Bed and Breakfast
Weer vandaag1°-3°
9,3

135 reviews over Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey in het Nederlands

Heerlijk verblijf! Weg van de snelweg op een prachtig landgoed. Het vakantiegevoel omarmt je direct. Ilja en haar man zijn hele fijne en ontspannen gastheren. Heerlijke kamers, authentiek met alle comfort. Het eten....... met zorg bereid en super lekker. Lekker buiten genieten aan een lange tafel. Ze zijn prima ingesteld op gezinnen met kinderen. Onze kinderen (2 en 7) hebben heerlijk gespeeld en gerend in de grote tuin. Wipkippen en schommels.... die missen ze daar niet hoor. We waren er 1 nacht, maar waren graag nog een dagje langer gebleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Petillante gesprächsfähigkeit

Christl & Bert,
4-10-2018

Voor het overbruggen van de 1200 km die Bussum van Montpellier scheidt, draaiden we vroeger ons hand niet om, maar tegenwoordig pleisteren we graag halverwege.

Bij toeval stuitten we dit jaar op La Perle d'Anrosey, een B&B die - zo weten wij inmiddels uit ervaring - zijn naam met ere draagt.

Ilja & Egbert zwaaien er de scepter, respectievelijk pollepel, en het gastvrouw-/gastheerschap zit beiden in het bloed.

Terwijl Egbert een eenvoudige, maar overheerlijke maaltijd prepareert, onderhoudt Ilja haar gasten. Zij weet, met haar petillante gesprächsfähigkeit, een sfeer te scheppen alsof er een hechte vriendengroep aan tafel zit. Knap!

Op de terugreis overnachten we er dan ook weer!

Gereisd met partner in september 2018

Het was geweldig!

John en Ine van der Laar,
11-9-2018

We hebben drie geweldige dagen gehad bij Egbert en Ilja. We kwamen donderdag 6 september aan en voelde ons direct welkom. We wilden geen koffie of thee maar een koud wijntje en bier! Dat stond direct klaar.

De kamer was geweldig. Ruim en de bedden geweldig. Naast wij samen was er nog een gezinnetje met een kindje. Met zijn allen kregen we om 19.00 uur een heerlijk diner. Na afloop lang natafelen en leuke en gezellige gesprekken met elkaar.

De tweede dag na het ontbijt de omgeving bekeken en vooral ook genoten van de schitterende tuin en de kunst in het huis. Niets is teveel voor Egbert en Ilja. Heel de dag koffie en thee en wijn en bier. Die dag kwamen er weer 4 nieuwe stellen. Ook weer onverwachte gezellige gesprekken, een heerlijk diner en leuke contacten.

Na het ontbijt op 9 september ging iedereen weer zijn eigen weg. Sommige terug naar Nederland, andere nog op weg om wijn in te kopen of voor een vakantie in Frankrijk.

Wat ons vooral aansprak was de gastvrije houding van Ilja en Egbert. Ze waren er steeds als we aanspraak wilden, maar ze hielden de privacy van de individuele gasten goed in de gaten.

We komen zeker nog eens terug. La Perle d'Anrosey is eeen aanrader voor iedereen die naar Frankrijk gaat of terugkomt. Gunstig gelegen aan de A31 en een verademing.

Bedankt Ilja en Egbert, en ook dank aan al die leuke gasten die wij bij jullie ontmoet hebben! Dat is toch een extra cadeautje. Van jong tot oud en heel divers. Wat een waardevolle gesprekken hebben we gehad. Dank daarvoor Ilja en Egbert dat jullie dat samen zo goed kunnen managen.

John en Ine

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend

Inez Cool,
3-9-2018

Zeer gastvrije b&b uitbaters, prachtige omgeving om mooie wandelingen te maken.

Kamer heel mooi en comfortabel ingericht op een prachtig domein.

Lekker gegeten vooral de kookkunsten van Egbert werden zeer gesmaakt, in de omgeving leuke brocanterie gekocht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer ontspannen tussenstop

Menno,
29-8-2018

Op doorreis naar Zuid-Frankrijk hebben we hier overnacht. Het ontvangst is warm en je voelt je gelijk thuis. Om de B&B heen is het één en al rust en ruimte. 's Avonds gezamenlijk met de andere gasten en Ilja en Egbert heerlijk gegeten. Als het voor ons op de route ligt, gaan we zeker nog een keer overnachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een zeer ontspannen ervaring.

Sanne,
27-8-2018

La Perle d'Anrosey is een prachtig plekje in een oase van rust.

De gastheer/ vrouw hebben veel aandacht besteed aan deze plek en net zoveel aandacht besteden ze aan hun gasten. Het zijn sympathieke mensen die oprechte interesse tonen. Het eten wordt met veel zorg bereid en geserveerd. Het was jammer om weer te moeten vertrekken.

Toppie❤️

Poets Martine,
22-8-2018

De ontvangst was als thuiskomen, zo spontaan❤️

Ilya geeft je onmiddellijk een gevoel van rust.

Het domein is ongelooflijk mooi, een stukje paradijs!

Zeer mooie verzorgde kamer, met een prima bed, geslapen als een roosje!

Het diner was uitstekend, een bom aan smaken. Egbert is een kleine chef-kok!

Een uitgebreid ontbijt, alles was TOPIE !

Een adresje om terug te keren ❤️

Bedankt lieve mensen😘

Gereisd met partner in augustus 2018

Heel fijn!

Corrie van Binsbergen,
18-8-2018

Heerlijk rustige plek, mooi oud pand met goeie sfeer en uitstraling, fijne gastvrije ontvangst en het eten was super!

Gereisd met partner in juli 2018

Perfect voor een uitgeruste doorreis en meer..

Erik Reijlink,
17-8-2018

Prachtig verblijf met een uitstekende ontvangst. Hele mooie kamer met goede sanitaire voorzieningen. Heerlijk eten en slapen bij hele fijne mensen!

Heerlijke overnachting

Marieke Geuzendam,
13-8-2018

Enorm gastvrij, fijne mensen, heerlijk eten en een fijne kamer. De kinderen hebben zich erg vermaakt in het atelier. Heerlijke overnachting. We konden onze reis uitgerust voortzetten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey in Anrosey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Perle d'Anrosey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.