Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

8.1Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Melle

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Melle-Osnabrück voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

559 reviews over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

• 9Willem R06-01-2020

Bijna perfect

Het was een bijna perfect verblijf in vd Valk Melle. Bijna perfect omdat er op persoonlijk gevoel drie zaken niet helemaal goed waren Het eten in het restaurant was goed alleen de frites waren (voor mij persoonlijk) veel te zout. De 1e keer reserveren in het restaurant via de receptie in het hotel was bij het restaurant niet doorgekomen, overigens wel goed opgelost. Kopje op de kamer gezet, net niet helemaal schoon, maar dat zelf even schoongemaakt voor gebruik. Verder een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel je voelt je echt gast en men doet enorm veel moeite om je in de watten te leggen. Parkeren voor de deur gratis, vlak langs de snelweg waar je geen hinder van ondervindt. Voor ons belangrijk: erg hondvriendelijk. Leuke uitstapjes in de omgeving behoren tot de mogelijkheden kortom een aantal geweldige dagen gehad mede dankzij het fijne hotel en personeel.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    6henriet31-08-2019

Matig door twijfelachtig rokers- en hondenbeleleid

De kamer was prima; ruim en netjes en een goede airco, dus heerlijk koel. 's Avonds mag er in de bar (in dezelfde ruimte als het restaurant) worden gerookt. Niet meer van deze tijd. Het ontbijt is oké, maar niet meer dan dat. Taaie broodjes, en dat in Duitsland waar ze bekend staan om hun knapperige verse broodjes. Gemiste kans. Ook woont er een oude dame al 10 jaar in dit hotel mét haar hond. Deze ligt op stoelen en banken en eet zijn ontbijt van de borden uit het restaurant. Niet erg hygiënisch. (loslopende) Honden horen zo wie zo niet thuis in een restaurant. Wij hadden mooi weer, maar ik moet er niet aan denken daar te moeten logeren als het regenachtig is en alles naar "natte hond" ruikt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Lex-F03-08-2019

Prettig verblijf

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Verbleven in de loft suite, welke onlangs gerenoveerd is. Hele mooie kamer, met uitzicht op de tuin.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10CS02-08-2019

Perfect

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Van ontvangst, tot aan de kamer en het restaurant, alles was super!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Kaptein Timmers09-06-2019

Leuk hotel prima kamers restaurant iets minder.

We hadden een mooie kamer met lekkere bedden en een prima badkamer en zeer schoon. Het restaurant was minder. Eten was heel zout. Bij het ontbijt was steeds het brood op en vleeswaren en bij binnenkomst vuile tafels en moest je weer vragen of ze het schoon wilde maken. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een v/d Valk hotel. In de bar ook lang wachten voor je een drankje kon bestellen. Bovenstaande is jammer want verder ligt hè hotel prima om leuke uitstapjes te maken. Personeel is wel vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Johan van de Keteraar16-01-2019

Een hotel om zeker te doen, laat je verrassen!

Wat een super hotel. Geweldige ontvangst aan de receptie, duidelijk en warm onthaal. Kamer is super! Schoon, modern en geweldige bedden met een prachtige badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid met diverse warme items. Vriendelijke medewerkers die zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Tijdens diner gebruik gemaakt van het restaurant. Goede en goed gebalanceerde menukaart. Gerechten worden heel mooi gepresenteerd en zijn erg smaakvol. Prettig bedienend personeel. Aanrader!!!

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 24-01-2019

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel. Mooi om horen dat u ons hotel graag aanbeveelt bij anderen. We hopen u graag weer terug te zien in Melle!

Gereisd met partner in januari 2019

• 10c compier07-01-2019

Zeer goed en we raden het een ieder aan.

We hebben het prima naar ons zin gehad, personeel was vriendelijk, elke dag onze kamer netjes schoon gemaakt, eten was heerlijk, ook de directie waar we ook mee hebben gepraat en heel vriendelijk waren we gingen elke dag naar beziens- waardigheden en de chauffeur was vriendelijk vertelde alles over de omgeving en de steden waar we naar toe gingen, hij was zeer service gericht vooral dat er ook ouderen mee reisde

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 15-01-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u zowel met uw kamer, als ook het eten en de vriendelijkheid van onze collega's tevreden bent. We hopen u graag weer terug te zien in Melle!

• 2018
    9Ron Baak29-12-2018

Zeer goed

Ziet er verzorgd en sfeervol uit

Beste Ron,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad en u ons hotel als sfeervol heeft bevonden. We hopen u graag weer terug te zien in Melle!

• 4Sandra Stroosnijder25-12-2018

Nooit meer

Drie nachten hier geslapen. Het hotel is mooi en schoon zoals alle van der Valk hotels. Bij het ontbijt op zondagochtend werd ons gevraagd om binnen tien minuten van tafel te gaan omdat er vaste gasten kwamen ontbijten. Ik wist echt niet wat ik hoorde, dit kan dus echt niet. Ze waren vergeten op de tafel waar wij zaten een bordje gereserveerd te plaatsen. Kom op, wij zijn ook betalende gasten. Wij hebben het nog bij de balie doorgegeven maar daar kwamen ze ook niet verder dan een sorry. Voor ons nooit meer dit hotel.

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u ons hotel als mooi en schoon beoordeeld. Echter vervelend om te horen dat u bij het ontbijt op zondag werd gevraagd om plaats te maken voor andere gasten. Wij begrijpen dat dat niet acceptabel is als wij van onze kant zelf vergeten zijn een reserveringsbordje op de tafel te plaatsen. Zoals u zelf al aangeeft, bent u ook een betalende gast en zou daar geen verschil mogen worden gemaakt. Onze excuses hiervoor.

We hopen dat u, afgezien van de zondagochtend, een prettig verblijf bij ons heeft gehad en u ons nogmaals een kans geeft om u te overtuigen van onze service en kwaliteit.

• 8Marjo van Veen17-12-2018

Fijne busreis naar kerstmarkten

Hele leuke bus naar de beide kerstmarkten. Fijne overnachting in van der valk in melle Goede en vriendelijke buschauffeur tijdens de reis

Beste Marjo,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u prettige vakantie heeft gehad, met een leuk bezoek aan de kerstmarkten.

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats