Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

75 Reviews over Gîtes Trouve

• 9Hans en Nannie21-06-2022

Trouve doet zijn naam eer aan!

Na 5 jaar hebben we weer een gite gehuurd bij TROUVE van Monique en Cas. Wederom zijn we terecht gekomen in een oase van rust en natuurschoon. De "grote" gite is uitgebreid met een heerlijk terras waar een Frans briesje onze ontbijt-sessies nog heerlijker maakte. Iedere ochtend gewekt worden met de 3e symphonie van Rachmaninov door de vele vogels zal nooit gaan vervelen. Wat een plekje daar in de Auvergne. Het uitzicht is adembenemend en een wandeling levert je een grote verscheidenheid aan vogels, vlinders, planten en bloemen. De gezellige ontvangst en de klantvriendelijke verzorging door Monique en Cas laten ons volgend jaar terugkomen naar dit kleine paradijsje...

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Fam. Van den Herik15-02-2021

Super plek en dito eigenaren

Door Corona dit jaar niet naar Trouvé geweest.We hebben daar regelmatig al eerder, zowel voor een paar nachten als voor een paar weken, op het kampeerterrein gestaan.Wat een super plek en leuke omgeving.Voor 2021 gaat het weer in de planning, heerlijk relaxt daar steeds.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Vera13-08-2019

Rust, ruimte en erg fijne sfeer

Erg mooie camping midden in de natuur. Er heerst een fijne positieve sfeer en het uitzicht over de vallei is prachtig. Ontzettend hartelijke eigenaren. Zij runnen de camping voelbaar met veel enthousiasme, toewijding en oog voor de natuur. Een plek om heerlijk tot rust te komen!

• 8Opmeer04-07-2019

Fantastisch.

Wij hebben 4 nachten op deze mooie camping gestaan, 7 grote plaatsen gelegen in de mooi aangelegde tuin. Een klein zwembadje maar voldoende om even af te koelen. Camping is gelegen op een heuveltop met een schitterend uitzicht over het dal. Prima sanitair en zeer vriendelijke eigenaren, wij komen hier zeker een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9fam. Buijs29-06-2019

Een prachtlocatie met veel zorg opgebouwd.

Een mini-camping (7 ruime plaatsen) met een parkachtige uitstraling. Prima verzorgd en heel geschakeerd beplant. Meeste plaatsen hebben een beperkte schaduw. Het uitzicht op het dal is prachtig. Omgeving zeer geschikt voor wandelen en actief fietsen. Neem daarbij de beschikbare dagruimte (boeken, t.v. keuken en koelkast) en nette sanitaire voorzieningen, en je hebt meer dan je nodig hebt. Om nog maar te zwijgen over de zeer prettige persoonlijke benadering door de eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Lydia Snoeck12-06-2019

voor herhaling vatbaar

heerlijk tot rust gekomen met de pinksterdagen. Leuke mensen ontmoet en prachtig gewandeld.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Eric & Karin01-10-2018

Onvergetelijk!

Eigenlijk is deze camping een schat die je goed verborgen wilt houden...alles was helemaal perfect, slechts 7 hele grote plaatsen, schoon, gezellig, stil, weg van alle lawaai en vertier.. rust, schitterend Frans boerenland, wandelen en fietsen, kanoën, heerlijk. De Eigenaars zijn zeer behulpzaam, vriendelijke en gastvrij....Wij hadden het hier in ons piepkleine Eribaatje om nooit meer te vergeten!

• 9Carla12-08-2018

Wat een heerlijke camping!

Op de heenweg naar Spanje overnacht op de slaapzaal. Dat was een ervaring die voor herhaling vatbaar is. Gastvrij onthaald,ruimte om even bij te komen en na een heerlijke nacht en een perfect ontbijt weer uitgerust verder. Op de terugweg naar huis nog vier nachten op de camping gestaan. Alles klopt hier. Het is goed te merken dat Cas en Monique zelf ook kampeerders zijn. Heerlijk sanitair, super grote kampeerplekken, een gemeenschappelijke ruimte die van alle gemakken is voorzien, een zwembadje om af te koelen en waar de kinderen zich goed in vermaakten. Iedere morgen heerlijk vers brood van de plaatselijke bakker. Vanaf de plekken prachtig uitzicht over de omgeving. De eigenaars runnen de boel met liefde en professionaliteit,ze zijn gastvrij betrokken en denken waar nodig met je mee. Wij hebben samen met onze dochters van 16, 12 en 9 (wifi aanwezig) een perfecte midweek gehad en houden dit plekje graag in gedachten.

• 10Linda27-07-2018

Een héle fijne plek om te zijn

Een héle fijn plek om te zijn. Zeer ruime campingplek met fantastisch uitzicht ! Er staat van alles waar je gebruik van kunt maken: hangmatten, kruidenplantjes, ligbedden, boeken, keukenspullen, spelletjes. Bij eigenaren Monique en Cas voelden we ons gelijk welkom. Het zijn mensen die makkelijk delen en ook kunnen laten - lieve mensen. De 3 R's van vakantie :-) : rust, ruimte en respect voor elkaar en de natuur vind je zeker hier.

• 9Peter van der Blom11-06-2018

Gastvrij onthaald door Casper en Monique.

Kleine camping, met oog voor detail 👍🏻👍🏻 Enthousiaste en actieve beheerders 😊😊

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar