Hotel Martin's Klooster

België, Vlaams Brabant, Leuven

8.9Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Martin's Klooster voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Martin's Klooster

• 2017
    9Esther20-12-2017

Heerlijk verblijf

Prachtig hotel, mooie kamer. Vriendelijke medewerkers met goede tips over restaurants. Ontbijt met champagne en veel regionale, Belgische producten.

• 10jproobaert11-06-2017

Uitstekend hotel in centrum van Leuven

Fantastische ontvangst, supervriendelijk personeel, mooie en rustige kamers en lekker ontbijt. Ligt in het centrum van Leuven om wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Absolute aanrader want geen enkel minpunt te vermelden

• Oude reviews

7Jeroen20-12-2016

Vond het eigenlijk te duur

Charming room besteld inclusief rozenblaadjes. Ik had er eigenlijk meer van verwacht, vooral groter, en nog luxer. Toch 180 euro voor 1 nachtje. Men was wel gastvrij op zich. Parkeren kan gratis, maar dan moet je een eind lopen, of onder het hotel zelf, kost 25 euro. De kamer zelf was behoorlijk stoffig, het stof dwarrelde zo uit de lampenkappen. Over het algemeen was het verder wel schoon. Het bubbelbad was een leuke "extra", maar maakte veel lawaai. Het ontbijt kost 20 euro per persoon, maar is wel "onbeperkt". Er lag wel veel, zoals brood, broodjes, croissants, fruit, koffie, thee et cetera. Op zich is dat wel wat je mag verwachten van 20 euro per persoon. Het ontbijt is met uitzicht op de "tuin", echter het enige wat je ziet is 2 oude gebouwtjes, en de rest allemaal nieuwe hoogbouw (er staat een flat achter van ik weet niet hoe hoog), er is niet echt sprake van een mooi uitzicht. Het stof heb ik toch melding van gemaakt, we hoefde het parkeergeld niet te betalen. De verwarming werkte niet. Alhoewel het december was, vond ik het erg warm op de kamer, ik kon het ook niet verkoelen. Ik heb daar achteraf pas melding van gemaakt dus kan ze het niet aanrekenen. Het was verder vooral erg nieuw, en niet echt een "oud klooster". Ik denk dat de kosten hem in de "luxe" en de ligging van het hotel zitten. Ik heb echter vergelijkbaar overnacht voor veel minder.

• 10Heidi24-10-2016

Geweldig.

Heerlijk en gastvrij hotel met de perfecte ligging. Wij hadden de charming room en dat is een aanrader. Ontbijt was smaakvol en uitgebreid maar alles was zeer krap opgesteld zodat de gasten elkaar daar in de weg liepen.

• 8Bermero20-07-2016

Supermooi hotel

Midden in het centrum, prachtige kamers, vrijwel geen geluid van buiten te horen. Enige minpuntje is de prijs, pfff, behoorlijk duur, ook het ontbijt en de parkeerplaats zijn duur. Beter ontbijt je in de prachtige stad terwijl je geniet van al het moois.

• 9Sonja07-05-2016

Super

Prachtig hotel midden in Leuven. Wat als eerste opviel was het buitengewoon vriendelijke personeel, daar kan menig hotel nog veel van leren. Duidelijke uitleg over het hotel, de omgeving en de parkeermogelijkheden, petje af! Het regende en we mochten beiden een paraplu meenemen. De comfortkamer was niet zo groot maar uitstekend qua prijs kwaliteit verhouding. Kamer werd goed schoongemaakt en verzorgd, heerlijke bedden. Goed ontbijt met bubbels. Zeker niets om op aan te merken. De bar is een gezellige lounge plek. Ook daar vriendelijk personeel. Dichtbij het centrum. Leuven is een aanrader met vriendelijke mensen. Komen zeker terug!

• 6H Coopmans-de Hoop20-10-2015

Tegenvallend door rumoerige kamer.

Wij waren iets te vroeg in de middag, maar konden niet inchecken daardoor en moesten de regen in naar buiten. Er werd geen aanbod gedaan van bijvoorbeeld mogelijkheid (betaald) kopje koffie en de bar was nog dicht, de bagage hebben we maar in de auto gelaten. De kamer lag direct aan de ontbijtzaal en aan de gang naar de bar tot 12 uur. Buiten was een fietsenstalling die ook na 12 uur werd gebruikt. Herrie dus voor en achterkant , lastig zeker bij een zakelijk verblijf . Het bubbelbad was prima, wat bijzonder was dat de wc ook meebubbelde. De kamer had zeker sfeer. Het onbijt was prima en de bediening ook, dus daar lag het allemaal niet aan. Eigenlijk zou deze kamer zeker niet verstrekt moeten worden bij onze vraag om een rustige ligging, daar was dus duidelijk geen rekening mee gehouden.

Zakelijk

• 10Mieke23-09-2015

Heerlijk

Prachtig hotel midden in Leuven. Wat als eerste opviel was het buitengewoon vriendelijke personeel, daar kan menig hotel nog heel veel van leren. Duidelijke uitleg over het hotel, de omgeving en de parkeermogelijkheden, petje af! De kamer was ronduit prachtig. Schoon, heerlijke bedden, luxe badkamer met bubbelbad. Heerlijk ontbijtje, zou niet weten wat ik er op aan zou moeten merken.

• 9Marijke22-04-2015

Modern, en sfeervol hotel!

Wij hebben Martin’s Klooster ervaren als zeer goed. We hadden een prachtige kamer, met een zeer grote badkamer, inloop douche waar je inderdaad „in kon lopen”, zo groot. Vriendelijk personeel. Kamer hadden wij voor 110 Euro, ipv over de 400!! Wel een groot verschil als je een aanbieding hebt. Mooie stad, Leuven, met best wel veel bezienswaardigheden. De moeite waar, voor enkele dagen zeker. Leuke Oude, en Grote Markt. Heel gezellige terrasjes en straatjes.

Met vrienden

• 10Bloem3326-01-2015

Een tien met een griffel

Echt een fantastisch hotel. We hadden met de charming echt een superkamer. Totaal niets op aan te merken, gewoon fijn om er te vertoeven, ruim, schoon, smaakvol, echte luxe, badjassen, slippers, bubbelbad. Het hotel ligt in het centrum van Leuven, maar zit in een lekker rustig straatje, het is echt heel stil dus je slaapt lekker. Erg vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt met weer ontzettend vriendelijk personeel. GEzellige kloosterbar waar je zeker 's avonds een lekker belgisch biertje moet gaan drinken.

9 tips over Hotel Martin's Klooster

• Coen Vleugels, 17-03-2014

Zeker even naar Groot Begijnhof wandelen!

• Zwarte parel, 04-08-2012

De oudste botanische tuin van België ligt in Leuven. Best uniek zo'n kruidentuin in de binnenstad. De kruidentuin van Leuven is de oudste in België en dateert van 1738. Er is ook een verzonken tuin, een fruittuin en een tropische serre gesitueerd.

• Joop, 22-07-2013

Loop vanuit het hotel ook eens naar de botanische tuin, gratis toegang en zeker de moeite waard

0 vragen over Hotel Martin's Klooster

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • Reservering voor parkerenNiet verplicht