Bed and Breakfast De Vijf Zuilen

Meer bedandbreakfastinfo

103 reviews over Bed and Breakfast De Vijf Zuilen

• 2018
    10Jacqueline15-07-2018

Geweldig verblijf, met smaak ingericht pension.

Mede door de goede reviews op zoover dit pension uitgekozen om een dag Brugge te verkennen. We konden smorgens al vroeg de sleutel ophalen en kregen uitgebreid informatie en een plattegrond met uitleg over Brugge alvorens op stap te gaan. Afstand lopend is goed te doen naar het centrum vanaf het pension. We hadden de meest luxe kamer en inderdaad hij is prachtig, ook de badkamer ziet er voortreffelijk en sfeervol uit. Fantastische gastvrouw die niets teveel is, drankjes aanwezig in de koelkast voor een klein prijsje, snoepjes chocolaatjes alles staat op het snoepkastje tot een lekker glaasje wijn op de kamer aan toe! Ontbijt is uitmuntend maar veel te veel vandaar dat je er al een zakje bij krijgt om wat mee te nemen. Wij hebben in ieder geval een geweldige dag en nacht gehad in Brugge en zoals wij het noemden villa Kakelbont😀👌

• 2017
    9Yuri vandendriessche13-11-2017

Ginette en,haar man laten u direct thuis voelen

Schattig B&B Waande ons in,sprookje... (ik dacht direct aan volla,kakelbond..) Je wordt direct verwelkomd en staat een snoepstandje.. Leuke kamer wie van nostalgie houdt THE MAX als je van uitgebreid liefdevol ontbijt houdt...- Het koppel houdt deze B&B met liefde open... niets is hen teveel.. Wij als 2koppels vinden prijs kwaliteit 10/10 Gaan zeker eens.terug als we naar Brugge gaan Saskia & Yuri

• 10Elke m.13-04-2017

Zalige thuiskomen in alle luxe en hartelijkheid

Ginette is geweldig en blijft altijd in onze gedachten. Niets is haar te veel. Welkom fantastisch, kamers comfortabel en speciaal en ruim ingericht. Ginette is de lieve oma die ik nooit had. Ze blijven in onze harten. Ontbijt overdadig en overvloedig je waand je een princess in de mooie eetkamer. Overal vlakbij.

• Oude reviews

10Sandra en Ad12-06-2016

Echt Super!

Wij hebben hele leuke dagen gehad in Brugge. Dit hebben we toch ook te danken aan de goede en gezellige zorgen van Ginette en Patrick. De dag beginnen met een heerlijk ontbijt en eindigen met gezellig borrelen tussen de vijf zuilen, helemaal Top!!

• 10Inge12-06-2016

Een extra dimensie aan ons verblijf in Brugge!

In een woord Geweldig. Gastvrij met passie. Wij komen zeker terug. Ginette en Patrick geven een extra dimensie aan een paar dagen Brugge. Wij voelden ons welkom en werden verwend met gevarieerde lekkernijen en persoonlijke aandacht. Zij zijn mensen- en dierenvrienden.

• 10Niekvandermarel17-04-2016

Helemaal geweldig? Ginette legt alees heel goed uit en is een geweldige gastvrouw

• 10Korina17-01-2016

Geweldig!

Bijzonder en sfeervol huis. Gezellige en zorgzame eigenaars. Alles tot in de puntjes verzorgd.

• 9F.28-12-2015

Super service!

Wat een prachtig huis! Alsof je een sprookje binnen stapt. Ginette is heel hartelijk en legt je alles goed uit. Ontbijt is voortreffelijk, overgebleven broodjes mochten we meenemen voor de lunch (en zoals het echte Nederlanders betaamd deden wij dit natuurlijk). Ik vond de kamers en het huis heel leuk en gezellig ingericht, mijn vriend was minder gecharmeerd van al het roze.

Enige minpunt: wij hadden een erg klein bed waardoor we niet zo goed geslapen hebben.

• 10Karel Stoffels13-12-2014

Wat een verwennerij

Wat een machtig apart huis en Engelse kamers, voeg daarbij de hartelijkheid van de eigenaresse en je bent er helemaal uit. Alles is in Engelse stijl, kamers, servicegoed, prima bedden en alles schoon. Door Ginette de eigenares wordt je vertroeteld op alle manieren. Het ontbijt wat zij verzorgd overtrof alles na het vooraf lezen van andere reviews. Bij het ontbijt vele soorten verse broodjes, met daarbij geserveerd heerlijke hapjes op een beschuitje of toast. Iedere ochtend kregen we er wat anders bij van een omeletje tot een tosti. Als toetje vers klaar gemaakt fruit, yoghurt en vla. Als drinken koffie, thee en jus de Orange. Eventueel overgebleven broodjes mocht je meenemen voor de lunch. Op de kamer staat koffie en thee om klaar te maken. Achter het huis op eigen terrein een behoorlijke parkeerplaats. De locatie ligt zeer rustig en in 25 min. lopen ben je in het centrum van Brugge. Dit alles gaan we zeker nog eens herhalen en nogmaals Ginette vriendelijk bedankt voor alles.

• 9Gertennelly11-02-2014

Een prima plek!!

Een overnachting cadeau gekregen in B&B De Vijf Zuilen. Een schot in de roos!! Een warmere ontvangst kun je je niet wensen. Wat een gastvrijheid. Ginette zorgt dat alles tot in detail aanwezig is, juist al die kleine dingen zorgen ervoor dat je je echt welkom voelt. Ze geeft heel veel informatie en niets is haar te veel. Kamers zijn heel speciaal ingericht, keurig schoon met een heerlijk bed en goed sanitair . En dan het ontbijt, echt heel bijzonder, vers, veel en erg lekker, prima verzorgd.Het hotel ligt iets buiten het centrum ( 's nachts heerlijk rustig), maar met de bus om de hoek, heel makkelijk te doen. Samen met Patrick heeft Ginette een B&B om trots op te zijn. We hebben genoten!

0 tips over Bed and Breakfast De Vijf Zuilen

0 vragen over Bed and Breakfast De Vijf Zuilen