Géén boekingskosten

Contact

158 Reviews over La Perle d'Anrosey

• 10Leo & Jolanda20-09-2021

Chapeau

Fantastisch orgineel huis, mooie plek en fijne gastvrije eigenaren en ja eet maar lekker mee in de avond want Egbert tovert iets lekkers uit zijn keuken

• 10Robin Dullaart26-04-2021

Top, charmant en nosy

Zeer authentiek en gastvrij adres in de campagne

• 10Peter22-09-2020

Prima

prachtige, superschone, ruime kamer met veel originele details in een mooi en goed onderhouden groot landhuis. zeer grote parkachtige tuin met veel diverse zitjes met vrij uitzicht. Uitermate gastvrije en zeer respectvolle gastvrouw. Uitstekende table d'hote bereidt door aimabele gastheer. Perfecte locatie voor doorreis naar Z-Frankrijk of terug naar Nederland. Ijlja en Egbert: nogmaals dank voor jullie gastvrijheid! we komen graag nog een keer terug! Hartelijke groet,

Jeannette en Peter

• 9Rianne en Maarten04-08-2020

Genoten!

Een prachtig landhuis op een prachtige plek! Mooie authentieke kamers, wat een fijne sfeer geeft. We hebben hier heerlijk genoten en zijn heerlijk tot rust gekomen, met zeer gastvrije eigenaren. We hebben goed en lekker bij hen gedineerd en samen met de andere gasten fijne avonden gehad. Ook voor meerdere dagen een goede aanrader! Egbert en Ilja kunnen je veel vertellen over de omgeving en je tips geven voor een leuk uitstapje.

• 10Ineke de Jong08-09-2019

Heerlijk verblijf in Anrosey

Eind augustus een week vakantie gevierd in deze mooie Chambres d’hôtes met ruime kamers, salon, atelier, prachtige tuin en hele vriendelijke gastvrije eigenaren. Het was prachtig weer en we hebben genoten van de rust en ruimte, de leuke gesprekken aan de lange eettafel met andere gasten en het heerlijke 3-gangen diner dat Egbert elke dag klaarmaakt. In de omgeving is niet heel veel te doen, maar wandelen kan prima en een bezoek aan Langres is de moeite waard. Verwacht ook geen restaurantjes of terrasjes in de buurt, maar daarom is het des te fijner om in de grote tuin te relaxen en aan te kunnen schuiven voor het diner. Ilja en Egbert, bedankt voor de fijne tijd en jullie gastvrijheid!

• 9Bastiaan01-09-2019

A perfect place to stay

We where travelling to with our family to the southern part of france (5 persons, 2 adults and 3 young kids) and Made a booking with Egbert & Ilja. The booking went very smooth and fast! The day of travelling we found that the area in wich la perle d’anrosey is located is Just as beautiful as the accomodation itself (to bad we booked only 1 night). The acommodation is very Beautiful and peacefull. We loved staying at la Perle d’Anrosey and hope to get back to see more of the area! P.s. Don’t forget to book the diner, its more Then worth iT!

Thanks Egbert and Ilja!!

• 10Loes Bruggink13-08-2019

heerlijke, rustige overnachting

Het was een hele fijne overnachting. La perle d"enrosey t lag voor ons precies in t midden van de route. De kamers zijn prachtig, groot , schoon en heeft heerlijke bedden. Op onze 2e kamer was het 2 pers. bed wel krap (1.40m) maar in Frankrijk is t n vrij normale afmeting. De omgeving is rustgevend. Het eten en het ontbijt was heerlijk en gezellig! Je eet samen met de andere gasten wat voor een zeer leuke dynamiek zorgt! Ilja en Egbert doen er alles voor om je thuis te laten voelen! Kortom, een geweldige overnachting en we komen zeker terug!

• 10Lineke Platzbeecker12-08-2019

Fantastisch, sfeervol en relaxt

Zeer fijne ontvangst. Prachtige omgeving. Keurige, grote kamers. Diner voortreffelijk, alleen voor kinderen iets te culinair.

• 10Fam. Glimmerveen09-08-2019

Super verblijf in een prachtige omgeving!

Aanrader! Overnacht met onze 3 dochters op weg naar ons vakantie adres, super verblijf in een prachtige omgeving! Geweldige gastheer- en vrouw. Egbert en Ilja doen er alles aan het je naar de zin te maken. Table d'hotes en ontbijt prima geregeld. Geweldige start van onze vakantie! Fam. Glimmerveen

• 10Harry, Carina en Maria03-08-2019

1 woord Fantastisch

Voor de 2 e keer te gast bij Ilja en Egbert. Tijdens onze terugreis naar Nederland gelogeerd bij Egbert en Ilja en wederom weer fantastisch! Het welkom, even gezellig en ongedwongen kletsen met Ilja onder het genot van een drankje van het huis. Het contact met de andere gasten vooraf, tijdens en na het diner, heerlijk klaar gemaakt door Egbert! Wat is dit toch een mooie afsluiting van een heerlijke vakantie! Ilja en Egbert jullie zijn gewoon zulke aardige en lieve mensen voor jullie gasten. Je voelt je gelijk thuis, maar ook de andere gasten lijken wel bekenden zo snel is er een leuk contact met elkaar. En dan de bed en breakfast een plaatje! Met een heerlijke tuin waarin gezellige zitjes zijn waar je kunt genieten van de zon, de rust en de ruimte . Mooie complete kamers, heerlijke bedden en een goed ontbijt. Kortom een plek om terug te keren, het half uurtje rijden vanaf de snelweg heb je er graag voor over!

Bed & Breakfast La Perle d'Anrosey info

Soort hotel