Vaux-sur-Sûre

We hebben een aantal aanbieders voor Vaux-sur-Sûre voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vaux-sur-Sûre voor je op een rij gezet:

Reviews over Vaux-sur-Sûre

Aanrader voor iedereen die niet voor glamping gaat

Richard Prins,
    16-9-2018

Zalige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Sanitair is schoon, wordt elke dag tip top schoonhouden. Veel natuur, geen drukke "mega" camping, maar warm en intiem. Elke morgen heerlijke verse broodjes van de bakker voor prima prijs. Goede voorzieningen in de vorm van koelkast verhuur en wasmachine en droger beschikbaar. Geen zwembad met superglijbaan, maar een heerlijk zwemmeer waar je fijn in kun zwemmen als het warm is. Mooie landelijke omgeving en prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Luxemburg stad, Euro space center, Spa, Bastogne en Fort Fermont. Kortom heerlijk voor iedereen die niet van mega groot, mega vol, stampdruk en veel Glamping houdt. Maar vooral voor een ieder die gaat voor natuur, vriendelijkheid, warmte, rust en sfeer. Wij weten nu al zeker dat we volgend jaar weer gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische natuurcamping

Marc en Jolanda,
    19-7-2018

Geweldige rustige natuurcamping, back to basic, sfeervol, honden toegestaan, geen schreeuwerige animatie. Allemaal verschillende sta plekken. 3 meertjes met verse toevoer van water. Geweldig voor mens en onze 4 teckels! Een camping zoals een camping hoort te zijn, volop natuur en rust en pleegzoon van 9 heeft de tijd van zijn leven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Edgar en Esther,
    11-7-2018

Mooie camping in prachtig natuurgebied.

Supervriendelijke mensen!

Gezellige kippetjes die op visite komen ☺

Voor de rust een geweldige plek!

Ook de douche en de wasgelegenheid was superschoon!

Ruime plekken, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Rustiek uit de stress

Chris,
    7-7-2018

Fijne rustige camping met veel ruimte voor de natuur, rust en ontspanning.

Het klopt wat anderen schrijven: er is sprake van achterstallig onderhoud en bouwprojecten die niet af zijn.

Dit draagt m.i. echter bij aan de unieke sfeer : niet gelikt of hypermodern.

Maar de faciliteiten zijn uitstekend:

zeer schone toilet en douche (met kaart waarvoor 20,- borg die je netjes terug krijgt na inlevering)

koelkast te huur

wasmachine en droger aanwezig.

Zwemwatertje van natuurlijke bronnen, visvijver.

Broodjesservice.

Avondeten als voor 15 uur aangegeven.

Eigenaren zijn Nederlands. Hij ontdooit na eerste kennismaking, zij rechtstreeks, nuchtere mensen, deur staat altijd open voor vragen of overleg.

Gereisd met partner in juni 2018

Super plek

Cokke Engelhart,
    6-7-2018

Geen Wi-Fi de rust van weinig internet en een heerlijk stille omgeving.

Gereisd met partner in juni 2018
Vaux-sur-Sûre scoort een 8 uit 10, op basis van 13 reviews