Vakantiepark Oostappen Hengelhoefsterstersterster

5Matig

• 5.5Activiteiten
  • 4.6Eetgelegenheden
  • 4.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Net over de grens bij Maastricht ligt Oostappen vakantiepark in Hengelhoef (België). Het zwembad is een groot waterparadijs met glijbanen, grote bubbelbaden, een golfslagbad en wildwaterbaan. Verder zijn er creatieve animatie activiteiten en feesten. Het is gezellig druk met veel gezinnen met kinderen. Maastricht is vlakbij!

2271 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

• 2019
    9Blauweee27-12-2019

Goede prijs/kwaliteit, fantastisch zwembad!

Horeca was gesloten door overheid, maar er werden inspanningen gedaan om dat goed te maken. We hadden er eerder al eens gegeten en daar was niks op aan te merken.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 1A15-12-2019

NOOOOOOOIT MEEEEEER

Dit kregen wij in de ochtend via mail te horen BELACHELIJK terwijl we die dag zouden vertrekken. Als je vraagt waarom is het gesloten dan zeggen dat ze het niet weten. Ze weten het wel ze mochten het alleen niet zeggen. We kregen 3 opties gewoon komen, omboeken naar Prinsenmeer of een andere datum boeken. Annuleren stond er niet bij vreemd toch. Ga hier niet naar toe geen eten of drinken te krijgen. Door de overheid gesloten ivm hygiëne. Of je moet van ongedierte houden tussen je eten. Hopelijk snel mijn geld terug voor ons nooit meer Hengelhoef van oostappen

• 1Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 3Annika15-12-2019

Dramatisch

De reviews lezen! Dat hebben wij niet gedaan en daar hebben wij enorme spijt van.

• 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6Familie18-11-2019

Leuke omgeving, slechte kwaliteit chalet

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Weinig betaald voor een weekend en dat kan je merken aan de kwaliteit van met name het huisje. Het stinkt er en de bedden zijn slecht. Staat van onderhoud is niet best maar dat kan je ook niet verwachten voor zo'n prijs. Zwembad is leuk, wel aan onderhoud toe, jammer dat de wildwaterbaan uit stond.

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 3LD12-11-2019

Vervallen bende, ongeinteresseerd personeel.

Een week verbleven in een stacaravan met onze 2 jonge kinderen. Melding gemaakt van het kapotte stapelbed (spiraal was doormidden!), ranzige matrassen (Het leek wel of we in een hondenmand sliepen), smerige kastjes, koelkast en afzuigkap. Verrotte buitenkant van de stacaravan. Geen andere caravan geaccepteerd, want ze zijn allemaal zo. Afgescheept met een dinerbon (alles komt uit de frituur). Schriftelijke klacht ingediend, 1 reactie op ontvangen, maar vervolgens nooit meer wat van gehoord.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Sandy04-11-2019

Gelukkig gezellig gemaakt met vriendinnen

Restaurant wanhopig. Na een half uur wachten en drie keer gevraagd te hebben of iemand onze bestelling op wou nemen, kwam er ronduit onvriendelijk personeel, vervolgens krijg je koud eten. Dit dus aangegeven en vervolgens weer té lang wachten op lauw eten. De wc’s smerig, onhygiënisch en geurend. In het huisje werkte e.e.a niet, miste er wat en hing er een vreemde geur

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8h.kamstra02-11-2019

prima

in de hersftvakantie een midweek naar de hengelhoef geweest. als je hier naar toe gaat boek dan een reenchalet, deze zijn nog vrij nieuw en goed. bovendien was deze netjes en schoon dus niets mis mee. over de horeca en animatie kunnen wij geen oordeel over geven. in de buurt zijn leuke steden zoals maastricht en hasselt e.n.z. het zwembad is al jaren aan renovatie toe, maar het blijft natuurlijk een geweldig leuk zwembad. er zijn altijd mensen die over van alles klagen. ga dan ergens anders heen waar het 4x zo duur is. wij komen hier al vaker en bevalt ons elke keer weer prima.en komen zeker weer terug.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5M.E27-10-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar...

Caravans zijn zeer gedateerd, versleten, muf en vochtig. Blij dat ik zelf extra beddengoed en schoonmaak doekjes had meegenomen... Plaza is op zich wel netjes, personeel mag wel wat vriendelijker rondlopen, toilet mag zeker vaker schoongemaakt worden, de deur gaat open en de urine lucht komt je al tegemoet. Zwembad heeft ook de nodige aandacht nodig.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Jo27-10-2019

Voor herhaling vatbaar

We hebben hier 4 dagen gestaan met onze camper. Ruime plaatsten. Leuk park in een mooie omgeving met genoeg faciliteiten. Zwembad is leuk voor jong en oud. We hebben heerlijke dagen gehad.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Familie Bruintjes05-10-2019

VRESELIJKE SERVICE

Afgelopen juli contact gehad met 1 van de medewerkers van oostappen Hengelhoef. Onze vraag was of ze nog plek hadden voor 26 juli t/m 5 augustus. De mevrouw aan de telefoon vroeg ons adres en mailadres zodat ze voor ons een VRIJBLIJFENDE offerte kon sturen. Ik heb mijn gegevens gegeven aan de mevrouw en niet veel later kregen we een mail met daarin een BOEKING. Dit was niet de afspraak. Na het lezen van de slechte recensies en het contact met 1 van de medewerkers dat er veel Polen/ Roemenen op het park zitten besloten we niet na het park te gaan. Maar volgens oostappen hadden we een boeking gedaan en moesten we het volledige bedrag betalen!! Dit was 1000,-. Uiteindelijk heeft de mevrouw de offerte omgezet na een weekend en hebben we uiteindelijk 147,- betaald voor een verblijf waar we niet zijn geweest maar om van het gezeur en de aanmaningen en dreiging om me een deurwaarder te sturen af te zijn.

Wat een VRESELIJKE organisatie !

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

194 tips over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

• Erik, 08-06-2014

Eigen fiets meenemen want huurfietsen niet echt top; leuke fietsroutes!

• WM, 09-06-2014

Bokrijk is echt mooi en authentiek. Vooral de acteurs maken het extra leuk. Onze kinderen (10 en 13 jaar) vonden het achteraf ook echt leuk.

• Stephanie, 24-04-2014

Bokrijk is op amper 10 minuutjes met de auto en is echt een leuk en leerrijke uitstap om te doen. Het domein heeft verschillende grote speelpleinen voor klein en groot! Een aanrader!!

46 vragen over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

• pascal, 15-10-2018

Vies verotte caravans

Zeer slecht verrotte vieze caravans echt niet heen gaan ik begrijp dat je voor dat geld niet veel kunt verwachten maar dit park slaat echt alles ford oranje is er mooi bij en dan die buitenlandse werk mensen die daar zitten echt zonder van je geld als je daar heen gaat ik ben zaterdag ochtend gekomen zaterdag middag weer weg gegaan echt zo slecht vies en verrot was het

• Dilana, 12-10-2018

Wij zijn met 25 personen en zouden graag wifi willen kopen van vrijdag tot maandag zou dat kunne en hoeveel kost het dan?

• Nathasha, 10-10-2017

Accommondatie

Ik twijfel tussen huisje laambeek of hertenkamp. Iemand hier ervaring mee?

Akkerman Santana, 20-05-2019

Bent u al bij hengelhoef geweest? Ben benieuwd naar uw ervaring! Twijfel of het er schoon is enz En hoe het zit met wifi

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming