Camping Aux Sources de Lescheret

63 reviews over Camping Aux Sources de Lescheret

• 2019
    6Nienke25-08-2019

Anders dan verwacht

We hadden een prachtige plek aan het meer. Hierdoor viel de rest van de wat rommelige camping niet op en hebben we rust en gezelligheid met vooral andere kampeerders ervaren. Eigenaren niet altijd even vriendelijk, waardoor we ons niet altijd welkom hebben gevoeld en vragen al snel teveel leken. Eigenaar stond wel open voor feedback en nadien hebben we dit niet meer ervaren. Sanitair redelijk, wel veel stuk of afgesloten. Jammer dat de kinderen geen hout mochten sprokkelen voor het kampvuur en het hout, dat gekocht kon worden, in 3 weken tijd niet kon worden aangevuld. Overigens wordt je gesommeerd te stoppen om 23 uur met het kampvuur (terwijl je met velen hier van geniet), maar kunnen andere luidruchtige kampeerders ongemerkt hun gang gaan tot diep in de nacht. Jammer dat bijna alle activiteiten in de omgeving minimaal een half uur rijden zijn, maar dan kan de camping niets aan doen.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Natuurcamping Aux Sources De Lescheret, eigenaar-directeur, 29-08-2019

Beste Nienke van Ouwerkerk,

Bedankt voor uw review.

Wij willen op onze camping dat het kampvuur om 23 uur ten einde is. Luidruchtigheid is evenmin de bedoeling. Zouden we dat gehoord hebben, dan hadden we ook die mensen er op aangesproken (en misschien gelijk nog een slechte review gehad).

Zoals bekend, was er volop hout te koop bij supermarkten etc. Anders dan door ons verwacht, werden er bomen "gesprokkeld", zijn door ons aangelegde houtwallen gesloopt en is hout van onze privé-wintervoorraad "weggenomen".

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7J.G. Tolhuijs23-07-2019

Prachtig

Mooie dagen gehad. Camping ligt prachtig centraal gelegen. Voor (duur)sporters zeer uitdagende omgeving, met zeer steile klimmetjes. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kan het zeker van harte aanbevelen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9janneke knol14-07-2019

fantastisch

natuur, rust, gezellige kantine waar echt eten gekookt wordt! geen standaard doorgangscamping, maar zoveel meer! ok hier en daar wat rommelig, maar dat is juist de charme. sanitair schoon, maar niet MiVa.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Richard Prins16-09-2018

Aanrader voor iedereen die niet voor glamping gaat

Zalige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Sanitair is schoon, wordt elke dag tip top schoonhouden. Veel natuur, geen drukke "mega" camping, maar warm en intiem. Elke morgen heerlijke verse broodjes van de bakker voor prima prijs. Goede voorzieningen in de vorm van koelkast verhuur en wasmachine en droger beschikbaar. Geen zwembad met superglijbaan, maar een heerlijk zwemmeer waar je fijn in kun zwemmen als het warm is. Mooie landelijke omgeving en prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Luxemburg stad, Euro space center, Spa, Bastogne en Fort Fermont. Kortom heerlijk voor iedereen die niet van mega groot, mega vol, stampdruk en veel Glamping houdt. Maar vooral voor een ieder die gaat voor natuur, vriendelijkheid, warmte, rust en sfeer. Wij weten nu al zeker dat we volgend jaar weer gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Marc en Jolanda19-07-2018

Fantastische natuurcamping

Geweldige rustige natuurcamping, back to basic, sfeervol, honden toegestaan, geen schreeuwerige animatie. Allemaal verschillende sta plekken. 3 meertjes met verse toevoer van water. Geweldig voor mens en onze 4 teckels! Een camping zoals een camping hoort te zijn, volop natuur en rust en pleegzoon van 9 heeft de tijd van zijn leven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Edgar en Esther11-07-2018

Fantastisch!

Mooie camping in prachtig natuurgebied. Supervriendelijke mensen! Gezellige kippetjes die op visite komen ☺ Voor de rust een geweldige plek! Ook de douche en de wasgelegenheid was superschoon! Ruime plekken, kortom een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Chris07-07-2018

Rustiek uit de stress

Fijne rustige camping met veel ruimte voor de natuur, rust en ontspanning. Het klopt wat anderen schrijven: er is sprake van achterstallig onderhoud en bouwprojecten die niet af zijn. Dit draagt m.i. echter bij aan de unieke sfeer : niet gelikt of hypermodern. Maar de faciliteiten zijn uitstekend: zeer schone toilet en douche (met kaart waarvoor 20,- borg die je netjes terug krijgt na inlevering) koelkast te huur wasmachine en droger aanwezig. Zwemwatertje van natuurlijke bronnen, visvijver. Broodjesservice. Avondeten als voor 15 uur aangegeven.

Eigenaren zijn Nederlands. Hij ontdooit na eerste kennismaking, zij rechtstreeks, nuchtere mensen, deur staat altijd open voor vragen of overleg.

• 10Cokke Engelhart06-07-2018

Super plek

Geen Wi-Fi de rust van weinig internet en een heerlijk stille omgeving.

• 10Hilde06-07-2018

Het is een heerlijke fijne camping. Zeer rustige ligging, veel fiets en wandel mogelijkheden en aardige eigenaars. Kortom, we komen graag weer terug!!!

• 9M van Hoorn06-07-2018

Paradijsje in de provincie Luxemburg, België.

Aux Sources De Lescheret is een unieke camping. We staan hier nu 2 weken en genieten elke dag van de rust, de natuur en de vogels. De camping is een waar paradijsje en door de eco-gerichtheid van de eigenaren wordt dit ook behouden voor de toekomst. Als extra kers op de taart is er ook nog het zwemmeertje. We hebben geweldig weer en het is behoorlijk warm, waardoor een dagelijkse duik in het frisse bronwater zeer welkom is. Ook voor de honden is er een apart zwemmeertje, dus ook die komen niets tekort. Zeer vriendelijke eigenaren, die hard werken om het paradijsje in stand te houden en verder op te bouwen. Sanitair uitstekend, schoon en verwarmd, sfeer op de camping uniek.

• 9Eetgelegenheden

Camping Aux Sources de Lescheret info