Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen5,2

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

2107 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zou het zo weer doen

Van de Watervliet
15-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Er licht echt een mooi natuurpark op nog geen vijf minuten rijden en het is dan ook heerlijk om daar te vertoeven,verder is er een heerlijk zwembad voor de kinderen.een treintje die in de avonden rijd en een leuke binnenspeelplaats met klimtoestellen voor kinderen tot 10 jaar.verder hebben wij een dagje plosaland en Hasselt gedaan voor onze kinderen,ook in de natuur staat er regelmatig iets voor kinderen,een kleine kinderboerderij,een klimboom,een raadpuzzel,en voor de waaghalzen een brug over het water(echt een aanrader)

Verder is er op de camping een basis supermarkt,wij deden daar allen het hoog nodige halen en gingen naar de OKAY supermarkt op nog geen tien minuten rijden vanaf de camping.

Wij hebben een goede vacantie gehad in een caravan waar geen schimmel door ons is geconsteerd,wel wisten na eerdere vacantie's met opstappen dat wij op een luchtbed hebben geslapen en de kinderen op een dubbel matras (was een stapelbed)

Nooit meer!!

Michael Heeren
14-9-2018
  • Onderkomen1

Het enige goede was het zwembad.... omg wat een verschrikkelijk park! We zijn na 1 nacht weggegaan! Zelfs de 89 euro niet waard! "Huisje" was te klein en vol schimmel...als je door "huisje" loopt vallen de glazen uit de kastjes zo gammel is het huis ... nooit meer!

Never nooit meer

Désiré
10-9-2018

Te ranzig voor woorden.

Je houd er al rekening mee want het kost niet veel, maar een verbrand aanrecht, schimmel in heel de badkamer, schimmel in de koelkast. Versleten kussen en kapotte gordijnen dat verwacht je even niet.

Ook kregen we pas 2 dagen voor vertrek te horen dat praktisch ALLES gesloten was! Wij zouden 1 week blijven zijn na 2 nachten weggegaan. Had het idee dat de beesten over ons heen kropen. Receptie maakten het niks uit. Vroegen nergens om. Namen sleutel in en dag hoor. Echt heel slecht

Waar voor je geld!

Arnout Bakker
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prima park voor als je niet teveel eisen stelt. Zeker waar voor je geld. We waren een beetje sceptisch na het lezen van de reviews, maar snap niet zo goed waar dat allemaal op gebaseerd is. Alles was schoon. Leuk bosgebied voor een wandeling. Ook nog fietsen gehuurd en naar de stad Genk gegaan (7 km). Kortom voor ons was het er allemaal wel. We hebben heerlijk genoten en zijn goed geholpen. Let alleen wel op de openingstijden van het zwembad etc. Buiten het hoogseizoen zijn die minder dagen open en dat kan teleurstellend zijn. Hopelijk doen ze hier nog wat aan dan komen we zeker terug.

Redelijk ok

De Vries
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Wij hadden een reenchalet, was blij dat ik deze nog had omgeboekt anders zaten we in een vossenchalet.. Die zien er echt niet uit! Onze chalet redelijk schoon, bedden/ matrassen slechte staat, weinig kastruimte, geen kapstok aanwezig.

Klopt wel weinig privacy chalets staan dicht opelkaar.

Verder personeel verdient geen schoonheidsprijs, niet erg klantvriendelijk.

Zwembad was verder prima, kinderen hebben een fijne vakantie gehad.

Ik vond na het lezen van de negatieve ervaringen hier, het redelijk mee vallen maar zou hier niet weer heen willen.

Sowiezo voor ons geen Oostappen weer...

Wij komen hier vaker , kids schoppen hun schoenen

Fam. Botermans
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Laatste week zomervakantie geweest.

Lekker druk maar dan ook heel druk.

Tip 1 :voor iedereen...check thuis al een in zoals gevraagd word scheelt een hoop wachten!!

Tip 2: je hebt vakantie doe relaxed

Tip 3: behandel het personeel zoals jij ook behandeld zou willen worden

Huisje was gewoon goed als er iets is ..personeel van onderhoud en de dames vd schoonmaak rijden elke dag rond vraag het gewoon op een normale manier en je word ook gewoon geholpen.

Animatie team is geweldig word van alles gedaan voor jong en oud en ze zijn super met kinderen.

Eten is gewoon goed voor een redelijke prijs.

Park kan hier en daar wat netter maar dat ligt meer aan de gasten die van alles op de grond gooien dan aan het personeel. Iets met normen en waarden!!

Wij komen hier geregeld en blijven hier ook gewoon terug komen. Toppark en de parkmanager is een gouwe en het personeel verdient meer respect maar dat ligt niet aan mij!! Ga zo door!!

Geen aanrader!!

Fam de Boer
3-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Denk niet, het zal wel meevallen, het valt echt niet mee. Alle negatieve beoordelingen die je hier leest kloppen echt.

Erg druk en vol park, veel schreeuwende mensen, veel blaffende honden

Stacaravans staan erg dicht op elkaar, je hebt ongev 1 meter rondom de caracvan

Slechte en erg smalle bedden, dunne matrassen

Caravan niet schoon, alles smoezelig en oud

Voor 15u inchecken niet mogelijk

In de zwemvijver mag niet gezwommen worden, terwijl op site anders vermeld

In restaurant min 1 uur op eten wachten, zeer beperkte kaart met vooral snacks

Personeel rijdt hard met golfkarretjes over het park

Hele dag harde muziek in rest en op terras

Terras vies, veel vuil en glas op de grond

Personeel in rest erg jong en onkundig, staan vooral met elkaar te kletsen en flirten

Hele park vies, overal liggen peuken en staan vuilniszakken

Zwembad redelijk, wel vies en heel druk. Ligweide ligt vol met peuken

Indoor speeltuin oud en onveilig

Nooit meer

A.
3-9-2018
  • Onderkomen1

Wij zijn hier vanmiddag aan gekomen, en het is nu al ***...

Alles is dicht, vieze kampeer bungalow. Kauwgom op de bedden. Vieze servetjes op de grond. Bedden vallen bijna uitelkaar.

Bij aankomt vroegen ze niet eens om legitimatie etc. Kregen zo een sleutel in handen gedrukt en konden gaan.

• Activiteiten4
  • Onderkomen4

10 dagen met eigen caravan. Flinke plekken, niks mis mee.

Hoog Tokkie gehalte maar ondanks dat heeft onze zoon (6) zich super vermaakt en enorm naar zijn zin gehad.

Zwembad prima en mooi wel erg druk maar was ook warm 37-38 gr.

Sanitiar bijna rampzalig, maar de mensen maken er een bende van. Papier is regelmatig op, het deert niemand wat.

Speeltuinen eenvoudig maar leuk en zeer voldoende verspreid over het park.

Onvriendelijk personeel, zeker bij restaurant. Het nootje en chip bij elk drankje kun je vergeten staat wel op de kaart maar....

Locatie wel mooi, er is voldoende te doen maar wel opzoeken.

Wielrennen in de natuur en met wat langere ritten (100-150 km) wel interessant.

Meer prima maar doch klein en eenvoudig. Voor kort bezoek prima.

Wat geluidsoverlast maar dat komt door de mensen. Helaas ook voldoende honden op de camping. Beveiliging verwacht daar niks van (ook s nachts)

Politie regelmatig aanwezig i.v.m. bonje.

GOEDKOOP

Prima te doen

Natasja
2-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Prima park. Zeker als je kampeert. Super schone toiletgebouwen. Komen hier al een aantal jaar. Nooit onze hoofdvakantie. Accomodaties tja niet super maar voor de bedragen die je betaald moet je soms ook door de vingers kijken. En ook de voorganger kan daar soms wel eens bij na gaan denken. Horeca is en blijft helaas in en in slecht. Zelfs frituur is niet te eten... Dus laat staan de kaart. Uiteten raden wij echt af. Vooraf betalen, tuurlijk ook veroorzaakt door de gasten zelf, maar na 45 minuten wachten op je drankje begrijp ik het ook wel. Dus leuke vakantie dan moet je overal de horeca vermijden.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.