Camping Gîtes Trouvestersterster

Tonen op kaart

73 reviews over Camping Gîtes Trouve

• 2019
    10Vera13-08-2019

Rust, ruimte en erg fijne sfeer

Erg mooie camping midden in de natuur. Er heerst een fijne positieve sfeer en het uitzicht over de vallei is prachtig. Ontzettend hartelijke eigenaren. Zij runnen de camping voelbaar met veel enthousiasme, toewijding en oog voor de natuur. Een plek om heerlijk tot rust te komen!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Opmeer04-07-2019

Fantastisch.

Wij hebben 4 nachten op deze mooie camping gestaan, 7 grote plaatsen gelegen in de mooi aangelegde tuin. Een klein zwembadje maar voldoende om even af te koelen. Camping is gelegen op een heuveltop met een schitterend uitzicht over het dal. Prima sanitair en zeer vriendelijke eigenaren, wij komen hier zeker een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9fam. Buijs29-06-2019

Een prachtlocatie met veel zorg opgebouwd.

Een mini-camping (7 ruime plaatsen) met een parkachtige uitstraling. Prima verzorgd en heel geschakeerd beplant. Meeste plaatsen hebben een beperkte schaduw. Het uitzicht op het dal is prachtig. Omgeving zeer geschikt voor wandelen en actief fietsen. Neem daarbij de beschikbare dagruimte (boeken, t.v. keuken en koelkast) en nette sanitaire voorzieningen, en je hebt meer dan je nodig hebt. Om nog maar te zwijgen over de zeer prettige persoonlijke benadering door de eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Lydia Snoeck12-06-2019

voor herhaling vatbaar

heerlijk tot rust gekomen met de pinksterdagen. Leuke mensen ontmoet en prachtig gewandeld.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Eric & Karin01-10-2018

Onvergetelijk!

Eigenlijk is deze camping een schat die je goed verborgen wilt houden...alles was helemaal perfect, slechts 7 hele grote plaatsen, schoon, gezellig, stil, weg van alle lawaai en vertier.. rust, schitterend Frans boerenland, wandelen en fietsen, kanoën, heerlijk. De Eigenaars zijn zeer behulpzaam, vriendelijke en gastvrij....Wij hadden het hier in ons piepkleine Eribaatje om nooit meer te vergeten!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Carla12-08-2018

Wat een heerlijke camping!

Op de heenweg naar Spanje overnacht op de slaapzaal. Dat was een ervaring die voor herhaling vatbaar is. Gastvrij onthaald,ruimte om even bij te komen en na een heerlijke nacht en een perfect ontbijt weer uitgerust verder. Op de terugweg naar huis nog vier nachten op de camping gestaan. Alles klopt hier. Het is goed te merken dat Cas en Monique zelf ook kampeerders zijn. Heerlijk sanitair, super grote kampeerplekken, een gemeenschappelijke ruimte die van alle gemakken is voorzien, een zwembadje om af te koelen en waar de kinderen zich goed in vermaakten. Iedere morgen heerlijk vers brood van de plaatselijke bakker. Vanaf de plekken prachtig uitzicht over de omgeving. De eigenaars runnen de boel met liefde en professionaliteit,ze zijn gastvrij betrokken en denken waar nodig met je mee. Wij hebben samen met onze dochters van 16, 12 en 9 (wifi aanwezig) een perfecte midweek gehad en houden dit plekje graag in gedachten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Linda27-07-2018

Een héle fijne plek om te zijn

Een héle fijn plek om te zijn. Zeer ruime campingplek met fantastisch uitzicht ! Er staat van alles waar je gebruik van kunt maken: hangmatten, kruidenplantjes, ligbedden, boeken, keukenspullen, spelletjes. Bij eigenaren Monique en Cas voelden we ons gelijk welkom. Het zijn mensen die makkelijk delen en ook kunnen laten - lieve mensen. De 3 R's van vakantie :-) : rust, ruimte en respect voor elkaar en de natuur vind je zeker hier.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Peter van der Blom11-06-2018

Gastvrij onthaald door Casper en Monique.

Kleine camping, met oog voor detail 👍🏻👍🏻 Enthousiaste en actieve beheerders 😊😊

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Willemiek Schreuder21-10-2017

Perfect.

Alles was goed, ontvangst perfect mooi schoon en gezellige inrichting. Uitzicht geweldig.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Fam. Mulder16-08-2017

vakantie = rust

ziet er allemaal goed uit, aan alles is gedacht geweldig uitzicht, mooie omgeving om te wandelen en te [sport]fietsen

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

4 tips over Camping Gîtes Trouve

• Familie Hilker, 21-08-2013

In de omgeving is voldoende te doen: voor de kinderen ligt het klimbos van Natura'Bosse op 20 minuten afstand; onze kinderen zijn onmiddellijk te porren om hier weer op vakantie te gaan en de bomen in te gaan. Ook zijn er mountainbikes om de omgeving te verkennen. Het gebied ligt niet heel hoog, maar door de vele heuvels is het behoorlijk uitdagend!

• G. Van Wijngaarden, 01-09-2012

Een echte aanrader voor rustzoekers.

• Henriette, 25-08-2012

De gastheer/vrouw hebben zeer veel toeristische tips paraat. Wij ontdekten zo dat er in de omgeving van alles te beleven is.

0 vragen over Camping Gîtes Trouve

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50