Sorteren

vakanties British Virgin Islands

Reviews over accommodaties in British Virgin Islands

te gekke plek zeker weer terugkomen

hendrik jansen
    19-12-2011

ligging goed ,leuke uitjes kan hier zeer goed eten

in 1998 in little dix bay geweest,echt een droom,uitzicht

habi&easy
    7-5-2007

in 1998 in little dix bay geweest,echt een droom,uitzicht is waanzinnig...prachtig complex

Prima hotel,op een van de mooiste plekken op deze aarde

Marco Rijnberk
    2-1-2007

Prima hotel,op een van de mooiste plekken op deze aarde.Hier ervaar je het caraibische gevoel.Op loopafstrand bevindt zich de befaamde strandtent "Bomba Shack"geheten.Topplek met een top hotel,dit jaar weer.

hallo allemaal! November 2004 zijn wij hier getrouwd! Het

wilma
    2-4-2006

hallo allemaal! November 2004 zijn wij hier getrouwd! Het hotel, restaurant en strand waren echt fantastisch. Het personeel is echt supervriendelijk. Het eten heel smaakvol, kortom echt een dikke tien voor dit hotel. De enige nadelen die wij kunnen verzinnen is dat het allemaal vrij prijzig is, het geen goede lokatie is voor mensen die slecht ter been zijn ivm erg steile hellingen en dat het hotel/resort erg afgelegen ligt, maar ja een taxi is zo gebeld.