Camping Gîtes Trouve

Laatste review

Onvergetelijk!

Eric & Karin,
1-10-2018

Eigenlijk is deze camping een schat die je goed verborgen wilt houden...alles was helemaal perfect, slechts 7 hele grote plaatsen, schoon, gezellig, stil, weg van alle lawaai en vertier.. rust, schitterend Frans boerenland, wandelen en fietsen, kanoën, heerlijk. De Eigenaars zijn zeer behulpzaam, vriendelijke en gastvrij....Wij hadden het hier in ons piepkleine Eribaatje om nooit meer te vergeten!

66 reviews over Camping Gîtes Trouve in het Nederlands

Onvergetelijk!

Eric & Karin,
1-10-2018

Wat een heerlijke camping!

Carla,
12-8-2018

Op de heenweg naar Spanje overnacht op de slaapzaal. Dat was een ervaring die voor herhaling vatbaar is. Gastvrij onthaald,ruimte om even bij te komen en na een heerlijke nacht en een perfect ontbijt weer uitgerust verder.

Op de terugweg naar huis nog vier nachten op de camping gestaan.

Alles klopt hier. Het is goed te merken dat Cas en Monique zelf ook kampeerders zijn. Heerlijk sanitair, super grote kampeerplekken, een gemeenschappelijke ruimte die van alle gemakken is voorzien, een zwembadje om af te koelen en waar de kinderen zich goed in vermaakten.

Iedere morgen heerlijk vers brood van de plaatselijke bakker.

Vanaf de plekken prachtig uitzicht over de omgeving.

De eigenaars runnen de boel met liefde en professionaliteit,ze zijn gastvrij betrokken en denken waar nodig met je mee.

Wij hebben samen met onze dochters van 16, 12 en 9 (wifi aanwezig) een perfecte midweek gehad en houden dit plekje graag in gedachten.

Een héle fijne plek om te zijn

Linda,
27-7-2018

Een héle fijn plek om te zijn. Zeer ruime campingplek met fantastisch uitzicht !

Er staat van alles waar je gebruik van kunt maken: hangmatten, kruidenplantjes, ligbedden, boeken, keukenspullen, spelletjes. Bij eigenaren Monique en Cas voelden we ons gelijk welkom. Het zijn mensen die makkelijk delen en ook kunnen laten - lieve mensen. De 3 R's van vakantie :-) : rust, ruimte en respect voor elkaar en de natuur vind je zeker hier.

Gastvrij onthaald door Casper en Monique.

Peter van der Blom,
11-6-2018

Kleine camping, met oog voor detail 👍🏻👍🏻

Enthousiaste en actieve beheerders 😊😊

Perfect.

Willemiek Schreuder,
21-10-2017

Alles was goed, ontvangst perfect mooi schoon en gezellige inrichting.

Uitzicht geweldig.

vakantie = rust

Fam. Mulder,
16-8-2017

ziet er allemaal goed uit, aan alles is gedacht

geweldig uitzicht, mooie omgeving om te wandelen en te [sport]fietsen

Wederom geweldig!

Familie Pluimert,
8-8-2017

Het wordt bijna traditie om bij Trouvé in de slaapzaal te slapen als we naar Spanje reizen. Wederom genoten van de gastvrijheid van Cas en Monique. hele gezellige avond gehad met een ander gezin die ook in de slaapzaal sliepen. Tot de volgende keer!

Het ultieme kamperen is hier!

Leendert Jan, José, Tom en Lise,
29-7-2017

Een zeer ruime plek met fantastisch uitzicht. De stilte van de Combrailles. Het gevoel écht welkom te zijn. Alles van de infrastructuur klopt. En dan nog met wat extra. Verrassende fietservaringen. De zorgzaamheid van Cas en Monique. Een interessante omgeving (die toch zo rustig is).

Kortom, een enorme aanrader!

Om nooit meer weg te gaan, rust, stilte, uitzicht

Louky,
29-5-2017

Alles is perfect en geen verbeterpunten.

fantastisch

Marion en Ron
5-10-2016

Prima ligging, nederlandse eigenaren, heel vriendelijk en gastvrij. Gezellige gite, je kunt fietsen lenen, mooi gebied. Een aanrader zeker voor gasten die van rust houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gîtes Trouve in La Crouzille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gîtes Trouve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.