Sorteren

vakanties Ethiopië

Reviews over accommodaties in Ethiopië

Rustig hotel met goede service

mmhuiskes
    20-10-2014

Maand verbleven voor werk, prima hotel met vriendelijk personeel.

Mooie plek, naast een kratermeer

Arjen
    2-7-2014

Een luxe resort naast een kratermeer. Fantastische uitzichten, nog mooiere onderkomens en veel luxe. Het eten was er goed en exotisch. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Als je slecht ter been bent is het wel even goed uitzoeken in welke hut je zit. Als je helemaal bovenaan zit moet je in een goede conditie zijn. De klimmen naar alle hutten zijn stijl, de afstand naar de bovenste hutten is erg ver. Een ander nadeel is dat er regelmatig keiharde muziek over het meer galmt van andere lokaties. Erg storend als je komt voor de rust.

Direct aan het meer

Bjorn
    27-1-2014

Mooi hotel, direct aan het Tana meer gelegen. Ruime kamers. Goed restaurant.

mooi, modern hotel

Henk
    5-12-2013

mooi, modern hotel, deels op zonne energie. Prima kamers en een goed restaurant. De bediening is vriendelijk en welwillend. Hier ben je nog gast.

mooi gelegen hotel.

Henk
    20-11-2013

Je hebt vanaf dit hotel een prachtig uitzicht. Het diner is heel lekker (wij namen Italiaans). Het ontbijt is erg karig, maar je kunt een eitje etc. bij bestellen. De zwembaden zien er fantastisch uit, maar het water is steenkoud. Maar als je daar tegen kunt...Onze kamer was goed en was leuk ingericht.