Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

Kinderhotel
Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Melle-Osnabrück voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wij kunnen niet anders zeggen dat alles in dit hotel/restaurant prima was

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 17-9-2018

Beste Henk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat alles aan ons hotel u goed bevallen is.

We hopen u graag weer terug te zien in Melle!

fantastisch, volgend jaar weer.

Eddie,
3-9-2018

Prima locatie, mooie kamer en alles is schoon . Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar lieten wel wat steken vallen. Het ontbijt is prima, het avondeten ook, maar mag wat minder zout.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 17-9-2018

Beste Eddie,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u over het algemeen tevreden bent over ons hotel.

Desondanks horen we graag wat we zouden kunnen verbeteren, daar u aangeeft dat onze collega's wel wat steken hebben laten vallen. We zijn benieuwd naar uw feedback.

Goed hotel maar.....

Peter,
27-7-2018

Het hotel is goed en netjes. Bediening zeer gastvrij.

Menukaart voor arrangementen is beperkt maar wel lekker.

Helaas is de airco al 2 dagen defect, vervelend met 37 graden buiten.

Maar we hebben een kamer aan de tuinzijde geboekt €10,00 extra.....dus lekker de raam open.

Echter staat er een meters hoge fontijn te stromen. Leuk voor overdag maar niet s’avonds met je raam open.

2 keer naar de receptie gelopen. De eerste keer zeggen ze dat deze automatisch uitgaat om 0.00 uur.

0.30 uur nog niets uit, blijkt deze opeens niet uit te kunnen.

Als je niet kunt slapen dan maar even je ergenis uiten.

Jammer, het was zo fijn tot nu toe.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 30-7-2018

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad, echter vervelend om te horen dat de fontein uw nachtrust heeft verstoord.Dat is uiteraard niet de bedoeling. De fontein gaat normaal gesproken om 20 uur uit. I.v.m. technische problemen is de fontein de afgelopen week langer aan gebleven. Onze excuses hiervoor. Het probleem is inmiddels opgelost.

We hopen u graag weer terug te zien in Melle!

Voor herhaling vatbaar.

Harma,
22-7-2018

Een van der Valk zoals het hoort te zijn. Kamer was schoon. Ligging is idd langs de snelweg maar wij hebben er geen last van gehad. Zeker de moeite waard om hier te verblijven. Mooie omgeving, vriendelijk personeel.

keurig hotel

Marc H,
19-7-2018

wel jammer dat er een feest(bruiloft) was zaterdagavond in het hotel. dat vrij laat doorging en de muziek goed te horen was.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 22-7-2018

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat ons hotel u goed bevallen is. Echter vervelend om te horen dat u hinder heeft gehad van de muziek op zaterdagavond. We hopen u desondanks nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Geweldig hotel.

Schouten,
15-4-2018

Mooi hotel. En ondanks dat het erg dicht tegen de snelweg ligt heb je daar totaal geen last van vooral niet als je een kamer hebt op de tuinkant. Goede service, mooie kamers en heerlijke wellness.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 23-4-2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u heeft genoten van ons hotel.

We hopen u graag weer te mogen verwelkomen!

Nooit meer

I.L,
7-4-2018

Belangrijk om te weten: Boek een comfort plus kamer!!! De comfort kamers liggen aan de “straat zijde” maar dat is de Deutsche Autobahn zijde met erg veel geluidsoverlast! Veel internationaal vrachtverkeer wat dag en nacht doorgaat! Er lagen oordopjes op ons kussen🤔

De comfort plus kamers zijn identiek aan de comfort kamers en zijn dus niet luxer of groter maar het comfort plus wat je hebt is dat je de snelweg niet hoort😝 en je hebt uitzicht op de tuin en vijver, erg mooi! Maar dat je daarvoor €10,00 per nacht meer voor moet betalen is schandalig!

Minpunt is dat de schoonmaakploeg ‘s morgens vroeg al op je kamerdeur loopt te kloppen... en lawaai maakt op de gang

Verder een prima hotel, schoon en het ontbijt was heerlijk. Mooie eetzaal en vriendelijk personeel

Het contrast qua ligging tussen de straat en tuin zijde is enorm, straatzijde verdient een 1 en de tuinzijde een 10

Maar hier gaan wij nooit meer naar toe!

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 23-4-2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u te spreken bent over de hygiëne van de kamers en ons ontbijt.

Echter vervelend dat de ligging van onze comfort kamer u niet bevallen is. We hopen dat u mede dankzij de gratis upgrade heeft kunnen genieten van de tweede helft van uw verblijf in ons hotel.

We hopen u graag weer terug te zien!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

We hadden van verwacht voor de 2e keer.

A.Rouwhorst,
15-2-2018

Kamers ruim en schoon.Dit voor 2e X geboekt om gebruik te kunnen maken van de Wellness,HEEL JAMMER dat bij aankomst werd vermeld dat de Wellness niet te gebruiken is/was.Er werd niks met onze klacht gedaan,Jammer. Weten hierdoor niet of we nog n keer terug gaan.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 20-2-2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat leuk dat u ons hotel voor de tweede keer bezocht heeft en fijn dat uw kamer u goed bevallen is. Echter vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar volle tevredenheid is geweest.

In verband met waterschade in de wellness hebben er inderdaad ongeplande werkzaamheden plaatsgevonden, waardoor de wellness tijdelijk niet gebruikt kon worden. Hierover bent u voorafgaande aan uw verblijf in een e-mail geïnformeerd. Bij het inchecken heeft u vanwege het ongemak een voucher ontvangen voor drankjes in onze bar.

Onze excuses dat u tijdens uw verblijf geen gebruik heeft kunnen maken van onze wellness. Wij begrijpen dat het extra vervelend is als u speciaal hiervoor geboekt heeft. Helaas hebben wij dit op voorhand niet kunnen voorzien, daar het een waterschade betreft.

We hopen u desondanks weer te mogen verwelkomen in ons hotel, zodat wij u de volgende keer weer van zowel ons product als onze service kunnen overtuigen.

Van der Valk hotel Melle-Osnbarück

Fijn hotel met goede voorzieningen en mooie ligging. Mooie ruime kamers en badkamer met ligbad en aparte douchecabine die wat aan de kleine kant is. Uitstekend ontbijt. Grote lobby en bar. Centrum van Melle dichtbij. Ivm geluid is het beter om een kamer aan de zuidzijde te hebben. Een negatieve opmerking is dat het ons bevreemdde dat er in de bar gerookt mocht worden. Dat was irritant omdat het overal rondom merkbaar was. Ik dacht dat dit niet meer mocht?

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 19-2-2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.

Echter vervelend dat u hinder heeft gehad van de rook uit de bar. Onze excuses hiervoor.

We hopen u desondanks weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

uitstekende verzorging met aandacht voor de gasten

Wil en Ad Kuijl,
30-12-2017

Van het ontbijt t/m avondeten zeer goed en de kamers uitstekend verzorgd en

dagelijks schoon. Een groot compliment voor Roxane en Alex

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 12-1-2018

Beste Wil en Ad,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u graag weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück in Melle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.