Reviews over accommodaties in Belize

Mooi hotel met super kamers

Tonny,
    12-6-2017

Mooi hotel super mooie kamers. Gezellig zwembad met bar.

Personeel een beetje te amicaal.

Prachtige , rustige locatie. Midden in regenwoud.

Tineke,
    11-1-2017

Bungalows zijn erg mooi en liggen in prachtig aangelegde botanische tuin. Goede bedden, ruime badkamer met uitstekende douche. Bungalows zijn ruim en hebben allen een balkon/terras.

Je kunt er een uitstekend drie gangen diner bestellen ( gunstige prijs). De huisjes liggen buiten het plaatsje Punta Gorde ( per taxi of gratis leenfiets te bereiken.) Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ter plaatse kun je excursies boeken. Er zijn ( gemarkeerde) wandelpaden vanaf de Bungalows door het er achter gelegen regenwoud.

Perfecte afsluiting rondreis Belize

Hans Bosmans,
    16-10-2011

Heerlijk hotel om onze rondreis door Belize af te sluiten.

Zeer mooie en luxe cabanas direct aan het witte zandstrand en het zwembad.

Goed restaurant en gezellige bar met zeer vriendelijk, behulpzaam en leuk peroneel.

Snorkel locatie Mexico Rock direct voor het hotel en met kano bereikbaar.

Ophaal en wegbreng service met boot van het hotel, alle excursies ter plaatse te regelen, zeer goede service.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk relaxen in een prachtig dorp

Jippie,
    8-4-2011

Guesthouse All Seasons Belize is een heerlijke plaats om te verblijven.

Het verblijf ligt net niet aan het strand maar de kamers zijn zo mooi opgezet dat je de 150 meter naar het strand wel voor lief neemt.

Overigens heeft het guesthouse ook nog een Beachfront appartement.

Net aan de overkant ligt een klein gezellig restaurantje van Chef Rob. Een vier gangen diner voor $25.- Zou zeggen reis naar Hopkins Village voordat iedereen dit heerlijk dorp heeft gezien.

Paradijs!

Ruth Mulder,
    8-12-2010

Dit resort betekent rust, schoonheid van omgeving en in het water, lekker eten en goede bedden! Heerlijk genieten voor de rustzoekers. Ben je op zoek naar vertier en vermaak, dan is deze locatie niet geschikt. Je kunt hier heerlijk langs het strand wandelen en daarnaast snorkelen vanaf het strand. Al voor het rif is er mooie variëteit in vissen te bewonderen. Wij komen hier zeker nog eens terug!