Bed and Breakfast

144 reviews over Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey in het Nederlands

heerlijke, rustige overnachting

Loes Bruggink
13-8-2019

Het was een hele fijne overnachting. La perle d"enrosey t lag voor ons precies in t midden van de route. De kamers zijn prachtig, groot , schoon en heeft heerlijke bedden. Op onze 2e kamer was het 2 pers. bed wel krap (1.40m) maar in Frankrijk is t n vrij normale afmeting. De omgeving is rustgevend. Het eten en het ontbijt was heerlijk en gezellig! Je eet samen met de andere gasten wat voor een zeer leuke dynamiek zorgt! Ilja en Egbert doen er alles voor om je thuis te laten voelen! Kortom, een geweldige overnachting en we komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Super verblijf in een prachtige omgeving!

Fam. Glimmerveen
9-8-2019

Aanrader! Overnacht met onze 3 dochters op weg naar ons vakantie adres, super verblijf in een prachtige omgeving! Geweldige gastheer- en vrouw. Egbert en Ilja doen er alles aan het je naar de zin te maken. Table d'hotes en ontbijt prima geregeld. Geweldige start van onze vakantie! Fam. Glimmerveen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

1 woord Fantastisch

Harry, Carina en Maria
3-8-2019

Voor de 2 e keer te gast bij Ilja en Egbert. Tijdens onze terugreis naar Nederland gelogeerd bij Egbert en Ilja en wederom weer fantastisch! Het welkom, even gezellig en ongedwongen kletsen met Ilja onder het genot van een drankje van het huis. Het contact met de andere gasten vooraf, tijdens en na het diner, heerlijk klaar gemaakt door Egbert! Wat is dit toch een mooie afsluiting van een heerlijke vakantie! Ilja en Egbert jullie zijn gewoon zulke aardige en lieve mensen voor jullie gasten. Je voelt je gelijk thuis, maar ook de andere gasten lijken wel bekenden zo snel is er een leuk contact met elkaar. En dan de bed en breakfast een plaatje! Met een heerlijke tuin waarin gezellige zitjes zijn waar je kunt genieten van de zon, de rust en de ruimte . Mooie complete kamers, heerlijke bedden en een goed ontbijt. Kortom een plek om terug te keren, het half uurtje rijden vanaf de snelweg heb je er graag voor over!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super locatie!

Joop en Arda
14-7-2019

Een geweldige locatie in een prachtige omgeving op halfuurtje van de snelweg! Ilja en Egbert ontvangen je met hun warmte en gastvrijheid waardoor je je meteen thuis voelt en direct in de relax modus terecht komt. Zowel op de heenreis als de terugreis hebben we hier overnacht. We hebben genoten van de kookkunsten van Egbert en de bijzondere gesprekken aan tafel met alle andere gasten. Egbert en Ilja scheppen een sfeer en ongedwongenheid waardoor je het gevoel hebt dat je elkaar en de andere gasten al lang kent. Dat is echt bijzonder! De kamers zijn groot, sfeervol, schoon en de bedden zijn prima! In de tuin staan overal lekkere stoelen om te relaxen. Al met al een heerlijke plek en we komen zeker weer terug!

Gereisd Met partner in juni 2019

Wij voelden ons hier direct thuis

Tom en Marèn
2-7-2019

Heel stijlvol en authentiek chambre d’hôtes. Zeer hygiënische en ruime kamers. Een grote tuin waar het heerlijk toeven is. Wij zijn met twee kleine kinderen en die hebben ons hier prima vermaakt. De gastvrouw en gastheer doen hun uiterste best het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Beide zijn oprecht geïnteresseerd en houden van contact met hun gasten. Ook waren heel lief voor onze kinderen. Hou je van wat meer privacy, is daar respect voor. Niks moet, niksen mag!

Wij komen hier in de toekomst zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

super!

laura
2-7-2019

wat een prachtig huis! en Egbert en Ilja zijn super gastvrij en vriendelijk. hebben hier nu het 2e jaar onderweg overnacht en weer goed bevallen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Gastvrij onthaal, erg lekker gegeten!

Lisette Pennings
5-6-2019

Warm ontvangst, stijlvol ingerichte chambre d’hôtes. Mooie en rustige omgeving, voelt meteen als vakantie. En dan dan die heerlijke maaltijd! Nooit meer voorbijrijden als je naar Zuid Frankrijk wilt.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk!

Suze
10-4-2019

Heerlijke, rustgevende plek, vriendelijke mensen en ook fijn voor kleine kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk verblijf gegarandeerd!

Ewoud O.E. Copijn
30-1-2019

Gastvrouw Ilja en gastheer Egbert leggen al hun klanten in de watten en hun vriendelijkheid en heerlijke kookkunsten zullen uw verblijf onvergetelijk maken. Het Maison de caractère is prachtig authentiek en de locatie bijzonder romantisch. Ik woon zelf al jaren in deze mooie streek, ben werkzaam als makelaar en verwijs met plezier mijn klanten naar dit heerlijke adres!

Gereisd Zakelijk in augustus 2018

Geweldig! La perle d’anrosey is echt een pareltje!

Nicole
16-10-2018

Heerlijk verblijf! Weg van de snelweg op een prachtig landgoed. Het vakantiegevoel omarmt je direct. Ilja en haar man zijn hele fijne en ontspannen gastheren. Heerlijke kamers, authentiek met alle comfort. Het eten....... met zorg bereid en super lekker. Lekker buiten genieten aan een lange tafel. Ze zijn prima ingesteld op gezinnen met kinderen. Onze kinderen (2 en 7) hebben heerlijk gespeeld en gerend in de grote tuin. Wipkippen en schommels.... die missen ze daar niet hoor. We waren er 1 nacht, maar waren graag nog een dagje langer gebleven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey in Anrosey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.