Camping La Clairière (Glamping) ***

Camping La Clairière (Glamping) ***

Camping La Clairière (Glamping)
Camping La Clairière (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor La Clairière (Glamping) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Camping La Clairière (Glamping) in het Nederlands

Koude douches! Niet altijd warm water

Florien KAPPERS, 13-9-2017

Koude douches!

Niet altijd warm water...

'S Avonds douchen betekent een koude douche, helaas voor de afwas ook vaak geen warm water beschikbaar. Er was maar 1 toiletgebouw voor de hele camping. Geen wc's bij het zwembad. Zeker voor kinderen ver lopen....

Erg fijne camping, aardig en behulpzame campinghou

Marijn KOUS, 7-9-2017

Leuke camping, kleinschalig, met mooie natuur eromheen.

Wel wat weinig goede schaduwplekken en vaak lauwe tot koude douches.

Leuke rustige camping

Heleen, 7-9-2017

Leuke rustige camping. Veel Franse gasten wat wij prima vinden. Alles is aanwezig. Niet heel veel te doen voor kinderen op de camping maar in de omgeving is heel veel te doen. Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Prima camping - niet te groot - heerlijk in het bos

fijne camping dicht bij Mimizan

Maurice VAN ROOIJ, 24-8-2017

fijne camping dicht bij Mimizan. Ik zou hem zeker aanraden

Niet geweldig, maar ook niet vreselijk.

Vegt, 29-7-2017

Wij zaten in n sta -caravan . Hadden een aan de rivier gehuurd, bij aankomst bleek dat helaas niet zo te zijn. Geen leuke plek, tussen allemaal vaste seizoens sta- caravans .

Caravan wel schoon van binnen, ( behalve t bestek ) maar niet van buiten. Helemaal groen uitgeslagen. Dak bleek ook lek , bij een regenbui. Werd wel naar gekeken, maar niks aan gedaan.

Wel leuke dingen te dien in de buurt, strand natuurlijk ( Mimizan) en kanoën in de buurt ook aanrader.

Lekker Vers brood smorgens in t barretje . Vriendelijk personeel .

super camping

H KORVING, 12-7-2017

De camping La Clairiere is mooi gelegen met vriendelijke eigenaar. Komen zeker terug als we weer in deze buurt op vakantie gaan.

Fantastisch rustig goede keuken fijne eigen aar . 10 punten

Het is een gezellige en vriendelijke camping. Zeer behulpzame eigenaar en personeel. Komen zeker terug als we weer in deze buurt zijn. Kortom een aanrader.

gastvrij

Joop, 8-6-2017

Zo hoor je mensen te behanndelen.Je voelt je zeer welkom. uitstekend zwemad en restaurant. Via een zeer goed fietspad fiets je in 45 minuten naar Mimizan. Een niet te drukke badplaats, wat ook gezelligheid uitstraalt. Zijn we in de buurt, wij gaan hier zeker weer heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Clairière (Glamping) in St. Paul-en-Born (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Clairière (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Clairière (Glamping) scoort een 8.11 uit 10 op basis van 169 reviews.