Hotel Holiday Inn Gent Expo

7.7Goed

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Gent Expo voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Holiday Inn Gent Expo

• 2017
    9J.Z.29-07-2017

Prima hotel, mooi entree, aanrader!

Hotel was keurig, schoon, nette hotelkamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader! Hotel ligt buiten de stad vlak naast de Ikea. Het centrum van het prachtige Gent is heel makkelijk te bereiken met de tram (lijn1)de halte is op loopafstand van het hotel. Tramkaartjes verkrijgbaar bij de receptie. Ideaal!

• 7Pats Travel18-07-2017

Hotel zeer goed doch parking zeer duur !!

Hotel gekozen voor de ligging/ verbinding met het centrum tijdens de Gentse Feesten !! terwijl iedereen zijn parking gratis maakt vraagt het hotel 10 euro voor de parking voor zijn gasten !! Schandalig !!!

• Oude reviews

4Frans20-10-2016

nooit meer, vieze bedden.

Het matras waar we op sliepen was vies en vol scheuren. Op klachten wordt niet gereageerd. Gedateerd en bereikbaarheid slecht.

• 6Petra10-04-2016

Prima voor een overnachting in de buurt van Gent

Rustig gelegen, prima ontbijt. ruime kamer. Prima douche. Slecht bereikbaar ivm wegwerkzaamheden ( apr.2016) Hele zachte bedden.

• 8Ron Peters31-01-2016

Een zeer goed hotel. Mooie kamers, zeer vriendelijke mensen en een top ontbijt. Houden prima rekening met mijn glutenvrij dieet. Diverse voorverpakte glutenvrije producten, maar ook verse afgebakken broodjes.

Alleenreizend

• 8Carina Kranen en Jaap Nieuwehuijs16-09-2015

Mooi hotel, prima ligging!

Goed geslapen alleen slecht ontvangen door een stagiere. Brutale meid uit Nederland, bij vertrek maakte ze en gebaar dat ze ons ging bespugen.. Nog nooit zulk manisch personeel gezien. Daarom geen 5 sterren.

• 7Lisa05-08-2015

Prima hotel

Hotel was makkelijk te vinden. Parkeren wel duur terwijl de parkeerplaats slecht onderhouden is.

Makkelijke tramverbinding naar de stad. Wifi op de kamers.

Is een hotel voor zakenmensen, niet voor familie vakanties. Maar prima voor een paar nachtjes

• 8Marijke18-05-2015

Prettige ligging aan de snelweg

Het hotel ligt vlakbij de Expo en de snelweg. Er is op 5 minuten lopen een tramverbinding die u in 20 minuten naar het centrum brengt. Ideaal, geen parkeer problemen in het centrum

• 6Gabrielle15-03-2015

Voor een keertje ok.

er is niet zo veel mis met dit hotel maar de ligging maakt het vooral geschikt voor bezoeken aan fe Flanders Expo. Het centrum is met de tram prima te bereiken maar terug is s'avonds een ander verhaal. De kamer is basic, prima voor een nachtje, wel erg zachte bedden.

• 8Sanne 16-02-2015

Mooi hotel!

Afgelopen weekend zijn we in dit hotel een nacht blijven slapen. Goed bereikbaar en dichtbij het tram station, lekker ontbijt. Er was helaas wel een min punt er was geen schone lucht op onze kamer we werden de dag erna wakker met keelpijn en mijn lippen waren kapot erg zonde voor de rest een mooie ruime kamer!

8 tips over Hotel Holiday Inn Gent Expo

• Marieke, 01-01-2014

Nam Jai aan de Kraanlei is een zeer goed restaurant! Ook Casa del Tapas in het Patershol is lekker! Vleeshuis zou ik je niet aanraden, Design Museum is wel mooi. En de topper van de dagen dat wij weg waren: Sauna Aqua Azul aan Drongenhof: heerlijke sauna/baden, echt een topper!!

• Anwi, 04-11-2013

In het historische Gent eten bij de Du Progress is zeker een aanrader. Vriendelijk personeel en super eten! Om een lekker pilsje te drinken is de Dulle Griet een aanrader.

• jgv_cremers, 28-11-2012

hotel ligt 3 min. van tramhalte af, tram nr 1 of 2 ben je 20 min. in centrum van gent voor € 1,20 enkel ben je in gent

1 vraag over Hotel Holiday Inn Gent Expo

• Coby , 20-03-2014

Tram

Wie weet welke tram lijn ik moet nemen van af St. Pieters station naar holiday Inn Maaltekouter 3 in Gent

Jenny Scholte, 11-08-2014

Ik dacht lijn 1

• Eten en drinkenLunch

• ZwembadBinnenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats