Camping Gîtes Trouve

Camping Gîtes Trouve
9,3

63 reviews over Camping Gîtes Trouve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Gastvrij onthaald door Casper en Monique.

Peter van der Blom
11-6-2018

Kleine camping, met oog voor detail 👍🏻👍🏻

Enthousiaste en actieve beheerders 😊😊

Perfect.

Willemiek Schreuder
21-10-2017

Alles was goed, ontvangst perfect mooi schoon en gezellige inrichting.

Uitzicht geweldig.

vakantie = rust

Fam. Mulder
16-8-2017

ziet er allemaal goed uit, aan alles is gedacht

geweldig uitzicht, mooie omgeving om te wandelen en te [sport]fietsen

Wederom geweldig!

Familie Pluimert
8-8-2017

Het wordt bijna traditie om bij Trouvé in de slaapzaal te slapen als we naar Spanje reizen. Wederom genoten van de gastvrijheid van Cas en Monique. hele gezellige avond gehad met een ander gezin die ook in de slaapzaal sliepen. Tot de volgende keer!

Het ultieme kamperen is hier!

Leendert Jan, José, Tom en Lise
29-7-2017

Een zeer ruime plek met fantastisch uitzicht. De stilte van de Combrailles. Het gevoel écht welkom te zijn. Alles van de infrastructuur klopt. En dan nog met wat extra. Verrassende fietservaringen. De zorgzaamheid van Cas en Monique. Een interessante omgeving (die toch zo rustig is).

Kortom, een enorme aanrader!

Alles is perfect en geen verbeterpunten.

fantastisch

Marion en Ron
5-10-2016

Prima ligging, nederlandse eigenaren, heel vriendelijk en gastvrij. Gezellige gite, je kunt fietsen lenen, mooi gebied. Een aanrader zeker voor gasten die van rust houden.

Voor herhaling vatbaar!!

Feeke & John
11-9-2016

Een weekje op deze fantastische mini camping gestaan. Een geweldige ervaring mede door de zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren Casper en Monique . De camping heeft een geweldige ligging, ruime plaatsen, prima sanitair en wat een uitzicht. Geweldig!! Elke morgen vers stokbrood van de plaatselijke warme bakker. Mooie omgeving. Casper fietst graag dus met hem en een aantal campinggasten een paar mooie tochten op de mountainbike gemaakt. Supermarkt op 5 min. De gehele uitstraling van Trouve doet je geheel tot rust komen. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Een paradijs!

Sandra van Wijk
31-8-2016

Werkelijk een paradijs! Dé camping waar we al jaren naar zochten. Fijne sfeer, super lieve mensen, heerlijke massages, prachtige uitzichten, veel leuke dingen te doen in de omgeving! Kortom: perfect! We gaan heel graag nog eens terug. We hebben een aantal dagen mogen koken voor een aantal gasten vanuit onze Foodtruck van Goeie Soep! dat was supergezellig! De gastheer en gastvrouw hebben ons daarbij fantastisch ondersteund.

Super

Theo
24-8-2016

Voordeel:

Er zijn maar 7 (grote) plaatsen dus reserveren is wel aanbevolen.

Nadeel:

De camping ligt op een heuvel, dus terug lopend of fietsend, je moet altijd een korte steile helling op, maar het uitzicht is fantastisch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gîtes Trouve in La Crouzille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gîtes Trouve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gîtes Trouve scoort een 9.25 uit 10 op basis van 66 reviews.