Hotel M Hotel Genk

Tonen op kaart

67 reviews over Hotel M Hotel Genk

• 2019
    10Pierre van Nassauw21-10-2019

In een woord Geweldig !!!

Wat een goed ( enjoy) hotel het beste wat wij tot nu hebben gehad en dat zijn al zes verschillende. Prachtige kamers met douche en een apart toilet ( vonden wij een pluspunt). Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid teveel om op te noemen en ook het diner was geweldig. ook complimenten voor het personeel ze waren heel vriendelijk niks was hun teveel als je vragen had. Verder is het een hele mooie omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen met mooie bezienswaardigheden.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Peter Van der pas18-10-2019

Beste enjoy hotel tot nu toe.

Wat n geweldig goed hotel. Ligging is geweldig. Alles was perfect. Mooie kamer. Goede badkamer met aparte toilet(pluspunt). Perfect eten en drinken (veel meer in de all incl.)dan bij andere enjoy hotels. Personeel hartstikke vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7H Vd Straaten04-10-2019

Nooit meer naar genk

Mooi hotel en erg schoon Eten was prima Entertainment was helemaal niks Zijn de 3e dag naar huis gegaan want een enjoy gevoel had je niet Muziek wat aanstond was voor jongeren mensen geschikt

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Rob20-09-2019

goed hotel maar nog geen Enjyo Hotel

Prima hotel, zeer uitgebreid ontbijt, diner buffet ben ik persoonlijk geen voorstander van maar was op het oog goed en voldoende, kamer was prima en schoon wel aan wat onderhout toe (o.a. gordijnen) de bus tour was geen tour maar een pendel naar Maasmechelen JAMMER ! helaas geen witte zoet wijn maar droge wijn vermengt met sprit, de muziek avond was een aanfluiting, de avondwandeling was geweldig met veel interessante uitleg over de omgeving, het personeel was vriendelijk en daar waar nodig behulpzaam, de algemenen indruk is wel oké, jammer dat de avonden erg koud was in de recreatie, zaal maar goed even een vest halen.

• 6IJ Bleumink05-09-2019

Nooit meer, ‘zo geen enjoy gevoel’!!!

Prachtige ligging hotel, prima ontbijt (behalve de steenkoude eieren), maar verder ‘zo niet Enjoy’, idd. 55 persoonsbus (tripje Maasmechelen) voor 60 mensen van 70+, helft personeel is chagrijnig, huurfietsen hebben slechte zadels (die zakken tijdens 30km. route en zijn hard), slechte opstelling van- en route van- koffiecounter (deze koffiemachines waren steeds defect, slecht systeem) en buffetten (alles moest trouwens in soepkoppen -fruit, -nootjes, koekjes, ‘toetje’), avondeten geen echt buffetgevoel: ragout ZONDER rijst, soep ZONDER stokbrood...dessert stelde niets voor (op je kop onhygiënisch bikken in de ijskast), mocht geen bekertje yoghurt pakken, is voor ontbijt, de beloofde snacks om 15:00 waren er nooit, verder zaten wij ons met zijn 6en maar zelf te vertieren op het terras waar 5 mensen heen en weer liepen met een peuk: Goor en zo niet 2019!! en dat alles voor €25 pp. meer..

• 5MHJ van Summeren03-09-2019

Voor ons nooit meer ,dit is geen 4 ,maar 2 sterren

Hotel ligging is erg mooi,lobby is ook mooi. Kamers zijn slecht afgewerkt ,zoals plinten eb schilderwerk erg slecht. Airco werkte niet. Diner was erg slecht ,weinig keuze en van slechte kwaliteit. Veel mensen gingen met busreisje mee (58) en er was een bus voor 52 personen . Dus moesten en meerdere ouderen staan achter in de bus . De chauffeur vertelde dat ze achterin moesten blijven staan ,zodat de politie hun niet zou zien. Omdat er zoveel mensen met de bus gingen ,waren er maar 6 mensen aanwezig voor de lunch in het hotel . Toch waren er grote hoeveelheden eten aanwezig . Toen wij aan het personeel vroegen waarom de koffieapparaten open stonden ,was het antwoord ;die gaan we zuiver maken . Na 25 minuten konden we pas koffie pakken .Er is GEEN zoete witte wijn te krijgen ,ze doen wat sprite erbij om de droge wijn zoet te maken. Vermaak s avonds was : een amateur pianist en wat oudere muziek. Personeel probeert hun best te doen ,maar

• 8Paula15-06-2019

Fantastisch.

Een prima hotel. Een overheerlijk ontbijt . Prachtig uitzicht over het park.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Jos Oosting28-04-2019

Genoten

Fijn verblijf via Enjoy hotels. Hotel ligt prachtig aan de vijver. Ontbijt is erg goed en volledig en personeel heel vriendelijk. Kamers zijn ruim en schoon. Diner in Enjoy concept was eenvoudig. Prijs kwaliteit verhouding was prima.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Xenia26-03-2019

Aangenaam verblijf

Zeer tevreden over dit hotel! Goede ontvangst gekregen en de kamers waren zeer netjes. Ook het uitzicht over het meer is erg aangenaam. Ik kom zeker terug!👍🏼

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    1Annika Joffel21-11-2018

“Let op smerig hotel, nooit meer!

Bij aankomst was de kamer vies, stofspinnen, badkamer had een onaangenaam geur, pindanoten onder het bed gevonden, stof overal - zeker sinds meerdere weken niet onder het bed, in de hoeken en op de meubels schoongemaakt. Schimmel in de badkamer, haar op het bed..... dus we wilden er niet verblijven en hebben toen van de receptie een nieuwe kamer gekregen. Hier hetzelfde - nog een fles massageolie onder het bed gevonden, dezelfde problemen met stof overal en smerig interieur - zie foto's. De receptie was niet in staat om ons te helpen, heel onzeker en kon ook geen geld teruggeven, want anders was ik met gillende banden vertrokken op zoek naar een schoon hotel. Geen excuses, geen tegenkomen zoals bijvoorbeeld gratis ontbijt of dergelijks. Geen manager aanwezig en niemand bereikbaar. 10 dagen later geen enkele reactie op mijn klacht per mail, twee keer probeert te bellen, het boeit hun niet - als ze maar mijn geld hebben!

Gereisd met partner in november 2018

4 tips over Hotel M Hotel Genk

• sanels1972, 09-03-2014

Ga eten in bistro grill (door het goede weer hebben we wel lang moeten wachten op ons eten binnen maar het eten was lekker voor een betaalbare prijs). Het eten in het 'stadcafé' was ook lekker maar iets duurder.

• Ingrid, 07-11-2011

De bioscoop. Geweldig nieuw, mooi doek en ruime schone stoelen met haha bekerhouder.

• Karin66, 07-04-2015

Ontbijt erbij boeken want dat is Top. Ook naast t hotel gelegen Molenrestaurant is een aanrader.

0 vragen over Hotel M Hotel Genk

Hotel M Hotel Genk info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats