Hongkong

Reviews over accommodaties in Hongkong

Centraal gelegen goed hotel

MB
    7-5-2016

Centraal gelegen in een winkelstraat vlakbij metrostation Quarry Bay. Metro kost maar 2 tot 3 euro door heel Hong Kong. Ontbijt is goed en de bedden zijn perfect. Kamers zijn schoon en netjes.

Goed hotel zou top moeten zijn maar teveel lawaai

Lode
    3-5-2016

De ligging en de service is heel goed. het hotel ligt in Sha tin en er zijn op wandelafstand '( 5 minuten ) bussen en treinen naar heel het hong kong metro netwerk. vermits het in een shoppingcenter ligt heb je restaurantjes bij de vleet en warenhuizen om eens wat anders te eten of drinken. wij boekten lang op voorhand een rustige kamer en kregen daardoor een gratis ontbijt voor een persoon dus de tweede betalen. Maar het is tof als je 's morgens opstaat en lekker kunt ontbijten want er is warm en koud buffet met live coocking. en voor 10hr30 is er niets open. Het personeel is heel vriendelijk. De kamers heel ruim en heel proper. Maar geluidslast is een probleem. chinezen die er komen denken dat het hotel van hen is en spreken luid tot roepens toe. eens goed bonken op de muur helpt wel wij hadden wel een rustige kamer geboekt. Tweede probleem is het automatisch sluiten van de deuren van de kamers dat gaat met het nodige geluid door de gang zonder uur beperking. Al bij al je gaat veel ontdekken dus het is te doen