Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.5Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

89 Reviews over Kerjean

• 10Hans & Sonia12-08-2022

Impecable !

Was dit jaar de derde keer. Blijft een van de mooiste rust-campings. Na meer dan een halve eeuw kamperen ging ik door de rug, en moest overstappen de laatste week naar een gîte in Bretonse stijl. En dat was pijnlijk, maar geen straf! Opvallend is de ultieme zorg voor de wasplaats en douches qua hygiëne. Er is, nooit eerder gezien, zelfs een noodmandje voor dames. Over vrouwvriendelijk gesproken. De camping zelf is parkachtig van opzet. Elke zeer ruime kampeerplaats heeft een eigen voetpaadje en autopaadje door mooi hoog gras met hoge biodiversiteit. Interessant is ook het winkeltje met heel aardige brocante artikelen voor meer dan sympathieke prijsjes. Vlak bij de camping loop je holle paden in, en op 20 minuten sta je voor een verdoken hunebed. De kwaliteit van de goedkope cider op de camping overstijgt die van de gemiddelde supermarché. Qua uitvalsbasis ideaal. Vlak bij de mooie, grillige Finistère-kust met kleine haventjes.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Hans Veen en Ria Scheijgrond21-06-2022

Al jaren onze favoriete stek in Bretagne

Gastvrijheid, service, standplaatsen en voorzieningen zijn top

• 6Eetgelegenheden
  • 10Elly12-08-2021

We komen zéker terug!!

Wat is dit toch een fantastische camping! Tenminste..... als je van rust, ruimte en natuur houdt. Andre en Karin zijn gastvrij en gastvriendelijk. Het terrein is mooi ingedeeld, we hadden een prachtige ruime plaats. Het sanitair is schoon. Kerjean is een mooie uitvalsbasis voor het ontdekken van Bretagne. Ons gaat het nooit vervelen.

• 10Dorien ten Brinke10-08-2021

Een fantastische camping, met veel mogelijkheden!!

Geen minpunten... heerlijk veel ruimte... rust... zeer behulpzame campingbeheerders.... André en Karin doen er werkelijk álles aan om het hun gasten naar de zin te maken! Heel goede uitvalsbasis voor wandelen, fietsen, dorpjes bezoeken, strand... Een heerlijke kleine natuurcamping, met brandschoon sanitair. In deze coronatijd worden maximaal de helft(10) van de plaatsen bezet. Dat voelt héél veilig! Een echte ‘TOPPER’ onder de campings.

• 9Annette Feeke21-10-2020

Heerlijk vakantieverblijf

Eind augustus zaten wij een week in een vierpersoons gîte, op het terrein van camping Kerjean, een kleinschalige camping met aan de andere kant drie giîtes. Het echte Bretonse huisje was erg knus, schoon en van alle gemakken voorzien. Boven een goed bed en achter het huis een grote tuin met ruim terras. André en Karin zijn heel vriendelijk en gastvrij en hadden allerlei tips over de omgeving die echt prachtig is. Er is van alles te zien en te doen. In de nabijheid een supermarkt en op een kwartier rijden diverse stranden. Diverse mooie plaatsjes bezocht . Je kunt er ook mooi wandelen. Ook de camping even bekeken. Die is ook echt super mooi met grote plaatsen en schoon sanitair. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Zeker een aanrader. Wij hopen er nog eens terug te komen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Bram13-08-2019

Formidable!

Prachtige, rustgevende en gastvrije camping! Zeer ruime plekken en proper sanitair. Veel leuke dorpjes op kleine afstanden. Leuke activiteiten te beleven zoals Kanoën op de Laïta en klimmen in het klimbos. Zeer fijne tijd gehad op camping Kerjean.

• 10van Toly30-07-2019

Aanrader

Prachtig terrein, mooie omgeving, veel te zien. Behulpzame campingeigenaren. Y

• 10AREND Scheer30-05-2019

Het was een belevenis om niet te vergeten.

Super camping voor mensen die van natuur ,rust,wandelen en cultuur houden is dit een uitgelezen plek.Wij waren van plan hier een dag of 10 te blijven.Het zijn er 20 geworden.Zoveel te zien en zoveel tips van Andre en Karin.Wij waren de eerste gasten van 2019 en hebben hier een geweldige tijd gehad.

• 10Rita Strynckx14-09-2018

De beste plek ooit

We dachten dat vrienden of familie die hoge cijfers gaven.Maar we verblijven hier en niks is teveel geschreven Het is hier fantastisch Hele ruime plekken,het midden van het veld wordt niet gemaaid,het geeft het geheel iets intiemer en is goed voor bijen en vlinders,zo'n net sanitair,en de echte vriendelijkheid van Andrè en Karin.Kortom een plek heel fijn om te vertoeven,om alles te vergeten en gewoon te "zijn"

• 10Anne Luijten16-08-2018

Pareltje in Bretagne.

Pareltje in zuid Bretagne waar wij bijzonder zijn onthaald door Karin en André. Je voelt je enorm welkom. Het mooie Bretagne samen met jullie gastvrijheid maakt deze vakantie voor ons een topper.

Camping Kerjean info

Camping-informatie