Camping Le Val de la Marquise

8.8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Campagne (Dordogne)

8.8Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de la Marquise voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

138 reviews over Camping Le Val de la Marquise

• 2019
    8Anouk18-08-2019

Fijne camping

Het is een mooie groene camping met veel verschillende soorten bomen, dus ook altijd wel een plekje in de schaduw. Wij hadden een ruime plek voor onze tent met bijzettentje. De camping is gemoedelijk en het personeel is uiterst vriendelijk en zeer gastvrij. Er is kleinschalige en toch veelzijdige animatie voor kinderen en volwassen. Prima aanbod. Daarnaast worden er uitjes georganiseerd, zoals bv een kanotocht. Op de camping kun je vissen, maar ook rivierkreeften vangen. Sanitair is goed en schoon. Een nadeel: het toiletpapier hangt buiten de wc's. Het zwembad is klein, maar volstaat voor verkoeling. De omgeving is prachtig, er is veel te doen en te zien. Wij hebben er een fijne vakantieweek gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kremer (NL)12-08-2019

Perfecte kleinschalige camping!

Genoten van een heerlijke vakantie op deze camping. De camping is klein maar heeft toch alle voorzieningen om goed te genieten. Leuk restaurant met lekkere menukaart, erg leuke animatie (Bram. geweldige vent!), heerlijk zwembad en een goede ligging om de leuke plaatsjes in de Dordogne te bezoeken.

Gereisd in augustus 2019

• 10Maarten Jan09-08-2019

Zeer goed

We hadden een Tent Lodge gehuurd en dat was geweldig. De eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk, gastvrij en verlenen een goede service. De animatie was erg afwisselend voor jong en oud. De camping heeft een goede ligging. Er zijn in de nabije omgeving veel uitstapjes te maken. Kortom, wij hebben genoten van een ontzettende fijne vakantie.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2019

• 8Mark29-07-2019

Mooie rustige camping voor jonge gezinnen

Wij hebben een erg fijne vakantie gehad met onze dochter van 1,5. Eigenaars zijn zeer attent en er is voldoende speelgelegenheid voor kleine kinderen.

Gereisd in juli 2019

• 10Juul en Jan22-07-2019

Fantasties

Geweldige camping, mobilehome netjes en goed ingericht, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel, alles zeer netjes een Nederlands talige activiteiten functionaris die altijd klaar stond om je te helpen en te adviseren. Bram bedankt! Veel leuke dorpjes in de directe omgeving met leuke en goede restaurants. Door het jeu des boules spelen met veel vrienden in contact gekomen. Een obsolute aanrader, veel bezienswaardigheden in de directe omgeving, veel dorpjes met elk hun weekmarkt en supermarkt. We hebben genoten van het zwembad en de andere voorzieningen. Elke morgen waren brood en de rest van je bestelling in het winkeltje aanwezig. Dank voor alles!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Maarten Lems14-07-2019

leuke camping goede plekken/sanitair niet verveeld

Het was een leuke camping, de animatie was leuk en er was een visvijver op het terrein. Er waren grote ruime plekken. Het sanitair was goed schoon en alles was aanwezig. Je kon vanaf de camping verschillende routes volgen dat was ideaal. Het zwembad was lekker je had genoeg ruimte om te zwemmen. Een geslaagde vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Bea van Kroonenburg09-10-2018

Zeer zeker een aanrader

Dit keer voor een wat kleinere camping gekozen. De entree van de camping ziet er goed uit. De ontvangst door de eigenaar was zeer enthousiast. Er werd echter gebrekkig Engels gesproken. Kwam helemaal goed met mijn gebrekkige Frans. Wij hadden één van de twee plaatsen met aan- en afvoer van water. Handig. Ruime plaats, veel schaduw (fijn in de hitte). Heel netjes en schoon sanitair. (Alleen jammer dat er geen papier in de hokjes hangt, alleen aan de buitenkant). Waterdruk echter veel te laag. Het warme water druppelde wat langs de muur. Kleine nieuwe unit "boven", was iets beter. Verlichting op het park kan ook wat beter. De pizza's gebakken op een houtvuur in de Tikibar zijn heerlijk. We stonden dicht bij de weg en hadden daar idd wel last van. Veel bezienswaardigheden in een straal van 20 km. Lascaux, Beynac, Les Eyzies, Marqueyssac, allemaal geweldig. Supermarkt in Le Bugue. Via het bos aan de overkant naar mooie kasteel van Campagne.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Marleen11-08-2018

Hele fijne camping! Met veel plezier hebben we hier 10 dagen gestaan met onze caravan op een hele ruime plek met veel schaduw maar ook zon. Alles was prima aan de camping; heerlijk zwembad, mooie, grote plekken, schoon en goed sanitair, zeer vriendelijke en behulpzame campingeigenaren, veel te zien in de omgeving. Kortom, zeker een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Vakantie 201809-08-2018

7,5: advies zet de punten op de i en hou die vast

De camping is mooi opgezet! Een prima verhouding met mobile homes waardoor het voor kampeerders echt kamperen blijft. Mooie groene en ruime plekken. Nadeel is dat het direct langs een vrij drukke doorgaande weg ligt. Dit hoor je goed snachts. Het sanitaire is netjes. Kwa hygiëne prima, wordt goed bijgehouden. Echter is de waterdruk voor warm water veel te laag. Zet je de douchekraan op warm aan, komt er enkel een druppend straaltje. Iets hoger op de camping is een mieuw sanitaire unit geplaatst, die heeft dit probleem niet. De camping is echt super voor kinderen tot 12jaar. Ze kunnen zich van kleins af aan vermaken! Zwemvijver goed afgezet, zwembad is met een poortje, springkussen erg leuk, speeltuin en de animatie. Wel is het in de avond lang onrustig. Heel veel begint laat en er wordt lang door gegaan. De golfkarretjes van de camping rijde ook vlot nog over het hoofdpad met redelijke vaart. Wenselijk 22u stil. Bediening is onderb

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Klaassen04-08-2018

Schone, kindvriendelijke, rustige camping

Hele fijne mooie camping. Dichtbij diverse bezienswaardigheden dus je hoeft niet lang te reizen voor bv grotten,markten of musea. Ook meerdere supermarkten om de hoek. Sanitair echt schoon, net als het zwembad en de accommodatie. Wat we iets minder vonden was dat de camping vooral voor kids vanaf 5 jaar animatie had, onze zoon van 4.5 viel net buiten de boot. Hij snapte nog niet alles, langere spellen/activiteiten in combi met een nog niet zo lange concentratie etc. We misten echt een soort mini disco of meeleeftheater waar ook voor de wat kleinere kinderen wat te beleven valt. Zwembad tijdens hoogzomer iets aan de kleine kant, kunnen ook wel iets meer bedjes bij, maar wel prima te doen. De jongste van 1.5 vermaakte zich prima in de speeltuin/zwembad etc. Ik zou deze camping zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping Le Val de la Marquise info