Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück ****

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück
Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück
8,5

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Melle-Osnabrück voor je op een rij gezet:

480 reviews over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück in het Nederlands

We hadden van verwacht voor de 2e keer.

A.Rouwhorst, 15-2-2018

Kamers ruim en schoon.Dit voor 2e X geboekt om gebruik te kunnen maken van de Wellness,HEEL JAMMER dat bij aankomst werd vermeld dat de Wellness niet te gebruiken is/was.Er werd niks met onze klacht gedaan,Jammer. Weten hierdoor niet of we nog n keer terug gaan.

Fijn hotel met goed ontbijt en voorzieningen

Otten, 14-2-2018

Fijn hotel met goede voorzieningen en mooie ligging. Mooie ruime kamers en badkamer met ligbad en aparte douchecabine die wat aan de kleine kant is. Uitstekend ontbijt. Grote lobby en bar. Centrum van Melle dichtbij. Ivm geluid is het beter om een kamer aan de zuidzijde te hebben. Een negatieve opmerking is dat het ons bevreemdde dat er in de bar gerookt mocht worden. Dat was irritant omdat het overal rondom merkbaar was. Ik dacht dat dit niet meer mocht?
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 19-2-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.

Echter vervelend dat u hinder heeft gehad van de rook uit de bar. Onze excuses hiervoor.

We hopen u desondanks weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

uitstekende verzorging met aandacht voor de gasten

Wil en Ad Kuijl, 30-12-2017

Van het ontbijt t/m avondeten zeer goed en de kamers uitstekend verzorgd en

dagelijks schoon. Een groot compliment voor Roxane en Alex

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 12-1-2018

Beste Wil en Ad,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u graag weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Geweldig , prima hotel met heerlijke royale kamers

Fam. Coenen, 29-12-2017

Heerlijk hotel en dito verzorging, maar de omgeving niet zo spectaculair !!!

Goed hotel met wat beperkingen voor invaliden.

ec.zeegers, 25-10-2017

Hotel en eten was goed,enige aanmerking:

Wij hadden een invalidekamer waarvan de douche zeer klein was,er geen handgreep aan de muur bevestigt is,en een plastic gordijntje,wat het water tegen moet houden,een beetje goedkoop.

De mengkraan van de wasbak is ook niet logisch gemaakt.misschien dat deze minpunten opgelost kunnen worden in de toekomst,waardoor ook voor invaliden zich beter kunnen bewegen in de badkamer.

Leuk voor een weekendje weg

Marica Bos, 18-10-2017

Fijn hotel dat centraal gelegen is. Erg leuk voor een weekendje weg. Boek wel een kamer aan de tuinzijde als je geen zicht op de snelweg wilt hebben. Het uitzicht vanuit deze kamers is prachtig.

Prettig hotel verder met een uitstekend ontbijt en goede service. We zijn 's avonds uit eten geweest, dus ik weet niet wat de kwaliteit van het restaurant verder was. We sliepen met zijn drieën op een kamer wat zeer goed te doen was. De badkamer was erg ruim. Je kunt bij de receptie fietsen huren, wat zeker de moeite waard is.

Super GOED.

A.Rouwhorst, 17-10-2017

Luxe Schoon Vriendelijk Goed Ontbijt Mooie kamers Super Wellness. Gewoon Super Goed. Meteen weer geboekt voor februari.

Heel goed

Cor Cuperus, 3-9-2017

Wat ik zo bijzonder vond dat het personeel alles deed om je naar het zin maken.

Wat mij ook opviel is dat die Nederlandse bedrijfsleidster daar heel veel werkte, niks was haar te veel.Daar kunnen wij hier in Nederland nog wel wat van leren. Klasse.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 6-9-2017

Beste Cor,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat uw verblijf goed bevallen is en in het bijzonder de service van onze collega's.

Tot een volgend verblijf!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Teutobrugerwald: een verrassend mooi gebied

Jan van der Stap, 29-8-2017

De natuur, de ruimte, de rust zijn een verademing. De dorpen en steden, zoals

Bad Essen, het Gronaupark in Melle, de monumentale steden Munster, Osnabrück en Bielefeld zijn een aanrader. Evenals een bezoek aan de vele kastelen in de omgeving.

Minder goed was de communicatie in het hotel. Bv. bij een reserving voor een tafeltje in het restaurant voor de volgende avond, was de datum niet aangepast. Dus geen gereserveerde tafel. Reclameren had weinig zin.

Er werd eigener beweging weinig informatie gegeven.

De menukaart was zeer beperkt en behoorlijk prijzig (sommige toch niet goedkope menus waren qua bijartikelen een lachertje).

De kamers (zeker de comfort plus, gelegen aan de zuidzijde van het hotel), zijn prachtig met een schitterend uitzicht. De schoonmaak was goed.

Ook het ontbijt was prima.

Kortom een aangenaam verblijf gehad met enkele minpuntjes.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 6-9-2017

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat u goed heeft kunnen genieten van al het moois dat de omgeving te bieden heeft.

Echter vinden wij het vervelend om te lezen dat uw restaurant reservering niet correct geregistreerd was. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u desondanks een mooie tafel in ons restaurant heeft gekregen en u (ondanks de prijs) goed heeft gegeten.

We hopen u ook in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel, zodat we ervoor kunnen zorgen dat het volgende verblijf geheel vlekkeloos verloopt.

Van der Valk Hote Melle-Osnabrück

Prima omgeving

J. M . Meijerink, 25-8-2017

Restaurants in de omgeving en prachtige natuur
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 28-8-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

We hopen u graag weer te verwelkomen in ons hotel.

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück in Melle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück scoort een 8.5 uit 10 op basis van 538 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: