Camping La Clairière (Glamping)

Camping La Clairière (Glamping)
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Clairière (Glamping) voor je op een rij gezet:

34 reviews over Camping La Clairière (Glamping) in het Nederlands

Mooie camping met vriendelijk prtsoneel maar slecht ondrrhouden. Niet of slecht gemaaide plekken. Ongesnoeide bomen waardoor nogal wat plaatsen ontoegankelijk zijn en vuil sanitair dat niet wordt schoongemaakt.

Gereisd anders in september 2018

Het toiletgebouw werd niet goed schoongemaakt

Klaas Johannes,
3-9-2018

Het toiletgebouw werd niet goed schoongemaakt. Bovendien is het niet prettig dat er geen urinoirs zijn aangezien er geen onderscheid is tussen mannen en vrouwen toiletten.

Wij hadden een grote plek geboekt en dan blijkt er midden op het veld een stuk beton te liggen om elektriciteitskabels af te dekken en een deel van de plek is niet gemaaid.

Kortom allemaal dingen waarvan wij vinden dat dit gewoon voor elkaar moet zijn.

Prima vakantie gehad

Helga,
1-9-2018

Prima vakantie gehad. Alleen het terrein voor caravans is erg ongelijkmatig.

Prachtig sanitair

Henk,
25-8-2018

Camping ziet er in eerste instantie wat verwaarloosd uit, maar de beheerder is aan het vernieuwen. Receptie in 2018 al geheel vernieuwd. Toiletgebouwen zie er aan de buitenkant oud uit, maar binnen is alles nieuw, netjes en schoon. Fijne douches. Veel hoog gras toen wij er waren. Wifi bij receptie is gratis met gebruik van een code die je daar moet vragen. Bij caravan moet je betalen en dat is een vrij hoog bedrag.

Gereisd met partner in juni 2018

Teleurstellend

Babs,
21-8-2018

De ligging van huisje B4 Premiums is ronduit slecht: het ligt langs de in en uitgang van het park. De auto's rijden werkelijk af en aan, de hele dag door. Dit rijden op deze 'hoofdweg' zorgt voor erg veel stofoverlast. Tevens ligt een van de slaapkamers van het huisje langs deze weg, waar ook alle bezoekers na een feestavond langslopen. Tot in de nacht is het hierdoor ook onrustig. Het huisje zelf is klein, maar verzorgd en van alle gemakken voorzien.

In de folder staat dat de atlantische oceaan op 10 minuten afstand ligt. Helaas, daar doe je met de auto minstens 30 minuten over, als er geen file staat.

Personeel is overigens ontzettend aardig en hulpvaardig.

Teleurstellend

Babs,
21-8-2018

Personeel is overigens ontzettend aardig en hulpvaardig.

Gereisd anders in augustus 2018

Fijne camping, behalve het sanitair

Silvia,
19-8-2018

Fijne vakantie gehad. Zeer behulpzame eigenaar. Goed restaurant. Lekker zwembad. Sanitair vonden wij helaas niet zo goed. Wel redelijk schoon, maar regelmatig gebrek aan wc papier. Temperatuur van het water niet of slecht in te stellen. Drukknop soms na 5 seconden alweer uit. Verder hadden wij een zeer grote plek (130m2)

Estelle,

Philippe,

John P,

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Clairière (Glamping) in St. Paul-en-Born (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Clairière (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.