Géén boekingskosten

Aux Sources de Lescheret

BelgiëLuxemburgVaux-sur-Sûre

We hebben de beste aanbieders voor Camping Aux Sources de Lescheret voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 87 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 87 reviews
  • 6.5Staat v/h sanitair
  • 3.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

87 Reviews over Aux Sources de Lescheret

• 3Rita en Arthur van Luijtelaar05-09-2022

Tussen eenvoud/verwaarlozing>> wereld van verschil

Alle reclames ten spijt op internet door alle organisaties: deze camping is volledige vergane glorie! Het is een opslagplaats van allerhanden materialen en machines die in het verre verleden ooit gebruikt zijn. Reclame maken voor een natuurcamping dan mag toch het terrein onderhouden worden. Voor auto met caravan is er nauwelijks van de paden onbeschadigd gebruik te maken. Het is voor de spelende kinderen gevaarlijk! De caravan/tent plaatsen zijn ruim en in de schaduw! ( pluspunt !). Zelfs het restaurant, ondanks de reclames die gemaakt worden, dient als opslagplaats en ruikt/stinkt naar zeer oud. Het nodigt totaal niet uit. Het is onbegrijpelijk, ook gezien de andere reviews, dat medeburgers hier tot genoegen verblijven! Wil de camping voldoen aan datgene waarmee en waarover reclame gemaakt wordt, dan zijn er bergen werk te verzetten. Nogmaals naar deze Camping: NEEN.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Marie Versteeg-Hulstein12-08-2022

Ondanks rotzooi. Fantastisch

Als je aankomt denk je wel jeetje waar ben ik nu beland. Zeer rommelig. Maar vriendelijke mensen en sanitair heel schoon, goede douches. We hebben t goed naar onze zin gehad. Met honden was geweldig. Komen zeker nog een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Marjolijn04-08-2022

Zeker een aanrader; rust en vrij.

Heerlijk verblijf! En wat een sfeer; ongedwongen, ontspannen ratjetoe, en lekker jezelf in de natuur herontdekken. Koeler sta je op de plekken die niet naast het water liggen, maar de plek die we naast het water hadden was ideaal; enthousiast kinderspeel geluiden op het water, toch een schaduwplekje te vinden als je wat met je stoel sleept, verkoelende duik in het meertje (niet diep, met kroos en wat slijk op de bodem; mocht allemaal de pret niet drukken!). Niet heel strak georganiseerd, maar daar houden we wel van ;) Janette en Arthur trekken het met z'n tweeën, dus sowieso bewondering voor wat ze allemaal neerzetten. Prachtig kleinschalig ruwe diamant in de natuur. Zeker een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Hanneke22-06-2022

Heerlijke camping voor natuurliefhebbers!

Heerlijke dagen gehad op deze mooie en natuurlijke camping! Geen lawaai, geen drukte, alleen de wind door de bomen, vogels, vlinders en schapen. Prachtige plekken met zon en schaduw, meestal gelijk, soms wat schuin. Sanitair is voldoende (in het voorseizoen) en wordt uitstekend schoon gehouden. Contact met de eigenaren, Arthur en Jeanette was hartelijk en vriendelijk. We werden gewezen op mooie wandelingen in de omgeving (door een verstuikte enkel helaas niet mogelijk!) en interessante plaatsen die het bezoeken waard zijn, zoals Orval. Kortom, een fijne camping voor wie de natuur wil ervaren en geen vermaak nodig heeft!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Jaap Eilers21-06-2022

Voor herhaling vatbaar!!

Wij genieten nog na van een heerlijke week vakantie op deze natuurcamping! We hadden fijn contact met Arthur en Janette! Voor ons was het ons eerste bezoek, maar zeker niet de laatste! De sfeer is ongedwongen en relaxed; het sanitair voldoet aan al onze vereisten zowel wat hygiene als kwaliteit. De omgeving is uitermate geschikt voor heerlijke wandelingen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 1De Vries30-05-2022

Betaalde vuilnisstortplaats

Pluspunt: mooie schone afwasplekken met goed warm water. Minpunten: camping met vergane glorie. Voor kinderen die spelen zeer gevaarlijk. Overal ligt puin, kapot gereedschap, stukken ijzer, glas...niks is onderhouden. Het vernieuwde sanitair houdt in dat je alleen kunt douchen met een pas waar geld opstaat. De twee aanwezige herendouches functioneerden niet. Alle foto's die op de website staan zijn van toen de camping open is gegaan daarna is er nooit meer aan onderhoud gedaan. De beheerder/campingeigenaar is niet blij met je komst en gaat schofferen niet uit de weg. Alles is teveel. Dit heeft niets met een kindvriendelijke natuurcamping te maken, het is een vuilnisbelt...op de website staat dat alles opgeslagen wordt voor hergebruik en dat dit charmant is, wij vinden het gevaarlijk. huuraccommodaties zijn niet bewoonbaar ... schande dat dit open mag blijven....het klopt dat er veel vogels zijn, maar er zijn ook veel hele hoge bomen

• 2Staat v/h sanitair
  • 3Jan29-05-2022

Niet meer

"Eco" camping wat in dit geval betekent, "voorzieningen", minimaal, sanitair een zeer oud wel schoon, maar te weinig. Het geheel heeft zijn beste tijd gehad. Verouderde infra. Mensen doen hun best om er wat van te maken. Maar prijs kwaliteit niet in verhouding, Daarnaast nog te hoge reserverings kosten ook via ANWB. Wifi minimaal en alleen hoognodig en via de eigenaar op 1 plek in het restaurant of waar het voor door mag gaan. eerder een" crepeer "gevoel. Als je daarvoor kiest prima. Omgeving slaperig, enigzins saai, met grote maar ook kleine kinderen niet veel te doen, ze zijn snel uitgespeeld. Aanwezige stacaravans en hutten maken mede doordat de camping in een klein bosgebied ligt een rommelige en vuile indruk. (wij hebben er geen gebruik van gemaakt) Als de binnenzijde er net zo uitziet als de buitenzijde vrees ik met grote vrezen. Geen aanrader dus voor ons.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 10E J13-09-2021

Heel fijne camping

We hebben een fantastisch verblijf gehad, mooie natuurcamping, zeer vriendelijke eigenaren, schoon sanitair.

• 10Staat v/h sanitair

arthur van duin, Eigenaar, 10-02-2022

Beste

Hartelijk dank voor uw fijne review. Tevreden gasten. Dat is waar we altijd hard voor blijven werken. Dus graag tot ziens.

• 2Franciscus30-08-2021

Nooit meer

Deze camping geboekt omdat op internet het goed er uit zag. Bij aankomst bleek niets te kloppen. Gewoon een grote rotzooi. Overal op het terrein ligt rommel. De ligging is wel oké maar er zijn veel kampeerplekken waar de tent in de vieze modder staat en onder niet gesnoeide bomen. Afwas gelegenheid slecht en sanitair moet nodig opgeknapt worden. Nooit meer!

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Kirsten24-08-2021

Een kleine voldoende

Medium camping, maar niet zoals verwacht.Om maar even positief te beginnen, de ligging van de camping is prachtig, in een rustige omgeving waar je 's nachts de sterren goed kunt zien. Het sanitair is prima, het werkt en is schoon en er is een kleine retro speeltuin. Voldoende om tevreden mee te zijn, ware het niet dat de website hogere verwachtingen had geschept.Het zwemmeer ligt vol kroos en nodigt totaal niet uit om te zwemmen, ondanks heftige regen. Het restaurant was dicht, vanwege corona, maar restaurants in België mochten allang open, zeker met een terras. Een alternatief zoals afhaal was er ook niet. Corona-excuus idem voor het kampvuur, want dat leidt tot samenscholing. Prima, maar haal het dan ook van je website. Tevens was de kleine parkeerplaats te klein voor het aantal auto's en kon je maar één douchekaart krijgen, of je nu alleen was, met z'n tweeën of met een gezin van zes. Tegelijk douchen is dus onmogelijk.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar