Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

Score uit 2060 reviews

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen5,3

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

2046 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in het Nederlands

Lisa
16-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen3

Ik zal eerst met de pluspunten beginnen:

Op de camping is van alles te doen.

Vooral de kinderen vermaken zich er prima.

-Binnenzwembad met veel glijbanen en buiten een strandje. -Mini kermisje, -animatie - en op veel plekken naast de stacaravan een speeltoestel.

-Een treintje die over de camping rijd.

minpunten:- wakker worden met mieren die over je heen kruipen en overal in en op zaten! Na aangeven bij de receptie ..vinden we 1 mierenlokdoosje voor de deur. Dat hielp niets. Na nog een keer aangeven ,zouden ze iemand sturen. nooit iemand gezien. We hebben veel tijd verspilt met het schoonmaken van het huisje i.p.v. genieten van de vakantie. - naar ons idee was het huisje niet schoongemaakt voor wij kwamen. Er lag nog van alles onder het bed -de dekbedden zaten onder de vieze vlekken. -slechte bediening

-slecht eten -overvolle camping -zwembad niet schoon

Veel verbeterpunt en

AC
15-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Slecht onderhouden huisjes, niet gepoetst en de magnetron en spoelbakdop ontbrak. De klink van de deur was stuk. de eerste nacht werkte de verwarming niet en hadden we het echt koud.

Het zwembad zag je bijna niemand rondlopen en al helemaal niet schoonmaken.

Het personeel in het winkeltje was niet aardig.

In het restaurant mocht je bestelle, dan pinnen (!) om toen doodleuk te horen dat je 45min mag wachten als je vraagt hoe lang het duurt. Dat duurt best lang met 2 kleine kids! Verder kwamen ze ook amper langs..

Er zijn dus heel wat verbeterpunten voor dit park.

Horeca slecht

Van de Pas
14-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Het park is netjes,zwembad is goed,het personeel bij de horeca moeten ze allemaal ontslaan,weten niet wat ze aan t doen zijn en als ze zelf een fout maken is het je eigen probleem

Never nooit meer, tenzij er compleet nw personeel

Never nooit meer Hengelhoef
12-7-2018
  • Onderkomen3

Het park zou best een succes kunnen zijn, met compleet ander personeel. De stugheid en het complete gebrek aan gastvreiheid maakt dat je bijna sorry wil zeggen dat je uberhaupt durft te komen. Bij aankomst een huisje gekregen die niet was schoongemaakt, de vuile lakens van vorige huurders nog lagen en de aangekoekte stront in de wc zat. Terwijl de receptie nog ahd gebeld of t huisje schoon was. Toen ik op dag 3 aan de parkmanager aan wilde geven dat het frappant was dat het bedienend personeel ineens actief werd toen hij kwam terwijl ze daarvoor met de ruggen onze kant opstonden kreeg ik een onvriendelijke snauw(ik begrijp dat je al meerdere klachten over ze had gehad:doe er dan wat aan!!! En zorg dat ze iig doen ALSOF ze het werk leuk vinden door een glimlach te tonen). Zodra de parkmanager de volgende ochtend langsloopt zegt hij je geen vriendelijl gedag maar kijkt bewust naar beneden tot hij langs je heen is.

Eerste en laatste keer

V.H.
10-7-2018
  • Onderkomen4

Vieze mobile homes, restaurant 20 min wachten op 2 flesjes cola terwijl restaurant nog lang niet vol zit. Werd ook ziek van de zwemband. Bahbah nogmaals eerste en laatste keer hier in Hengelhoef.

Kevin
8-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Beste vakantie ooit gehad! Prachtige locatie midden in het bos" mooi zwembad! Caravan is mooi schoon en gezellig. Vriendelijk behulpzaam personeel

Slecht onderhouden park - faciliteiten veel dicht

M.J.L. Zegers-Mensen
3-7-2018
  • Onderkomen4

Het enige mooie is eigenlijk de omgeving waarin het vakantiepark ligt (mooie fietstochten). En de appartementen zijn vrij ruim (tenminste voor ons met z'n 3-en), maar wel erg gedateerd, er ontbrak heel veel inventaris en er zaten allemaal Oostblok arbeiders rondom.

Ze hebben op zich wel leuke faciliteiten, zoals het grote zwembad, binnenspeelplaats en midgetgolf. Maar dat is wel zeer slecht onderhouden en maar zeer beperkt open. Alle faciliteiten waren de hele vakantie maar van 13 tot 18 uur beschikbaar. De midgetgolf banen zijn vervallen, overal scheuren en in het zwembad zie je overal dat er slecht aan onderhoud wordt gedaan. De kleedhokjes waren echt smerig.

Alle eetgelegenheden op het park waren de hele vakantie gesloten!

Het lijkt er op dat het park meer probeert te verdienen aan daggasten, dan het vakantiegangers naar hun zin te maken. Dagelijks bussen vol kinderen die het park overspoelen.

Het lijkt allemaal op slecht management.

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Van tevoren veel negatieve beoordelingen gezien op Zoover hebben echter met kinderen en kleinkinderen een TOP vakantie gehad. Leuk zwembad, prima gegeten. Honden zich ook goed vermaakt. Was nu te warm voor indoor speelparadijs maar had bij slecht weer ook beslist voor veel plezier gezorgd. Door meertje met strand en terras super vakantiegevoel!

geweldige voor iedereen die rust of gezeligheid w

yvonne van den bos
1-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

het is een fantastisch park 177 km van rotterdam tot aankomst hengelhoef belgie, daar eerst naar de receptie geweest voor de sleutel en informatie papieren,daar tegen vriendelijke mensen gelijk mijn verhaal kunnen doen {ivm mijn ziekte] stoma problemen kreeg gelijk een dubbel paket lakens mee, en kon iedere x terug komen als het vies geworden was zonder exstra kosten en met een grote glimlach, wat voelt dat heerlijk ook kreeg ik 5 wasmunten mee omdat ik graag zelf de was wilde doen en droogmunten ,ook zonder exstra kosten, oostappen bedankt. een heel groot park met veel verschillende onderkomens, voor elk wat wils, rond het park heerlijke bossen waar je heel goed kan wandelen pracht zwembad buiten weide met strand en een groot meer waar je fijn kan zwemmen en heerlijk voor onze hond die daar echt vakantie had. hele schone was en douche cabines nette wc een 10. en het plazza is heel erg leuk,hebben nog een bingo avond gehad niks negatief
  • Activiteiten5

Wij vonden het helemaal niks.

Hele hete douches, vieze vloeren, en veel rommel op de camping.

Wij zaten in onze eigen caravan, en vonden het erg rumoerig op de camping. De hele dag stonden er radio's hard aan, en er was geen toezicht. Jongeren kwamen 's avonds samen, en daar kon iedereen de hele nacht van meegenieten. Toezicht was er niet.

Het zwembad is op zich mooi, maar ook hier is het erg vies. Er is wel veel toezicht.

Ook hier konden we amper douchen, veel en veel te heet.

We hebben 1 x patat gehaald, drama! De meisjes in de snackbar konden het totaal niet aan, bestellingen werden door elkaar gehaald, en bakjes werden met saus en al op elkaar gestapeld. Er stond wel een manager bij, met zijn handen in zijn zakken. Iedereen was aan het mopperen, dit zagen we tijdens ons verblijf elke avond weer.

Het animatieteam deed het wel erg leuk, onze kinderen hebben daar van genoten!

Verder weinig positiefs, ons zal je daar nooit weer zien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef scoort een 6.02 uit 10 op basis van 2060 reviews.