus terecht komt. Zowel op de heenreis als de terugreis hebben we hier overnacht. We hebben genoten van de kookkunsten van Egbert en de bijzondere gesprekken aan tafel met alle andere gasten. Egbert en Ilja scheppen een sfeer en ongedwongenheid waardoor je het gevoel hebt dat je elkaar en de andere gasten al lang kent. Dat is echt bijzonder! De kamers zijn groot, sfeervol, schoon en de bedden zijn prima! In de tuin staan overal lekkere stoelen om te relaxen. Al met al een heerlijke plek en we komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Tom en Marèn02-07-2019

Wij voelden ons hier direct thuis

Heel stijlvol en authentiek chambre d’hôtes. Zeer hygiënische en ruime kamers. Een grote tuin waar het heerlijk toeven is. Wij zijn met twee kleine kinderen en die hebben ons hier prima vermaakt. De gastvrouw en gastheer doen hun uiterste best het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Beide zijn oprecht geïnteresseerd en houden van contact met hun gasten. Ook waren heel lief voor onze kinderen. Hou je van wat meer privacy, is daar respect voor. Niks moet, niksen mag!

Wij komen hier in de toekomst zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10laura02-07-2019

super!

wat een prachtig huis! en Egbert en Ilja zijn super gastvrij en vriendelijk. hebben hier nu het 2e jaar onderweg overnacht en weer goed bevallen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Lisette Pennings05-06-2019

Gastvrij onthaal, erg lekker gegeten!

Warm ontvangst, stijlvol ingerichte chambre d’hôtes. Mooie en rustige omgeving, voelt meteen als vakantie. En dan dan die heerlijke maaltijd! Nooit meer voorbijrijden als je naar Zuid Frankrijk wilt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Suze10-04-2019

Heerlijk!

Heerlijke, rustgevende plek, vriendelijke mensen en ook fijn voor kleine kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

3 tips over Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey

• Jerry & Thea Smth, 28-05-2014

Ook voor de E-Bikes is het mogelijk, naar mijn idee, om het glooiend landschap te verkennen. Mooie asfaltwegen, geen fietspaden, maar er is zo weinig verkeer dat behoeft geen probleem te zijn. Alle slaapkamers zijn groot en bijplaatsen van bedden is geen probleem. Wij komen zeker weer eens terug.

• Janita , 05-07-2015

Blijf zeker eten. Egbert kookt heerlijk en samen met zijn vrouw eten ze mee, heel gezellig!

• k.janson, 16-07-2014

Mooi adres om in de regio rond te kijken. Zowel per auto als op de fiets en/of wandelend. Een bezoekje aan Langres is een aanrader. Wij zaten in kamer "La Source" met mooi uitzicht over de tuin.

0 vragen over Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey

Bed and Breakfast info