Tijdelijk €25 aanbetaling

8.5FantastischScore uit 78 reviews
  • 6.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

78 Reviews over Gîtes Trouve

• 8Debbie Waij11-08-2022

Fantastische mini camping

Mooie mini camping. Super grote, mooie plekken. Veel groen, veel privacy, fantastisch uitzicht en zeer vriendelijke eigenaren. Grote en zeer complete gemeenschappelijke ruimte met keuken, koelkast met vriesvak en bibliotheek. De camping is gelegen in een heuvelachtig gebied. Veel wandel mogelijkheden. In de buurt mogelijkheden om te kanoën, klimpark, fietsen op een treinbaan met prachtig uitzicht en wat kleine historische stadjes in de buurt. De camping heeft ook een slaapzolder die uitermate geschikt is als overnachtingsplek op doorreis. Ook de meer dan 80 vulkanen in het gebied van de puy de dome zijn zeer de moeite waard om een bezoekje te brengen.

• 6Eetgelegenheden
  • 8DENNIS Verbruggen05-08-2022

Super camping met prachtig uitzicht

Prachtige kleine camping. Heerlijk rustig en super lieve eigenaren. Op de camping kun je tegen betaling 2 soorten massages boeken dit is echt een aanrader. En dit plekje heeft het mooiste uitzicht wat ik ooit heb gezien

• 7Eetgelegenheden
  • 9A & M10-07-2022

Rust, ruimte en vriendelijkheid

Uiteindelijk een week hier met ons tentje gekampeerd. Prachtig uitzicht, veel rust en ruime plek. Mooi met veel groen en bloemen. 's Ochtends brood op bestelling. Veel wandelinfo. Lieve eigenaren, die oa hulp boden bij lichamelijk ongemak. Een aanrader!

• 9Hans en Nannie21-06-2022

Trouve doet zijn naam eer aan!

Na 5 jaar hebben we weer een gite gehuurd bij TROUVE van Monique en Cas. Wederom zijn we terecht gekomen in een oase van rust en natuurschoon. De "grote" gite is uitgebreid met een heerlijk terras waar een Frans briesje onze ontbijt-sessies nog heerlijker maakte. Iedere ochtend gewekt worden met de 3e symphonie van Rachmaninov door de vele vogels zal nooit gaan vervelen. Wat een plekje daar in de Auvergne. Het uitzicht is adembenemend en een wandeling levert je een grote verscheidenheid aan vogels, vlinders, planten en bloemen. De gezellige ontvangst en de klantvriendelijke verzorging door Monique en Cas laten ons volgend jaar terugkomen naar dit kleine paradijsje...

• 6Eetgelegenheden
  • 8Fam. Van den Herik15-02-2021

Super plek en dito eigenaren

Door Corona dit jaar niet naar Trouvé geweest.We hebben daar regelmatig al eerder, zowel voor een paar nachten als voor een paar weken, op het kampeerterrein gestaan.Wat een super plek en leuke omgeving.Voor 2021 gaat het weer in de planning, heerlijk relaxt daar steeds.

• 10Vera13-08-2019

Rust, ruimte en erg fijne sfeer

Erg mooie camping midden in de natuur. Er heerst een fijne positieve sfeer en het uitzicht over de vallei is prachtig. Ontzettend hartelijke eigenaren. Zij runnen de camping voelbaar met veel enthousiasme, toewijding en oog voor de natuur. Een plek om heerlijk tot rust te komen!

• 8Opmeer04-07-2019

Fantastisch.

Wij hebben 4 nachten op deze mooie camping gestaan, 7 grote plaatsen gelegen in de mooi aangelegde tuin. Een klein zwembadje maar voldoende om even af te koelen. Camping is gelegen op een heuveltop met een schitterend uitzicht over het dal. Prima sanitair en zeer vriendelijke eigenaren, wij komen hier zeker een keer terug.

• 9fam. Buijs29-06-2019

Een prachtlocatie met veel zorg opgebouwd.

Een mini-camping (7 ruime plaatsen) met een parkachtige uitstraling. Prima verzorgd en heel geschakeerd beplant. Meeste plaatsen hebben een beperkte schaduw. Het uitzicht op het dal is prachtig. Omgeving zeer geschikt voor wandelen en actief fietsen. Neem daarbij de beschikbare dagruimte (boeken, t.v. keuken en koelkast) en nette sanitaire voorzieningen, en je hebt meer dan je nodig hebt. Om nog maar te zwijgen over de zeer prettige persoonlijke benadering door de eigenaren.

• 7Lydia Snoeck12-06-2019

voor herhaling vatbaar

heerlijk tot rust gekomen met de pinksterdagen. Leuke mensen ontmoet en prachtig gewandeld.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Eric & Karin01-10-2018

Onvergetelijk!

Eigenlijk is deze camping een schat die je goed verborgen wilt houden...alles was helemaal perfect, slechts 7 hele grote plaatsen, schoon, gezellig, stil, weg van alle lawaai en vertier.. rust, schitterend Frans boerenland, wandelen en fietsen, kanoën, heerlijk. De Eigenaars zijn zeer behulpzaam, vriendelijke en gastvrij....Wij hadden het hier in ons piepkleine Eribaatje om nooit meer te vergeten!

Camping Gîtes Trouve info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar