Hotel Martin's Klooster

Hotel Martin's Klooster
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Martin's Klooster voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Martin's Klooster in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Esther
20-12-2017

Prachtig hotel, mooie kamer. Vriendelijke medewerkers met goede tips over restaurants.

Ontbijt met champagne en veel regionale, Belgische producten.

Uitstekend hotel in centrum van Leuven

jproobaert
11-6-2017

Fantastische ontvangst, supervriendelijk personeel, mooie en rustige kamers en lekker ontbijt. Ligt in het centrum van Leuven om wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Absolute aanrader want geen enkel minpunt te vermelden

Vond het eigenlijk te duur

Jeroen
20-12-2016

Charming room besteld inclusief rozenblaadjes. Ik had er eigenlijk meer van verwacht, vooral groter, en nog luxer. Toch 180 euro voor 1 nachtje. Men was wel gastvrij op zich. Parkeren kan gratis, maar dan moet je een eind lopen, of onder het hotel zelf, kost 25 euro.

De kamer zelf was behoorlijk stoffig, het stof dwarrelde zo uit de lampenkappen. Over het algemeen was het verder wel schoon. Het bubbelbad was een leuke "extra", maar maakte veel lawaai.

Het ontbijt kost 20 euro per persoon, maar is wel "onbeperkt". Er lag wel veel, zoals brood, broodjes, croissants, fruit, koffie, thee et cetera. Op zich is dat wel wat je mag verwachten van 20 euro per persoon. Het ontbijt is met uitzicht op de "tuin", echter het enige wat je ziet is 2 oude gebouwtjes, en de rest allemaal nieuwe hoogbouw (er staat een flat achter van ik weet niet hoe hoog), er is niet echt sprake van een mooi uitzicht.

Het stof heb ik toch melding van gemaakt, we hoefde het parkeergeld niet te betalen. De verwarming werkte niet. Alhoewel het december was, vond ik het erg warm op de kamer, ik kon het ook niet verkoelen. Ik heb daar achteraf pas melding van gemaakt dus kan ze het niet aanrekenen. Het was verder vooral erg nieuw, en niet echt een "oud klooster". Ik denk dat de kosten hem in de "luxe" en de ligging van het hotel zitten. Ik heb echter vergelijkbaar overnacht voor veel minder.

Oude reviews (archief)

Geweldig.

Heidi
24-10-2016

Heerlijk en gastvrij hotel met de perfecte ligging. Wij hadden de charming room en dat is een aanrader. Ontbijt was smaakvol en uitgebreid maar alles was zeer krap opgesteld zodat de gasten elkaar daar in de weg liepen.

Supermooi hotel

Bermero
20-7-2016

Midden in het centrum, prachtige kamers, vrijwel geen geluid van buiten te horen.

Enige minpuntje is de prijs, pfff, behoorlijk duur, ook het ontbijt en de parkeerplaats zijn duur. Beter ontbijt je in de prachtige stad terwijl je geniet van al het moois.

Super

Sonja
7-5-2016

Prachtig hotel midden in Leuven. Wat als eerste opviel was het buitengewoon vriendelijke personeel, daar kan menig hotel nog veel van leren. Duidelijke uitleg over het hotel, de omgeving en de parkeermogelijkheden, petje af! Het regende en we mochten beiden een paraplu meenemen. De comfortkamer was niet zo groot maar uitstekend qua prijs kwaliteit verhouding. Kamer werd goed schoongemaakt en verzorgd, heerlijke bedden. Goed ontbijt met bubbels. Zeker niets om op aan te merken. De bar is een gezellige lounge plek. Ook daar vriendelijk personeel. Dichtbij het centrum. Leuven is een aanrader met vriendelijke mensen. Komen zeker terug!

Tegenvallend door rumoerige kamer.

H Coopmans-de Hoop
20-10-2015

Wij waren iets te vroeg in de middag, maar konden niet inchecken daardoor en moesten de regen in naar buiten. Er werd geen aanbod gedaan van bijvoorbeeld mogelijkheid (betaald) kopje koffie en de bar was nog dicht, de bagage hebben we maar in de auto gelaten.

De kamer lag direct aan de ontbijtzaal en aan de gang naar de bar tot 12 uur. Buiten was een fietsenstalling die ook na 12 uur werd gebruikt. Herrie dus voor en achterkant , lastig zeker bij een zakelijk verblijf .

Het bubbelbad was prima, wat bijzonder was dat de wc ook meebubbelde. De kamer had zeker sfeer. Het onbijt was prima en de bediening ook, dus daar lag het allemaal niet aan. Eigenlijk zou deze kamer zeker niet verstrekt moeten worden bij onze vraag om een rustige ligging, daar was dus duidelijk geen rekening mee gehouden.

Heerlijk

Mieke
23-9-2015

Prachtig hotel midden in Leuven. Wat als eerste opviel was het buitengewoon vriendelijke personeel, daar kan menig hotel nog heel veel van leren. Duidelijke uitleg over het hotel, de omgeving en de parkeermogelijkheden, petje af! De kamer was ronduit prachtig. Schoon, heerlijke bedden, luxe badkamer met bubbelbad. Heerlijk ontbijtje, zou niet weten wat ik er op aan zou moeten merken.

Modern, en sfeervol hotel!

Marijke
22-4-2015

Wij hebben Martin’s Klooster ervaren als zeer goed. We hadden een prachtige kamer, met een zeer grote badkamer, inloop douche waar je inderdaad „in kon lopen”, zo groot. Vriendelijk personeel. Kamer hadden wij voor 110 Euro, ipv over de 400!! Wel een groot verschil als je een aanbieding hebt. Mooie stad, Leuven, met best wel veel bezienswaardigheden. De moeite waar, voor enkele dagen zeker. Leuke Oude, en Grote Markt. Heel gezellige terrasjes en straatjes.

Een tien met een griffel

Bloem33
26-1-2015

Echt een fantastisch hotel. We hadden met de charming echt een superkamer. Totaal niets op aan te merken, gewoon fijn om er te vertoeven, ruim, schoon, smaakvol, echte luxe, badjassen, slippers, bubbelbad. Het hotel ligt in het centrum van Leuven, maar zit in een lekker rustig straatje, het is echt heel stil dus je slaapt lekker. Erg vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt met weer ontzettend vriendelijk personeel. GEzellige kloosterbar waar je zeker 's avonds een lekker belgisch biertje moet gaan drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martin's Klooster in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martin's Klooster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Martin's Klooster scoort een 8.82 uit 10 op basis van 69 reviews.