Belize

We hebben een aantal aanbieders voor Belize voor je op een rij gezet:

vakanties Belize

We hebben een aantal aanbieders voor Belize voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Belize

Mooi hotel met super kamers

Tonny,
    12-6-2017

Mooi hotel super mooie kamers. Gezellig zwembad met bar. Personeel een beetje te amicaal.

Gereisd met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxe plek

Bert,
    5-5-2017

Mooie omgeving aan het strand. Prima kamers, enthousiast personeel. Lekkere plek om te gaan duiken.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige , rustige locatie. Midden in regenwoud.

Tineke,
    11-1-2017

Bungalows zijn erg mooi en liggen in prachtig aangelegde botanische tuin. Goede bedden, ruime badkamer met uitstekende douche. Bungalows zijn ruim en hebben allen een balkon/terras. Je kunt er een uitstekend drie gangen diner bestellen ( gunstige prijs). De huisjes liggen buiten het plaatsje Punta Gorde ( per taxi of gratis leenfiets te bereiken.) Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ter plaatse kun je excursies boeken. Er zijn ( gemarkeerde) wandelpaden vanaf de Bungalows door het er achter gelegen regenwoud.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een eigen cabin direct aan zee

Bruno,
    19-4-2012

Tropical Paradise is een van de oudste hotels op Caye Caulker en bestaat uit een aantal cabins en hotelkamers naast elkaar. Wij zaten in de hut direct aan het strand, qua ligging kan 't niet beter! De cabins zijn basic maar schoon, meer heb je ook nodig. Er is gratis wifi rondom de receptie. Je kunt ontbijten bij het restaurant van Tropical Paradise, maar voor hetzelfde geld kun je beter ontbijten bij Amor y Cafe iets verderop. Meer en beter.

Gereisd met partner in maart 2012

Perfecte afsluiting rondreis Belize

Hans Bosmans,
    16-10-2011

Heerlijk hotel om onze rondreis door Belize af te sluiten. Zeer mooie en luxe cabanas direct aan het witte zandstrand en het zwembad. Goed restaurant en gezellige bar met zeer vriendelijk, behulpzaam en leuk peroneel. Snorkel locatie Mexico Rock direct voor het hotel en met kano bereikbaar. Ophaal en wegbreng service met boot van het hotel, alle excursies ter plaatse te regelen, zeer goede service. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)