Camping Aux Sources de Lescheret

Camping Aux Sources de Lescheret
8,5

63 reviews over Camping Aux Sources de Lescheret in het Nederlands

Aanrader voor iedereen die niet voor glamping gaat

Richard Prins
16-9-2018

Zalige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Sanitair is schoon, wordt elke dag tip top schoonhouden. Veel natuur, geen drukke "mega" camping, maar warm en intiem. Elke morgen heerlijke verse broodjes van de bakker voor prima prijs. Goede voorzieningen in de vorm van koelkast verhuur en wasmachine en droger beschikbaar. Geen zwembad met superglijbaan, maar een heerlijk zwemmeer waar je fijn in kun zwemmen als het warm is. Mooie landelijke omgeving en prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Luxemburg stad, Euro space center, Spa, Bastogne en Fort Fermont. Kortom heerlijk voor iedereen die niet van mega groot, mega vol, stampdruk en veel Glamping houdt. Maar vooral voor een ieder die gaat voor natuur, vriendelijkheid, warmte, rust en sfeer. Wij weten nu al zeker dat we volgend jaar weer gaan.

Fantastische natuurcamping

Marc en Jolanda
19-7-2018

Geweldige rustige natuurcamping, back to basic, sfeervol, honden toegestaan, geen schreeuwerige animatie. Allemaal verschillende sta plekken. 3 meertjes met verse toevoer van water. Geweldig voor mens en onze 4 teckels! Een camping zoals een camping hoort te zijn, volop natuur en rust en pleegzoon van 9 heeft de tijd van zijn leven.

Fantastisch!

Edgar en Esther
11-7-2018

Mooie camping in prachtig natuurgebied.

Supervriendelijke mensen!

Gezellige kippetjes die op visite komen ☺

Voor de rust een geweldige plek!

Ook de douche en de wasgelegenheid was superschoon!

Ruime plekken, kortom een aanrader!

Rustiek uit de stress

Chris
7-7-2018

Fijne rustige camping met veel ruimte voor de natuur, rust en ontspanning.

Het klopt wat anderen schrijven: er is sprake van achterstallig onderhoud en bouwprojecten die niet af zijn.

Dit draagt m.i. echter bij aan de unieke sfeer : niet gelikt of hypermodern.

Maar de faciliteiten zijn uitstekend:

zeer schone toilet en douche (met kaart waarvoor 20,- borg die je netjes terug krijgt na inlevering)

koelkast te huur

wasmachine en droger aanwezig.

Zwemwatertje van natuurlijke bronnen, visvijver.

Broodjesservice.

Avondeten als voor 15 uur aangegeven.

Eigenaren zijn Nederlands. Hij ontdooit na eerste kennismaking, zij rechtstreeks, nuchtere mensen, deur staat altijd open voor vragen of overleg.

Super plek

Cokke Engelhart
6-7-2018

Geen Wi-Fi de rust van weinig internet en een heerlijk stille omgeving.

Hilde
6-7-2018

Het is een heerlijke fijne camping. Zeer rustige ligging, veel fiets en wandel mogelijkheden en aardige eigenaars. Kortom, we komen graag weer terug!!!

Paradijsje in de provincie Luxemburg, België.

M van Hoorn
6-7-2018

Aux Sources De Lescheret is een unieke camping.

We staan hier nu 2 weken en genieten elke dag van de rust, de natuur en de vogels.

De camping is een waar paradijsje en door de eco-gerichtheid van de eigenaren wordt dit ook behouden voor de toekomst.

Als extra kers op de taart is er ook nog het zwemmeertje.

We hebben geweldig weer en het is behoorlijk warm, waardoor een dagelijkse duik in het frisse bronwater zeer welkom is.

Ook voor de honden is er een apart zwemmeertje, dus ook die komen niets tekort.

Zeer vriendelijke eigenaren, die hard werken om het paradijsje in stand te houden en verder op te bouwen.

Sanitair uitstekend, schoon en verwarmd, sfeer op de camping uniek.

Fantastisch, wij komen graag terug.

Visser
15-5-2018

Een heerlijke camping. Ruime plaatsen. Zeer schoon sanitair. Hele vriendelijke ontvangst. Goed wandelgebied.

Projectjescamping

Familie Trekking
14-5-2018

Kleine gemoedelijke camping. Op het eerste zicht is de uitbater wat nors, maar dat is maar schijn. Communicatief ook niet zo top; hij zou moeten beseffen dat als je toekomt duidelijk wil weten hoe, wat en waar (vooral als je inrit staat te blokkeren en er andere uitrijdende gasten ongeduldig worden).

We hadden gereserveerd voor 7 personen met een camper, een caravan en een tentje en moesten op een wel heel klein plekje kruipen , waarnaast ook nog doorreizende kampeerders kwamen en gingen. Uiteraard kon de uitbater niks verhelpen aan het drassige terrein (Daags voordien een stortbui om U tegen te zeggen). We hadden toch vooral de indruk dat het seizoen goedmaken en het motto "volproppen die handel" was.

Over het sanitair niks dan goed: proper en lekkere warme douches. Maar het kampeerterrein heeft zoveel troeven, maar nog meer onafgewerkte projecten. En er zijn meer hoekjes die niet zouden mis staan in een uitzending van Jambers of help mijn man is een klusser...

Hulp krijgen van campingbewoners moet leuk zijn. Echter niet als je quasi naast de afvalbakken gekampeerd moet staan (met enkele zonnepanelen ertussen) en een adhd-vrouw zowat elke stap of handeling in plat Hollands verduidelijkt... "nu ga ik de flessen sorteren (alsof je niet hoort dat glas lawaai maakt); "Neen, ik neem effe een nieuwe zak" (waarna het deksel van de container hard wordt dichtgemept, om de paar minuten wel te verstaan...), "oh wat een troep", "we hebben weer een volle bak"... en ehm.. oh ja, het is dan 8u20 's ochtends , zei ik dat al? Elke ochtend...

Niet geschikt voor ( grote) caravan

Rias
16-9-2017

Niets bijzonders ligt afgelegen rommelig en kleine sanitair ruimtes voor douche dien je een kaart te kopen ( borg) 20 euro

Dit nodigt niet uit voor 1 nacht.

Eten was redelijk drank duur.

Wij komen hier niet meer terug.

Natuurcamping Aux Sources De Lescheret, eigenaar-directeur, 19-9-2017

U gebruikt een schuilnaam, nadat u blijkbaar 1 nachtje bij ons bent geweest en bij ons heeft gegeten.

Enfin de feiten zijn:

We zijn geen standaard doorgangscamping.

Afgelegen? U bent binnen 10 minuten bij ons vanaf de E25 (afslag 56) of de E411 (afslag 27).

(Grote) caravans tot ongeveer 7,5 m zijn mogelijk en toegestaan op ons terrein. (Wel moet u de bochten ruim nemen.) Zie bijv. de foto op Zoover van een Eriba Nova S (minimaal 7.55m) bij ons.

De douchecabines zijn ong 1x2m. Klein?

Een borg voor een douchekaart betalen is echt iets anders dan kopen. U betaalt alleen het verbruik (€0,07 per 20 sec.).

U kunt bij ons eten wat de pot schaft, maar het hoeft niet. We hebben geen frituur, maar wel is er een in de buurt.

Drank duur? Er hangt een prijslijst. Bij ons kost een Jupiler €2,- een glas wijn €2,25.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aux Sources de Lescheret in Vaux-sur-Sûre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aux Sources de Lescheret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.