Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

6,1

Score uit 2032 reviews

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen5,3

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

2016 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in het Nederlands

Leuk park !

Arjan, 22-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Kwaliteit/prijs verhouding goed .stacaravan niet heel luxe maar gewoon goed .het zwembad en de zwemvijver zeer leuk .wel wat weinig speeltuinen buiten .binnen speeltuin zeer gied te doen voor kinderen .mooie omgeving en de kinderen .hebben het heel goed naar hun zin gehad .En wij zelf ook .het eten in het restaurant is lekker en de prijzen vallen mee .We komen zeker nog eens terug

Onbeschoft behandeld eens maar nooit weer.

Bert, 17-4-2018
  • Onderkomen3

De accommodaties staan op nog geen meter van elkaar af in lange rijen. Privacy heb je er totaal niet.

Gordijnen op slaapkamer hangen niet voor de ramen maar liggen in de kast( defecte haakjes). Vloerbedekking defect. Badkamer is oke alleen een paar haakjes voor een handdoek etc zou prettig zijn. Er waren behoorlijk wat gasten ivm een BMX event in Zolder. Deze mensen checkten uit op zondag en door personeel werd bij deze caravans het buitenmeubilair opgeruimd. Wij zijn dagje op stap geweest en bij terugkomst was ook ons buitenmeubilair opgeruimd. Mooi maar ook onze handdoeken en theedoeken waren weg. Nog twee gezinnen waren spullen kwijt en was de vuilnis opgeruimd etc.

Ik ben dus naar de receptie geweest om navraag te doen en daar werd ons verteld dat het personeel daar niet was geweest en dat wij zelf verantwoordelijk waren voor onze spullen. Ook de park manager bleef volhouden dat zijn personeel er niet was geweest.

nooit meer

Martina, 16-4-2018
  • Onderkomen3

de kinderen vonden het zwembad zalig maar de accommodatie was verouderd

Veel beter dan verwacht.

even er tussen uit, 14-4-2018
  • Onderkomen6

Vele wisselende beoordelingen gelezen, zag er een beetje tegen op. Het chalet was wel gedateerd en het een en ander was wel aan vervanging toe maar was wel netje schoon. Park , winkel,plaza en zwembad waren netjes schoon. Personeel vriendelijk, klachten heel snel opgepakt. Alleen op dag van aankomst mag je om 12 uur op het park maar je kunt nergens een lunch krijgen er is niks open en ik de supermarkt is om dat tijdstip ook geen broodje meer te koop.

Tegenvaller

Natasja, 12-4-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Het onthaal in hengelhoef is gewoon schandalig,klantvriendelijkheid kennen ze daar echt niet,ze kijken de mensen niet aan,je krijgt geen informatie en wordt afgesnauwd.daartegen het personeel in de bar en cafetaria zijn mega vriendelijk,er zou animatie zijn maar nergens animatie te bespeuren.het zwembad is wel heel leuk en dan houd het op.de appartementen amai wat was dat,je zakt bijna door het plafond en ze zijn slecht geïsoleerd.nee hier gaan we niet meer naartoe msshn alleen voor te zwemmen.geef ons dan maar andere keten daar wordt je altijd met een glimlach onthaalt.

nooit meer

bourgonje, 5-4-2018
  • Onderkomen2

Het park is slecht onderhouden, veel kapotte dingen op het park. Het indoorspeeltuin is niet veilig, kapotte netten, kinderen kunnen op grote hoogte uit de toren klimmen. De matrassen waren goor en de kussens stonken!!

nooit meer , zelfs niet gratis als je Bellg

adriaensens Luc, 4-4-2018
  • Onderkomen1

Ik was daar met mijn familie , het begon met de vraag naar het buffet voor het eten blijkbaar is dit enkel voor tijdens de vakantie van nederlandse gasten , raar en dit in park in Belgie

Zeer onvriendelijk personeel in het restarant, werkte blijkbaar tegen hen zin

Bij de bungalow aangekomen vuil en ransig , smerig er lagen zelfs nog beschimmelde etensresten in de vuilbak en naast de vuilbak.

De gordijnen in de bungalow waren zo ransig dat je ze niet met de handen kon vast nemen .Beden waren zo hard , het waren gewoon houten platen en daar een matrasje op die veel te groot was ten opzichte opzichte van de houten platen

Er zijn geen activiteiten te doen tijdens de Belgische vakantie voor de kinderen of in de avond

Poetspersoneel spreekt nauwelijks of geen nederlands.

Voor de rust moet je zeker ook niet naar toegaan , gezien de openbare weg vlak naast de bungalows ligt.

Een goede raad, blijf er weg als je niet bedrogen wil worden, geef liever wat meer uit naar vakantiepark dat deze naam waardig is!

Prima! Aanrader als je van zwemmen houdt!

Vivie, 3-4-2018
  • Onderkomen7

We gingen er een beetje met wat huivering heen (23 mrt) na alle negatieve reacties....Echter het tegendeel is waar, we hebben genoten. Men was erg vriendelijk bij de receptie, je kon er tennissen, gratis midgetgolfen. Mijn meiden zijn al te groot voor het speelparadijs, maar dat ziet er wel heel leuk uit. Er is ook een grote speelhal met allerlei apparaten zoals air hockey e.d. Het zwembad is echt het leukst van allemaal. Het is ruim, veel te doen en er zijn veel badmeesters die de veiligheid te bewaken. De razende rivier is een aanrader. Eerste keer schrikken, maar daarna alleen maar genieten.

Wat betreft de accommodatie. Deze was heel schoon, wat voor mij het allerbelangrijkste is. Enige minpunt was de vloer continue kraakte en piepte.

Nogmaals we hebben genoten en alle waar is naar z'n geld. Je kan niet verwachten dat je in een vijfsterrenhotel terecht bent gekomen voor deze prijzen.

Nooit meer

Piet, 1-4-2018
  • Onderkomen1

Smerig park vol met modder. Gehuurd een mobilhome 6 persoons. Bleek 2 kleine slaapkamers en 1 slaapkamer met kleine stapelbed voor kinderen. 6 volwassenen niet mogelijk dus. Op foto's zag ik duidelijk centrale verwarming bleek het uiteindelijk gaskachel te zijn die kou niet uit de mobilehome kreeg. Het enigste redelijk was het zwembad alhoewel erg slecht bijgehouden. Voor ons nooit meer Hengelhoef. Tip voor kampeerders. Bij regen zijn alle velden een modderpoel ook in de zomer (BOSGROND). Tevens de meeste velden zeer klein en is luifel niet mogelijk .

Nooit meer

Katie, 26-3-2018
  • Onderkomen5

Ik ben een weekend met mijn kinderen geweest. Klant vriendelijk zijn ze daar totaal niet en animatie voor de kinderen was er ook niet. Mijn meiden vinden knutselen echt leuk die vonden het heel jammer dat dat er allemaal niet was en Victor de vos maar die hebben we ook niet gezien. Het enigste leuke daar was het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef scoort een 6.08 uit 10 op basis van 2032 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: