Vakantiepark Oostappen Hengelhoef

Matig

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen4,6

Omschrijving
Net over de grens bij Maastricht ligt Oostappen vakantiepark in Hengelhoef (België). Het zwembad is een groot waterparadijs met glijbanen, grote bubbelbaden, een golfslagbad en wildwaterbaan. Verder zijn er creatieve animatie activiteiten en feesten. Het is gezellig druk met veel gezinnen met kinderen. Maastricht is vlakbij!

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

2129 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in het Nederlands

Genoten!

Van der beek,
18-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

We hebben hier 2 heerlijke weken gehad!

De feestdagen waren goed verzorgd en voelde ons ook weer zoals altijd thuis 😍

De Kids hebben zich geen moment verveeld, want er was heel de dag wel iets voor ze te doen.

Ik snap nooit dat mensen klagen over het personeel.... Bij binnenkomst altijd een vriendelijk goeiedag en het horeca personeel is super. Mensen die klagen over dat het eten lang duurt.... Ga wat eerder eten of juist wat later. Bijna iedereen gaat rond dezelfde tijd eten en dan kan je toch van te voren weten dat het dan wat langer duurt en tenslotte volgens mij heb je vakantie toch.... Dus tijd genoeg.

Ons huisje was weer super en hebben er onze draai aan gegeven ivm de feestdagen....

Ik kan alleen maar zeggen.... Neem de tijd als je vakantie hebt en ben zelf relax dan zijn de andere dat ook gewoon!

Ons zien ze zeer zeker weer terug en daar kijken we met z'n alle ook weer naar uit

100% meegevallen

Ferdinant Gerritsen,
8-1-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Via een cadeau bon hier afgelopen week in een sta caravan een midweek verbleven.

Onze verwachtingen waren waren niet hoog naar aanleiding van de recensies.

We hadden gevraagd om een huisdier/rookvrije accommodatie.

Bij binnenkomst in de caravan was alles prima in orde. Het interieur was inderdaad verouderd maar wel schoon.Dus geen vieze vaat en schimmel etc. Was wel even wennen met tv kijken ( mini jaren 80 model). Bedden waren goed, prima geslapen. En ja ze zijn niet echt breed, maar dat heeft bijna elke stacaravan... Park zelf ziet er beetje troosteloos uit, caravans staan erg dicht op elkaar. Winkel heeft verrassend groot assortiment en vriendelijk personeel. De kinderen hebben zich prima vermaakt is het leuke zwembad.Ook dit is wel verouderd (roest op trappen en verweerde tegels etc) maar word wel super goed schoon gehouden en er is ook voldoende toezicht. Personeel in de horeca/receptie mag vriendelijker. Prima vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Goed park

Paul,
31-12-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Afgelopen week hier geweest en genoten. Huisje is simpel en inderdaad maar een cijfer 3.

Je kan hier alles doen. Harde muziek draaien niemand die er wat van komt zeggen. Zuipen tot in de late uren.

Restaurant is matig, duurt lang voordat je bestelling op tafel staat. Maar de pils is goed te drinken. Zwembad is goed plezier voor jong en oud.

Verder is dit park aan te raden voor jongerengroepen. Kost geen fluit en je hebt de grootste lol.

Gereisd met vrienden in december 2018

slecht vakantiepark..

bezoeker,
30-12-2018
  • Onderkomen1

echt een vreselijke vakantie, het hele huis kraakt. zelfs als onze hond over de vloer loopt. er zit geen vaatmachine in je huisje, het servies was niet compleet, schimmel op de muren, de bedden zijn het ergst. echt superklein je hoeft je maar om te draaien en je valt er al vanaf. in de badkamer hebben ze als haakjes 2 schroeven. toen gingen we even een dagje naar het restaurant, kregen we vieze glazen en het bestek was niet schoon, ik had een kipburger besteld en ik kreeg een hamburger. slechter kan bijna niet. :( het zwembad was opzich wel oke. wel zat er vies blubber op de randen en het zag er hier een daar een beetje ongereinigd uit.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Nooit meer

Sandra,
29-12-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Verschrikkelijk. Verouderd huisje dat erg vies was. Badkamer niet durven gebruiken.gaten in beddengoed en bedden doorgezakt en keihard.

Alleen t zwembad vonden de kinderen leuk. Personeel ronduit onvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Nooit meer zelfs niet gratis

Nicole brinkgreve,
27-12-2018
  • Onderkomen1

Apartement smerig! Vet duidelijk zichtbaar! Kasten met dikke vlekken. Rooster op het gasfornuis die niet eens passen.. te weinig bestek ... een dag zonder deken moeten doen ... lekkage wc .. te groot matras in te klein bed..

Service ver te zoeken . Bij aankomst al zwaar discusserend personeel.. gevraagd naar manager. Deze is niet gekomen. Daarom halve dag eerder weg gegaan. Heel heel slecht. Wel onze dank aan de technische dienst die zonder opdracht toch de lekkage kwam verhelpen dat is de enige reden dat we drie nachten toch zijn gebleven. Deze waren uiterts vriendelijk!

Gereisd met vrienden in december 2018

Wat een animatie team

Anoniem,
26-12-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Wat een rampzalig animatie team!!! Dit was echt waar we voor terug kwamen, maar jeetje die van de zomervakantie misten we echt.

Na de bingo mijn eigen gaan uiten buiten bij wat rokers en dankzij hun kan ik toch nog positief over de rest denken.

Er is 1 zin tegen mij verteld en dat zouden we allemaal moeten doen..... Behandel de mensen zoals jezelf behandeld wilt worden!!! Maar de meeste zijn het vakantie gevoel gewoon helemaal kwijt.

Wij komen zeker nog eens terug, maar hopelijk dan een animatie team die ook uitstralen dat ze het naar hun zin hebben en niet omdat het moet!!!!

Sterk verouderd chalet...

TN,
22-12-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Leuk park, maar meer een Zomer park.

Dames aan receptie super chagerijnig, kon geen lachje vanaf!!

Medewerkers bediening daarentegen waren wel heel aardig en behulpzaam.

Wij hadden een reeenchalet, voor 6 personen, maar dit was veel te klein. Een ienie minie bankje waar net 2 volwassenen op kunnen zitten. Een piep klein tvtje uit de jaren 80 en in de kussenslopen en lakens zaten gaten.

In de badkamer nergens ophanghaken en de douchedeur was kapot en ging niet dicht.

Zwembad was leuk en groot, de kinderen hebben zich goed vermaakt daar.

Mooi & heerlijk park

Rita,
5-11-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Mooi park en goede ligging. Door alle slechte revieuws waren we op alles voorbereid, maar alles was prima. Het enigste min puntje was, dat de matrassen dus waren, waardoor we erg hard lagen. Dus dat zou beter kunnen. Volgend jaar gaan we zeker weer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Leuke plek voor kinderen

Evi,
3-11-2018
  • Onderkomen7

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor vertrek hadden we een beetje schrik omwille van de negatieve feedback op websites. Wat klopt verouderde accommodatie, proper maar hier en daar een vuiltje. Maar veel ruimte. Reuze speeltuin, mocht wel iets properder maar kinderen malen er niet om. Proper zwembad, iets verouderd maar veel zwemplezier. Leuke glijbanen. Trage bediening maar prijs kwaliteit perfect in orde. Ook veel keuze in winkeltje en aan gewone prijs.

Bij volgende aanbieding zijn we terug paraat!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.