Géén boekingskosten

Oostappen Hengelhoef

Vakantiepark
BelgiëLimburg (België)Houthalen/Helchteren

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 2356 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Net over de grens bij Maastricht ligt Oostappen vakantiepark in Hengelhoef (België). Het zwembad is een groot waterparadijs met glijbanen, grote bubbelbaden, een golfslagbad en wildwaterbaan. Verder zijn er creatieve animatie activiteiten en feesten. Het is gezellig druk met veel gezinnen met kinderen. Maastricht is vlakbij!

2356 Reviews over Oostappen Hengelhoef

• 6Yvonne Lindsen04-11-2022

Prut caravan maar tof zwembad

De stacaravan had aardig wat mankementen, zo deed het warm water het niet, ontbraken de lades in de koelkastdeur en gaf de kachel een pieptoon, waardoor hij niet aankon. Aantal geleverde lakenpakketten was te weinig en stapelbed zo smal dat mijn zoon zich continue stootte waardoor hele stacaravan bewoog. Maar....als je die caravan voor lief neemt dan is het zwembad geweldig en het bos heel mooi. Uitstapjes in de buurt maken het dan toch een hele leuk midweek.

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Ashley Viaene18-10-2022

topweekend in betaalbaar vakantiepark

heel mooi park , iets minder luxueus als ander parken zoals centerparcs maar veel betaalbaarder. topzwembad met voldoende redders , propere kleedkamers en douches. had veel negatieve reacties gelezen maar heb hier niks van ervaren, ik heb de iets duurdere loge geboekt met terras, stacaravan was zeker in orde. enkel de matrassen zijn wat dun maar voor de rest alles tip top , ook mooi proper toen we toekwamen. wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Romano Foesenek14-10-2022

fantacties

oostapppen vakantiepark hengelhoef ik heb hier een fantacties verblijf gehad zwebad is ook heel goed hijgiene is ook prima

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 2Rico09-09-2022

Nooit meer.

Als je in het laagseizoen komt. (Week na hoogseizoen) worden de openingstijden aangepast. Zwembad was doordeweeks maar 1 halve dag open. Horeca alleen in het weekend. Geen toiletpapier en geen zeep in het toiletgebouw. Los zittende toilet brillen en deuren die niet opslot kunnen. Zwembad water was dag 1 zeer warm en 1 week later zeer koud. Buiten bad was zeer smerig. Binnen speeltuin lekte water naar binnen. De speeltoestellen zaten allemaal scheuren in. Overal ligt troep op de grond bierdopjes, peuken etc. Het gehele park heeft een opfris beurt nodig.

• 2Onderkomen
  • 2Marian08-09-2022

Verschrikkelijk

Het was vies. Vandalisme. Onveilig.Luidruchtige nachten tot 4.00 in de ochtend. Onbeleefd personeel. Geen toezicht.

• 10Guy Nijs22-08-2022

Geweldig weekend gehad.

Aanrader voor kinderen , prijs - kwaliteit prima , zoontje met autisme heeft zich ook geweldig geamuseerd.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 2Laura22-08-2022

Never again!

Zwembad word nooit schoongespoten met tuinslang en poetsmiddel zoals t hoort ze trekken de zooi gewoon weg met n trekker. Zwembad water was bloedheet zelfs t voetenbad. Iedereen is ziek geweest door t zwembad water en dit hoorden we ook al van andere mensen. Er staan erg veel asociale mensen op deze camping die via vaka tieveilingen daar voor n appel en n ei staan. Wij hadden vriendelijke mensen uit n volksbuurt naast ons staan en zij zijn zelfs eerder naar huis gegaan omdat ze niet tussen de asos wilden staan.. het moet niet gekker worden.. we hebben om n andere plek gevraagd of een andere park omdat dit echt niets voor ons was maar dit deden ze niet en ze zaten bovenal vol.. volgende dag liep de camping leeg en bleven er veel lege plekken dit bleek dus een leugen. Zie je geld maar eens terug te krijgen.wij wisten niet dat dit van oostappen was anders waren we hier nooit naartoe gegaan. We hadden n last minute geboekt voor de hoofprijs

• 2Derks20-08-2022

Verschrikkelijk

Hele caravan was klam, het rook alsof er iemand dood was gegaan. Losse handvaten, kapot raam, overal viezigheid, terras wat vroeg dicht gaat wat het is niet “druk” genoeg. Restaurant wat niet open gaat want tja geen personeel. Veel rondhangende pubers die de binnenspeeltuin afbreken. Dak van de entree lekte al met al echt dramatisch. Zijn er welgeteld 1 nacht gebleven. Met je klacht wordt niets gedaan!

Enige pluspunt aan dit hele park is het zwembad

• 2steven19-08-2022

Drama staat al 30 jaar stil. Erg smerig!

Een rot week gehad! Wat een zooitje is het daar. Een paar voorbeelden: Toiletgebouw erg vies en 24uur niemand schoongemaakt met 35graden is dit ook voor de gezondheid een issue... wc papier overal... in een urinoir wc papier met bloed dar er 24uur later nogsteeds lag... niet schoongemaakt... Douches hadden weinig water... en als er dan water was koud of eerst warm dan koud en dan weer warm... meerdere douches deden het niet goed. Meerdere toiletten spoelden niet door.

recreatieteam 1 meisje als spelbegeleider voor 70 a 80 kinderen... nee dat kon ze niet in goede banen leiden... savonds nog even op een terras wat willen drinken, staan nog borden op tafel. Personeel komt eraan wat willen jullie drinken... nou graag eerst even de borden van tafel dan willen we graag iets drinken. Jongen zegt is niet mijn taak... en loopt weg... en er komt ook niemand om ze wel op te ruimen. Op een andere dag bij de bingo konden we geen drinken krijgen

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 2S. Zandstra13-08-2022

Vervallen oude troep

Wij hadden een glamping tent.. bij aankomst al van alles kapot of half half echt zonde. De tent stonk verschrikkelijk dus hebben gelijk alles open gezet in de hoop dat die stank minder zou worden. De wc en douche voorzieningen zwijgen we maar over wat was dat verschrikkelijk. Werd 2 x binnen 4 uur per dag schoon gemaakt nouja de schoonmaker liepen er rond..... Wat een smeriger medemensen heb je toch bizar! Alles op het park is maar net aan of gewoon kapot. Het personeel is niet te pruimen en het zwembad zou ik bijna een hond nog niet in laten zwemmen. Voordeel van deze vakantie is dat er nu weten dat de kinderen kamperen leuk vinden en we echt wel vakantie hebben gehad door gezellige mensen om ons heen. Maar we hebben ook zeker geleerd nooit maar dan ook nooit geen oostappen park meer voor ons.

• 3Activiteiten

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef info