Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef
5,8

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen5,1

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

2121 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in het Nederlands

Mooi & heerlijk park

Rita
5-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Mooi park en goede ligging. Door alle slechte revieuws waren we op alles voorbereid, maar alles was prima. Het enigste min puntje was, dat de matrassen dus waren, waardoor we erg hard lagen. Dus dat zou beter kunnen. Volgend jaar gaan we zeker weer.

Leuke plek voor kinderen

Evi
3-11-2018
  • Onderkomen7

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor vertrek hadden we een beetje schrik omwille van de negatieve feedback op websites. Wat klopt verouderde accommodatie, proper maar hier en daar een vuiltje. Maar veel ruimte. Reuze speeltuin, mocht wel iets properder maar kinderen malen er niet om. Proper zwembad, iets verouderd maar veel zwemplezier. Leuke glijbanen. Trage bediening maar prijs kwaliteit perfect in orde. Ook veel keuze in winkeltje en aan gewone prijs.

Bij volgende aanbieding zijn we terug paraat!

Nooit meer!

De meester Isabel
1-11-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Vies geurende stacaravan. Sigaretten rook hangt inde gordijnen. Geur niet Weg te krijgen.

Stacaravan ook in alle hoekjes en kantjes vies. Matrassen ook vies.

Het is een verouderd park dat is duidelijk! Of te weinig verzorgd.

Bar wel goed qua prijs en bediening.

Vriendelijkheid aan receptie is ver te zoeken. Staan de mensen uit te lachen terwijl men erbij staat! Professionaliteit ver te zoeken daar!

Bungalow.net

Erg genoten, wij komen zeker terug!

Marcia
30-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ik schrok van alle reviews, bijna allemaal negatief. Toch hebben wij voor een prikkie geboekt als een tussenstop van onze reis. Helemaal super, dit was in de zomer. Nu in oktober echt bewust gekozen voor dit park om dat het de vorige keer zo goed beviel. En dit keer weer erg tevreden. Een schone ruime caravan. De bedden en lakens waren gewoon prima, heerlijk geslapen. Het regende erg veel, dus veel gebruik gemaakt van de indoorspeeltuin, de kids konden zich daar zo goed vermaken. En lekker zwemmen, wat een super leuk zwembad met verschillende glijbanen en om de zoveel tijd komen er golven, dat vonden de kids geweldig. Een lidl, aldi etc zit op 10 minuutjes rijden. Veel goedkoper dan het supermarktje op het park. Wij hebben echt genoten! Als we weer wat luxe willen dan gaan we wel naar een hotel, maar voor het camping gevoel is dit een leuk vakantiepark, voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Arjan Sluiter
29-10-2018
  • Onderkomen1

Oude caravans, slecht schoon gemaakt, onderhoud van caravan is al jaren niet gedaan

Vreselijk personeel

Exalto
28-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Wij hebben een weekend door gebracht op dit park, kids hebben zich gelukkig vermaakt.

Maar verwacht niet teveel van dit park.

De 6 persoons kampeercaravan is erg verouderd en erg koud en dan niet over de hygiëne te spreken.

Staat een tv tje in van 1 bij 1. Als je al naar dit park toe gaat, dan zou ik hier voor het zwembad heen gaan want dat is wel de moeite waard.

Maar het personeel in de plaza of bij de receptie, stuur deze eens op Cursus. Zelfs een nep lachje of vriendelijk gebaar kan er niet van af.

Heel slecht!

Omar Hopman
27-10-2018
  • Onderkomen2

Echt heel slecht, het huisje was vies gescheurt aanrecht. Zwembad was het enige leuke, koelkast stinkt televisie piept, onaardige mevrouw aan de balie. De kermis echt niet kind vriendelijk borsten op een doolhof, gok apperaten. Eten bestelt en duurt een dik half uur. Kortom, mijn slechtste vakantie ooit.

Geen 2e keer

Daantje
25-10-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Verstandig om geen gebruik van het restaurant te maken als je savonds een hapje wil gaan eten want hier zit je letterlijk 2 uur op je eten te wachten.

Daarbij bestel je een appelsap en krijg je een ice tea.

Denk handig als ze rond vakantieperiodes wat meer personeel inzetten.

Verder is het wat verouderd allemaal en niet heel schoon.

Voor ons geen 2e keer.

Nonchalant ongeïnteresseerd personeel

L.
25-10-2018
  • Onderkomen8

Wij zitten in een Hertenkamp Mobilhome.

Een ruime schone caravan. Daar is niets op aan te merken.

Zwembad is leuk, voor iedere leeftijd wat wils.

Maar mensen zitten er zonder handdoek in de sauna, echt onhygiënisch. Zo zit je in andersmans zweet. Bah.

Personeel in de horeca is slecht.

Ik had een drankje besteld, die er na een halfuur nog niet was.

Liep ik maar naar de bar om te bestellen, moest ik nog 10 minuten wachten! En die man achter de bar zei doodleuk dat ik in de weg stond. Hoe welkom kun je je voelen. NOT

Receptie ook onvriendelijk, alles wat je vraagt kost veel moeite lijkt het wel.

Nee van het personeel moet je het echt niet hebben!

Vandaag gaan we weg, een dag eerder dan gepland.

We hebben er met elkaar een leuke tijd van gemaakt, maar we komen hier nooit weer.

Gastvrijheid een nul.

Leuk ...

Bas
19-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen3

De accommodaties zijn inderdaad verouderd , vooral de bedden zijn een zwaar minpunt en aan de hygiëne kan gewerkt worden . Des al niettemin een leuke vakantie , bij aankomst eerst altijd even een uurtje poetsen met dettol en dan is het prima te doen ! De animatie is echt heel erg leuk !Zwembad is verouderd maar wel leuk , waar ik echt alleen over val zijn de dieren in de plaza! De vissen zwemmen in een bak van zn 20 cm diep waar ook nog eens stenen liggen waar ze over heen moeten zwemmen . Zwaar zielig doe hier wat aan !!!! Bestel verder geen eten , want zelfs de friet is vies . Verwacht bij bestelling van drank niet dat je snel te drinken hebt want het personeel is zwaar onderbezet en niet ervaren genoeg .Ze zijn wel vriendelijk ! Dus heb niet al te hoge verwachtingen en je hebt gewoon een kei leuke vakantie !!

Een camping met potentie , maar er moet nog hard gewerkt worden .

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.