Sorteren

Reviews over accommodaties in Estland

Prima hotel, prima locatie en prima service

GJ
    25-5-2016

Tallinn is een stad die zeer de moeite waard is. Het hotel is gevestigd net buiten de oude stad: je loopt zo die stad in.

Het vier sterren hotel is gevestigd in een oud industrieel project: dit is wonderschoon gerestaureerd en er zijn prima faciliteiten gecreerd zoals een hotelbar, restaurant en fitnessruimte. De hotelkamers zijn schoon en alles is gaaf en netjes verzorgd.

Zowel receptie- als bedieningsmedewerkers zijn jonge mensen die servicegericht zijn en die allemaal goed Engels spreken. Als wij op zondagochtend heel vroeg naar het vliegveld (slechts 4 km, taxi kost 10 euro) moeten, krijgen we desgevraagd een goed ontbijtpakket mee. Alle lof voor dit hotel en haar medewerkers!

Prima plek vlak aan de oude stad.

Sophia
    29-5-2015

Recentelijk opgeknapt ,we hadden een zeer mooi en grote kamer met een heerlijk bed groot bad in de badkamer alles was keurig schoon.De ligging is ideaal dicht bij de prachtige oude stad.Ik zou het iedereen aanbevelen.