Sorteren

Reviews over accommodaties in Estland

Ruime camping

Ada de Jong
    19-8-2017

Het terrein zit vol ' grapjes', dat maakt het wel een beetje bijzonder. Wij hebben er genoten van de rust en de ruimte. Op twee kilometer lopen is een bushalte naar Tallinn. Overigens kwamen we er later achter dat het ook te fietsen is.

Bij regen zou het afwassen iets minder comfortabel zijn. En. We waren wel blij dat het rustig was anders zou het dringen zijn. Bij de voorzieningen ( zoals vaak in de Baltische Staten weinig sanitair).

Goed Hotel net buiten old town

Maikel888
    21-7-2017

Goed hotel met een goed ontbijt. Neem wel een businessroom, want dat komt wel overeen met een standaard room bij iedere ander hotel. op 5-10 minuutjes lopen in het oude centrum. Kleine fitness van 4x5m, maar niet benoemens waardig. Supermarkt op 3 minuutjes lopen. verder goed hotel

Van harte aanbevolen

René Zwart
    1-11-2016

Hotel Telegraaf is een uitstekende keuze. Een fraai historisch pand, smaakvol ingericht, zeer vriendelijk, servicegericht en efficiënt personeel, ruime comfortabele kamers (vooral die in het nieuwe deel liggen rustig), spa en zwembad. Het is zeer gunstig gelegen in de oude stad met alle bezienswaardigheden op loopafstand en omringd door leuke koffie/luchtentjes, restaurants en terrassen. Ook op de beste hotels valt altijd wel iets aan te merken, in dit geval zouden wij het niet kunnen bedenken. Het was gewoon top, tot en met de ontbijtbox die voor ons klaar stond omdat wij een zeer vroeg vlucht hadden.

Prima hotel, prima locatie en prima service

GJ
    25-5-2016

Tallinn is een stad die zeer de moeite waard is. Het hotel is gevestigd net buiten de oude stad: je loopt zo die stad in.

Het vier sterren hotel is gevestigd in een oud industrieel project: dit is wonderschoon gerestaureerd en er zijn prima faciliteiten gecreerd zoals een hotelbar, restaurant en fitnessruimte. De hotelkamers zijn schoon en alles is gaaf en netjes verzorgd.

Zowel receptie- als bedieningsmedewerkers zijn jonge mensen die servicegericht zijn en die allemaal goed Engels spreken. Als wij op zondagochtend heel vroeg naar het vliegveld (slechts 4 km, taxi kost 10 euro) moeten, krijgen we desgevraagd een goed ontbijtpakket mee. Alle lof voor dit hotel en haar medewerkers!

Tot nu de mooiste camping.

Henny
    11-8-2015

Na alle negatieve berichten over de City Camping en Pirita.

Zijn wij na veel zoeken hier gerecht gekomen met onze camper.

Het is hier een waar paradijs zeer zeker geschikt voor Campers caravans of tent richtprijs €23 Inc alles voor de camper.

De camping ligt 15 km van Tallinn af maar openbaar vervoer is 2 km vanaf de camping.

Wij zijn met de camper naar Tallinn gegaan en 100 meter voor het oude centrum is er een parkeerplaats Pärnu maantee 24

Ook geschikt voor grote campers prijs €6 voor 24 uur.