Camping Las Patrasses

7.8Goed

Frankrijk, Aquitaine, Vergt-de-Biron (Dordogne)

7.8Goed

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

48 reviews over Camping Las Patrasses

• 2018
    5FamilieVA16-08-2018

Niet zo rustig als gehoopt

Nette camping, goede voorzieningen. Zwembad wel wat vol soms in het hoogseizoen. In alle reviews staat dat dit een rustige camping was, belangrijke reden voor ons om deze camping te kiezen. 4 Dagen na onze aankomst echter kwam een groep van zes ongeveer 18-jarige Fransen (2 meisjes 4 jongens) tegenover ons staan in een safaritent, waarvan de jongens erg luidruchtig waren in de nacht. Twee dagen achter elkaar geklaagd bij de eigenaren. Er veranderde niets, dus de ene na de andere slapeloze nacht voor ons. Ze zijn diverse malen aangesproken door andere (Franse) campinggasten, zonder resultaat. Het gezelschap hoorde bij andere Franse gasten die blijkbaar terugkerende klant waren, en de eigenaren goed kenden. Wij hadden het gevoel dat wij totaal niet serieus werden genomen en dat deze jongeren juist de hand boven het hoofd werd gehouden. We hebben spijtig genoeg moeten besluiten om onze vakantie een paar dagen eerder te beëindigen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9CeeCee Utrecht14-08-2017

Heerlijke camping voor kinderen

Las Patrassesiis een kleine camping gerund door een hardwerkende familie. De camping heeft keuze uit kampeerplekken, mobile homes, tent logdes en nog veel meer. Voor elke voorkeur en budget wat wils. De kinderen kunnen naar hartelust spelen op het terrein. Het zwembad is heerlijk ruim en heeft 3 glijbanen en is kekker lang open!. Wij hebben een 6 persoons tent lodge gehuurd. Echt fantastische accommodatie. Heerlijk ruime slaapgelegenheid en badkamer en een prima uitgeruste keuken. De kampeerders zijn voornamelijk Fransen maar ook hier en daar een Nederlands of Belgisch gezin. Een paar keer per week wordt er een gezamenlijke activiteit georganiseerd. Deze camping is echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Sandra27-07-2017

Heerlijk rustige camping met goede voorzieningen

Heerlijke camping als je houdt van kleinschalig en rustig. Relatief weinig Nederlanders, vnl Franse gasten. Safaritent voor 8 personen is perfect, netjes en schoon. Zwembad met genoeg ligbedden en drie glijbanen. In 2017 is er wel een toilet bij het zwembad. Een avond per week muziekavond, maar vooral weg rustige en nette camping. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Sanne30-08-2016

Super vakantie gehad op deze camping

Kleine camping met super zwembad met glijbanen voor onze kids in de leeftijden van 3 tot en met 8 jaar oud. We hebben hier echt genoten. Voor dagtripjes/uitjes moet je wel wat verder rijden maar dat was voor ons geen probleem. Op de camping geen mogelijkheid om te eten buiten de georganiseerde avonden. Wij hebben dus regelmatig de bbq aangehad die bij de tent staat. We verbleven in een lodge safaritent mét douche en wc! Alles netjes en schoon. Het enige echte minpunt vond ik dat er bij het zwembad geen wc is. Je moet hiervoor een stukje lopen, wat met kinderen lastig kan zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Susan20-08-2016

Mooie rustige camping

Van 3 augustus tm 17 augustus in een cabin op deze camping geweest. Een heerlijke relaxte vakantie. Mijn dochters van 12 en 14 hebben zich prima vermaakt. De camping is klein en overzichtelijk. Mooi zwembad en echt niet druk. Je hoeft hier niet je handdoek in de ochtend neer te leggen voor een plekje. Er is altijd plek. Veel Fransen en her en der wat andere nationaliteiten. Nadeel vonden wij dat je overal best ver vanaf zit. Dichtsbijzijnde winkel is de Intermarche in Villereal. Er is geen winkeltje op de camping. Wel een broosdservice (bestellen tot 22.00 uur, ophalen de volgende dag tussen 8 en 10). De dag van aankomst is er dan ook geen brood. 3 x per week wordt er wat georganiseerd als avond maaltijd. Vrij prijzig en erg laat, pas rond 22.30 eten. Wifi is bij de bar maar werkt niet optimaal. De staanplaatsen erg ruim en groot en de meeste onder de bomen. Maar al met al, een heerlijke camping. Wellicht gaan we volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9ceecee06-08-2016

Fantastisch leuke camping met heerlijk zwembad

Heerlijk genoten op deze camping. Leuke locatie. Fantastisch zwembad. Geen drukte, genoeg keuze voor diverse huuraccomodaties. Eigenaren hebben soms wat veel regeltjes, dat mag wat losser. Elke dag is er wel een leuke activiteit, de ene keer wat groter opgezet dan de andere. Boodschappen doen op zo'n 14km in Villereal, goed te doen, voor het grotere werk moet je wel wat verder naar Montrayal. Wel s ochtends brood verkrijgbaar op bestelling, prima. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Heerlijk weer! De luxe cottages 1 t/m 4 hebben heerlijk vrij uitzicht.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Familie Engels24-08-2015

Super vakantie!

Kleinschalige gezellige camping waar je een mix vindt van tenten , kleine chalets en de prachtige, splinternieuwe luxe lodgetenten! Wij verbleven een week in zo'n luxe tent. Die zijn perfect te vergelijken met een huisje ( keuken, badkamer,...) Ook voor de kinderen een leuke ervaring... Voordelen domein: broodservice, toffe glijbanen aan zwembad, gratis gebruik bbq aan je eigen tent, rustige ligging,.... Wij hadden er alvast een topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Familie Groeneveld18-08-2015

Fantastische camping!!

In 1 woord geweldig! Kleinschalig, mooi aangelegd zwembad met waanzinnige glijbanen. Leuke speeltuin. Ruime plekken bij de accomodaties, veel privacy.Cottage was luxe. Zag er allemaal keurig netjes uit. Prachtige grote keuken met enorm veel kastruimte. 4 pits gasstel. Grote koelvriescombinatie. Airco. En zelfs rolluiken op de slaapkamers!! Een klein cd-spelertje met USB aansluiting (tip!! je eigen muziek meenemen dus) voor als het een x regent. Badkamer ook keurig, wederom veel kastruimte. Waren er ook minpunten? Dat zijn er maar weinig. Dat de eigenaren zeer slecht engels spreken is echt een groot minpunt! Vragen over omgeving enz is hierdoor niet te doen. Geen gelegenheid tot afhalen friet of pizza. Er zijn wel 3 samen-eet-avonden maar daar heb je soms pas tegen 21.30 een stukje vlees op je bord. Dat is voor ons Nederlanders met jonge kinderen toch echt te laat.

Wat ons betreft de mooiste camping waar we ooit geweest zijn. Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Nick-Amersfoort10-08-2015

Charmant paradijsje

Jean Christoph en Audrey zijn sinds 2 jaar de trotse eigenaren van deze prachtige camping. Vorig jaar hebben ze het zwembad volledig vernieuwd en een apart bad met glijbanen aangelegd. Dit jaar hebben ze geïnvesteerd in luxe safaritenten. Totaal heeft de camping nu 50 plekken op een grondgebied van totaal 12 hectare (!) Wij, gezin met twee jonge tieners, hadden voor 2 weken een luxe safaritent geboekt. We kwamen terecht op een magnifiek mooi plekje aan de rand van de camping, met uitzicht over het glooiend landschap van de Périgord. We waren de eerste gebruikers van de gloednieuwe tent. Alles top verzorgd. Een aparte boiler zorgt altijd voor heet water en dat is fijn als je een tijdje onder de regendouche staat. Drie avonden per week wordt er iets georganiseerd, zoals een BBQ avond, gegrilde kip avond met dans en een pizza-avond. De omgeving is prachtig. Leuke lommerrijke dorpjes met gezellige pleintjes en kleine winkeltjes. Kanoën op de Dordogne of de Lot, wijn proeven in Bergerac.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9avdboomgaard11-08-2014

Prachtige tent lodge

Wij hebben genoten van een weekje in de luxe tent lodge voor 8 personen. Heerlijk kamperen met een luxe badkamer en keuken in een prachtige tent. Je ziet dat de eigenaren erg hun best hebben gedaan om de tent goed en gezellig in te richten. De tent heeft een grote veranda en behoorlijk veel ruimte rondom zodat de kinderen eindeloos konden spelen en voetballen. Ook met een regenbuitje is er veel ruimte in de tent of onder de veranda. De camping is verder rustig met een mooi uitzicht en een fijn zwembad en een leuk restaurantje met goeie BBQ's, kip of pizza-avonden. Prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden en dingen te doen: kanoën, klimpark, meertjes, kastelen, leuke stadjes. De Franse eigenaren zijn lieve behulpzame mensen en doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. Week was eigenlijk te kort en komen graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Camping Las Patrasses info