Colombia

Reviews over accommodaties in Colombia

Geweldig

Caroline,
    21-11-2018

Super locatie in een stadje dat nog niet zo bekend is onder backpackers en reizigers. Het hotel is prachtig, kleinschalig en goede service. Heerlijke bedden, vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Zeer fijn.

Dave,
    20-6-2016

Extreem goede service, prijs kwaliteit zeer goed.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Prima hotel, aantrekkelijk gelegen

ron,
    19-11-2014

Voor het werk aantal malen in dit hotel verbleven. Uitstekend hotel. Lekker dichtbij de NL ambassade en Parque de la 93 met goede restaurants en barretjes.

Gereisd zakelijk in november 2013

Trendy hotel

rita,
    19-10-2014

We verblijven met 2 volwassenen en 2 kinderen ( 16 & 13 jaar) in dit hotel wij hadden de XL kamer en deze was ruim genoeg voor 4 grote personen. Luxe kamers en badkamer, 2 tv, Ipad, wifi, enz allemaal aanwezig. Vrij nieuw hotel met waanzinnig uitzicht over de stad, wauw.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Er kunnen vanuit het hotel uitstapjes geregeld worden. Ontbijt is echt super en zeer uitgebreid. Over al in dit hotel is kunst te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Vrij nieuw hotel

rita,
    26-8-2014

Prachtig vrij nieuw hotel. In het centrum van Santa Marta. Op loopafstand van restaurants en cafe's. Het is een boutique hotel met prachtig ingerichte kamers, mooie badkamers. Prachtig dakterras. Mooi spa/zwembad, massage en verschillende behandelingen mogelijk. Keuze ontbijt. Er wordt op aanvraag voor je gekookt. Super!! Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014