Sorteren

Reviews over accommodaties in Colombia

Zeer fijn.

Dave
    20-6-2016

Extreem goede service, prijs kwaliteit zeer goed.

Prima hotel, aantrekkelijk gelegen

ron
    19-11-2014

Voor het werk aantal malen in dit hotel verbleven. Uitstekend hotel. Lekker dichtbij de NL ambassade en Parque de la 93 met goede restaurants en barretjes.

Trendy hotel

rita
    19-10-2014

We verblijven met 2 volwassenen en 2 kinderen ( 16 & 13 jaar) in dit hotel wij hadden de XL kamer en deze was ruim genoeg voor 4 grote personen. Luxe kamers en badkamer, 2 tv, Ipad, wifi, enz allemaal aanwezig. Vrij nieuw hotel met waanzinnig uitzicht over de stad, wauw.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Er kunnen vanuit het hotel uitstapjes geregeld worden. Ontbijt is echt super en zeer uitgebreid. Over al in dit hotel is kunst te vinden.

Vrij nieuw hotel

rita
    26-8-2014

Prachtig vrij nieuw hotel. In het centrum van Santa Marta. Op loopafstand van restaurants en cafe's. Het is een boutique hotel met prachtig ingerichte kamers, mooie badkamers. Prachtig dakterras. Mooi spa/zwembad, massage en verschillende behandelingen mogelijk. Keuze ontbijt. Er wordt op aanvraag voor je gekookt. Super!! Zeer vriendelijk personeel.

KERST VAKANTIE

heer GEORGES
    25-2-2013

WIJ HADDEN EN PERFECT VAKANTIE, MENSEN EN PERSONEEL VAN DE HOTEL WAREN HEEL VRIENDELIJK, ETEN WAS HEEL LEKER EN GEZON, AMBIANCE EXCELLENT, DE KAMERS WAS HEEL PROPEREN,...ALLES WAS HEEL GOED.