Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Clairière (Glamping) voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

284 Reviews over La Clairière (Glamping)

• 8Jan01-06-2022

Prima locatie, vriendelijke ontvangst. Wij waren in het voor het seizoen, restaurant nog niet open, zwembad niet gebruikt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Lies10-05-2022

Rustige mooi aangelegde camping in natuurgebied

Rustige mooi aangelegde camping met veel groen. Prima sanitair en ontspannen sfeer. Echt een aanrader!!

• 7Eetgelegenheden
  • 5Vera van Dorp24-08-2021

Voor ons geen fijne camping

Ons viel de camping tegen.Elektra palen die kris kras overal staan waardoor het ook voor komt dat je het snoer over de weg moet leggen waar auto's overheen rijden.Een nieuw en oud gedeelte in hetzelfde sanitairgebouw. Toiletpotten die los staan en in het oude gedeelte moet je de deur met een klaviersleutel op slot draaien. Totaal te weinig toiletten voor volledige camping bezetting. Er werd vaak schoongemaakt (hulde voor de schoonmakers) maar dan stonden er meerdere mensen te wachten voor toilet of douche.Camping regels worden niet nageleefd, geen rust na 23 uur en te hard rijden op de camping.Kinderen hadden aan onze vuilwatertank gezeten die onder de caravan stond, meerdere pingpong ballen erin gestopt en onze kleine afsluitdop. Als je er dan wat van zegt tegen de mensen achter je dan wordt het weggewuifd. Gemeld bij de camping, maar die gaven geen gehoor. Mensen lopen ook de kortste route langs je heen over je plekje.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Middelkoop23-08-2020

Geweldige camping

We hebben enorm genoten van ons verblijf op de camping. De kampeerplaatsen waren ruim en lekker in de schaduw. Alles is netjes en schoon. Minigolf en tafeltennis was leuk voor de kids. Het brood in de ochtend was lekker vers en knapperig. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Toen wij voor onze zoon een dokter nodig hadden, zijn we goed geholpen. Het zwembad is eenvoudig, maar netjes en schoon. Het was meer dan voldoende om lekker af te koelen. Het restaurant was prima en het terras was heerlijk om in de middag of late avond nog wat te drinken. Verder was in de avond heerlijk rustig. Regelmatig kwam er een bandje in de avond. Dit bracht gezelligheid mee, maar dit ging gelukkig niet tot in de kleine uurtjes door. Douche en toilet werden regelmatig schoon gemaakt. In verband met covid-19 werd dit extra gedaan. De regels op dat gebied werden overigens keurig nageleefd. Afstand houden was goed mogelijk. Wij komen zeker terug!

• 6Robert Wassink17-08-2020

Eens maar nooit weer!

De caravan (F18) was bij aankomst niet schoon. Sterker was gewoon vies. (Onder andere haren op het matras waar nog geslapen moest worden. Vies goedje in koelkast. Vieze pantoffels in de caravan, allemaal persoonlijke spullen op de tafel e.d. Kennelijke reparatieonderdelen van de gasleiding op tafel.) In overleg met iemand van de camping opgelost door zelf schoon te maken, eindschoonmaak voor de camping. (Hoe is in het kader van Corona tijden mogelijk dat een caravan zo vies is ?). Bij reservering in het restaurant op de camping op 11 augustus werd pas na een half uur en na vragen een kaart gegeven om te bestellen. Niemand vertelde ons dat er geen kok aanwezig was . (Een band die 's avond speelde kreeg overigens wel patat en vlees en wijn en werden snel bediend e.d.). Na een half uur bleek dat we niet van de kaart konden bestellen omdat er dus geen kok was. (????) We konden alleen pizza's bestellen. Na bestelling van de pizza's werd ons aangegeven dat het niet bekend was wanneer de pizza's zouden komen, er kon niet eens een tijd geschat worden. En de pizza met Foie Gras was niet te bestellen. Opvalland omdat andere mensen die na ons kwamen al wel pizza's kregen, ook met Foie Gras. Kwam het omdat wij toevallig geen Fransen zijn ?
    Uiteindelijk na zoveel onduidelijkheid en amateuristisch optreden opgestapt. Wij hebben wel netjes de fles rosé en het biertje afgerekend. Geen enkel moment excuses o.i.d. Vervolgens naar Mimizan Plage gegaan om daar wat te eten. Kortom de start was niet goed en het eind op de één na laatste avond ook weer niet goed. Hier gaan we nooit meer naartoe. Het personeel bij de receptie alsmede het personeel die met de golfkarretjes rijden doen hun uiterste best. En oh ja, de papierfabriek in Mimizan stinkt en dat ruik je geregeld op de camping. (Hier kunnen jullie als camping niet aan doen)

• 1Eetgelegenheden
  • 8Marco en Petra16-08-2020

Vakantie tijdens corona crisis

leuke camping, zeer vriendelijk en goed personeel. Eigenaars zorgen heel goed voor de camping, ook voor vertier voor eenieder. Nadeel is de lucht van de papier fabriek en door de ligging in een bos is er weinig wind. Dat is bij extreme temperaturen met op sommige plekken weinig schaduw niet erg comfortabel.

• 9Eetgelegenheden
  • 4RobW13-08-2020

Niet voor herhaling vatbaar.

Ogenschijnlijk leuke kleine camping. Zwembadje erbij, bar en redelijk rustig. Ondanks Corona geen schone huurcaravan gekregen, was ronduit vies. Pantoffels eigenaar stonden nog in de caravan. Grote zwarte haren op het bed! Vloer niet gestofzuigd. Vies bestek! In overleg met personeel een deal mbt schoonmaak gemaakt (hoe kan dat in deze tijd). Personeel receptie vriendelijk en behulpzaam. Personeel in de golfkarretjes ook. Eigenaar komt stuurs over. Bij gereserveerde tafel om te eten ingetrokken restaurantje bleek er geen kok. Kon alleen pizza besteld worden ( niet de eendenborst of soortgelijks) en niet bekend wanneer die gebracht kon worden. Het bandje dat speelde kreeg overigens patat en vlees en wijn te eten. Na ruim 3 kwartier nog nies bekend mbt pizza’s, na betaling van de fles wijn vertrokken. Geen excuus, niets! Uiteindelijk in Mimizan Plage wat gegeten! Ga hier noot meer naartoe. Oh ja de papierfabriek in Mimizan stinkt enorm!

• 1Eetgelegenheden
  • 8Martin12-08-2020

Mooie schone camping, lekker gegeten daar voor zee

Mooie schone camping daar en lekker gegeten voor een schappelijke prijs

• 9Machiel25-07-2020

Heerlijke camping

Fijn verblijf gehad op La Clairiere! Vriendelijke en ook goed engels sprekende mensen bij de receptie. Staanplaats was top, maar konden we wel zelf uitzoeken vanwege de rust op de camping (in het begin). Restaurant heeft een leuke kaart en het eten is top. Zwembad ook echt prima met ligbedden en een badmeester. Enig puntje van 'kritiek' is dat het onduidelijk was wanneer het sanitair schoongemaakt werd. Maar goed, misschien dat dat is/was vanwege corona maatregelen. Bedankt voor een fijne vakantie!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Nick24-09-2019

Very Nice camping! Good service, friendley crew. Beautyfull places and a clean pool! A camping for all ages !

Camping La Clairière (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar