Hongkong

Reviews over accommodaties in Hongkong

Basic, prima hotel

Karin,
    13-1-2018

Centraal in kowloon gelegen dichtbij de highlights.

Gereisd met partner in september 2017

Super

Jochem van de Water,
    10-1-2018

Ligt mooi centraal, goede faciliteiten

Gereisd met vrienden in juli 2016

Eenvoudig bereikbaar via aankomsthal luchthaven

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Mooi hotel met ruime kamers. Je loopt er zo naar toe. Links af in aankomsthal A. Kamer met volledige uitrusting. Badjassen, slofjes, schoenpoetssevice noem maar op. Zeer vriendelijk personeel. Binnen het hotel zijn diverse bars en restaurants. Wij gebruikten het hotel als "daystay" vanwege een lange overstaptijd. Geboekt via between9and5 site. Minpuntje was de inhoud van de minibar. 6 blikjes fris en 2 kleine zakjes pinda's.

Gereisd met partner in oktober 2016

Net hotel

Maria,
    8-5-2016

Goed: - ontbijt - bedden - uitzicht, voor stads begrippen, beste aardig

Minder: - badkamer schuifdeur zat meter naast het bed - kleine kamer - vieze prullebakken, wel leeg maar er zatern zwarte randen in. - ontzettend groot en alleen bereikbaar met lift en hele lange roltrap - binnenkomst in de garage onder het hotel

Gereisd met vrienden in april 2016

Prachtig hotel

Erika,
    2-5-2016

Heel service gericht , Kwamen met onze zoon met beperking van tevoren gemaild , dat als we aankwamen dat we wel onze kamer in konden Want in heel hong kong is 3 uur incheck tijd Maar ze zorgden dat onze kamer eerder klaar was . We werden opgewacht en wilden met ons praten wat hun konden doen om dingen te verbeteren voor mensen met beperking . Mooi zwembad , je loopt zo een heel groot winkelcentrum in en de metro zit eronder, busstation ernaast en taxi,s staan ervoor . En als je het hotel over de loop brug uit loopt en dan eerste straat rechts zit de goedkoopste markt van hongkong Staat nergens aangegeven dat die er is Ik zou weer voor dit hotel kiezen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016