Vakantiepark Oostappen Hengelhoef ****

Score uit 2010 reviews

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen5,4

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Hengelhoef voor je op een rij gezet:

1996 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in het Nederlands

Voor de goedkope prijs prima.

Smit, 16-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Wij zaten in sta caravan lambeek. De caravan (037) was schoon wel erg gedateerd. De bedden waren heel erg dun geen lattenbodem. Maar een plank met gaatjes. De bank plakte dus hebben wij lakens over de bank gelegd. We hadden eigen beddengoed mee. we zijn wel eerder naar huis gegaan. Dit ivm de slechte bedden.

We hebben een keer in het restaurant gegeten. De hoofdgerechten waren erg lekker! Het zwembad is ook erg leuk. Wel wat verouderd maar schoon en leuke baden.

het was tedoen

verbeek, 15-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

We hadden erg slechte verwachtingen. Dit viel uit eindelijk reuze mee! De caravan was wat aan de krappe kant en de vloer piepte/kraakte heel erg. De bedden waren heel erg dun en een latte bodem? die kennen ze niet je ligt op een plank met gaatjes. De bank was vies maar wij hebben de lakens over de bank gelegd omdat we eigen dekbedden mee hadden (echt een aanrader!) we zijn wel eerder naar huis gegaan! De laatste avond gingen we naar het restaurant. na ons was een ''bingo avond'' Een deel van het personeel is erg onvriendelijk en brutaal. Het eten was koud. AFRADER met kleine kinderen omdat, er een man met knuffels is die ze heel de tijd in de lucht gooit en niet helemaal 100% is. ook deed hij zijn knuffels zowat in een kaars. Het zwembad was prima! Gave glijbanen maar sommige dingen mogen ze opknappen; losse netjes, defecte lockers en whirlpool.

Toch heel leuk gehad de mensen goeie animatie.

velthorst, 25-1-2018
  • Onderkomen6

Mooie natuur in de omgeving veel speelparkjes op het terrein.Heel mooi zwembad alleen geen overzicht op te veel mensen binnen.Hierdoor werd het gevaarlijk onoverzichtelijk in het bad echt veel te druk. er kwamen bussen met dagjesmensen schoutinggroepen en omdat het slecht weer was veel mensen uit de chalets.

Nooit meer!

Dionne, 10-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

- schimmel achter de kussens van de bank, op het plafond en in de douche.

- raam van de kinderkamer kon niet goed dicht. In december!

- cv minimaal 6x per dag in storing. Dus geen kachel en geen warm water.

- na 3 dagen piepte mijn zoontje van 2 en ik van de benauwdheid en moesten wij steeds hoesten.

- Ik ben 3x bij de receptie geweest met al mijn klachten. Ik werd niet serieus genomen en ze stuurde een monteur. Tevergeefs!

Wij zijn na die derde keer, nog net niet uitgelachen bij de receptie, per direct naar huis gegaan. (3 dagen te vroeg)

En na een hele redelijke klachtenmail kreeg ik terug dat deze ongelukkige omstandigheden graag ter plaatsen hadden op willen lossen. En hopen mij dan ook snel nog eens te mogen verwelkomen.

Dus weer totaal niet serieus genomen.

Om over de schimmel en het roest in het zwembad, lekkages in speelparadijs en de plastic saté nog maar te zwijgen.

Ons zien ze Nooooit meer!

leuk park

Charlie, 9-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

het is echt geen verkeerd park! Erg leuk zwembad l! Leuke binnenspeeltuin! De chalet was wel wat verouderd maar ach was opzich prima! Hebben ons het weekend goed vermaakt! Wel jammer dat afgelopen maandag alles dicht was...

Superleuk park

Evelien, 7-1-2018
  • Onderkomen6

Ik snap al die negatieve reacties niet. Superleuk park met een heel gaaf zwembad, leuk plaza en binnenspeeltuin. Ja het is geen 5 sterren huisje maar wat verwacht je voor dat geld. Het chalet was prima. De kinderen hebben het super gehad, gaan zeker nog een keer terug.

• Onderkomen7

Leuk park,super zwembad,bediening niet spontaan,reeėnchalet vloer was echt smerig(bleef gewoon plakken)maar na melding meteen met de franse slag schoon gemaakt

Rustgevende vakantie

Valesca, 2-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Net terug van 4 dagen hengelhoef.

Zeer rustgevende vakantie gehad met mooie natuur en vriendelijk personeel! Voor het weinige geld hebben we zeker genoten van een back to basic weekendje. Na lezen van negatieve zoovers was ik wel met een bang hartje vertrokken maar dat wat onterecht. Oké de hygiëne mocht iets beter maar heb hier helemail geen last van gehad :)

Niet meer!

Gielen, 2-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Oke... Wat was wel positief, want het is en blijft een low-budget park, wat zich in de "folder" mooier voordoet als wat t is.

De kids hebben een leuke vakantie gehad, de meiden van de animatie niets op aan te merken. Personeel achter de bar doet hun best, ze kunnen er immers niets aan doen dat er 2 kaarten zijn met prijsverschil of "het is op", de meest voorkomende zin is.

Het huisje/zwembad..... Tja lees de vorige reviews en je weet voldoende. Klachten worden netjes aangenomen, jammer genoeg blijft t daarbij. Ze worden niet opgelost of verholpen. Heel vervelend, na een aantal keer melden!

Dus sorry "Oostappen groep" maar..... Ga investeren en het park runnen zodat je tevreden gasten hebt en t personeel hier trots kan zijn dat ze er werken ipv dat ze zich continue moeten veronschuldigen voor alle "misverstanden/problemen".

Nooit naar toe gaan

Mark, 2-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Als je zelf loodgieter bent prima camping werk zat.. De camping zelf onderhoud het niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef scoort een 6.08 uit 10 op basis van 2010 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: