Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

KinderhotelWeer vandaag17°5°
Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Melle-Osnabrück voor je op een rij gezet:

482 reviews over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück in het Nederlands

Geweldig hotel.

Schouten, 15-4-2018

Mooi hotel. En ondanks dat het erg dicht tegen de snelweg ligt heb je daar totaal geen last van vooral niet als je een kamer hebt op de tuinkant. Goede service, mooie kamers en heerlijke wellness.
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 23-4-2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u heeft genoten van ons hotel.

We hopen u graag weer te mogen verwelkomen!

Nooit meer

I.L, 7-4-2018

Belangrijk om te weten: Boek een comfort plus kamer!!! De comfort kamers liggen aan de “straat zijde” maar dat is de Deutsche Autobahn zijde met erg veel geluidsoverlast! Veel internationaal vrachtverkeer wat dag en nacht doorgaat! Er lagen oordopjes op ons kussen🤔

De comfort plus kamers zijn identiek aan de comfort kamers en zijn dus niet luxer of groter maar het comfort plus wat je hebt is dat je de snelweg niet hoort😝 en je hebt uitzicht op de tuin en vijver, erg mooi! Maar dat je daarvoor €10,00 per nacht meer voor moet betalen is schandalig!

Minpunt is dat de schoonmaakploeg ‘s morgens vroeg al op je kamerdeur loopt te kloppen... en lawaai maakt op de gang

Verder een prima hotel, schoon en het ontbijt was heerlijk. Mooie eetzaal en vriendelijk personeel

Het contrast qua ligging tussen de straat en tuin zijde is enorm, straatzijde verdient een 1 en de tuinzijde een 10

Maar hier gaan wij nooit meer naar toe!

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 23-4-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u te spreken bent over de hygiëne van de kamers en ons ontbijt.

Echter vervelend dat de ligging van onze comfort kamer u niet bevallen is. We hopen dat u mede dankzij de gratis upgrade heeft kunnen genieten van de tweede helft van uw verblijf in ons hotel.

We hopen u graag weer terug te zien!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

We hadden van verwacht voor de 2e keer.

A.Rouwhorst, 15-2-2018

Kamers ruim en schoon.Dit voor 2e X geboekt om gebruik te kunnen maken van de Wellness,HEEL JAMMER dat bij aankomst werd vermeld dat de Wellness niet te gebruiken is/was.Er werd niks met onze klacht gedaan,Jammer. Weten hierdoor niet of we nog n keer terug gaan.
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 20-2-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat leuk dat u ons hotel voor de tweede keer bezocht heeft en fijn dat uw kamer u goed bevallen is. Echter vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar volle tevredenheid is geweest.

In verband met waterschade in de wellness hebben er inderdaad ongeplande werkzaamheden plaatsgevonden, waardoor de wellness tijdelijk niet gebruikt kon worden. Hierover bent u voorafgaande aan uw verblijf in een e-mail geïnformeerd. Bij het inchecken heeft u vanwege het ongemak een voucher ontvangen voor drankjes in onze bar.

Onze excuses dat u tijdens uw verblijf geen gebruik heeft kunnen maken van onze wellness. Wij begrijpen dat het extra vervelend is als u speciaal hiervoor geboekt heeft. Helaas hebben wij dit op voorhand niet kunnen voorzien, daar het een waterschade betreft.

We hopen u desondanks weer te mogen verwelkomen in ons hotel, zodat wij u de volgende keer weer van zowel ons product als onze service kunnen overtuigen.

Van der Valk hotel Melle-Osnbarück

Fijn hotel met goed ontbijt en voorzieningen

Otten, 14-2-2018

Fijn hotel met goede voorzieningen en mooie ligging. Mooie ruime kamers en badkamer met ligbad en aparte douchecabine die wat aan de kleine kant is. Uitstekend ontbijt. Grote lobby en bar. Centrum van Melle dichtbij. Ivm geluid is het beter om een kamer aan de zuidzijde te hebben. Een negatieve opmerking is dat het ons bevreemdde dat er in de bar gerookt mocht worden. Dat was irritant omdat het overal rondom merkbaar was. Ik dacht dat dit niet meer mocht?
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 19-2-2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.

Echter vervelend dat u hinder heeft gehad van de rook uit de bar. Onze excuses hiervoor.

We hopen u desondanks weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

uitstekende verzorging met aandacht voor de gasten

Wil en Ad Kuijl, 30-12-2017

Van het ontbijt t/m avondeten zeer goed en de kamers uitstekend verzorgd en

dagelijks schoon. Een groot compliment voor Roxane en Alex

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 12-1-2018

Beste Wil en Ad,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u graag weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Geweldig , prima hotel met heerlijke royale kamers

Fam. Coenen, 29-12-2017

Heerlijk hotel en dito verzorging, maar de omgeving niet zo spectaculair !!!

Goed hotel met wat beperkingen voor invaliden.

ec.zeegers, 25-10-2017

Hotel en eten was goed,enige aanmerking:

Wij hadden een invalidekamer waarvan de douche zeer klein was,er geen handgreep aan de muur bevestigt is,en een plastic gordijntje,wat het water tegen moet houden,een beetje goedkoop.

De mengkraan van de wasbak is ook niet logisch gemaakt.misschien dat deze minpunten opgelost kunnen worden in de toekomst,waardoor ook voor invaliden zich beter kunnen bewegen in de badkamer.

Leuk voor een weekendje weg

Marica Bos, 18-10-2017

Fijn hotel dat centraal gelegen is. Erg leuk voor een weekendje weg. Boek wel een kamer aan de tuinzijde als je geen zicht op de snelweg wilt hebben. Het uitzicht vanuit deze kamers is prachtig.

Prettig hotel verder met een uitstekend ontbijt en goede service. We zijn 's avonds uit eten geweest, dus ik weet niet wat de kwaliteit van het restaurant verder was. We sliepen met zijn drieën op een kamer wat zeer goed te doen was. De badkamer was erg ruim. Je kunt bij de receptie fietsen huren, wat zeker de moeite waard is.

Super GOED.

A.Rouwhorst, 17-10-2017

Luxe Schoon Vriendelijk Goed Ontbijt Mooie kamers Super Wellness. Gewoon Super Goed. Meteen weer geboekt voor februari.

Heel goed

Cor Cuperus, 3-9-2017

Wat ik zo bijzonder vond dat het personeel alles deed om je naar het zin maken.

Wat mij ook opviel is dat die Nederlandse bedrijfsleidster daar heel veel werkte, niks was haar te veel.Daar kunnen wij hier in Nederland nog wel wat van leren. Klasse.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 6-9-2017

Beste Cor,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat uw verblijf goed bevallen is en in het bijzonder de service van onze collega's.

Tot een volgend verblijf!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück in Melle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück scoort een 8.48 uit 10 op basis van 540 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: