Camping Lot et Bastides

27 reviews over Camping Lot et Bastides

• 2019
    10Edward06-09-2019

Super camping

Kamperen zoals kamperen bedoeld is! Ruimte, rust en privacy.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam. Lenssinck10-08-2019

Prima stek, we’ll be back

Nederlands sprekend personeel op een ruime en mooie camping. Plaatsen met schaduw, half schaduw of volle zon. Sanitairs zijn modern en goed schoon. Brood van goede bakker te bestellen. Prachtig zwembad. Pujols en Villeneuve sur Lot zijn leuke oude plaatsen waar voldoende moois te zien is.

Twee weken gestaan hier en nog niet uitgekeken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Annelies11-07-2019

Heerlijk verblijf

Fijne camping. Wij verbleven in Canada tent, met privé sanitair. Ruime plaats met schaduw. Altijd ook zonplekje te vinden. Mooi terrein, fijn zwembad, aardige campingeigenaren en vriendelijk personeel.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Fam. Smith15-08-2018

Fantastic camping

Camping Lot et Bastides is een top camping. De plekken zijn heel ruim en veel schaduw. Wij zaten zelf in een safarietent, de tenten worden goed verzorgt en er zit een privé sanitair bij. Is ook allemaal heel netjes. De omgeving is ook heel mooi en het dorpje Pujols is zeker ook aan te raden!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Sharon11-08-2018

Mooie camping in heerlijk gebied!

Leuke, ruim opgezette, niet al te grote camping met vriendelijke eigenaren die klaar staan voor hun gasten. We verbleven in een 6 persoons chalet, die goed onderhouden, netjes en ruim is (ook veel ruimte eromheen). Heerlijk de airco bij temperaturen ver boven de 30 graden. Het zwembad is mooi en lekker om even in af te koelen, fijne ligbedjes met parasols. Snackbar en mogelijkheid om broodjes te bestellen. Het hele campingterrein wordt netjes onderhouden, het personeel is vriendelijk. In de omgeving is veel te doen/zien: avond eetmarkten, de Bastides (Pujols/Monflanquin/Tournon d’Agenais), klimparken (HappyForest en Parc en Ciel), kastelen, grotten, aquapark Walibi, meer van Lougratte, genoeg ingrediënten voor een fijne vakantie. De camping en het gebied zijn zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9fam. Heijkoop05-08-2018

Heerlijke vakantie!

Ruim opgezette camping met zeer gastvrije eigenaren. Sanitair netjes en goed onderhouden. Mooie ruime plaatsen, zwembad met ligbedjes, heerlijk om lekker af te koelen. Diverse supermarkten in de buurt, gezellige dorpjes, Pujols is zeker een bezoekje waard! Mooie wandel (hardloop) en fietspaden. Kortom hier gaan we zeker nog een keertje terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Familie Van Dijk04-07-2018

Fantastische camping in de Lot et Garonne!

Wij huurden 2 weken een mobile home type Prune (nummer 24). Heel compleet met oa waterkoker, magnetron, broodrooster, koffiezet apparaat, heerlijke douche,TV, airco, ruime koelkast (stond zelfs aan bij aankomst) met apart vriesvak en ruim terras. Grote plek met voldoende ruimte voor de auto en ook voldoende privacy. Wifi is perfect. Campingfaciliteiten ook prima. De snackbar heeft een brede kaart en biedt naast snacks ook heerlijke salades. Onze favourieten: cheeseburger met frites en geitenkaas salade. En voor als je niet zonder kan er zijn ook kroketten en frikandellen! Als je tijdig bestelt kan je vanaf 8u croissants, brood etc bij de receptie ophalen. Eigenaren Anne- Marie en Alain zijn zeer gastvrij en losten een probleem met luidruchtige buren adequaat op. In de omgeving kan je perfect fietsen, oa voie vertes. Je kan zelfs over een fietspad naar de supermarkt Intermarche (ca 2-3 km). Wij hebben geen enkel verbeterpun

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Fam. Janssen31-08-2017

Geweldige doorreis camping!

Vriendelijke ontvangst, schaduw plekje links achterin en super groot! Leek wel wild kamperen! Prima terras in de schaduw waar je na een lange reis kunt genieten van een lekker drankje en hapje. Evt. Een duik in het zwembad. Vers brood in de ochtend. En vooral super nieuw en schoon sanitair. 21 euro in hoogseizoen voor deze geweldige camping. Zouden hier zeker weer terug komen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Jos en Francine Hoogenboom.15-09-2016

Mooie camping.

Gezellige mensen bij de receptie! De camping is nog vrij nieuw, daardoor heb je niet heel veel schaduw. Maar bij aankomst aan de rechter kant, sta je heerlijk onder de bomen. Wat een stuk aangenamer is bij een temparatuur van 35 graden! Er is een prachtig zwembad waar je lekker af kunt koelen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam. van Dijk12-08-2016

Inmiddels een hele mooie camping geworden!

Onze vakantie op deze camping was vorig jaar zo goed bevallen dat wij hadden besloten ook dit jaar hier weer onze vakantie te beleven. En dat is ons wederom prima bevallen in hetzelfde chalet. De beplanting en struiken waren in een jaar tijd toch al weer behoorlijk gegroeid viel ons op zodat er wat meer schaduw komt. In de omgeving is er genoeg te beleven, te doen, en te zien dus uitstapjes mogelijkheden zijn er ook plenty. Er is een klein winkeltje, een snackbar, en ook vers brood service iedere dag maar het is ook fijn dat je voor een supermarkt niet ver hoeft te rijden. Er is iedere dag (op de wisseldagen na) animatie van b.v. volleybal, kinderspelletjes, tot een muziekquiz aan toe dus voor iedereen wel iets geschikts. Wij vinden dat hier altijd een gezellige en ontspannen sfeer hangt. Kortom een uitstekende camping met zeer goede service van fijne eigenaren en met een leuke crew! Beste crew, Alain en Annemarie, de hartelijke groeten van ons allen, en een bijzondere groet van onze BART! Ga zo door!

Fam. Van Dijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016